Seniausi komentarai
ddt
| Rugsėjo 28 d. 15:22
wagen
| Rugsėjo 27 d. 12:19

mes kalbam apie lenkimus.....neturedamas greicio persvaros tu niekada neaplenksi.....idealus lenkimas atrodo taip: isvaziuoji i tiesiaja kuo arciau varzovo ir igauni greicio persvara aplenki,pabreziu kad greicio persvara o ne del stabdziu efektyvumo .....anksciau tai buvo padaryti buvo lengviau ir paprasciau,nes buvo platesnis priekinis sparnas ir bolidai neprarasdavo sukibimo,o siais laikais taip padaryt neimanoma,ir todel buvo sugalvota drs,kad galetum igyt greicio persvara o ne stabdziu efektyvuma

As visada sakydavau, kad jei stabdyo kelias ilgas (santykinai), galima zaisti su "outbrakeing" reikalais. Ka raso tame straipsnyje. Ka as visada sakiau, bet jaunimas nenori girdet, ir tiek.
wagen
| Rugsėjo 27 d. 12:19
ddt
| Rugsėjo 25 d. 03:32

Prašau, minčių pamąstymams apie stabdymo kelio ilgio prasmę.
https://www.carthrottle.com/post/5-reasons-why-overtaking-is-more-difficult-in-f1-this-year/ ir https://www.thenational.ae/sport/formula-one-explained-brakes-and-braking-1.480764 Aš galiu pratęst citatas, jei jūs nežinot elementarių dalykų, bet ar yra prasmė kažką aiškinti žmonėms, kurie net nenori suprasti, kurioje vietoje jie klysta?

mes kalbam apie lenkimus.....neturedamas greicio persvaros tu niekada neaplenksi.....idealus lenkimas atrodo taip: isvaziuoji i tiesiaja kuo arciau varzovo ir igauni greicio persvara aplenki,pabreziu kad greicio persvara o ne del stabdziu efektyvumo .....anksciau tai buvo padaryti buvo lengviau ir paprasciau,nes buvo platesnis priekinis sparnas ir bolidai neprarasdavo sukibimo,o siais laikais taip padaryt neimanoma,ir todel buvo sugalvota drs,kad galetum igyt greicio persvara o ne stabdziu efektyvuma
ddt
| Rugsėjo 25 d. 03:32
wagen
| Rugsėjo 25 d. 00:24

matau kad beprasmiska su tavim diskutuot....o tu toks tikras kad del stabdziu....bent karta paziurek lenktynes ir atkreipk demesi i greiti,jokiu sansu vaziuot vienuodu greiciu ir aplenkt varzova

Prašau, minčių pamąstymams apie stabdymo kelio ilgio prasmę.
https://www.carthrottle.com/post/5-reasons-why-overtaking-is-more-difficult-in-f1-this-year/ ir https://www.thenational.ae/sport/formula-one-explained-brakes-and-braking-1.480764 Aš galiu pratęst citatas, jei jūs nežinot elementarių dalykų, bet ar yra prasmė kažką aiškinti žmonėms, kurie net nenori suprasti, kurioje vietoje jie klysta?
ddt
| Rugsėjo 25 d. 03:25
wagen
| Rugsėjo 25 d. 00:24

matau kad beprasmiska su tavim diskutuot....o tu toks tikras kad del stabdziu....bent karta paziurek lenktynes ir atkreipk demesi i greiti,jokiu sansu vaziuot vienuodu greiciu ir aplenkt varzova

Sunku diskutuoti su pašnekovais, kurie turi minimum teorinių ir praktinių žinių apie tai, kokią įtaką turi lenktynavimui atskiri techniniai komponentai. Apie stabdymo klausimą yra tiek prikalbėta tiek komentarų per rungtynes, tiek F1 analitikų, kad net sunku patikėti, kad niekas negirdi ir neanalizuoja to, ką jiems paduoda sukramtytą iki primityvumo tiesioginiu tekstu.
wagen
| Rugsėjo 25 d. 00:24
ddt
| Rugsėjo 24 d. 17:58

Seriously? Cia su visu savo igimtu rimtumu sitaip sakai? :))))))))))))

matau kad beprasmiska su tavim diskutuot....o tu toks tikras kad del stabdziu....bent karta paziurek lenktynes ir atkreipk demesi i greiti,jokiu sansu vaziuot vienuodu greiciu ir aplenkt varzova
ddt
| Rugsėjo 24 d. 17:58
wagen
| Rugsėjo 24 d. 13:25

kalba eina apie lenkimus,ir lenkimai vyksta greicio persvara o ne del stabdziu efektyvumo

Seriously? Cia su visu savo igimtu rimtumu sitaip sakai? :))))))))))))
wagen
| Rugsėjo 24 d. 13:25
ddt
| Rugsėjo 23 d. 22:10

Jei bolidu plotis butu isauges iki 3 metru, tada gal teoriskai ir taip, bet mes kalbam apie stabdymo kelio skirtumus lygindami dvi skirtingas stabdziu technologijas ir ju charakteristiku skirtumus.

kalba eina apie lenkimus,ir lenkimai vyksta greicio persvara o ne del stabdziu efektyvumo
ddt
| Rugsėjo 23 d. 22:10
wagen
| Rugsėjo 22 d. 22:43

ar cia kalba apie stabdzius?normalus zmogus perskaitydamas 179 cm apie stabdymo kelia galvoja?manau paaiskejo eksperto savybes......kalba eina apie bolidu ploti,ir del sitos priezasties siuometiniai bolidai negali taip greitai posukiuosse vaziuot ir t.t.

Jei bolidu plotis butu isauges iki 3 metru, tada gal teoriskai ir taip, bet mes kalbam apie stabdymo kelio skirtumus lygindami dvi skirtingas stabdziu technologijas ir ju charakteristiku skirtumus.
wagen
| Rugsėjo 22 d. 22:43
ddt
| Rugsėjo 22 d. 03:55

Ir prie ko čia stabdymo kelio ilgis? :)

ar cia kalba apie stabdzius?normalus zmogus perskaitydamas 179 cm apie stabdymo kelia galvoja?manau paaiskejo eksperto savybes......kalba eina apie bolidu ploti,ir del sitos priezasties siuometiniai bolidai negali taip greitai posukiuosse vaziuot ir t.t.
ddt
| Rugsėjo 22 d. 03:56
kart
| Rugsėjo 21 d. 14:09

Tai paskaiciuok ir pateik rezultatus stabdymo kelio to pacio bolido su plieniniais ir anglies stabdziais matematike :)))

Ir tai - viskas, ką tu gali? :)
ddt
| Rugsėjo 22 d. 03:55
wagen
| Rugsėjo 21 d. 14:12

paskaityk reglamento pakeitimus ir suprasi kodel....kaip pvz mclaren 2008 sezono plotis 179cm,o williams 1987 metu sezono 206cm....va tau faktas,apie kitu metu pats surask

Ir prie ko čia stabdymo kelio ilgis? :)
wagen
| Rugsėjo 21 d. 14:12
ddt
| Rugsėjo 21 d. 09:25

Nei vieno matematiškai ar faktiškai teisingo.

paskaityk reglamento pakeitimus ir suprasi kodel....kaip pvz mclaren 2008 sezono plotis 179cm,o williams 1987 metu sezono 206cm....va tau faktas,apie kitu metu pats surask
kart
| Rugsėjo 21 d. 14:09
ddt
| Rugsėjo 21 d. 09:25

Nei vieno matematiškai ar faktiškai teisingo.

Tai paskaiciuok ir pateik rezultatus stabdymo kelio to pacio bolido su plieniniais ir anglies stabdziais matematike :)))
ddt
| Rugsėjo 21 d. 09:25
kart
| Rugsėjo 19 d. 20:42

Tiek as, tiek kiti prirasem nemazai argumentu, todel gal jau nesikartosiu.

Nei vieno matematiškai ar faktiškai teisingo.
kart
| Rugsėjo 19 d. 20:42
ddt
| Rugsėjo 19 d. 17:43

Gal kokį argumentą turi?

Tiek as, tiek kiti prirasem nemazai argumentu, todel gal jau nesikartosiu.
ddt
| Rugsėjo 19 d. 17:43
kart
| Rugsėjo 19 d. 11:06

Trukt uz vadziu, vel is pradziu.

Gal kokį argumentą turi?
wagen
| Rugsėjo 19 d. 12:42
prie ko cia stabdziai??anksciau visi lenkimai budavo oro maiso pagalba,kai pries isvaziuojant i tiesiaja lenktinininkai galejo prisiklijot isvaziuodami i tiesiaja ir tiesiog isvystydami didesni greiti lenkdavo, tokia galymybe sportininkai prarado,kai FIA sugalvojo saugumo sumetimais susiaurinti priekini sparna,ir tiesiog negalejo isvaziuot prisiklijuodami prie siknos,nes vaziuojant labai arti priekiniai ratai prarado sukibima,todel ir sugalvojo DRS del lenkymo galimybes.....o del stabdziu tai nemanau jei vienas nuo 300 greicio stabdo per 150m o kitas per 149m tai cia tikrai nepades lenkimui......kai vaziuoji keliu tu lenkimo manevra atlieki didesnio greicio paglba,o ne kad stabdymo zona trumpesne
kart
| Rugsėjo 19 d. 11:06
ddt
| Rugsėjo 19 d. 06:35

Kart, nustok ginčytis iš principo. Niekada jų stabdymo kelias nebuvo vienodas ir nebus vienodas, nes vietoje kalbėjimo apie sausą laboratorinę teoriją, žiūrėk į realias jų naudojimo sąlygas, kurias įtakoja daugybė išorinių faktorių. Būtent dėl jų, plieno stabdžių naudojimas lenktynėse duotų daug daugiau įvairovės varijuojant (sąmoningai ar nesąmoningai) stabdymo kelio ilgiu, ir būtent šį momentą buvo galima matyti senų senovėje, ir tai duodavo daug daugiau įvairovės. Net ir M. Brundle'as pernai per lenktynes apie tai komentavo, o čia... Šoka žmonės iš prinicipo, pasimauna, tada ieško kitų argumentų.. Esmė tame ir yra, ką tu atmeti - išorines sąlygas, dėl kurių plieno diskų veikimo efektyvumas skiriasi PRAKTIKOJE nuo anglies. Retas kuris iš šitų lietuviškų sofos ekspertų, spėju dar dėl jauno amžiaus, patys nėra to patyrę, pvz turbūt nėra vairavę kalnuose, bandę mašinos stabdžių efektyvumą Nordschleifeje ar nusileidžiant nuo Grossglockner'io. Jei taip - tada net nekiltų klausimai dėl to, ką aš sakau, t.y. kokius praktinius skirtumus duoda anglies keramika nuo plieno. Grįžtant prie DRS - taip, sakiau ir sakysiu, kad panaikinus aerodinaminį maišą ir sudarant galimybę gerai laikytis posūkiuose (minimalioje distancijoje), apylygiai sportininkai galės pamiršti lenkimus, nes nebus įmanoma išeiti į atakos atstumą ar padaryti didesnį greičių skirtumą stabdymo zonoje, ir - alio - apie ką kalbėjau - esant tokiam trumpam stabdymo keliui, lenkimus bus galima už mir šti. Ir dar, alio, kart, ground efektas nuo kurių metų formulėje buvo draudžiamas? Apie kokį seną aero konceptą tu kalbi, kai aš sakau, kad tokio niekada net nebuvo?

Trukt uz vadziu, vel is pradziu.
ddt
| Rugsėjo 19 d. 06:35
kart
| Rugsėjo 18 d. 20:29

Tu akcentavai anglies stabdzius kaip stabdymo kelio priezasti, bet tiek plieniniu, tiek anglies stabdziu stabdymo kelias vienodas. Skirtumas tik tas, kad anglies stabdziai geriau islaiko darbines savybes daznai ji naudojant.

Kas itakoja stabdymo kelia, tai danga, padangos, aero, svoris, vaziuokle, galia/greitis. O butent nuo 2021m. bus griztama prie seno aero koncepto, kuris budavo seniau, kai dar posukiuose lenkimai vyko. Del to ir atsirado diskusija apie DRS panaikinima.

O tu dabar sakai, kad be DRS niekas nepavys ir neaplenks, nes stabdymo kelias trumpas, nors seniau ir pavydavo ir lenkdavo.

Kart, nustok ginčytis iš principo. Niekada jų stabdymo kelias nebuvo vienodas ir nebus vienodas, nes vietoje kalbėjimo apie sausą laboratorinę teoriją, žiūrėk į realias jų naudojimo sąlygas, kurias įtakoja daugybė išorinių faktorių. Būtent dėl jų, plieno stabdžių naudojimas lenktynėse duotų daug daugiau įvairovės varijuojant (sąmoningai ar nesąmoningai) stabdymo kelio ilgiu, ir būtent šį momentą buvo galima matyti senų senovėje, ir tai duodavo daug daugiau įvairovės. Net ir M. Brundle'as pernai per lenktynes apie tai komentavo, o čia... Šoka žmonės iš prinicipo, pasimauna, tada ieško kitų argumentų.. Esmė tame ir yra, ką tu atmeti - išorines sąlygas, dėl kurių plieno diskų veikimo efektyvumas skiriasi PRAKTIKOJE nuo anglies. Retas kuris iš šitų lietuviškų sofos ekspertų, spėju dar dėl jauno amžiaus, patys nėra to patyrę, pvz turbūt nėra vairavę kalnuose, bandę mašinos stabdžių efektyvumą Nordschleifeje ar nusileidžiant nuo Grossglockner'io. Jei taip - tada net nekiltų klausimai dėl to, ką aš sakau, t.y. kokius praktinius skirtumus duoda anglies keramika nuo plieno. Grįžtant prie DRS - taip, sakiau ir sakysiu, kad panaikinus aerodinaminį maišą ir sudarant galimybę gerai laikytis posūkiuose (minimalioje distancijoje), apylygiai sportininkai galės pamiršti lenkimus, nes nebus įmanoma išeiti į atakos atstumą ar padaryti didesnį greičių skirtumą stabdymo zonoje, ir - alio - apie ką kalbėjau - esant tokiam trumpam stabdymo keliui, lenkimus bus galima už mir šti. Ir dar, alio, kart, ground efektas nuo kurių metų formulėje buvo draudžiamas? Apie kokį seną aero konceptą tu kalbi, kai aš sakau, kad tokio niekada net nebuvo?
kart
| Rugsėjo 18 d. 20:29
ddt
| Rugsėjo 18 d. 19:50

Tai ziurekim ka as is pradziu sakiau, apie stabdymo kelio skirtumus..

Tu akcentavai anglies stabdzius kaip stabdymo kelio priezasti, bet tiek plieniniu, tiek anglies stabdziu stabdymo kelias vienodas. Skirtumas tik tas, kad anglies stabdziai geriau islaiko darbines savybes daznai ji naudojant.

Kas itakoja stabdymo kelia, tai danga, padangos, aero, svoris, vaziuokle, galia/greitis. O butent nuo 2021m. bus griztama prie seno aero koncepto, kuris budavo seniau, kai dar posukiuose lenkimai vyko. Del to ir atsirado diskusija apie DRS panaikinima.

O tu dabar sakai, kad be DRS niekas nepavys ir neaplenks, nes stabdymo kelias trumpas, nors seniau ir pavydavo ir lenkdavo.