Seniausi komentarai
Misiulis
| Rugpjūčio 17 d. 10:42
Nu taip, abu matavosi kiausais. Ir tas galejo nusileist ir isvengt incidento, ir tas galejo neuzkist ir isvengt incidento, bet abu pasirinko geriau susidauzysim nei nusileisiu.
Klepsidra
| Rugpjūčio 17 d. 02:02
Misiulis
| Rugpjūčio 16 d. 23:26

Webberis prisiprase Multi21. Turkija buvo abieju principines kovos pasekme, baku - didziausia deme karjeroj. Clear?

Turkijai abieju kalte? :D
Misiulis
| Rugpjūčio 16 d. 23:26
Webberis prisiprase Multi21. Turkija buvo abieju principines kovos pasekme, baku - didziausia deme karjeroj. Clear?
Klepsidra
| Rugpjūčio 16 d. 23:11
taip taip - Webberis yra kaltas del Multi21. Webberis yra kaltas del 2010 Turkijos. Tada ir Hamiltonas yra kaltas del vienos legendos tarano 2017 Baku, Villeneuve’as kaltas del 1997 Jerezo ir pan - viska galima isvartyti ir pateisinti
Misiulis
| Rugpjūčio 16 d. 22:24
Skirmantas_M
| Rugpjūčio 16 d. 21:06

Na, man jis atrodo net gerokai toks, bet gal klystu ;)

Pagal sitas asmenines nuomones ir pasirenkam uz ka sirgt, uz ka ne :) o man jis kaip tik atrodo maximum nuosirdus.
Skirmantas_M
| Rugpjūčio 16 d. 21:06
Misiulis
| Rugpjūčio 16 d. 19:16

Zinok visiskai sutinku su tuo ka parasei: “nepasitenkina esama padetimi, net erzinasi kad ji uzsitesusi, nervinasi, bando spausti kiek galima ir klaidos” - tik nemanau kad tai del garbėtrošiškumo ;)

Na, man jis atrodo net gerokai toks, bet gal klystu ;)
YZF
| Rugpjūčio 16 d. 19:31
Misiulis
| Rugpjūčio 16 d. 19:13

Va va, islindo. :)) pasiskaityk tiesiog straipsni apie tai, nes kuri savo faktus. Tai buvo GB etapas ir komanda buvo atvezusi du naujus sparnus i ta etapa. Vettelis savo sparno neapdauze, kaip cia bandai pakurti. Jis lygioj vietoj nuluzo. Tai komandoj buvo likes vienas naujas sparnas, kuri ir atidave taskais pirmaujanciam pilotui, kas yra visiskai normalu. Tuo tarpu, jei butu buve kaip sakai, t.y. Vettelis savo sparna butu apgadines pats, tada suprantu, kad butu ko piktintis, nors ferrariuose tokia praktika irgi butu normali. Bet isvis nebuvo jokio kriminali tada, tik pats Webberis del to labai draskesi uztat labai staigiai visi heiteriai pasigavo sita dalyka kaip koki skandala. Cia kaip hamio heiteriai nekencia iki siol glocko. Nesvarbu kad glockas brazilijoj ten bejeges buvo, jie vistiek galvoja kad buvo praleistas. Ai, dar kazkas vis mini kad schumis vetteli matai praleido brazilijoj :D o kiek kartu webberis praleido alonso tais metais, tai kazkaip nelebai beatsimena :)))

Abi citatos tavo:

- "O dar kazkas istrauke cia kad webberis atidavinejo sparnus vetteliui, tai cyzis..."

- "Tai komandoj buvo likes vienas naujas sparnas, kuri ir atidave taskais pirmaujanciam pilotui"

Jauciasi toks lengvas asmenybes susidvejinimas is tavo puses....arba kaip Misiulis pasakytu: "nu sito tai is taves nesitikejau"
Misiulis
| Rugpjūčio 16 d. 19:16
Skirmantas_M
| Rugpjūčio 16 d. 17:08

Tai nuomonė. Bet mano nuomonė yra tokia, kad jis yra garbėtroška, nepasitenkina esama padėtimi, net erzinasi kad ji užsitęsusi, nervinasi, bando kaip sakai spausti kiek galima ir klaidos. Bet man tai būtent nervinimasis ir šalto proto nebūvimas. Vėlgi būtų klasė kai panašioj padėty sugebėtum klaidų nedaryt? Manau ir FA visgi spaudė, bet ir kartu išliko šaltų nervų, protingas. To kiek pasigendu čia. Bet vėlgi - nuomonė, nepriimkim kad čia koks tai stūmimas.

Zinok visiskai sutinku su tuo ka parasei: “nepasitenkina esama padetimi, net erzinasi kad ji uzsitesusi, nervinasi, bando spausti kiek galima ir klaidos” - tik nemanau kad tai del garbėtrošiškumo ;)
Misiulis
| Rugpjūčio 16 d. 19:13
Black_Death
| Rugpjūčio 16 d. 18:45

tikrai is Webberio komanda viena karta ateme sparna, nes Vet biski apdauze savo per treniruotes. Neigimas sito fakto parodo su kuo diskutuoju ;) Esme yra ta, kad normalu kad komanda duoda prioriteta pirmaujanciam ir tai ne argumentas del vienu lenktyniu prikaicioti visiems 4x.

Va va, islindo. :)) pasiskaityk tiesiog straipsni apie tai, nes kuri savo faktus. Tai buvo GB etapas ir komanda buvo atvezusi du naujus sparnus i ta etapa. Vettelis savo sparno neapdauze, kaip cia bandai pakurti. Jis lygioj vietoj nuluzo. Tai komandoj buvo likes vienas naujas sparnas, kuri ir atidave taskais pirmaujanciam pilotui, kas yra visiskai normalu. Tuo tarpu, jei butu buve kaip sakai, t.y. Vettelis savo sparna butu apgadines pats, tada suprantu, kad butu ko piktintis, nors ferrariuose tokia praktika irgi butu normali. Bet isvis nebuvo jokio kriminali tada, tik pats Webberis del to labai draskesi uztat labai staigiai visi heiteriai pasigavo sita dalyka kaip koki skandala. Cia kaip hamio heiteriai nekencia iki siol glocko. Nesvarbu kad glockas brazilijoj ten bejeges buvo, jie vistiek galvoja kad buvo praleistas. Ai, dar kazkas vis mini kad schumis vetteli matai praleido brazilijoj :D o kiek kartu webberis praleido alonso tais metais, tai kazkaip nelebai beatsimena :)))
Black_Death
| Rugpjūčio 16 d. 18:45
Misiulis
| Rugpjūčio 16 d. 16:42

Alonso viskas ok, tikrai gerai vaziavo ir vetteliui laimet pries ji buvo didziausias pasiekimas karjeroj, ypac kai Webberis dar Alonsui padedavo. Webberiui turejo skaudet tas 2010-u vettelio titulas. Is tu visu webberio kenkimu vetteliui ir atsirado multi21. O dar kazkas istrauke cia kad webberis atidavinejo sparnus vetteliui, tai cyzis... nu sitas argumentas parodo su kuo diskutuoji.

tikrai is Webberio komanda viena karta ateme sparna, nes Vet biski apdauze savo per treniruotes. Neigimas sito fakto parodo su kuo diskutuoju ;) Esme yra ta, kad normalu kad komanda duoda prioriteta pirmaujanciam ir tai ne argumentas del vienu lenktyniu prikaicioti visiems 4x.
Skirmantas_M
| Rugpjūčio 16 d. 17:08
Misiulis
| Rugpjūčio 16 d. 16:38

Nebutinai tavo tiesa. Gal jo visos klaidos yra is to, kad nera vilties laimet, ir bando deliverint daugiau nei galima. T.y neislaukia geresnes progos, ir neria kur nereikia, nes gal mano kad daugiau tu lrogu nebus (kaip pernai japonijoj pries maxa durnas manevras). Ta pati situacija siemet bahreine, kai hamis aplenke. Tiesiog nesusitaike kad praranda pozicija, uzspaude daugiau nei galejo - spinas. Tuo tarpu kanados siemet klaida - ziopla ir jokiu pateisinimu nerasysiu.

Tai nuomonė. Bet mano nuomonė yra tokia, kad jis yra garbėtroška, nepasitenkina esama padėtimi, net erzinasi kad ji užsitęsusi, nervinasi, bando kaip sakai spausti kiek galima ir klaidos. Bet man tai būtent nervinimasis ir šalto proto nebūvimas. Vėlgi būtų klasė kai panašioj padėty sugebėtum klaidų nedaryt? Manau ir FA visgi spaudė, bet ir kartu išliko šaltų nervų, protingas. To kiek pasigendu čia. Bet vėlgi - nuomonė, nepriimkim kad čia koks tai stūmimas.
Misiulis
| Rugpjūčio 16 d. 16:42
Alonso viskas ok, tikrai gerai vaziavo ir vetteliui laimet pries ji buvo didziausias pasiekimas karjeroj, ypac kai Webberis dar Alonsui padedavo. Webberiui turejo skaudet tas 2010-u vettelio titulas. Is tu visu webberio kenkimu vetteliui ir atsirado multi21. O dar kazkas istrauke cia kad webberis atidavinejo sparnus vetteliui, tai cyzis... nu sitas argumentas parodo su kuo diskutuoji.
Misiulis
| Rugpjūčio 16 d. 16:38
Skirmantas_M
| Rugpjūčio 16 d. 16:15

Bet jei važiuotų taip, kaip važiuoja, net su vienodu bolidu greičiausiai atsiliktų taškais. Tai yra neatrodo, kad važiuotų taip, kaip galima važiuoti ir nesusitvarko su nervais ko reikia panašiom sąlygom.

Nebutinai tavo tiesa. Gal jo visos klaidos yra is to, kad nera vilties laimet, ir bando deliverint daugiau nei galima. T.y neislaukia geresnes progos, ir neria kur nereikia, nes gal mano kad daugiau tu lrogu nebus (kaip pernai japonijoj pries maxa durnas manevras). Ta pati situacija siemet bahreine, kai hamis aplenke. Tiesiog nesusitaike kad praranda pozicija, uzspaude daugiau nei galejo - spinas. Tuo tarpu kanados siemet klaida - ziopla ir jokiu pateisinimu nerasysiu.
Misiulis
| Rugpjūčio 16 d. 16:36
Tech
| Rugpjūčio 16 d. 16:00

O dar vienas dalykas , jeigu bolidas vystomas ne pagal Fetelio poreikius, reiskia Leclerkas igauna vis didesni komandos autoriteta

Nebutinai taip. Tiesiog komanda mano kad tokiu keliu daugiau progreso bus, nei vetteliui tinkamu keliu. Bet gali ir but tavo variantas. Anyway, vetteliui sunkus laikai
Skirmantas_M
| Rugpjūčio 16 d. 16:15
Misiulis
| Rugpjūčio 16 d. 15:54

Na taip, todel vetteliui dabar sunku deliverint su ferrariu, kai ferraris nusileidzia visose srityse mersui, iskaitant ir patikimuma.

Bet jei važiuotų taip, kaip važiuoja, net su vienodu bolidu greičiausiai atsiliktų taškais. Tai yra neatrodo, kad važiuotų taip, kaip galima važiuoti ir nesusitvarko su nervais ko reikia panašiom sąlygom.
Tech
| Rugpjūčio 16 d. 16:00
Misiulis
| Rugpjūčio 16 d. 15:53

Tvarkosi paziurejus i taskus. I visa kita galima daug gilintis. Faktas, kad vetteliui vis sunkiau, ne tik del netinkancio bolido, bet ir del greitejancio leclerco, ir tad puikiai atsispindi kvalose, kai sezono pradzioj tvarkesi i vienus vartus, o dabar jau gauna paskutinius penkis etapus 5:0.

O dar vienas dalykas , jeigu bolidas vystomas ne pagal Fetelio poreikius, reiskia Leclerkas igauna vis didesni komandos autoriteta
Misiulis
| Rugpjūčio 16 d. 15:54
Skirmantas_M
| Rugpjūčio 16 d. 15:40

Mano akimis tai gal taip ir buvo, bet kokį sezoną. Bet taip tai deliverino turėdamas pranašumą, vėlgi, mano akimis. Kaip ir apie HAM pradžioj sakiau, kad kiek lengviau yra deliverint kai technika turi pranašumą. Aišku vėl pasakysi apie jos patvarumą, bet daugiau šneku apie tai kai reikėjo greičiu vytis konkurentus.

Na taip, todel vetteliui dabar sunku deliverint su ferrariu, kai ferraris nusileidzia visose srityse mersui, iskaitant ir patikimuma.
Misiulis
| Rugpjūčio 16 d. 15:53
Tech
| Rugpjūčio 16 d. 15:00

ka reiskia nesunkiai? tai paziurim duomenis idomumo delei. :) Q 6:6. Race 6:4. Laimi Fetelis. Kazkuriam etape liepe praleist. tai butu 5:5 turbut. Leclerko DNF 2. Fetelio 0 DNF. tasku skirtumas 24. sakyciau ne Fetelsi tvarkosi, bet Leclerkas pats savo klaidomis Q keleta kart ir tie Crash padeda "tvarkytis". klaidos aisku yra pacio kaltes, bet jei jas susitvarkys, tai as neisivaizduoju kokiais ginkllais pries ji kovot. Vokietijoj potencialiai vaziavo del P1 iki crash. Bahreine tik technika pavede del P1. Vokietijoj nedaug ratu truko iki P1. Vengrijoj paskutiniuose ratuose Fetelis ispelse podiuma is Leclerko. kazin ar cia jau taip "lengvai tvarkosi" nebent ant popieriaus. :)

Tvarkosi paziurejus i taskus. I visa kita galima daug gilintis. Faktas, kad vetteliui vis sunkiau, ne tik del netinkancio bolido, bet ir del greitejancio leclerco, ir tad puikiai atsispindi kvalose, kai sezono pradzioj tvarkesi i vienus vartus, o dabar jau gauna paskutinius penkis etapus 5:0.
Misiulis
| Rugpjūčio 16 d. 15:51
egiduxx
| Rugpjūčio 16 d. 12:04

Ir primesk apie bulių beveik lygią techniką, jeigu vetelis išbarsto 80pts ir laimi čempą prieš alonso nedarančio esminių klaidų ferrari?

Tai tame ir esme, kad gendanti greitesne technika nebutinai yra geriau uz patikima letesne technika. Ar ne 2014liktais mersai buvo labai greiti, bet vis sudrozdavo baisiai padangas - tai sudejus, mersai buvo greitesni, bet overall bolidas prastesnis. Tai taip ir su bulliais ir ferrariais, sudejus - buvo apylygus, nes tie negesdavo o tie greitesni.
Skirmantas_M
| Rugpjūčio 16 d. 15:40
Misiulis
| Rugpjūčio 16 d. 14:24

Ta pati galiu pasakyt apie SV, kad nei kart tais metais nepirmaves cempionate islaike salta prota, nepasidave, neklydo, deliverino kada reikejo ir issiverze champe i pirma vieta tik po paskutinio etapo.

Mano akimis tai gal taip ir buvo, bet kokį sezoną. Bet taip tai deliverino turėdamas pranašumą, vėlgi, mano akimis. Kaip ir apie HAM pradžioj sakiau, kad kiek lengviau yra deliverint kai technika turi pranašumą. Aišku vėl pasakysi apie jos patvarumą, bet daugiau šneku apie tai kai reikėjo greičiu vytis konkurentus.

F-1.lt pulsas