“Cosworth” kelio “Formulėje-1” pabaiga (19)

“Cosworth” kelio “Formulėje-1” pabaiga
logo 2006 Spalio 02 d. 08:16, WilliamsF1
„Cosworth“ kompanijos vadovas Bernardas Fergusonas pripažino, kad ši variklių gamintoja neturi jokių galimų partnerių „Formulėje-1“ 2007 metų sezonui.
“Ne, manau, kad faktai kalba patys už save. Nemanau, kad kitąmet būsime „Formulėje-1“. Akivaizdu, kad turime atsisėsti ir pergalvoti savo galimybes. Galbūt rasime sau galimybių naujose FIA ruošiamose variklių taisyklėse. Galbūt reikės mūsų pagalbos prižiūrint šį procesą. Tačiau šiuo metu esame kiek pasimetę”, - žurnalistams pareiškė B.Fergusonas.
“Dar neturėjome galimybės tai apgalvoti. Bandysime tai padaryti kitą savaitę. Sugrįšime ir svarstysime, ką daryti toliau savo gyvenimuose. Galbūt nors vienas šiemet dideliu pajėgumu negalėjęs pasigirti variklių gamintojas norės homologuoto variklio, tinkamu kitų metų sezonui. Kas žino?”, - vylėsi kompanijos vadovas.
Šių metų pabaigoje baigiasi „Cosworth“ sutartys dėl variklių tiekimo su „Williams“ ir „Toro Rosso“ komandomis. Pirmoji kitąmet naudos „Toyota“ agregatus, antroji - „Ferrari“ arba „Renault“. Derybas su „Cosworth“ ilgą laiką vedė „Spyker“ ekipa, dar žinoma „Midland“ vardu, tačiau ir ji šį savaitgalį pasirinko „Ferrari“ variklius.
“Esame labai nusivylę. Manėme, kad sukūrėme gana stiprų produktą, gana patikimą produktą, esame subūre gana gerą specialistų komandą, deja, jie norėjo bendradarbiauti su automobilių gamintoju, nes nori naudoti jų variklius ir savo įprastuose automobiliuose”, - teigė B.Fergusonas.
“Deja, to jiems pasiūlyti negalėjome, todėl esame labai nusivylę. Manėme, kad jau turime sutartį savo kišenėje, nes didžioji dalis jų 2007 metų sezonui skirto bolido buvo kuriama turint galvoje mūsų variklį”, - neslėpė apmaudo jis.
„Cosworth“ kompanija buvo įkurta 1959 metais ir nuo pat pradžių buvo remiama „Ford“ koncerno, kuriam ir gamino variklius. 1967 metais debiutavo žymiausias jos sukurtas agregatas DFV, kuris buvo naudotas net iki 1982 metų, ir kuriuo buvo pelnytos net 154 pergalės „Formulės-1“ lenktynėse.
Michaelis Schumacheris 1994 metais savo pirmąjį čempiono titulą pelnė vairuodamas „Benetton“ bolidą su „Cosworth“ pagamintu „Ford“ varikliu. Vėliau kompanija tiekė agregatus „Sauber“, „Stewart“ ir „Jaguar“ komandoms.
2004 metų pabaigoje iš „Formulės-1“ pasitraukianti „Ford“ nusprendė parduoti „Cosworth“. Ją įsigijo „Champ Car“ lenktynių serijai vadovaujantys asmenys.

Komentarai (19)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Vidocq
| 10/03 00:26 Atsakyti
Wiliamsai croswrota pasirinko dėl kainos. Gamintojai tobulino motorus daug dėdami babų. Wiliamsui mokėti šaibas už tobulinimą buvo per brangu. Ilgai nerodė Croswortai rezultato. Nebus F-1 ir nepasigesiu. Nors ir labai graži jų istorija. Muziejui.
bmw535
| 10/02 21:43 Atsakyti
F-algis-1> ne cosworth nuvare Williams i kapus, o senio Frenkio kvaili sprendimai, pradedant nuo to, del kurio susipyko su JPM, toliau seke variklio pakeitimas ir padangu gamintojo keitimas (nors del paskutinio dar galima abejoti, vis tik prasideda padangu monopolis)
v8
| 10/02 21:07 Atsakyti
ACIU Cosworth.gaila,kad taip..
maniaxx
| 10/02 20:17 Atsakyti
daugiausiai pergaliu iskovoje varikliai... gaila...
jj555
| 10/02 20:05 Atsakyti
GPLegend> manau, tiek, kiek liks veiksnus Frankas - sveikatos jam ir repect.
GPLegend
| 10/02 18:57 Atsakyti
jj555>> ta pati pagalvojau, idomu kiek laiko Williams atsilaikys...
snoopy
| 10/02 16:49 Atsakyti
Shumis '94 laimejo su Ford Zetec-R o ne su Cosworth, kiek atsimenu.
grandprixi
| 10/02 16:42 Atsakyti
nepasiseke...galejo bent spyker'iai naudoti cosworth variklius..bent jau nebutu iseje..bet kazkuo matyt neitiko..
xr3
| 10/02 16:29 Atsakyti
Williams smukimas isvare legenda. Gaila :/
dr._Lauda
| 10/02 15:36 Atsakyti
ir dar viena legenda traukiasi is formules...
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas