C. Williams pripažino kaltę dėl stipriai suprastėjusios komandos formos (17)

C. Williams pripažino kaltę dėl stipriai suprastėjusios komandos formos
logo 2019 Balandžio 04 d. 23:53, LAT Photographic

Claire Williams prisipažino padariusi klaidą ir prisiėmė kaltę dėl stipriai suprastėjusios „Williams“ komandos formos.

Pradėjusi naudoti „Mercedes“ jėgaines minėtoji britų ekipa 2014 m. ir 2015 m. sezonus baigė trečioje konstruktorių įskaitos vietoje. Tačiau po to ekipos forma su kiekvienais metais krito kol galų gale pernai komanda liko paskutinė ir nepanašu, kad šiemet pavyks pasiekti geresnių rezultatų.

„Siekdami išsaugoti savo gerus rezultatus ir bandydami toliau progresuoti, atlikome tam tikrus pakeitimus komandos struktūroje. Kaip paaiškėjo, tai buvo klaida. Tai buvo mano iniciatyva ir aš prisiimu kaltę“, - sakė „Williams“ komandos vadovo pavaduotoja C. Williams.

„Patikėkite manimi, mes nebandome pasislėpti ir nekaišome galvų į smėlį. Žinome savo situaciją ir tai, ką turime padaryti, kad būtume daug stipresni bei vėl galėtume kovoti dėl aukštų rezultatų. Tačiau tai yra ilgas procesas.“

„Stengiamės nepriklausomai pagaminti kuo daugiau detalių. Turime 620 dirbančių žmonių. Žinant mūsų infrastruktūrą, tai yra daug.“

C. Williams teigimu, viena iš finansinių problemų yra ta, kad „Williams Advanced Engineering“ nebepapildo komandos biudžeto.

„Atsižvelgus į kritusį rėmėjų susidomėjimą, „Williams Advanced Engineering“ buvo sukurta 2010 metais, kad pagelbėtų komandai. Dabar, finansiškai, ji labai mažai prisideda prie komandos biudžeto. Mūsų biudžetas priklauso nuo rėmėjų pinigų ir piniginių išmokų iš F-1.“

„Dalyvaujame „Formulėje-1“ 42 metus, nes tai yra mūsų aistra. Taip, dabar esame rikiuotės gale, bet tik laiko klausimas kada pakilsime iki pozicijos, kurios esame nusipelnę. Jei nebūčiau tuo tikra, dabar apie tai nekalbėčiau.“


Komentarai (17)
AF1
| 04/05 00:54 Atsakyti
O as manau, kad yra puikiu moteru vadovu ir ***, sukciu, menkystu vyru vadovu. Esu sutikes ir tokiu ir kitokiu. Ir net, jei vienu ar kitu esu sutikes statistiskai daugiau, tai man neleidzia daryti jokiu isvadu pagal lytini pozymi.
Naivus Kvailys
| 04/05 09:53 Atsakyti
RBR
04/05 09:02

As pritariu, kad moterims bent jau sitoje srityje ne vieta. Gali jos valdyti grozio salonus, siuvyklas, drabuziu ar avalynes parduotuves ir t.t., bet technika ir automobiliu sporta reiketu palikti vyrams. Pvz.: nuvaziuoju i detaliu parduotuve kur vadovas vyras ir visko nusiperku ko reikia. Yra parduotuve, kurios savininke moteris. Tai ten uzsukus geriausiu atveju lempute kokia galima nusipirkti ar kvapa i salona. Tai ji neuzsisakiusi, tai nezino kaip atrodo, tai jai neapsimoka veztis nes gali neispirkti. Apie pasikonsultavima jau nekalbu. Galvoju, kad Claire butu uzteke marketingo vadove dirbti ar dizaino skyriaus vadove. Bet matyt ambicijos neleido

Kai Sauber pilotai lipo ant apdovanojimu pakylos, niekas nekalbejo apie Monisha. Kai Williams pilotai kovojo del aukstu poziciju, niekas nekalbejo apie Claire. Pernai Leclerco vyr lenktyniu inziniere buvo moteris (vis dar dirba komandoje). Kadangi rezultatai buvo geri... bet jei ji butu pernai dirbusi su Ericssonu... Kai rezultatai suprasteja, prasideda vyriskos istorijos apie prastus apsipirkimus, is darbo isejusius draugus ir t.t. Pamenat ta atveji kai po prastu Meilutytes rezultatu jai buvo pasiulyta ne plaukimu uzsiimineti, o vaikus gimdyti? Galima ivardinti ne viena vyra is F-1 pasaulio, kuris galbut taip pat butu buves geresnis grozio salono vadovas, bet va kazkokiu budu atsidure F-1.
nma
| 04/05 00:09 Atsakyti
i pavaduotojas kokia drauge dar reikejo pasiimti
dede seimas
| 04/05 00:16 Atsakyti
o as manau didziausia problem yra kai moteris yra arba bando buti bosu. Sedejom dirbom sau ramiai mazam kolektyve 6 zmoniu kol viena diena boso boba nesugalvojo, kad ir ji nori boso firmai padeti vadovauti... situacija kolektyve pablogejo as uz keliu menesiu as isejau dar po keliu menesiu menedzeris isejo ir po to dar 1 apldeido pareigas nors buvo pradirbes ten 10+ metu :)
OdisejaSS
| 04/05 09:01 Atsakyti
AF1
04/05 00:54

O as manau, kad yra puikiu moteru vadovu ir ***, sukciu, menkystu vyru vadovu. Esu sutikes ir tokiu ir kitokiu. Ir net, jei vienu ar kitu esu sutikes statistiskai daugiau, tai man neleidzia daryti jokiu isvadu pagal lytini pozymi.

Tavo mąstymas labai progresyvus ir madingas, tačiau realybė kiek skiriasi nuo gražių iliuzijų... Beabejo būna išimčių, pvz. M.Thatcher arba mano buvus viršininkė, kuri turėjo didesnius kiaušus už visą mūsų vyrišką kolektyvą
RBR
| 04/05 09:02 Atsakyti
As pritariu, kad moterims bent jau sitoje srityje ne vieta. Gali jos valdyti grozio salonus, siuvyklas, drabuziu ar avalynes parduotuves ir t.t., bet technika ir automobiliu sporta reiketu palikti vyrams. Pvz.: nuvaziuoju i detaliu parduotuve kur vadovas vyras ir visko nusiperku ko reikia. Yra parduotuve, kurios savininke moteris. Tai ten uzsukus geriausiu atveju lempute kokia galima nusipirkti ar kvapa i salona. Tai ji neuzsisakiusi, tai nezino kaip atrodo, tai jai neapsimoka veztis nes gali neispirkti. Apie pasikonsultavima jau nekalbu. Galvoju, kad Claire butu uzteke marketingo vadove dirbti ar dizaino skyriaus vadove. Bet matyt ambicijos neleido
A85 logo rėmėjas
| 04/05 12:52 Atsakyti
Problema ne Claire lytis, o tai, kad šeimos verslas neišugdė tinkamos pamainos Frank pakeist.
Kita problema, kad jeigu matai, kad nesugebi vadovaut, negali pripažint, kad reikia pagalbos iš šalies ir nesamdai tinkamos kompetencijos vadovo.
O dar kita problema, kad Williams tiek nusistekeno, kad jeigu ir norėtų pasamdyti, neturėtų iš ko, nebent, žinoma, perleidžiant (ženklią) komandos akcijų dalį.
Žodžiu, Williams problema yra sisteminės klaidos valdant kompaniją išimtinai šeimos nariams – tiek užsispyrimas viską darytis patiems, tiek negebėjimas reaguoti į besikeičiančią situaciją sporte, pačios Williams statuso pasikeitimą iš komandos čempionės į backmarkerį ir etc.
Per MissedApex podkastą gerb. buvęs Lotus šefas mano, kad Williams dabartinės problemos išimtinai dėl to, kad jie neturi cash flow ir tiekėjai paprasčiausiai į skolą neteikia detalių, medžiagų ir etc.
Tai va.
AF1
| 04/05 14:03 Atsakyti
A85, spot on. Kaip ir minejau kazkur - standartine seimos verslu problema - manymas, kad viska galima suvaldyti be isoriniu profesionalu.

Gal bandeles kept ar kavine atidaryt to ir oakaktu, bet tik ne valdant XXI a. hitech korporacija.
bratka
| 04/05 20:18 Atsakyti
Greičiau gimdyk bachura ir jis pauges suvaldys.
Grengas
| 04/05 10:29 Atsakyti
RBR
04/05 09:02

As pritariu, kad moterims bent jau sitoje srityje ne vieta. Gali jos valdyti grozio salonus, siuvyklas, drabuziu ar avalynes parduotuves ir t.t., bet technika ir automobiliu sporta reiketu palikti vyrams. Pvz.: nuvaziuoju i detaliu parduotuve kur vadovas vyras ir visko nusiperku ko reikia. Yra parduotuve, kurios savininke moteris. Tai ten uzsukus geriausiu atveju lempute kokia galima nusipirkti ar kvapa i salona. Tai ji neuzsisakiusi, tai nezino kaip atrodo, tai jai neapsimoka veztis nes gali neispirkti. Apie pasikonsultavima jau nekalbu. Galvoju, kad Claire butu uzteke marketingo vadove dirbti ar dizaino skyriaus vadove. Bet matyt ambicijos neleido

Užtenka prisiminti radio pokalbius tarp Massos ir Rob Smedley... O, beje, juodaodžiams šitoje srityje vieta? Gal koks vienas kitas homoseksualus yra, kaip su tokiais?
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas