C. Leclercas vietoje K. Raikkoneno: kaip pasikeis „Formulė-1“ 2019 metais? (19)

C. Leclercas vietoje K. Raikkoneno: kaip pasikeis „Formulė-1“ 2019 metais?
logo Rugsėjo 13 d. 16:57, Skysports

Šią savaitę buvo paskelbta apie Charlie Leclerco perėjimą iš „Sauber“ į „Ferrari“ vietoje Kimio Raikkoneno. Leclercas taps pačiu jauniausiu Skuderijos pilotu nuo 1961 metų-  italų komanda pasirinko jaunystę.

Tokios pat strategijos laikosi ir „Red Bull“ – kartu su Maxu Verstappenu kitąmet lenktyniaus jaunasis Pierre Gasly. Prie trijų iš šešių pirmaujančių komandų mašinų vairo važiuos pilotai, jaunesni nei 23 metai – per artimiausią dešimtmetį jie kovos dėl pasaulio čempiono titulo.

Kaip Sebastianas Vettelis susitvarkys su Charlie Leclercu?

Lenktyniaudamas kartu su Kimiu Raikkonenu, Sebastianas Vettelis buvo labai komfortiškoje situacijoje, nejausdamas ypatingo presingo. Negana to, labai ilgą savo karjeros dalį Sebastianas neturėdavo sunkumų su komandos draugais. Lenktyniaujant „Red Bull“ visa komanda dirbo jam, o ne Marcui Webberiui, o „Ferrari“ be problemų jis lenkė Kimį. Tik 2014 metais Vettelis patyrė triuškinamą pralaimėjimą iš Danielio Ricciardo pusės, kai uždirbo 167 taškus, kai tuo tarpu australas – 238 taškus. Po to Vettelis iš komandos išėjo.

2019 metais Sebastianas neturės ramaus gyvenimo šalia Leclerco. Charlie laimėjo visose „formulių“ serijose, kuriose tik dalyvavo, o šiais metais „Sauber“ pelnė patį geriausią rezultatą sezone, uždirbdamas didžiąją dalį taškų. Jis tris kartus buvo išėjęs į kvalifikacijos finalą, ko nepavykdavo „Sauber“ pilotams padaryti nuo 2013 metų – ir be didelio vargo aplenkdavo Marcusą Ericssoną, ne patį greičiausią, bet pakankamai patyrusį pilotą.

Sebastiano Vettelio laukia nepaprastas iššūkis ir lieka klausimas, kaip jis su tuo susitvarkys.

Kaip „Ferrari“ susitvarkys su Leclercu?

Kol kas neaišku, ar išsaugos Vettelis „piloto Nr.1“ statutą „Ferrari“ komandoje. Komanda šiuo klausimu priims sprendimą tik po to, kai pilnai galės įvertinti savo naujojo piloto greitį.

„Ferrari“ tradiciškai „statydavo“ už vieną pilotą kovoje dėl pasaulio čempiono titulo, bet per paskutinį dešimtmetį komanda nelaimėjo čempionato.

Šiais metais, kaip yra manoma, „Ferrari“ turi pačią greičiausią mašiną, bet kova su „Mercedes“ yra tokia aštri, kad kiekvienas taškas yra aukso vertės ir komanda paprasčiausiai negali laikyti tokio piloto kaip Kimis, kuris yra 2-3 dešimtosiomis lėtesnis už Vettelį.

Charlie Leclercas turi čempionišką potencialą ir jis svajoja laimėti titulą prie „Ferrari“ vairo. Ar sutiks jis tokiomis sąlygomis vykdyti komandinius įsakymus? Atsakymas į šį klausimą gali būti labai įdomus.

Kas laukia Vandoorne ir likusiųjų?

Kimio Raikkoneno perėjimas į „Sauber“ nustebino visus ir nuliūdino daugelį pilotų. Turėdama „Ferrari“ jėgainę, šiais metais šveicarų komanda užsirekomendavo kaip stiprus „vidutiniokas“ ir akivaizdu, kad ateityje jų rezultatai tik gerės.

Yra manoma, kad vieta „Sauber“ yra garantuota Marcusui Ericssonui, kurį palaiko komandos švedų savininkai. Leclerco išėjimas buvo palikęs laisvą vietą, į kurią galėjo pretenduoti Stoffelis Vandoorne, Antonio Giovinazzi ir net Estebanas Oconas, kuriam „Mercedes“ dabar aktyviai ieško vietos kitam sezonui. Tačiau kontraktas su Kimiu Raikkonenu nutraukė visas šias kalbas, dar labiau apsunkindamas situaciją.

 

Komentarai (19)


kart
| Rugsėjo 14 d. 17:58
Tech
| Rugsėjo 14 d. 10:53

kodel nestabilus, kalbant butent apie siemet? - 62 taskai nuo Fetios. 3 vieta lentelej. kuo blogai? tokio close atstumo nepamenu nuo Kimi vs Massa laiku. esme cia ne tame, o tikriausiai tame, kad Ferrari emesi strategijos, bandyti su jaunu talentingu pilotu, galbut perspjaunant Feteli, kuris jau 2-us metus is eiles savomis rankomis siemta WDC.

Busiu labai nustebes jei Leclercas perspjaus Vetteli per artimiausius du metus. Jau kaip ir rasiau, kad visko gali buti, jog sita rokiruote labiau del Vettelio perspektyvu per artimiausius du metus iskovoto WDC. Pasibaigs kontraktas su Vetteliu ir su tuo Ferrari tikesis jau tureti apsitrynusi Leclerca.
Kimis jau vien kiek kvalu siemet prasikes, o dar nekalbu apie jo lenkimu "gebejimus".
Norge
| Rugsėjo 14 d. 11:06
Tech
| Rugsėjo 14 d. 10:53

kodel nestabilus, kalbant butent apie siemet? - 62 taskai nuo Fetios. 3 vieta lentelej. kuo blogai? tokio close atstumo nepamenu nuo Kimi vs Massa laiku. esme cia ne tame, o tikriausiai tame, kad Ferrari emesi strategijos, bandyti su jaunu talentingu pilotu, galbut perspjaunant Feteli, kuris jau 2-us metus is eiles savomis rankomis siemta WDC.

pritarciau Karpovo ir Tech nuomonei, kad leklerko paemimas - dalis ferari strategijos del vetelio, kuris nedeliverina. tiksliau nedeliverina tiek, kiek tikimasi esant tokioj sedynej
Tech
| Rugsėjo 14 d. 10:54
*ismeta
Tech
| Rugsėjo 14 d. 10:53
kart
| Rugsėjo 14 d. 10:39

Blogai tuo, kad Kimis ziauriai nestabilus.

kodel nestabilus, kalbant butent apie siemet? - 62 taskai nuo Fetios. 3 vieta lentelej. kuo blogai? tokio close atstumo nepamenu nuo Kimi vs Massa laiku. esme cia ne tame, o tikriausiai tame, kad Ferrari emesi strategijos, bandyti su jaunu talentingu pilotu, galbut perspjaunant Feteli, kuris jau 2-us metus is eiles savomis rankomis siemta WDC.
Morda Pats176130203233504
| Rugsėjo 14 d. 10:51
spekuliacijos grynos visas sitas straipsnis liaudiskai tariant svigimai is kavos tirsciu...
kart
| Rugsėjo 14 d. 10:39
Runius
| Rugsėjo 14 d. 00:14

Na jei prakalbom apie 2, 3 šimtasias, tai pažiūrim kas kieki nuo ko atsilieka (atkriepiu dėmesį kad čia nėra absoliutus rezultatas, o apytikslis vidutinis įvertinant rezultatus treniruotėse)?
1. Botas Nuo Hamiltono - apie 0.4
2. Ricardo nuo Verstapeno - apie 0,15
3. Sainsas nuo Hulkenbergo - apie 0,2
4. Magnusenas nuo Grosjano - apie 0,1
5. Oconas su Perzu - apylygiai
6. Hartley nuo Gasly - apie 0,4
7. Ericsonas nuo Leclerco - apie 0,3
8. Williams - apylygiai
9. Vandornas nuo Aloso - apie 0,4

taigi kodėl Raikoneno 0,2 atsilikimas nuo teoriškai geriausios formos 4 kart pasaulio čempiono yra blogai?

Blogai tuo, kad Kimis ziauriai nestabilus.
kart
| Rugsėjo 14 d. 10:35
beglys
| Rugsėjo 14 d. 09:09

Kart ir Fekkali jus abu užmirštate visai nesena istorija su Hamiltonu ir Rosbergu? Praktiškai vienodo pajėgumo pilotai. Abu tapo čempionais kai komanda visiškai dominamo. Tą patį galėčiau pasakyti ir apie Red bulių dominavimo laikotarpį. O kitais atvėjais yra daug pvz. tik reiktu pasidometi daugiau istorija. Tie patys 2008 metai. 1996 metai WIlliamsai su Hillu ir Vilnevu. 1989 metai McLarenai su Senna ir Prostu. Daugiau taip staigiai neprisimenu iš atminties, bet kai du stiprūs pilotai važiuoja vienoje komandoje ir Laimi bent viena iš titulų tikrai nėra tokia retenybė kaip daugumas mano.

Aš tą ir parašiau "arba visa galva geresnio bolido, kaip kad buvo Mersai pries pora metu". Būtent, kai turėjo bolidą be konkurencijos, tai ir galėjo kapotis tarpusavyje. Ir Hamis ne toks jau super čempioniškas tada atrodė, kai gaudavo į kaulus nuo komandos draugo.
Fekkali
| Rugsėjo 14 d. 09:45
Ir ham su ros nera vienodo pajegumo pilotai. Na bent jau ne apie long term kalbant. Ka jau kalbet kad mersai tada dominavo ir nei fer nei rb net salia nebuvo.
Fekkali
| Rugsėjo 14 d. 09:43
Nesupratot manes visai. As apie situacija kai dvi komandos yra even, ir dar bent vienoj is ju pilotai yra even. O jus tik apie pilotus
beglys
| Rugsėjo 14 d. 09:09
kart
| Rugsėjo 13 d. 20:36

WCC imanoma ir dar kaip, bet va WDC, tai nelabai. Ir jau kaip Edmundas labai taikliai pastebejo 2008 to pavyzdys, kuriuos as palyginciau su siais metais. WDC galejo Ferrari laimeti ir tada, bet turejo du pilotus, kuris nei vienas nenorejo buti nr2, o Hamis vaziavo su visisku slabaku ir susirinko dauguma komandos tasku.
Taigi, Ferrari nelaimes WDC, kol netures normalaus nr2 piloto arba visa galva geresnio bolido, kaip kad buvo Mersai pries pora metu, kada tos pacios komandos pilotai kovojo tik tarpusavyje, nes kitu varzovu neturejo.

Kart ir Fekkali jus abu užmirštate visai nesena istorija su Hamiltonu ir Rosbergu? Praktiškai vienodo pajėgumo pilotai. Abu tapo čempionais kai komanda visiškai dominamo. Tą patį galėčiau pasakyti ir apie Red bulių dominavimo laikotarpį. O kitais atvėjais yra daug pvz. tik reiktu pasidometi daugiau istorija. Tie patys 2008 metai. 1996 metai WIlliamsai su Hillu ir Vilnevu. 1989 metai McLarenai su Senna ir Prostu. Daugiau taip staigiai neprisimenu iš atminties, bet kai du stiprūs pilotai važiuoja vienoje komandoje ir Laimi bent viena iš titulų tikrai nėra tokia retenybė kaip daugumas mano.
×

F-1.lt pulsas