Šiais metais, kai „Formulė-1“ perėjo prie naujos kartos bolidų, gerokai padidėjo ir skirtumai tarp lenktynininkų. Pavyzdžiui, Lewisas Hamiltonas nusileidžia George'ui Russellui, savo jaunajam partneriui iš „Mercedes“, „Red Bull“ komandoje Sergio Perezas vejasi pasaulio čempioną Maxą Verstappeną, o „Ferrari“ - atvirkščiai: Carlosui Sainzui niekaip nepavyksta pasiekti Charleso Leclerco lygio, nors ispanas antroje sezono dalyje monakietį aplenkdavo.
Tačiau C. Sainzas yra įsitikinęs, kad vaizdas vėl netrukus pasikeis: „Tikiuosi, kad šie skirtumai toliau bus nežymūs, nes pilotai labiau pripras prie mašinų ir skirtumai sumažės. Bet sezono pradžioje „Formulėje-1“ dėl to, kad nebuvo jokių bandymų, susigaudyti naujų bolidų ypatumuose buvo labai sudėtinga.
Visiškai normalu, kad tarp partnerių būna skirtumų, kai kam mašinos tinka labiau, kai kam – mažiau, kai kas adaptuojasi greičiau ir pan. Paprastai man pavykdavo greitai priprasti, bet sutinku su tuo, kad šiais metais viskas yra kitaip, man tai irgi yra nauja patirtis.
Prieš kiekvienas lenktynes mano nuostata būna ta pati – kovoti dėl pergalės, siekti jos ir mano motyvacija nesikeičia. Bet kol kas tenka išsaugoti kantrybę, nes aš dar ne iki galo pripratau prie F1-75, todėl dar reikės parodyti labai gerus rezultatus.
Beje, mano požiūris kiek pasikeitė ta prasme, kad po kelių pasitraukimų iš lenktynių aš jau gana smarkiai atsilieku nuo čempionato lyderio, todėl šiemet nelaikau savęs pretendentu į pasaulio čempiono titulą.
Tai skaudu, bet dabar stengiuosi negalvoti apie situaciją čempionate. Dar ir dėl to, kad iki šiol man nebuvo komfortiška prie vairo ir negalėjau realiai kovoti dėl pergalių ir „pole“.
Gal būt atsiliepė tai, kad labai norėjau laimėti kvalifikacijas ir lenktynes, bet dariau nemažai klaidų. Beje, mano stiprioji savybė visada būdavo mokėjimas susilaikyti, aš mokėjau išlaukti geriausio momento ir antrąją sezono dalį visada važiuodavau geriau.
Manau, kad ir šiemet man dar reikės kantrybės, reikia sulaukti, kada man bus komfortiška prie F1-75 vairo, o tada atakuosiu iš visų jėgų“.
Komanda: | Scuderia Ferrari | 2024 sezono taškai: | 120 |
Variklis: | „Ferrari“ | Važiuoklė: | F1-75 |
Pilotas: | Carlosas Sainzas | 2024 sezono taškai: | |
Komanda: | Ferrari | Amžius: | 29 m. |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |