„Red Bull“ vadovas Christianas Horneris, kalbėdamas apie naujus variklius, teigė, kad F-1 turi puikiai galimybę paruošti reglamentą naujiems varikliams, kurie skleis didesnį garsą ir bus įdomūs visiems.
Praėjusią savaitę Austrijoje vyko diskusijos apie tai, kokios jėgainės turėtų būti naudojamos ateityje „Formulės-1“ čempionate. Susirinkime dalyvavo „Mercedes“, „Renault“, „Ferrari“, „Audi“, „Porsche“ bei „Red Bull“ atstovai.
C. Horneris mano, kad F-1 gali pasimokyti iš praeityje padaryti klaidų, pasinaudoti nauja galimybe ir sukurti geresnį variklių formatą nei yra naudojamas dabar. Dabartiniai motorai ne kartą buvo kritikuojami dėl to, jog yra per daug sudėtingi, brangūs ir skleidžia mažesnį garsą.
„Matome, kad dabartinių variklių išlaidos yra didelės. Apie tai nebuvo pagalvota tuo metu, kai buvo ruošiamos taisyklės. Bet dabar turime fantastišką galimybę sukurti kažką kitokio - tokį variklį, kurį galbūt naudosime 10 metų“, - sakė C. Horneris.
„Manau, kad ruošiant naujas variklių taisykles turi būti atsižvelgta į keliamas emocijas, garsą ir, žinoma, naujas motoras turi atitikti keliamus tvarumo reikalavimus. Bet kokiu atveju visa tai turi būti įdomu, priešingu atveju mums reiktų persikelti į „Formulę-E“. Tikėkimės, kad kolektyviniai protai 2025 metams sugalvos ką nors patrauklaus. Dar geriau, jei naujas formatas įsigaliotų nuo 2026 m.“
„Manau, kad turėjom konstruktyvų dialogą. Svarbu, kad rastume tinkamą sprendimą tiek išlaidų, tiek paties produkto atžvilgiu. Diskusijose dalyvauja visi tinkami žmonės. Svarbu toliau gerai dirbti šio sporto labui.“
Tuo tarpu F-1 vadovas Stefano Domenicali apie vykusias diskusijas pasisakė trumpai: „Žinoma, hibridiniai varikliai bus naudojami toliau. Ateityje daugiau dėmesio bus skiriama variklio hibridizacijai. Tačiau jo pagrindai liks nepakitę.“
Komanda: | Red Bull Racing | 2024 sezono taškai: | 31 |
Variklis: | Red Bull Powertrains | Važiuoklė: | RB18 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Valode | 3073 |
2. | mantioras | 3070 |
3. | fandom | 3063 |
4. | D27 | 3060 |
5. | Darius Linkevicius | 3039 |