C. Leclercas: „Ferrari“ neturėjo reaguoti į antrą M. Verstappeno sustojimą (18)

C. Leclercas: „Ferrari“ neturėjo reaguoti į antrą M. Verstappeno sustojimą
logo Liepos 31 d. 19:53, Pirelli

Charlesas Leclercas mano, kad jo atstovaujama „Ferrari“ komanda neturėjo reaguoti į antrąjį Maxo Verstappeno sustojimą Vengrijoje surengtų F-1 lenktynių metu.

Italų ekipa sustojimui C. Leclercą pakvietė 39-ame rate, kai jis pirmavo ir ant jo automobilio sumontavo kietos sudėties padangas. C. Leclercas į trasą grįžo priešais M. Verstappeną, kuris tuo metu naudojo vidutinio kietumo padangas.

C. Leclerco teigimu, radijo ryšiu jis komandai aiškiai pasakė, kad norėjo ilgiau trasoje likti su vidutinio kietumo padangomis.

„Pasakiau komandai, kad trasoje noriu kuo ilgiau išbūti su vidutinio kietumo padangomis. Turime išsiaiškinti, kodėl buvo parinktos kietos sudėties padangos, nes aš jiems aiškiai pasakiau, kad noriu kuo ilgiau važiuoti su vidutinio kietumo padangomis. Bet mes kažkodėl sustojimą atlikome anksti ir dar ant automobilio uždėjom kietos sudėties padangas“, - nusivylęs kalbėjo C. Leclercas.

Sportininkas mano, kad šios dienos lenktynėse jis buvo konkurencingas, bet viską sugadino ankstyvas sustojimas ir parinktos netinkamos padangos.

„Su vidutinio kietumo padangomis mūsų tempas buvo labai geras. Su tinkamomis padangomis, jis buvo tikrai geras. Bet vėliau su kietomis padangomis praradome visą turėtą greitį. Atlikome vienu sustojimu daugiau, praradome dar 20 sek. Naudojome kietos sudėties padangas penkis ar šešis ratus su kuriomis buvome sekunde lėtesni. Taigi, bendrai praradome labai daug laiko.“

C. Leclercas buvo priverstas atlikti papildomą sustojimą, kurio metu ant jo automobilio buvo sumontuotos minkštos sudėties padangos. Su jomis sportininkas turėjo problemų, bet teigė, kad situacija buvo geresnė nei tada, kai naudojo kieto mišinio padangas.

„Su vidutinio kietumo padangomis viskas buvo labai gerai. Su minkštomis, taip, buvo grūdėtumas, bet mes turėjome atlikti sustojimą, nes su kietos mišinio padangomis buvo labai sunku, tad buvo likusios tik minkštos padangos. Buvo grūdėtumas, bet manęs tai nestebino. Mes to tikėjomės.“

C. Leclercas įsitikinęs, kad reaguodama į M. Verstappeno veiksmus, „Ferrari“ jį per anksti pakvietė sustojimui.

„Manau, kad antroji atkarpa turėjo būti ilgesnė. Pirmasis sustojimas buvo geras ir tada pasirinkome geras padangas. Bet antrasis sustojimas... nežinau kodėl stojome taip anksti ir dar pasirinkome kietos sudėties padangas.“

„Esu įsitikinęs, kad komanda sureagavo į Maxo sustojimą. Bet aš nemanau, jog turėjome taip pasielgti. Nes po to viskas ritosi žemyn, praradome daugiau nei turėjome.“

Scuderia Ferrari
Komanda: Scuderia Ferrari 2022 sezono taškai: 334
Variklis: „Ferrari“ Važiuoklė: F1-75
Plačiau
Charlesas Leclercas
Pilotas: Charlesas Leclercas 2022 sezono taškai: 178
Komanda: Ferrari Amžius: 24 m.
Plačiau


Komentarai (18)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Kumpis HAM
IP: a9e0873 | 08/01 09:09 Atsakyti
Bet kas juokingiausia, kad sainzo taktikos visada geros būna. Tik Leclerui pastoviai sugadina
Arnius
IP: afbae46 | 08/01 02:00 Atsakyti
tai
08/01 00:17

bet juk tu uz juos geresnis?

Už abu sudejus ir ne kartą
hmmmm
IP: 809213b | 08/01 00:44 Atsakyti
kart
07/31 20:45

Sainzas tempą prieš kitus pradėjo praradinėti tik uždėjus softus.

Sainz pradejo tempa praradineti praejus apie 12 ratu po sustojimo (apie 60 lenktyniu rata). Vadinasi CL, turejes, apie 5 papildomus ratus su naujesniais medium'ais, butu tempa pradejes praradineti apie 65 lenktyniu rata
melyna VER, raudona CL, orange CS, yellow LH, cyan GR

ratu iveikimo grafikas po CS sustojimo iki lenkyniu galo
https://imgur.com/i8Xwk04
tai
IP: 4a2c44d | 08/01 00:17 Atsakyti
Arnius
07/31 23:55

Tiek klekis tiek binotis vieno lygio grybai

bet juk tu uz juos geresnis?
Arnius
IP: afbae46 | 07/31 23:55 Atsakyti
Tiek klekis tiek binotis vieno lygio grybai
AS
IP: 9da3510 | 07/31 23:45 Atsakyti
Tai kad jau pats pirmas sustojimas kėlė klausimų, kad tiek nedaug tempė su geltonom padangom.... O toliau tik blogiau.
Apakes23
IP: e803cda | 07/31 22:26 Atsakyti
Ko jis tikitės, pernai kažkuriam etape sainz vaziavo trečias, jam inžinierius porina apie jo gera pace ir tipo targetas p5, tai kažkokiu būdu sainz sugebėjo iki top3 atvažiuoti, nu neturi ten žmogeliai parako.
Swaggy
IP: 7892719 | 07/31 21:55 Atsakyti
Perro
IP: 00ced30 | 07/31 21:08 Atsakyti
Ferrari sugeba save pranokti,- "matėme,kad kitiems hardai nedirba,bet vis tiek tikėjomės,kad jau pas mus,tai jau jie dirbs", bl.. optimistai... Leclerco atveju Ferrari prašiko antrą vietą, bet jau čempas anksčiau praloštas,tai nekažką tai keičia.
egis01
IP: b356cb1 | 07/31 20:56 Atsakyti
Kolkas pilotai geriau strateguoja, o tie tikri strategai tik gadina viska.
×

TOP naujienos