C. Horneris: yra žmonių, laikančių mus bepročiais

C. Horneris: yra žmonių, laikančių mus bepročiais
logo 2021 Liepos 01 d. 12:19, Pexels

„Red Bull“ komandos vadovas Christianas Horneris, dalyvaudamas oficialioje „Formulės-1“ pasaulio čempionato tinklalaidėje „Beyond the Grid“ pasidžiaugė pergalėmis, kurias jų komanda iškovojo šiame sezone, o taip pat papasakojo, kodėl „Red Bull“ nusprendė pati gaminti jėgos agregatus iš F-1 pasitraukus „Honda“ koncernui.

Christianas Horneris: „Kai mes atvažiuojame į etapus, žinodami, jog turime realų šansą nugalėti – tai pakrauna visus mūsų darbuotojus papildoma energija, lyg į kažkokius papildomus bakus būtų įpilamas benzinas. Visa komanda – tiek trasoje, tiek ir bazėje Milton Keynese yra nusiteikusi į didžiausią sėkmę.

Nereikia pamiršti, kad pastaruosius septynerius metus „Mercedes“ laimėjo viską, kad tik yra įmanoma ir tai buvo labai ilgi 7 metai. Tiesiog šaunu, kad dabar mes savo lenktynininkams galime duoti automobilius, leidžiančius kovoti dėl pergalių, juolab, po labai sunkaus meto, susijusio su pandemija. Tai ir mums yra gerai, gerai yra ir visai „Formulei-1“. Tikiuosi, kad mums pavyks išsilaikyti aukščiausiame lygyje iki pat sezono pabaigos.

Jau neprisimenu, kada mes jautėme tokias emocijas, kaip po Maxo Verstappeno pergalės praėjusį savaitgalį „Red Bull Ring“ trasoje. Bet buvo ir ketverių metų periodas, kai mes laimėdavom lenktynes ir čempionate net sklandė kalbos, kad dėl mūsų pergalių „Formulė-1“ tampa nuobodi. Tačiau noriu priminti, kad Sebastianas Vettelis dvejus metus – 2010 ir 2012 metais įtemptai kovojo su Fernando Alonso ir titulo likimas spręsdavosi paskutinėse sezono lenktynėse.

O ką mes matėme po to? Tai net negalima pavadinti vienos komandos - „Mercedes“ dominavimu, tai buvo kažkoks nihilizmas, visų kitų varžovų sunaikinimas. Po viso šio mums beveik kiekvienais metais pavykdavo laimėti atskiras lenktynes arba trasose, kurios geriau tiko mūsų mašinoms, arba dėl gudresnės taktikos... Bet dabar mūsų burės vėl pagavo vėją ir tai neapsakomas jausmas, kurio mums taip seniai trūko“.

Kai Horneris buvo paklaustas, ar jų komandoje anksčiau buvo toks organiškas pilotų duetas kaip Maxas Verstappenas su Sergio Perezu, jis atsakė: „Tais laikais, kai pas mus lenktyniavo Davidas Coulthardas ir Markas Webberis, jie daugiau ar mažiau harmoningai bendravo. Tačiau Marko ir Sebastiano Vettelio tikrai negalima pavadinti darniu duetu. Maxas ir Danielis Ricciardo prieš pabaigą taip pat gerai sutarė, aršiai kovodavo trasose, tačiau gerbė vienas kitą kaip sportininką.

Išėjus Danieliui, Maxo komandos partneriais tapdavo labai jauni pilotai ir jam tekdavo kovoti vienam. Bet dabar prie mūsų prisijungė Sergio, kuris yra tiesiog puikus komandinis žaidėjas. Pernai jis visai liko be kontrakto, todėl yra labai dėkingas už mūsų suteiktą galimybę. Jis – labai patyręs profesionalas ir puikiai susitvarko su savo vaidmeniu komandoje“.

Didžiąją dalimi paskutiniai „Red Bull“ pasiekimai yra susiję su tuo, kad šių metų pabaigoje „Honda“ užbaigia savo dalyvavimą „Formulėje-1“ ir prieš išeidami iš pasaulio čempionato japonų motoristai padarė viską kas įmanoma, sukurdami itin pajėgią jėgainę, kuri nė kiek nenusileidžia „Mercedes“ jėgos agregatui.

Po išėjimo japonai perduos „Red Bull“ savo techninę dokumentaciją, technologijas ir įrangą, o dalis specialistų pereis į naujai sukurtą bendrovę „Red Bull Powertrains“. Komandai iškils sudėtingas uždavinys – savarankiškai tęsti darbus, pradėtus „Honda“ variklių specialistų.

Horneris papasakojo, kai jie priėjo iki tokio sprendimo: „Labiausiai akivaizdūs buvo pokalbiai su dabartiniais motorų gamintojais. Kalba su „Mercedes“ buvo labai trumpa: aišku, kad Toto Wolffas nenorėjo su mumis bendradarbiauti.

Pasirodo, kad ir į „Renault“ planus taip pat neįėjo punktas tiekti variklius kitai komandai ir labiausiai tam buvo pasirengusi „Ferrari“. Su jais net buvo prasidėjusios kažkokios diskusijos, bet reikia suprasti, kad tapti kažkurio gamintojo klientu – vadinasi sutikti su jų reikalavimais, susijusiais su jėgainės integracija į važiuoklę. Tokioje situacijoje, kai pereinama prie visiškai naujo reglamento, tai būtų per daug sudėtingas uždavinys.

Ir tada mes pagalvojome apie visai kitokį scenarijų: gal mums reikia priimti iššūkį ir susitarti su „Honda“ dėl jų technologijų perėmimo. Tai buvo mūsų, „Red Bull“ stilius. Tam tik reikėjo susitarti dėl moratoriumo jėgainių tobulinimui artimiausiems trejiems metams.

Neabejoju, kad serviso juostoje yra žmonių, kurie laiko mus bepročiais, kurie elementariausiai nesupranta, į ką jie veliasi. Bet mes tikimės mūsų projektų sėkme“.

Red Bull Racing
Komanda: Red Bull Racing 2024 sezono taškai: 4
Variklis: Red Bull Powertrains Važiuoklė: RB18
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794