C. Leclercas: mums reikia išsiaiškinti, kodėl „Aston Martin“ buvo stiprūs Baku trasoje (8)

C. Leclercas: mums reikia išsiaiškinti, kodėl „Aston Martin“ buvo stiprūs Baku trasoje
logo Birželio 06 d. 19:22, Ferrari

Iš „pole“ pozicijos startavęs C. Leclercas po pakartotinio starto lenktynių pabaigoje įnirtingai kovojo su „AlphaTauri“ pilotu P. Gasly dėl trečiosios vietos ant podiumo. Galiausiai, jam teko pripažinti prancūzo pranašumą ir pasitenkinti 4-ąja vieta. 

„Labai mėgavausi kova paskutinių kelių ratų metu, bet lenktynių pradžia nebuvo gera. Iš tiesų, tai reikėtų sakyti, buvo tokia, kokios ir tikėjomės. Žinojome, kad „Mercedes“ ir „Red Bull“ ilgose distancijose turi prieš mus greičio pranašumą. Dėl šios priežasties, stengiausi su jais pernelyg nekovoti ir susikoncentruoti į savo lygio lenktynes. “

„Po to, kai trasą paliko pirmasis saugos automobilis viename posūkyje stipriai užblokavau ratus. Galvojau, kad po tokio įvykio, lenktynių finišo nepasieksiu. Pilotuoti bolidą buvo labai sunku, jaučiau ir labai dideles vibracijas. Abi priekinės padangos buvo gerokai apgadintos, bet mums pavyko atgauti tempą. Aišku, sustabdytos lenktynės ir tai, kad techninio aptarnavimo juostoje galėjome pasikeisti padangas mums padėjo pasiekti finišą. Dar vieno pakartotinio starto metu sužibo ir viltis kovoti dėl podiumo, bet, deja, jo iškovoti nepavyko.“

„Šiandien staigmeną pateikė du „Aston Martin“ bolidai, kurie rodė konkurencingą greitį. Mes turime išaiškinti, kodėl jie buvo tokie stiprūs Baku trasoje, nes jie tikrai padarė kažką gero. Bet kokiu atveju, labai džiaugiuosi dėl Sebo pasirodymo ir to, kad jis galėjo lipti šiandien ant prizininkų pakylos,“ - baigdamas pridūrė C. Leclercas.


Scuderia Ferrari Mission Winnow
Komanda: Scuderia Ferrari Mission Winnow 2021 sezono taškai: 94
Variklis: „Ferrari“ Važiuoklė: SF21
Plačiau
Charlesas Leclercas
Pilotas: Charlesas Leclercas 2021 sezono taškai: 52
Komanda: Ferrari Amžius: 23 m.
Plačiau

Komentarai (8)
bmw v8
IP: 59a066c | 06/06 23:19 Atsakyti
tech
06/06 21:48

Gal del to, ad Merc engine? Siaip ir Honda labai panasaus galios turi. Tokio ilgio tiesiosiose, Ferrari su Renuku pasijaucia tas 20-30 Ag deficitas. Netgi AT siandien konkurencingi buvo

Šiaip MB su greičiu tiesiojoje labai silpnai atrodė, net kai CL aplenkė LH, jam pačiam labai greitai teko gintis dar toj pačioj tiesiojoje 🙄
tech
IP: c4754c7 | 06/06 22:27 Atsakyti
kart
06/06 22:12

Vettelis su naujais softais startavo, todel ir stojo veliau.

Siaip stipriai suvaziavo, podiumas pelnytas, nieko neprikisi
kart
IP: ff4c1cb | 06/06 22:12 Atsakyti
tech
06/06 22:09

Gal ir trasa lipo. O Fetelis su softais startavo? Jei taip tai , labai ilgai islaike gera tempa , kad po boxu berods i 7 vieta gryzo

Vettelis su naujais softais startavo, todel ir stojo veliau.
tech
IP: c4754c7 | 06/06 22:09 Atsakyti
kart
06/06 22:06

Pas McLaren'us irgi Mersų engine, bet šiandien atrodė ***ovai.

Gal ir trasa lipo. O Fetelis su softais startavo? Jei taip tai , labai ilgai islaike gera tempa , kad po boxu berods i 7 vieta gryzo
RBR
IP: 607d8ed | 06/06 22:06 Atsakyti
Matyt Astonai jau gavo is Mersu atnaujinimus, kurie padejo jiems atsigauti po sunkiu Bahreino testu🙂
kart
IP: ff4c1cb | 06/06 22:06 Atsakyti
tech
06/06 21:48

Gal del to, ad Merc engine? Siaip ir Honda labai panasaus galios turi. Tokio ilgio tiesiosiose, Ferrari su Renuku pasijaucia tas 20-30 Ag deficitas. Netgi AT siandien konkurencingi buvo

Pas McLaren'us irgi Mersų engine, bet šiandien atrodė ***ovai.
tech
IP: c4754c7 | 06/06 21:48 Atsakyti
Gal del to, ad Merc engine? Siaip ir Honda labai panasaus galios turi. Tokio ilgio tiesiosiose, Ferrari su Renuku pasijaucia tas 20-30 Ag deficitas. Netgi AT siandien konkurencingi buvo
GF1
IP: 95d1add | 06/06 21:40 Atsakyti
Geriau reikėtu sakyti: mums reikia išsiaiškinti, kodėl „Ferrari“ buvo silpnesnė nei „Aston Martin“ Baku trasoje. Charlesai pirma savo reik žiūrėt.



Skaityti daugiau: mums reikia išsiaiskinti kodėl Ferrari -buvo-stiprus-baku-trasoje-n45189
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas