Seniausi komentarai
leksas
IP: be7c03a | 06/03 13:53
Turi būti sukurtas toks minkštųjų padangų komplektas, kad apsimokėtų sustoti jas pasikeisti, grąžinti kuro papildymą. Ir tada apsimokės užsukti į boksus
A85 logo rėmėjas
| 06/02 18:14
Jei nori kažką bandyt, tai antrose lenktynėse galima bandyt privalomus 2 stopus. Ir galbūt net visų 3 skirtingų mišinių privalomą naudojimą.

Ta reversinė rikiuotė gal ir įdomus sprendimas, bet didėja tikimybė supilt bolidą, kad paskui nebus galima startuoti visai. Be to, gi, ne visose trasose tai veiks, žiūrint į ateinančius sezonus. Monake, tai čia vos ne pergalės dovanojimas kažkam iš vidurio komandų pilotų.

Šiaip, pamatyti gyvai, ar tai veikia – įdomu. Bet tada klausimas kaip su čempionato rezultatais, kai vienos lenktynės yra tokios biškį kitokios, nei visos likę. Ta prasme, jau ir taip šito čempionato kai kurie nelaiko pilnaverčiu, o jei dar su tokiais eksperimentais, tai visai čempionato legitimumas bus kvestionuojamas, ypač, jei stebuklingai, čempionatas būtų artimas.
Holy
| 06/02 17:39
Jei neleistų naudoti vienodo mišinio padangų abejose lenktynėse, manau užtektų įdomumo. Atsirastų trys sustojimai, skirtingos taktikos ir lenkimai.
RSFerrari
| 06/02 15:36
Larensas
| 06/02 14:58

priekyje važiuoja geriausi. nėra taisyklės, draudžiančios kasmet priekyje važiuoti vis kitiem. ir geriausią komandą versti startuoti iš galo visiškai neteisinga. žiūrovam turbūt patiktų, bet tik ne tiem, kurie palaiko geriausią komandą. lenkimų, aišku, padaugėtų, kaip ir avarijų. bet galėtų prasidėti tokie dalykai, kai komandos klonai savus praleidžia, o priešininkus ne tik sulaiko, bet gal ir sukelia incidendus. pradžioje lyg ir būtų įdomu, bet, manau, greit prasidėtų diskusijos, kad tas ar anas čempionas yra labiausiai apgailėtinas per visą istoriją, jam titulas tiesiog pats įkrito į kišenę, nes kažkoks idiotas sukėlė avariją. ir tada gal vėl mąstytų keist taisykles, nes ech, buvo laikai... bet čia gal vėliau. o šiuo metu svarbiausia tuos mercedesus kaip nors nugrūst į paskutines vietas, ane?

Pripažinkim, kad dabar lenktynės retai kada būna įdomios. Nesakau, kad nebūna, tiesiog retai. Geriausia komanda ir geriausias bolidas su geriausiu vairuotoju vis tiek laimėtų čempionatą. Tik lenkimų būtų 10x daugiau. Daugiau, žinoma, ir avarijų, daugiau peno ir sąmokslo teorijų šalininkams ;)
Larensas
| 06/02 14:58
RSFerrari
| 06/02 12:31

Daug pigiau yra važiuoti priekyje ir rinkti titulus, bet gerokai įdomiai būtų nauja tvarka. Ji garantuota iš esmės pakeistų lenktynes, lenkimų gausa išaugtų daug kartų, lenktynės pasidarytų įdomios, ko pasekoje pritrauktų daug naujų fan'ų, kas vėlgi įtakotų ir bilietų pardavimus, ir transliacijų pardavimus, ir pinigus iš reklamos, kas tiesiogiai duotų pinigėlį ir ekipoms. Win Win.

priekyje važiuoja geriausi. nėra taisyklės, draudžiančios kasmet priekyje važiuoti vis kitiem. ir geriausią komandą versti startuoti iš galo visiškai neteisinga. žiūrovam turbūt patiktų, bet tik ne tiem, kurie palaiko geriausią komandą. lenkimų, aišku, padaugėtų, kaip ir avarijų. bet galėtų prasidėti tokie dalykai, kai komandos klonai savus praleidžia, o priešininkus ne tik sulaiko, bet gal ir sukelia incidendus. pradžioje lyg ir būtų įdomu, bet, manau, greit prasidėtų diskusijos, kad tas ar anas čempionas yra labiausiai apgailėtinas per visą istoriją, jam titulas tiesiog pats įkrito į kišenę, nes kažkoks idiotas sukėlė avariją. ir tada gal vėl mąstytų keist taisykles, nes ech, buvo laikai... bet čia gal vėliau. o šiuo metu svarbiausia tuos mercedesus kaip nors nugrūst į paskutines vietas, ane?
F666
| 06/02 14:35
jankiai nuo bernio kliedesiu nelabai ir atsilieka.
Black_Death
| 06/02 13:20
RSFerrari
| 06/02 09:56

Čia būtų labai įdomu. Tikrieji lyderiai startuotų iš galo ir pergalei pasiekti nepakaktų vien geriausio bolido, kuris laimėjo kvalifikaciją ir lenktynes nu važiavo vienas sau. Naujo formato atveju reikėtų ir geriausio lenktyninko, galinčio lenkti visus ir visur. Vaizdas čempionate pasikeistų stipriai, o lenktynės taptų labai įdomios.

Tik iki pilno idomumo reikia isnaikinti senuosius maFia skiriancius baudas, kad patraukti ir nebereiketu lenkti ju propoguojamiems "vezimu" vairotojams.
RSFerrari
| 06/02 12:31
deluck
| 06/02 11:40

Suprantu mercedes. Kontaktas startuojant is galo neisvengiamas, todel labai brangu gaunasi tureti tokias lenktynes.

Daug pigiau yra važiuoti priekyje ir rinkti titulus, bet gerokai įdomiai būtų nauja tvarka. Ji garantuota iš esmės pakeistų lenktynes, lenkimų gausa išaugtų daug kartų, lenktynės pasidarytų įdomios, ko pasekoje pritrauktų daug naujų fan'ų, kas vėlgi įtakotų ir bilietų pardavimus, ir transliacijų pardavimus, ir pinigus iš reklamos, kas tiesiogiai duotų pinigėlį ir ekipoms. Win Win.
deluck
| 06/02 11:40
Suprantu mercedes. Kontaktas startuojant is galo neisvengiamas, todel labai brangu gaunasi tureti tokias lenktynes.
RSFerrari
| 06/02 09:56
Čia būtų labai įdomu. Tikrieji lyderiai startuotų iš galo ir pergalei pasiekti nepakaktų vien geriausio bolido, kuris laimėjo kvalifikaciją ir lenktynes nu važiavo vienas sau. Naujo formato atveju reikėtų ir geriausio lenktyninko, galinčio lenkti visus ir visur. Vaizdas čempionate pasikeistų stipriai, o lenktynės taptų labai įdomios.

TOP naujienos