C. Leclercas prie „Ferrari“ specifikos pratinosi ištisus metus (37)

C. Leclercas prie „Ferrari“ specifikos pratinosi ištisus metus
logo Rugpjūčio 18 d. 16:22, Ferrari

Charlesas Leclercas pripažino, kad kai jis 2019 m. perėjo į „Ferrari“, jis ne iš karto suprato šios komandos darbo metodų specifiką, o viskam išsiaiškinti jam prireikė beveik vienerių metų.

Panašūs komentarai gali nustebinti, nes susidarė įspūdis, jog Leclercas iš karto pradėjo rodyti gerą greitį, pavyzdžiui, laimėjo kvalifikaciją Bahreine, nors tai tebuvo tik antrosios jo lenktynės „Ferrari“ sudėtyje. Tai pačiais metais jis iškovojo pergales Belgijoje ir Italijoje ir abiem atvejais startavo iš „pole“ pozicijos.

Dalyvaudamas eilinėje „Formulės-1“ pasaulio čempionato tinklalaidės „Beyond the Grid“ laidoje, Charlesas paaiškino, kodėl jis taip ilgai pratinosi prie atmosferos italų komandoje, kur perėjo po gana sėkmingo debiutinio sezono „Alfa Romeo Sauber“ komandoje.

„Komfortiška man buvo iš pat pradžių. Teko labai daug ko mokytis, bet turėjau pojūtį, kad aš seniai pažįstu šią komandą – tai jei kalbėsime apie žmogiškuosius santykius, - pasakojo C. Leclercas. - bet kiek reikia laiko, norint priprasti prie tokios didelės komandos darbo metodų? Pasakyčiau, kad tam reikia apie vienerių metų.

Beveik metai praėjo tam, kas išsiaiškinčiau šios komandos ypatumus, tai, kaip jie sprendžia iškilusias problemas ir kaip jie į jas reaguoja. Tai nemažai laiko. Šis periodas iš tiesų buvo ilgas, nors iš pat pradžių aš to nejaučiau, todėl ir buvo labai įdomu.

Kiekviename etape aš kažko išmokdavau, pradėdavau tai naudoti pats, suprasdamas, kaip tai veikia, todėl augau ir profesionalia prasme. Be to, pajutau, kad aš turiu įtakos situacijai ir galėdavau kontroliuoti jas. Jaučiau, kad gerokai pasitempiau ir kaip lenktynininkas, o taip pat tapau vis brandesniu žmogumi apskritai.

Kiek tapau geresniu, paskaičiuoti sunku, bet pasitempiau lyginant su tuo, koks buvau atėjęs į „Ferrari“. „Formulė-1“ yra labai įdomus sportas, čia nuolat mokaisi ir aš manau, kad kiekvienas pilotas, sėdėdamas prie vairo, kiekviename rate sužino ką nors naujo“.

Prieš Belgijos etapą C. Leclercas užima 7 vietą asmeninėje čempionato įskaitoje, visiškai nedaug nusileisdamas savo komandos partneriui Carlosui Sainzui, o pati „Ferrari“ kovoja dėl trečiosios vietos Konstruktorių įskaitoje su „McLaren“.

Scuderia Ferrari Mission Winnow
Komanda: Scuderia Ferrari Mission Winnow 2021 sezono taškai: 307.5
Variklis: „Ferrari“ Važiuoklė: SF21
Plačiau
Charlesas Leclercas
Pilotas: Charlesas Leclercas 2021 sezono taškai: 158
Komanda: Ferrari Amžius: 24 m.
Plačiau

Komentarai (37)
Francas logo rėmėjas
IP: ee92473 | 08/20 22:44 Atsakyti
tech
08/20 21:46

Yra toks dalykaa net kartinguos. “Plaidesnis vairas” ir “sunkus vairas” .ten aisku stiprintuvu nera, bet principas panasus. F1 ten viskas kitaip, bet kaip supratau, jam patinka butent tas standus vairo mechanizmas. Kuomet galima sukibima su trada justi per vaira posukyje kaip vairas “minksteja” ir dideja pasukamumas. Jei neesi
Mates. Bet manau esi. Cia apie senesnes kartos bolidas, bet principas vistiek panasus. https://youtu.be/M4Dv0Ja6HQU

Dekui.Norgei jau esu sakes, kad grozedamasis meno kuriniu nesidomiu dazu maisymo technika:) Lenktynes(aplamai sportas) man emocija, kova o ne konkretus techninis veksmas. Paprastai perzvelgiu (ka sako specilistai) tik gincitnas situacijas kurios kertasi su mano patirtais pojuciais. Net dauguma lenktyniu ziuriu tik su inter triuksmu be komentatoriu, kad nemaisytu:) Visus pliatkus jie ispasakoja per Q.
tech
IP: c4754c7 | 08/20 21:46 Atsakyti
Francas logo rėmėjas
08/20 20:37

jo idomus buvo tas jo pasakojimas apie pojuti "per rankas".Nesu vaziaves ant parketo, tik jaunystej truputis grunto su VAZ:), tad nelabai isivaizduoju kaip sukibima jausti rankomis.

Yra toks dalykaa net kartinguos. “Plaidesnis vairas” ir “sunkus vairas” .ten aisku stiprintuvu nera, bet principas panasus. F1 ten viskas kitaip, bet kaip supratau, jam patinka butent tas standus vairo mechanizmas. Kuomet galima sukibima su trada justi per vaira posukyje kaip vairas “minksteja” ir dideja pasukamumas. Jei neesi
Mates. Bet manau esi. Cia apie senesnes kartos bolidas, bet principas vistiek panasus. https://youtu.be/M4Dv0Ja6HQU
Francas logo rėmėjas
IP: ee92473 | 08/20 20:37 Atsakyti
tech
08/20 19:17

As kazkaip nepamenu kada atnaujinimus dare Renukas. Bet vienas dalykas buvo aisku, Alonso gavo patobulinta vairo mechanizma. Naturalu, kad Alonso pagreitejo po pirmu etapu, juolab jeigu pakoregavo bolida. Aisku, Ocono atsilikimas pasidare pernelyg didelis. Bet jau Vengrijoj, abu atrode panasaus lygio po vaziuokles atnaujinimo. Matysim kas bus kituose etapuose :) beja, kaip Alonso pats buvo sakes, kad sukibimp pojutis vairu yra jam labai reiksmingas bolido valdymui

jo idomus buvo tas jo pasakojimas apie pojuti "per rankas".Nesu vaziaves ant parketo, tik jaunystej truputis grunto su VAZ:), tad nelabai isivaizduoju kaip sukibima jausti rankomis.
tech
IP: 8c2a358 | 08/20 19:17 Atsakyti
Francas logo rėmėjas
08/20 15:24

nerrandu komentaru del priezasciu. chronologija: FA koreguoja vairo stiprintuva-EO staiga suleteja(sutampa su kontraktu) ir kankinasi kelis etapus-angluose nauja vaziuokle aiskinasi nustatumus-HU tiek pat priekyje kiek sezono pradzioj

As kazkaip nepamenu kada atnaujinimus dare Renukas. Bet vienas dalykas buvo aisku, Alonso gavo patobulinta vairo mechanizma. Naturalu, kad Alonso pagreitejo po pirmu etapu, juolab jeigu pakoregavo bolida. Aisku, Ocono atsilikimas pasidare pernelyg didelis. Bet jau Vengrijoj, abu atrode panasaus lygio po vaziuokles atnaujinimo. Matysim kas bus kituose etapuose :) beja, kaip Alonso pats buvo sakes, kad sukibimp pojutis vairu yra jam labai reiksmingas bolido valdymui
Francas logo rėmėjas
IP: ee92473 | 08/20 15:24 Atsakyti
tech
08/20 14:54

o kodel keite? tesiog staiga pradejo netikt,ar atnaujino tik Alonsui?

nerrandu komentaru del priezasciu. chronologija: FA koreguoja vairo stiprintuva-EO staiga suleteja(sutampa su kontraktu) ir kankinasi kelis etapus-angluose nauja vaziuokle aiskinasi nustatumus-HU tiek pat priekyje kiek sezono pradzioj
tech
IP: bfb2e24 | 08/20 14:54 Atsakyti
Francas logo rėmėjas
08/20 14:17

keite pries anglus. o mete lauk tokie specialistai kaipmes:), nes taip jau sutapo, kad po kontrakto staiga ziauriai suletejo ir viska demontavus, komanda nelabai randa prieko prisi..t.Sudejonauja ir vel ok

o kodel keite? tesiog staiga pradejo netikt,ar atnaujino tik Alonsui?
Francas logo rėmėjas
IP: ee92473 | 08/20 14:17 Atsakyti
tech
08/20 13:44

o kokia cia visa to istorija buvo kazkaip nepamenu. girdejau tik ,kad kazkas ten Oconui netinka su vaziuokle. kuriam ten etape pakeite?,Vengrijos? naturaliai tai ALonso siaip ar taip greitejo , o kas su Oconu buvo, per daug nesigilinau. ir nezinau kas ji ten is komandos mete, jeigu sutarti pratese anksti? :)

keite pries anglus. o mete lauk tokie specialistai kaipmes:), nes taip jau sutapo, kad po kontrakto staiga ziauriai suletejo ir viska demontavus, komanda nelabai randa prieko prisi..t.Sudejonauja ir vel ok
tech
IP: bfb2e24 | 08/20 14:02 Atsakyti
Emis
08/20 13:13

Aš manau, kad čia reiktų mažiau hypintis ant kažkokio vieno driverio, nes visumoj visi atėję be didelių rėmėjų yra velniškai greiti, buvę čempionai, etc ir galintys lėkt tikriausiia 0,0-0,2 ribose turint identišką techniką.

Bėda ta, kad jei vienos trasos palankesnės Mb kitos RbR, tai negali sakyt kad va tas ar anas driveris geresnis. Pvz makaroniniai turėjo greitį Monake, bet kitose trasose gauna, tai dabar ar ekleras Monako dievas ar tieisog jų mašinois specifika buvo tinkamiausia Monakui?

Ankščiau Mb šluodavo visus trasose su teisiosiom, RBR miesto/be lenkimų, bet tai nereiškia, kad Ver yra geresnis posūkiuose nei Ham.

tai imant toki dalyka, tai F1 apskritai nera nei vieno nemokancio vaziuot. net ir tas pats Mazepinas ar Latifi globaliu mastu krautu daug kam. aisku apie tokius, vaziuojancius susimokejusius uz sedyne, tai kalbet neverta.tarp ju tiesiog yra akivaizdi meistriskumo praraja, uz pinigus ne viska gali nupirkt. bet as asmeniskai daug demesio kreipiu kaip komandu pilotai tarpusavyje kovoja. technikos is esmes yra identiskos, bet va tokiam sporte kaip f1, ir ta 0,1 yra daug. siemet pvz tikrai negali sakyt, kad Ricciardo yra kazkoks Nr2, bet tiesiog nepavaziuoja su Mclaren. bet kas del to kaltas? tikrai ne bolidas, Lando su tuo paciu rodo auksciausia klase. neprisitaikymas prie bolido yra ne paaiskinimas, tai yra silpna piloto vieta. tai r tas pats Sainz pvz Q daug nenusleidzia Lelcercui, ten sakykim 0,1-0,2 ribose, aisku race ratas po rato susidaro skirtumas. bet kai susitinka panasau kalibro pilotai, viskas ir yra matuojama 0,1-0,2 ribose. bet tai jau yra pranasumas. kazkada Ver ivekdavo Ricciardo panasiam intervale Q. o dabar kas vyksta? Albonas, Gaslis, gaudavo beveik po sekunde. Perezas kiek maziau, bet visvien tai yra apie 0,5 s. kas yra kraupiai daug su ta pacia technika.
tech
IP: bfb2e24 | 08/20 13:44 Atsakyti
Francas logo rėmėjas
08/20 13:23

po Kumyro vairo stiprintuvo paglostymo EO suletejo apie 0,8(Kumyro tatzvilgiu) ir visi kaltino ji, net is komandos mete lauk. Pakeite vaziuokle, gal dar Kumyras leido pasinaudoti savo upgrade ir vel kvaloj EO greitesnis

o kokia cia visa to istorija buvo kazkaip nepamenu. girdejau tik ,kad kazkas ten Oconui netinka su vaziuokle. kuriam ten etape pakeite?,Vengrijos? naturaliai tai ALonso siaip ar taip greitejo , o kas su Oconu buvo, per daug nesigilinau. ir nezinau kas ji ten is komandos mete, jeigu sutarti pratese anksti? :)
Francas logo rėmėjas
IP: ee92473 | 08/20 13:23 Atsakyti
tech
08/20 13:04

ar tu apie Ocona? :) o kas ten buvo su ta vaziuokle? tai niekas ir nesako ,kad jis prastas, bet kaip matom, prie dedes atsigavusio po pertraukos, jau kiek ir nublanksta :) aisku, dede ne eiliniu sugebejimu,tai vien jaunu azmiumi tokiu dedziu paimti nelabai kam ir pavyksta

po Kumyro vairo stiprintuvo paglostymo EO suletejo apie 0,8(Kumyro tatzvilgiu) ir visi kaltino ji, net is komandos mete lauk. Pakeite vaziuokle, gal dar Kumyras leido pasinaudoti savo upgrade ir vel kvaloj EO greitesnis
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas