C. Horneris: nesunku T. Wolffą „truktelt už grandinės“ (15)

C. Horneris: nesunku T. Wolffą „truktelt už grandinės“
logo Rugpjūčio 11 d. 14:33, Red Bull Content Pool

Red Bull“ vadovas Christianas Horneris pasidalino mintimis apie savo santykius su „Mercedes“ vadovu Toto Wolffu.

Praėjusiais metais vyko atkakli kova tarp dviejų minėtų komandų. O ir už trasos ribų abiejų ekipų vadovai ne kartą apsikeitė aštresniais komentarais.

C. Horneris per daug nesureikšmina ginčų su T. Wolffu, bet neslepia, jog jam patiko sukurti spaudimą „Mercedes“ komandai, kuri dominavo ne vienerius metus.

„Tai jokiu būdu nebuvo asmeniška. Toto yra Toto. Su „Mercedes“ jis atliko neįtikėtiną darbą“, - pasakojo C. Horneris.

„Akivaizdu, kad į šį sportą jis pateko iš visai kitos aplinkos nei aš. Jis atkeliavo iš finansų pasaulio. Kaip matėte, nėra sunku jį truktelt už grandinės. Kartais jį tai paveikia. Manau, kad pernai buvo pirmas kartas, kai jis atsidūrė tokioje įtemptoje situacijoje. Tad įdomu pamatyti kaip žmonės reaguoja. Kai matai žmogų, trenkiantį ausines į stalą, žinai, jog padarei kažką, kad juos supykdytum.“

C. Horneris F-1 komandai vadovauja nuo 2005 m., o T. Wolffas - nuo 2015 m. C. Horneris nesutiko atsakyti į žurnalistų klausimą, kuris iš jų yra geresnis komandos vadovas?

„Tai ne man spręsti. Aš esu sutelkęs dėmesį į savo darbą. Jūs esate tesėjai, jūs spręskite. Aš esu sutelkęs dėmesį į savo darbą, o jis į savo.“



Komentarai (15)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Žilvinas Vanagickas
IP: ce0039d | 08/15 21:26 Atsakyti
Aa
08/12 10:26

FIA issiaiskino, jog Silverstone'as ir Hungaroringas nebuvo atsitiktinumai. FIA reikalavo, kad Mersai grazintu 40 tasku skola Maxui, sukuriant DNF'us LH del "gedimu" ar panasiai. Toto pasake - Ne ! Ka jus mums padarysit, turesit rinktis ar grazinti skola MV visais imanomais budais ir galimai gadinti F1 reputacija arba negrazinti ir nesukti galvos. FIA pasirinko 1-a varianta. Visi Verstappeno naglumai prasidejo po tu 2 iskirtimu, nes zinojo, jog turi teisine virsenybe pries LH susigrazinti taskus. Geriausia viso sito dalis, kad Mercai atsisakydami grazinti skolas "uzsitarnavo palukanu" ir uzsitrauke FIA nemalone, todel apie LH 8x gali pamirsti, nes is principo tai bus neleista ir kai tik tures realiu galimybiu kovoti LH, tada prasides pagaliu kisimas i ratus, mersai techninio reglamento neatitiks ir t.t

Įdomi teorija. O kažkokius jos patvirtinimus turi?
YZF
IP: 20135ae | 08/12 11:23 Atsakyti
F1 istorijoje eiline tikrai
08/12 08:37

Realiai taip, eilinių eilinė avarija tik ivykusi greitam posukyje, tokiu avarijųn per f1 istorija nutiko, bet atrodo jog maxas 2 mėn komoje prabuvo, gavo bauda LH uz ja pelnytai ir viskas. Paziurek 1994 Barikelo imoloke avariją gal suprasi kas yra sunki avarija, Alonso Australijoje??? Kazkaip niekas neverke. Veidmainiai jus redbulliu fanai, verkiat ne dėl avarijos iš tikrųjų, o kad taskus praradot ir, kad pirma5 kartą naglas maxo vaziavimas gavo atkirti. Tylit sknas uzrauke del Monzos ir Dzedos, nes patiems gėda. Gėda ir pripažinti, kad ir kaip gerai važiavo maxas sezona titulas buvo jam padovanotas paskutinėse race ir turejo būti grąžintas LH. Taip būtų sazininga, bet kaip sakyt, visiems skirtingos moralines vertybės, nr1 ir auksiniai salmai, oooook :)

Silverstone LH baudos negavo. Buvo kazkoks formalumas kuris absoliuciai jokios itakos jo lenktynems neturejo.
Aa
IP: 56bf319 | 08/12 10:46 Atsakyti
F1 istorijoje eiline tikrai
08/12 08:37

Realiai taip, eilinių eilinė avarija tik ivykusi greitam posukyje, tokiu avarijųn per f1 istorija nutiko, bet atrodo jog maxas 2 mėn komoje prabuvo, gavo bauda LH uz ja pelnytai ir viskas. Paziurek 1994 Barikelo imoloke avariją gal suprasi kas yra sunki avarija, Alonso Australijoje??? Kazkaip niekas neverke. Veidmainiai jus redbulliu fanai, verkiat ne dėl avarijos iš tikrųjų, o kad taskus praradot ir, kad pirma5 kartą naglas maxo vaziavimas gavo atkirti. Tylit sknas uzrauke del Monzos ir Dzedos, nes patiems gėda. Gėda ir pripažinti, kad ir kaip gerai važiavo maxas sezona titulas buvo jam padovanotas paskutinėse race ir turejo būti grąžintas LH. Taip būtų sazininga, bet kaip sakyt, visiems skirtingos moralines vertybės, nr1 ir auksiniai salmai, oooook :)

Tu taip ir neatsakei i klausima, kas yra Apex'as. Esme, ne pas ka didesnis "boom" per avarija buvo, o priezastys kodel tai atsitiko. LH jau kokias geras 2s iki susidurimo momento "ruose dirva" susidurimui. Jo trajektorija turint omeny greicius ir MV pozicija buvo nesamoninga, nes nesvarbu kokia trajektorija MV vaziuotu yra garantuotas arba visiskas issinesimas i isorine posukio dali ir MV iskirtimas arba LH stabdymas ir beveik 1s atsilikimo igijimas. Abejoju, jog LH netycia padare Latifi lygio klaida, su labai labai dekinga vidutine baigtimi.
Aa
IP: 56bf319 | 08/12 10:26 Atsakyti
TaiKai
08/12 00:56

Masi Crashstapena uz ausu trauke sausa is balos, tai kaip netrankysi ausiniu. Man geriausias buvo kai Brazilijoje dabartinis feikinis cempionas Hamiltoną taip stume is trasos,kad net pats keli metrai nuo kelkrascio nuleke ir nieko, viskas pagal panetkes.

FIA issiaiskino, jog Silverstone'as ir Hungaroringas nebuvo atsitiktinumai. FIA reikalavo, kad Mersai grazintu 40 tasku skola Maxui, sukuriant DNF'us LH del "gedimu" ar panasiai. Toto pasake - Ne ! Ka jus mums padarysit, turesit rinktis ar grazinti skola MV visais imanomais budais ir galimai gadinti F1 reputacija arba negrazinti ir nesukti galvos. FIA pasirinko 1-a varianta. Visi Verstappeno naglumai prasidejo po tu 2 iskirtimu, nes zinojo, jog turi teisine virsenybe pries LH susigrazinti taskus. Geriausia viso sito dalis, kad Mercai atsisakydami grazinti skolas "uzsitarnavo palukanu" ir uzsitrauke FIA nemalone, todel apie LH 8x gali pamirsti, nes is principo tai bus neleista ir kai tik tures realiu galimybiu kovoti LH, tada prasides pagaliu kisimas i ratus, mersai techninio reglamento neatitiks ir t.t
F1 istorijoje eiline tikrai
IP: d96c6ce | 08/12 08:37 Atsakyti
Aa
08/12 00:08

"NIU EILINE AVARIJA. Ten vaziavo abudu ir vienas "su galu trenkesi i kita" ir isleke is trasos. Ne, nezinau, kas yra Apex'as, kodel klausi ?"

Realiai taip, eilinių eilinė avarija tik ivykusi greitam posukyje, tokiu avarijųn per f1 istorija nutiko, bet atrodo jog maxas 2 mėn komoje prabuvo, gavo bauda LH uz ja pelnytai ir viskas. Paziurek 1994 Barikelo imoloke avariją gal suprasi kas yra sunki avarija, Alonso Australijoje??? Kazkaip niekas neverke. Veidmainiai jus redbulliu fanai, verkiat ne dėl avarijos iš tikrųjų, o kad taskus praradot ir, kad pirma5 kartą naglas maxo vaziavimas gavo atkirti. Tylit sknas uzrauke del Monzos ir Dzedos, nes patiems gėda. Gėda ir pripažinti, kad ir kaip gerai važiavo maxas sezona titulas buvo jam padovanotas paskutinėse race ir turejo būti grąžintas LH. Taip būtų sazininga, bet kaip sakyt, visiems skirtingos moralines vertybės, nr1 ir auksiniai salmai, oooook :)
TaiKai
IP: c517405 | 08/12 00:56 Atsakyti
Masi Crashstapena uz ausu trauke sausa is balos, tai kaip netrankysi ausiniu. Man geriausias buvo kai Brazilijoje dabartinis feikinis cempionas Hamiltoną taip stume is trasos,kad net pats keli metrai nuo kelkrascio nuleke ir nieko, viskas pagal panetkes.
Aa
IP: dd9eeda | 08/12 00:08 Atsakyti
Matem
08/11 18:16

Kaip valdo jis tas emocijas visa asfaltą apverke po Silverstone, kai realiai eiline avarija, bet paversta drama kokiu reta. Bet patyli apie monzas, break testus ir t.t., Horneris yra geras shoumenas ir politikierius, sakantis jog reikalus sprendzia trasoje, o realiai spaudoje, uzkulsiniuose susitarimuise ir pan. Geras etatas tokio stiliaus organizacijije t.y. zourkinelyje veidmainiu

"NIU EILINE AVARIJA. Ten vaziavo abudu ir vienas "su galu trenkesi i kita" ir isleke is trasos. Ne, nezinau, kas yra Apex'as, kodel klausi ?"
EamonK
IP: da0aa38 | 08/11 22:35 Atsakyti
Matem
08/11 18:16

Kaip valdo jis tas emocijas visa asfaltą apverke po Silverstone, kai realiai eiline avarija, bet paversta drama kokiu reta. Bet patyli apie monzas, break testus ir t.t., Horneris yra geras shoumenas ir politikierius, sakantis jog reikalus sprendzia trasoje, o realiai spaudoje, uzkulsiniuose susitarimuise ir pan. Geras etatas tokio stiliaus organizacijije t.y. zourkinelyje veidmainiu

Matem>>

Aciu diveui mes turim tave - komandu vadovu eksperta, dabar pagaliau zinosim, kad Horneris *** o Toto genijus. Durneliai RudBull permoka Hoeneriui ir nepastebi tikru talaentu is Lietuvos.
el Loxas
IP: 5f156cc | 08/11 18:29 Atsakyti
aišku nesunku. tą visi pamatė pernai Abu Dabyje, kaip buvo trukteltas Wolfas ir Mercedes.
Matem
IP: d96c6ce | 08/11 18:16 Atsakyti
Ndos
08/11 17:12

Na kas jau kas bet Horneris emocijas valdo puikiai, net balso pakelto nebuna pas ji. Kaip komandos vadas jis tikrai aukščiausio lygio

Kaip valdo jis tas emocijas visa asfaltą apverke po Silverstone, kai realiai eiline avarija, bet paversta drama kokiu reta. Bet patyli apie monzas, break testus ir t.t., Horneris yra geras shoumenas ir politikierius, sakantis jog reikalus sprendzia trasoje, o realiai spaudoje, uzkulsiniuose susitarimuise ir pan. Geras etatas tokio stiliaus organizacijije t.y. zourkinelyje veidmainiu
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas