Charlesas Leclercas nemano, kad Ispanijos GP metu jam vieno sustojimo taktiką parinkusi „Ferrari“ padarė klaidą.
Pakvietusi pilotą sustojimui, italų ekipa ant bolido sumontavo kietesnės sudėties padangas. Dėl iškilusių problemų sustojimo metu, komanda sportininką aptarnavo ilgiau nei buvo planuota. Tad C. Leclercui grįžus į trasą, už jo nugaros atsidūrė komandos draugas Sebastianas Vettelis, kurį vėliau teko praleisti į priekį.
S. Vettelis būtų greičiausiai atlikęs dar vieną sustojimą, tuo tarpu C. Leclercas tikėjosi su kietesnės sudėties padangomis pasiekti finišą.
„Aš galėjau padaryti daugelį dalykų, tad sunku pasakyti. Bet mano nuomone, tai buvo teisingas sprendimas“, - pasakojo C. Leclercas.
„Penktadienį mūsų tempas įveikiant ilgas distancijas su kietesnės sudėties padangomis buvo tikrai geras. Tad gerai, kad nusprendėme pabandyti. Tiesą pasakius, balansas nebuvo toks geras, koks buvo penktadienį. Bet padangos jau buvo sumontuotos, tad nieko nebegalėjome pakeisti.“
Trasoje pasirodžius saugos automobiliui, C. Leclerco persvara prieš varžovus sumažėjo iki minimumo. Įvertinusi situaciją, ekipa sportininką pakvietė dar vienam sustojimui. C. Leclercas abejoja, jog būtų finišavęs trečias nestojęs antrą kartą.
„Žinoma, tada pasirodė saugos automobilis ir sugadino mūsų taktiką. Bet tai buvo geras bandymas ir tai tikrai nebuvo klaida. Ar būčiau varžovus išlaikęs už savęs? Nežinau. Barselona tikrai nėra ta trasa, kurioje lengva lenkti. Bet taip ir liksime nesužinoję.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |