Ch. Leclercas: buvo smagu, bet galiausiai viskas baigėsi nelaime (54)

Ch. Leclercas: buvo smagu, bet galiausiai viskas baigėsi nelaime
logo Gegužės 26 d. 20:23, Ferrari

Šio sezono „Formulės-1“ staigmena Charlesas Leclercas labai norėjo sužibėti gimtinėje vykusiame „Grand Prix“ etape.

Visgi, lenktynėse jis patyrė fiasko. Kvalifikacijos metu 21-erių monakietis apmaudžiai užėmė tik 15 vietą, o sekmadienį, kovojęs iš visų jėgų ir net vienu metu pakilęs į 12 poziciją, bandydamas aplenkti Nico Hulkenbergą pradūrė padangą ir vėliau turėjo baigti pasirodymą.

Beje, lenktynių jaunasis Ch. Leclercas nebaigė pirmą sykį per savo karjerą „Formulėje-1“.

Anot piloto, jis privalėjo rizikingai važiuoti.

„Buvo labai sunku. Kaip ir minėjau prieš lenktynes, turėjau dažnai rizikuoti, ką ir dariau.

Pradžioje buvo smagu, tačiau galiausiai viskas baigėsi nelaime.

Visgi, tai yra yra problema Monake, kai tu startuoji iš 15 vietos, kuri realiai neatitinka tavo greičio. Šiandien buvo sudėtinga susigrąžinti norimą poziciją“, - tikino Ch. Leclercas.

Bendroje „Formulės-1“ pilotų įskaitoje „Ferrari“ atstovas toliau užima penktą vietą, tačiau jau 21 tašku atsilieka nuo vienu laipteliu aukščiau esančio Maxo Verstappeno iš „Red Bull“ komandos.

Komentarai (54)


Misiulis
| Gegužės 29 d. 14:37
Plius Ferrari padėty jie turi vis rizikuoti, bandyti alternatyvias strategijas, bandyti važiuoti Q su kitom padangom arba mažiau bandymų, kad finale turėtų daugiau bandymų. Nu ir ta rizika kartais nepasiteisina. Tik kad šiemet tas kartais yra smarkiai per dažnai.
Misiulis
| Gegužės 29 d. 14:33
Pas Mersus viskas easy: kas ivaziuoja i pirma posuki pirmas, tas laimi varzybas. Bet jiems ir lengva, nes niekas ju nespaudzia, lenktyniauja tik tarpusavy. Tuo tarpu Ferrariai nori (nori, bet realiai bejėgiai) vytis Mersus, plius Maxas nuolat spaudžia, tai turi kažką daryti. Bet tas jų darymas yra labai netikęs. Matyt jie ten sutarę yra, kad ale jei jau kažkuris pilotas prašosi praleidžiamas, tai duoda kažkiek ratų lėtesniam pasitempti ir panašiai. Kai tokioj situacijoj reikia greitų sprendimų, kinijoj buvo visiškas fiasko, ir dar visame tame pilotai vienas kito atžvilgiu yra kiršinami. Jau net nekalbu kai važiuoja jie skirtingom taktikom.. O dėl tos Monako Q, sakau, kvaila klaida, kurią padarė jie tikrai ne pirmieji. Yra ir RedBuliai nekartą taip apsikakoję ir su tuo pačiu Vetteliu, ir patiems Ferrariams ne pirmas kartas. Dėl Mersų nesu tikras, kai neskaudėjo dėl jų širdies, tai matyt ir neužfiksavau atminty. Nevykėliai ferrari yra. Atrodo kad jie yra save įsispraudę į kampą, ir visko bijo, nieko nebando, nieko nedaro kad būtų drąsiau. Daro viską maximum saugiai. Ale kad niekas negalėtų pasakyt, kad nepraleido greitesnio, nu praleido, bet kad praleido gerokai per vėlai tai jau pofik. Mat nenori įžeist ir lėtesnio, tai duoda šansų. Aš vietoj Ferrari išvis palikčiau juos abu kovot trasoj. Jau yra kaip yra, Mersai per toli ir jų pavyt nepavyks, tai nebesišaudyt į koją durnais sprendimais ir palikt šiuos du gerus pilotus aiškintis santykius tarpusavy. Gal tik kai strategija yra skirtinga, tada reikėtų by default praleisti vienas kitą. Ai, dar jiems ir patį praledimą reik išmokt padaryt, nes nesugeba praleist taip, kad abu neprarastų durnai daug laiko.
Tech
| Gegužės 29 d. 14:12
Misiulis
| Gegužės 29 d. 11:52

Deja jau taip yra. Tame ir beda, kad Ferrari visame kame pralosia mersams. Bolido pajegumu, taktiniais sprendimais, is esmes kazkiek sudejus siemet ir pilotais nusileidzia (tenka pripazinti, nors ir mersas lengvai valdomas, bet abu mersu pilotai siemet svariai varo be klaidu, priesingai nei Ferrari pilotai). Mersai siemet groja kaip idealiai suderintas smuikas ir deja tik nepasisekimo deka nepaeme monake vel dublio (t.y. Verstapenas gavo bauda ir visgi jei nebutu prakiurus ta padanga, butu botas likes antras). Bet pergales toliau skins. Ant tiek apgailetini metai siemet yra idomumo prasme.. Gerai benet tai, kad Bottas gal pasikapos su Hamiu. Tuo paciu gerai ir kad Leclercas duoda issukio Vetteliui ir matom bent antra dvikova i kuria isivelia ir Maxas. Viskas, tiek to idomumo champe. Man asmeniskai siemet cempionatas idomus uz pirmu triju komandu. Ten labai artimi rezultatai ir idomi kova.

kaip sakant sitie metai tikrai apnuogino Ferrarius, kad jie ne tik su technika susifeilino, bet negana to savo kieme nesgeba issprest elementariu dalyku. atrodytu kaip kokie Manor ar Virgin susirinke pirmus metus i F1. Mersas isvis neturi problemu, nei su pilotais nei su technika, nei su strategijom. mano lauktas Leclerco persikelimas i Ferrari gavosi suknista nuotaika po eilinio F1 savaitgalio :D
Misiulis
| Gegužės 29 d. 11:52
Deja jau taip yra. Tame ir beda, kad Ferrari visame kame pralosia mersams. Bolido pajegumu, taktiniais sprendimais, is esmes kazkiek sudejus siemet ir pilotais nusileidzia (tenka pripazinti, nors ir mersas lengvai valdomas, bet abu mersu pilotai siemet svariai varo be klaidu, priesingai nei Ferrari pilotai). Mersai siemet groja kaip idealiai suderintas smuikas ir deja tik nepasisekimo deka nepaeme monake vel dublio (t.y. Verstapenas gavo bauda ir visgi jei nebutu prakiurus ta padanga, butu botas likes antras). Bet pergales toliau skins. Ant tiek apgailetini metai siemet yra idomumo prasme.. Gerai benet tai, kad Bottas gal pasikapos su Hamiu. Tuo paciu gerai ir kad Leclercas duoda issukio Vetteliui ir matom bent antra dvikova i kuria isivelia ir Maxas. Viskas, tiek to idomumo champe. Man asmeniskai siemet cempionatas idomus uz pirmu triju komandu. Ten labai artimi rezultatai ir idomi kova.
Tech
| Gegužės 29 d. 11:16
Misiulis
| Gegužės 29 d. 03:01

Jeigu tau monako q atrodo kaip stebuklas, tai zinok labai keista, nes tai toli grazu ne pirmas kartas kaip top komanda apsiskaiciuoja ir nepatenka i sekancia q dali. Jo, komanda liepe pravaziuot neipatinga rata leclercui, ir zinodama, kad visi smarkiai pagreites tycia neisleido jo i trasa. Toliau - del tu praleidinejimu. Ferrari yra italiski idiotai, kurie bandydami buti kazkokie korektiski is to korektiskumo prisidaro nesamoniu. Pvz: vettelis vaziuoja paskui leclerc kinijoj. Akivaizdziai greitesnis. Vietoj to, kad iskart lieptu praleist - ta padaro po 10 ratu, kai jau mersai nuvaziave toliausiai ir vettelis bandydamas lenkt lc sudevi padangas. Tas pats buvo ir kazkurioj trasoj tik jau leclerco atveju. Cyzis, jei jau kazkuris greitesnis, tai duokit lekt, o ne drozkit vienas kito padangas. Nzn ka tu ten dar nori svaigt apie ispanijos padangas, bet pats leclercas aiskiai pasake, kad jam parinkta taktika buvo gera. Einant prie esmes - ferrari nesitikejo, kad lc ir sv bus ant tiek panasaus tempo ir nesugeba susitvarkyt su situacija. Jiems reiketu arba isvis nesikist arba kistis zymiai greiciau. O dabar tik sudo primala abiems pilotams. Nu bet kazka kurt kad tycia leclerca skriaust, nu dude... sakau, nu kur logika? Pasiimi super fast talentinga jauna bica ir tycia ji sodini? Kur tu matai logika tame? Suprasciau jei sv butu kazkoks tobulasis ir nesinoretu jo ivaizdzio griaut pries pensija, bet sv toli grazu ne tobulasis po pernai sezono.

matai, sunku suvokt, kad komandoj dirba tokie besmegeniai, todel visas tas cirkas atrodo is salies, kaip tycinis.
Misiulis
| Gegužės 29 d. 03:07
Dar pridurti prie italu durnumo galima fakta, kad vietoj to, jog leclercas bereikalo inkstu australijoj neleistas lenkti vettelio nesugebejo jo pitinti nauju padangu fastest lapui uzfiksuot. Lopu ***.
Misiulis
| Gegužės 29 d. 03:04
Ir tu galvoji realybej galetu egzistuoti piloto kontrakte salyga, kad antram ekipos pilotui bus tycia parenkama bloga strategija ar bus tycia neleidziama patekt i q2? Rimtai?
Misiulis
| Gegužės 29 d. 03:01
Jeigu tau monako q atrodo kaip stebuklas, tai zinok labai keista, nes tai toli grazu ne pirmas kartas kaip top komanda apsiskaiciuoja ir nepatenka i sekancia q dali. Jo, komanda liepe pravaziuot neipatinga rata leclercui, ir zinodama, kad visi smarkiai pagreites tycia neisleido jo i trasa. Toliau - del tu praleidinejimu. Ferrari yra italiski idiotai, kurie bandydami buti kazkokie korektiski is to korektiskumo prisidaro nesamoniu. Pvz: vettelis vaziuoja paskui leclerc kinijoj. Akivaizdziai greitesnis. Vietoj to, kad iskart lieptu praleist - ta padaro po 10 ratu, kai jau mersai nuvaziave toliausiai ir vettelis bandydamas lenkt lc sudevi padangas. Tas pats buvo ir kazkurioj trasoj tik jau leclerco atveju. Cyzis, jei jau kazkuris greitesnis, tai duokit lekt, o ne drozkit vienas kito padangas. Nzn ka tu ten dar nori svaigt apie ispanijos padangas, bet pats leclercas aiskiai pasake, kad jam parinkta taktika buvo gera. Einant prie esmes - ferrari nesitikejo, kad lc ir sv bus ant tiek panasaus tempo ir nesugeba susitvarkyt su situacija. Jiems reiketu arba isvis nesikist arba kistis zymiai greiciau. O dabar tik sudo primala abiems pilotams. Nu bet kazka kurt kad tycia leclerca skriaust, nu dude... sakau, nu kur logika? Pasiimi super fast talentinga jauna bica ir tycia ji sodini? Kur tu matai logika tame? Suprasciau jei sv butu kazkoks tobulasis ir nesinoretu jo ivaizdzio griaut pries pensija, bet sv toli grazu ne tobulasis po pernai sezono.
Stinger
| Gegužės 28 d. 17:05
Tech
| Gegužės 28 d. 15:40

jo, vakar rasiau. turiu 3 variantus. 1. Isimtines Fetelio kontrakto salygos. 2. Italiski principai, kad geltonsnapis negali nuo pirmo sezono nurengti ju sirdziu cempiono. 3. Strategijas kurpia visiski besmegeniai. ir dar Klepsidra pasiule 4 varianta - Komandoje tiesiog vyksta italiskas chaosas :) o ar cia logiska ar ne, manau subtilu, nes italu veiksmuose as logikos isvis nebematau

Čia ką tu surašei nėra nei vieno argumento, kad būtų pačiai Ferrari naudinga sabotuot ir kenkt savo pilotui. End of story. Nebenusišnekam apie sąmokslo teorijas.
Tech
| Gegužės 28 d. 15:40
Stinger
| Gegužės 28 d. 14:39

Tech, o tu gali iš kitos pusės biški. T.y. neberėkęs čia, parašyk 3 logiškus argumentus, kodėl Ferrari sabotuoja Leclerc'ą ir kokia jiems nauda iš to. For real, 3 logiški ir pagrįsti argumentai, OK ?

jo, vakar rasiau. turiu 3 variantus. 1. Isimtines Fetelio kontrakto salygos. 2. Italiski principai, kad geltonsnapis negali nuo pirmo sezono nurengti ju sirdziu cempiono. 3. Strategijas kurpia visiski besmegeniai. ir dar Klepsidra pasiule 4 varianta - Komandoje tiesiog vyksta italiskas chaosas :) o ar cia logiska ar ne, manau subtilu, nes italu veiksmuose as logikos isvis nebematau
×

F-1.lt pulsas