Prieš kelias dienas buvo rašyta apie tai, kad Meksikos GP etapo organizatoriai praleido paskutinį terminą, kai reikėjo paduoti paraišką lenktynėms 2020 metais rengti, kadangi šis etapas prarado valstybinį finansavimą.
Tačiau 2019 metais baigiasi dar visos eilės GP etapų organizavimo kontraktai, beje, kai kurie iš jų, pavyzdžiui, lenktynės Silverstoune ir Monzoje jau seniai tapo ne tik tradicinėmis, bet ir kultinėmis.
„Formulės-1“ vykdomojo direktoriaus Chase Carey‘aus nuomone, šioje situacijoje, kai baigiasi kai kurių etapų kontraktai, nėra nieko unikalaus ir panašias problemas tenka spręsti kiekvienais metais.
„Mes turime kontraktų su autodromais, kurių galiojimas pasibaigia 2019 metais ir mes turime arba sudaryti naujus susitarimus, arba kiekvienas pasuks savuoju keliu, - pareiškė C. Carey‘us. – Tame nėra nieko unikalaus, ankstesniais metais būdavo lygiai tas pats.
2018 metais mes pratęsėme keletą kontraktų, kaip ir dar prieš metus. Kiekvienu atveju teko spręsti savus specifinius klausimus. Būtent toks pats procesas vyksta ir dabar – kalbama apie sutarčių pratęsimą 2020 metams. Mes visada vienu metu vedame derybas trimis ar keturiomis kryptimis, kurios reikalauja pirmaeilio dėmesio.
Prarasti penkerias lenktynes būti dideliu nuostoliu F-1 čempionato kalendoriui, nors tai yra mažai tikėtinas scenarijus. Bet vienerių ar dviejų, matyt, teks atsisakyti, kadangi jų organizatoriai nesugeba mokėti didelių pinigų, kurių reikalauja „Formulės-1“ etapo surengimas.
Kadangi mes dirbame jau nebe pirmus metus, todėl manau, kad mūsų verslo vystymo kryptis yra pasirinkta teisingai. Mes manome, kad lenktynių kalendorius gali pasipildyti naujomis varžybomis. Pasaulyje yra nemažai šalių, kurios nori surengti GP ir tai, beje, ne tik naujos rinkos, bet ir tradicinės, tokios kaip Vakarų Europa“.
Sprendžiant iš visko, Carey‘us turėjo galvoje susidomėjimą atgaivinti Olandijos GP etapą, susidomėjimas kuriuo tik auga. „Liberty Media“ jau pasirašė kontraktą Vietnamo GP etapui surengti nuo 2020 metų.