„Ferrari“ vadovas Mattia Binotto gina komandą ir teigia, kad Charlesui Leclercui Azerbaidžane parinktoje taktikoje jis neįžvelgia nieko blogo.
Po avarijos antroje kvalifikacijos dalyje, C. Leclercas lenktynes Baku miesto trasoje pradėjo naudodamas vidutinio kietumo „Pirelli“ padangas. Po trylikos ratų sportininkas įsiveržė į priekį.
„Ferrari“ pilotas su pirmuoju padangų komplektu trasoje išsilaikė ilgiau nei 30 ratų. Galų gale jį pavijo ir aplenkė abu „Mercedes“ pilotai.
Paties C. Leclerco teigimu, komanda baiminosi, kad minkštų padangų komplektas būtų neatlaikęs iki varžybų finišo, todėl buvo siekiama kuo ilgiau išbūti trasoje su vidutinio kietumo padangomis.
„Taktinius sprendimus mes aptarėme po lenktynių įvykusiame susirinkime“, - sakė M. Binotto.
„Taip, galbūt taktika ir galėjo būti kitokia. Galbūt sustojimą galėjome atlikti anksčiau. O galbūt su vidutinio kietumo padangomis reikėjo trasoje išbūti ilgiau. Po lenktynių visada galime aptarti įvairius taktinius variantus. Bet viską vertinant bendrai, tai, ką mes padarėme, nematau tame nieko blogo.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Tadux15 | 565 |
2. | ramasgo | 556 |
3. | Dainius Bendikas | 556 |
4. | mantioras | 554 |
5. | Kęstutis Šimkus | 553 |