C. Leclercas: šiemet išmokau būti kantresniu

C. Leclercas: šiemet išmokau būti kantresniu
logo 2020 Gruodžio 29 d. 10:23, Ferrari

Pasibaigusiame sezone „Ferrari“ lenktynininkas Charlesas Leclercas tik du kartus buvo užlipęs ant podiumo ir su 98 taškai pasaulio čempionatą užbaigė tik 8-toje asmeninės įskaitos vietoje. Nežiūrint į rezultatus, „Ferrari“ pilotas praėjusį sezoną laiko sėkmingu ir galvoja, kad jis daug ko išmoko...

  • 2020 metais neturėjote pergalių ir „pole“ pozicijų. Ar šis sezonas tikrai buvo geresnis nei 2019 metais?
  • Iš tiesų 2020 m. sezonas buvo kur kas geresnis nei 2019-tais, kadangi skirtingai nei praėjusiais metais, aš neprarasdavau galimybių, kurios atsirasdavo trasose. Antra vertus, sezonas buvo sunkus, nes mašinos greitis neatitiko mūsų vilčių. Tačiau aš buvau stabilus ir reguliariai atiduodavau po 100 proc. jėgų.
  • Mattia Binotto mano, kad jums dar reikia išmokti kontroliuoti emocijas...
  • Iš vienos pusės, dėl savo agresyvaus elgesio aš praradau podiumo vietą Turkijoje ir patekau į avariją per antras lenktynes Bahreine. Iš kitos pusės, agresyvus pilotavimas leido man uždirbti daugiau taškų nei mes tikėjomės.
  • Kuriose srityse pavyko pasitempti šiais metais?
  • Aš padariau didelį žingsnį į priekį dirbdamas su padangomis. Be to, išmokau būti labiau kantresniu ir nereikalauju iš savęs visko „čia ir dabar“.
  • Ar padarėte išvadas iš klaidų, kurias darėte praėjusiame sezone?
  • Aš kiekvieną kartą mokausi iš savo klaidų. Austrijoje mes susidūrėme su Sebastianu. Per antras lenktynes Bahreine aš vėl suklydau, nors nebuvo būtinybės žūtbūt aplenkti varžovą, kuris turėjo kur kas greitesnę mašiną.
  • Dar nepapasakojote apie etapą Turkijoje, kur paskutiniame rate praradote podiumą...
  • Taip būna. Aš norėjau finišuoti kuo ankščiau, lenktynėse man neblogai sekėsi. Tai buvo vienos iš geresnių mano varžybų, bet pabaigoje padariau klaidą... Galėjote girdėti per radiją, kaip smarkiai aš supykau.
  • Kokį svarbiausią sezono momentą laikote geriausiu?
  • Kvalifikacinį ratą per Sakhiro GP etapą. Ratais buvo idealus.
  • Ko jus išmokė bendras darbas su Sebastianu Vetteliu per du sezonus?
  • Buvo labai naudinga pažiūrėti, kaip jis dirba su komanda. Be to, jis buvo labai greitas ir nuolat stūmė mane į priekį.
  • Ko laukiate iš būsimo bendradarbiavimo su Carlosu Sainzu?
  • Aš supratau, kad galima kovoti su partneriu, bet kartu palaikyti labai gerus santykius su juo už trasos ribų. Manau, kad ir Carlosas sutiks su manimi. Kai mes nuleidžiame šalmų stiklelius, mes norime būti pačiais greičiausiais.
  • Kiek gerai pažįstate Carlosą?
  • Kol kas nelabai gerai, bet manau, jog mes sutarsime.
  • Ar draugaujate su kitais lenktynininkais?
  • Žinoma. Aš visuomet brėžiu ribą tarp to, kas vyksta trasoje ir kas – už jos ribų. Mano labai geri santykiai su Pierre‘u Gasly, mes draugavome dar prieš ateidami į „Formulę-1“.
  • Kažkada Enzo Ferrari yra sakęs, kad 50 proc. sėkmės priklauso nuo mašinos ir 50 proc. – nuo piloto. Ar dabar šie skaičiai pasikeitė?
  • Laikui bėgant situacija keičiasi, bet nemanau, kad iš esmės. Lewisas Hamiltonas laimi ne tik todėl, kad jis turi geriausią bolidą, bet ir todėl, kad sugeba iš jo išspausti maksimumą.
  • Dar esate labai jaunas, tačiau jau teko prarasti artimus žmones – Jules Bianchi, tėvą, Antohoine Hubertą. Kaip pavyksta tvarkytis su netektimis?
  • Jules žūtis man buvo tikras šokas, kurį itin sunku priimti. Tėvo, kuris man daug padėjo karjeros pradžioje, netektis, taip pat buvo labai sunki. Tai privertė mane labiau suaugti, tapau kur kas atsakingesnis, pradėjau augti kaip asmenybė. Anthoine praradimas taip pat buvo sunkus kaip ir Jules. Šie įvykiai priminė, kad tai, kuo mes užsiimame, yra gana pavojinga.
  • Ką pajutote, kai pamatėte Romaino Grosjeano bolidą ugnyje? Ar nebuvo baimės vėl sėstis prie vairo?
  • Baimės nebuvo, bet aš labai pergyvenau dėl Romaino.
  • Kiek dabar galite suprasti, ar greita bus kitų metų „Ferrari“ mašina?
  • Kai kas sako, kad užtenka sėstis prie naujojo bolido vairo ir nuvažiuoti keletą ratų. Atvirai kalbant, dar nežinau, kokius greičio skaičius rodys naujasis automobilis, bet aš atakuosiu iš visų jėgų.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983