Cosworth variklis

2005 Vasario 18 d. 15:34

Pitpass.com yra straipsnis, kuriame diskutuojama apie Cosworth ateiti. Pagrindine mintis - Cosworth vel gali sublizgeti. Straipnsyje pastebeta, kad vienas Cosworth egzempliorius sugebejo be problemu iveikti 7000 km. Zinoma, cia tik speliones, o ir pats puslapis kartais nepasizymi rimtumu, taciau kaip jus manote?

http://www.pitpass.com/fes_php/pitpass_news_item.php?fes_art_id=23547

P.S.: Tikiuosi pataikiau i ta diskusiju skyriu.

2005 Vasario 18 d. 16:03

Kazkada seniai seniai turejau Ford Granada.Varikliukas toks spizinis buvo,V6.2,3l-neuzmusamas,700000km-be problemu.Manau dar tiek pat praejes butu,jei i srota neiskeliautu.Jis taip pat "blizgetu" F1;)

2005 Vasario 18 d. 16:14

Sublizges Nebent Degdami Jie :-)))

2005 Vasario 18 d. 16:29

nu siuo klausimu negaliu nieko pasakyti pamatysim kaip bus sezono metu

2005 Vasario 18 d. 16:46

iki to privesti gali tik darbas. jei toki patikimuma turi kiti, ji sugebejo pasiekti, tai reiskias nera neimanoma pasiekti ir kietiems. tad visko gali buti. tik nemanau, jog to Cosworth patikimumo uzteks... reikia dar ir greicio, kuri lemia likes bolidas.

2005 Vasario 18 d. 17:06

Manau,kad jie sublizges nebent tada kai bus priimta taisykle-vienas variklis visam sezonui:D

2005 Vasario 18 d. 17:27

Jacques>>> Zinai, su tokiu taisykliu evoliucionavimu manau tai tiketina netolimoje ateityje :D

2005 Vasario 18 d. 18:25

Giuseppe> labai aciu uz linka. Butu labai dziugu jei tame straipsnyje yra bent 50 % tiesos. O siaip linkiu, kad ten butu 100 %. Sekmes Cosworth ir RedBull. Nors ir nebe zali, bet gal nors dabar jiems pasiseks.

2005 Vasario 18 d. 18:28

Vytia> :D

2005 Vasario 18 d. 18:54

Cosworth, kaip tik_varikliu tiekejas, turi ateiti F-1, nes dabar gan aiskiai matosi, kad grynai gamintoju (isimtis Ferrari, nes gamina tik sportinius) ir F-1 nesiderina.

Vytia, "Varikliukas toks spizinis buvo,V6.2,3l-neuzmusamas,700000km-be problemu." :D nu gerai tu cia :) Mano tevo tokia buvo, keravot su ja ismokau :)

2005 Vasario 18 d. 19:47

Didziausia problema mano nuomone yra ta, kad dalyvavimas F-1 yra kiek zinau nepelningas. Todel bijau, kad nauji "Cosworth" savininkai netures motyvu likti f-1. Automobiliu gamintojai dalyvauja cia, del reklamos, o kam reklama nieko placiajai rinkai nesiulanciai "Cosworht"... Na bet tikiuosi, kazkoks motyvas bus rastas.

2005 Vasario 18 d. 20:09

arejas, nesutinku, butent dalyvaujant kaip tiekejui yra pelninga, nes darai paprasta bizni: kazka sukuri ir parduodi, be to ir pasireklamuoji. Va jei fufla bandai stumt tai kaip ir bet kuriam bizni - neapsimoka :)
Pilnai gamintoju komandos ( Renokas, Toyota) dalyvauja tam kad laimetu, toks ju tikslas ir ne kitoks. Todel jiems F-1 ir neapsimoka, nes nesugeba nugalet. O visokie Sauberiai dalyvauja tam kad dalyvaut, toks ju biznis ir tikrai nemenkas.

2005 Vasario 18 d. 20:20

Tranzenziuzex> biski nesuprantu tavo logikos. Ir isviso nesupratu tokios teorijos, kad gera yra tik 1-a vieta visos kitos yra sh... Man atrodo, kad netgi finishuojant tokiose vietose kaip Toyota, padaroma nereali reklama. O ka jau bekalbeti apie Renault, kurie daznai ir ant podiumo uzlipa. Pavyzdziui as tokios kompanijos kaip Renault, del ju standartiniu masinu, visai negerbciau, nes nieko jos neturi ypatingo. Bet vien pagalvojus kokius rezultatus jie rodo F-1, kiek daug resursu atitduoda siam sportui, tikrai negaliu nesizaveti sia kompanija.

2005 Vasario 19 d. 01:14

Tranzenziuzex>Gal musu tevas tas pats,tik mes to nezinom:D
arejas>Taip,Toyotos vadas nuo tokios reklamos greit skandintis begs.O jei kalbet rimtai,autokoncernams bet kuri vieta zemiau 1os yra pravalas.Ir jie sedi F1 tik del to,kad gaila ikistu babkiu.Nemanau kad Merso,BMW,Reno ar Toyotos vadai tikejos tokio ilgo Ferrari dominavimo.

2005 Vasario 19 d. 13:21

Vytia> autokoncernams ne vietos yra pravalas, o dalyvavimo sukeliamas prekes zenklo zinomumas ir ivaizdis. be abejo, pergales turi neabejotinai teigiama itaka siems dviem rodikliams, bet 2,3,4 vietos bei vien tik dalyvavimas taip turi itakos, taciau ji mazesne. svarbiausia, kad prekes zenklo zinomumo didejimas ir ivaizdzi gerejimas kainuotu pigiau nei kitomis priemonemis - tada gamintojai f-1 ir liks. na, be to dar yra naujos technologijos, kurios lyg ir ateina is f-1, bet kuo toliau, tuo maziauju.

2005 Vasario 19 d. 14:29

jaudrius>Nu kaip cia pasakius..Del zinomumo,-kazin ar bent vienas is atejusiu koncernu buvo nezinomas,autokompanijos su simtamete istorija ir t.t.Del zinomumo galetu koks "korejietis" ateiti,tada galima butu kalbet apie zenklia nauda garsinant naujos firmos varda.O del ivaizdzio,-cia jau reikia vietu,ir pageidautina 1os.Ne siaip sau kiekvienais metais girdime BMW,Merso,Renault paburbejimus mol nebus rezultato-teks susimastyt apie perspektyvas..lialialia.Vien Jagu pavyzdys ka sako,butu bent karta laimeje cempionata,ar bent kazkas panasaus,tikrai nebutu susirinke zaislus ir iseje.

2005 Vasario 19 d. 15:41

Teorinis pasvarstymas: Renault pardavimai 2003 metais buvo ~35 mlrd.EUR. Jeigu nors 1 procentas is ju buvo salygotas del dalyvavimo F1, tai sudarytu 350 mln, kas manau yra zymiai daugiau uz Renault F1 komandos biudzeta. Zinoma cia ne pelnas, bet apyvarta irgi yra svarbus dalykas. Kita vertus, manyciau F-1 itaka sudarytu tikrai daugiau nei 1%. ;)

2005 Vasario 19 d. 17:52

jauciu dumais suzibes tas coswortukas ir tiek :) ir bus po visu 7000km. laimingi bus jai bent 700km nuvaziuos

2005 Vasario 19 d. 20:20

Vytia> Cosworth bando isstumti tavo tevo Gramados varikli, ar ne laikas reikalauti procentu :)

2005 Vasario 19 d. 22:58

Vytia> tu gal is VIlniaus (Antakalnio) buves? :D

2005 Vasario 19 d. 23:13

bmw535>Gera mintis,sedu rasyt peticijos;)
Xtremez>Ne,is Kauno.Buves.

2005 Vasario 19 d. 23:20

Vytia> truputi ne taip issireiskiau gal - esme yra marketinginis pozicionavimas. i tai susiveda zinomumas, ivaizdis, pirmenybes teikimas. tarkime yra rinkoj segmentas, kuris renkasi ar renault megane, vw golf ar citroen c4 pirkt pvz. nors renault ir nelaimi, bet tikrai daliai f-1 fanu preferencija kils megana pirkti, tad per tai ir apsimoka.. pvz., jei koks smart car prades jordanus remti, o jie retkarciais pakandzios vidutiniokus lyderius, jau cia geras ivaizdis. arba bemsui pvz svarbu aplamai mersa padaryti, o ferrari atskira klase, jie rinkos segmentuose skirtinguose konkuruoja. Na ir t.t.t.t.t

2005 Vasario 19 d. 23:49

jaudrius>Taip,visiskai sutinku,kazkuriatai dalimi dalyvavimas f1 lemia pasirinkima.Nors apskritai,man asmeniskai nelabai suprantami autokoncernu lindimo i F1 motyvai.Lesos kisamos milziniskos,bet ar jos atsiperka..turbut to iki galo dar neisiaiskine ir tu firmu marketologai.Nezinau ant kiek reikia but isprotejusiam,kad rinktis nauja automobili atsizvelgiant i firmos veikla autosporte.Manau,daugeliui nusprendsiems pirkt nauja auto-pirmoj vietoj stovi kaina,po to dizainas(Pezu pirkimo bumo pvz),technines savybes,ir tik po to kazkokiostai sasajos su F1.As net nesneku apie naudotu automobiliu rinka,ten isvis lemiantis veiksnys-litai kisenej,dauzta-nedauzta,kurion vieton dauzta.Be to,didziausioj rinkoj JAV,pirkejams dalyvavimas F1 isvis zemiau keliu.Ta konkurencija Mersai- BMW taip pat keistai atrodo,kas pirko visa gyvenima Mersus,tas nepirks BMW,ir atvirksciai.Vnz,tamsus cia reikalas.

2005 Vasario 20 d. 13:44

Vytia> dalyvavimas f-1 yra tik dar viena reklamos forma. o apie reklamos teikiama jau nelabai noreciau gincytis:)

2005 Vasario 20 d. 17:17

Kazkada labai, labai seniai, kai dar buvau jaunas ( :D) dar visai nesidomedamas lenktynemis, atsitiktinai pamaciau WRC (ar koks ten tada buvo ralis) lenktyniu finisha, laimejo net nezinau kas bet su Ford Escort. Nuo to laiko visur palaikau Ford, ir jeigu kada nors pirksiu nauja masina tai bus beabejo Ford.

Noriu pasakyti, kad zmogus nera visiskai racionali butybe, ir jo pomegius, ar simpatijas gali lemti ir ivairus subjektyvus dalykai, netgi 1a vienintele pergale lenktynese.

2005 Vasario 20 d. 17:54

arejas> blogas poziuris. As ir buvau suzavetas ford escort cosworth, kaip ralio masina , tad nusipirkau silpnesni broli. Greit dasilo, kad cosworth'as tai ne ford'as. Dabar sesdamas i masina dziaugiuosi, kad nereikai vazinet su ford. Aisku jei megsti remontuoti masina ir siaip visokius linksmus nuotykius su gedimais tai teisingas pasirinkimas.

2005 Vasario 20 d. 18:36

jaudrius>..reklamos teikiama..-nauda turbut norejai parasyti;)Tai va ir yra pagrindinis klausimas-Toyotos arba Jaguar pasiekti rezultatai-reklama ar antireklama.

2005 Rugpjūčio 11 d. 19:13

lievi tie varikliai minardzio

2005 Rugpjūčio 11 d. 19:13

patvarumo yra bet galios neikiek nu zinoma priklauso ir nuo pilotu

2005 Rugpjūčio 19 d. 09:03

Tarp kitko i Renault atejo vadovauti toks tipas kuris megsta taupyti ir yra isitikines kad tik taupant lesas gali pasiekti geru finansiniu rezultatu. Esme ta, kad jis labai skeptiskai ziuri i F1 ir ten kisamu lesu sugrizima. Net nepaisant dabartiniu pergaliu kai kam kyla abejones del Renault dalyvavimo F1. Siemet gerai, bet jei sekmingas laikotarpis pasibaigs, visko gali but.

2005 Rugpjūčio 19 d. 09:19

Kai tu ateini i jaguaro salona, apziurineji ka kaip kur pirkti, ir tau dileris pasako kad va sitame xkr modelyje yra keletas technologiju ish musu F1Jaguar programos, tai visada atsiranda didelis pliusas gamintojo naudai.

Beto,yra tam tikra suma leshu kurios skiriamos reklamai, gamintojas kartais lenda i F1 ne del to jog parodyti kad jeigu jis ten laimi tai ir gatviniai auto geri, bet kad zmoniu pasamoneje jo brandas isisamonintu kuo stipriau.Pats zodis nuolat vartojamas ir minimas "pvz jaguar jaguar jaguar" igyja stipresne pasirinkimo reiksme negu koks nors "Tommi Kaira ZZ" kuris turbut net geresnis modelis negu jaguaro naujausias ir greiciausias kurinys.Taciau daug labiau pazystamas buna tas brandas kuri pastoviai matai ir girdi negu kazkoks noname (tau).

2005 Rugpjūčio 19 d. 10:40

Aš manau, kad ir viena ir kita - t.y. vardas ir dalyvavimas duoda pelną. Imkim Minardžius - nugi darosi Stodartas pinigėlį - nieko nepasakysi - tai triviečiu ką norint paveža, tai kompensacijas gauna... Vistiek išeina. Truputį paburba, bernis užkemša ir visi patenkinti. Manau kosvortas yra panašioj situacijoj.
O gamintojas jau kas kita, bet štai irgi, po Mikos pasirodymų Merkedeso pardavimai stipriai augo. Nepamenu kiek pardavimai augo, bet būtent sidabrinių Merkedesų tikrai pamenu net 30 procentėlių viso labo... Nėra blogai...
Taigi, Kosvortas sėdo formulėje ir gauna kapeikų, be to ne vien iš formulės, o ir iš kitų lenktynių... Nu va. O pardavimai tai čia jau Fordo reikalas. Atskirta gal būt todėl, kad tarkim tie patys Jaguarai - nors ir žino visi, kad priklauso Fordui, bet tai būtų pazoras Jaguarui su Fordo varikliu važiuot - nu tai te tau Kosvortą...
Manau....
Vytia > pagaliau supratau problemą - Kaunas.... :p

2006 Kovo 13 d. 23:15

Cosworth V-8 turi didziausias apsukas apie 20000 sukiu/min. Kiti varikliokai 19K-19.5K. Ir reik pripazinti atrodo teks labiau teigiamai ziuret i juos...

2006 Gegužės 08 d. 11:44

Truputi nuvyle tie Cosworthai.. Su patikimumu tai tikrai nekas.. :( Tikekimes, tos problemos bus issprestos ir Williams gales kovoti del aukstesniu poziciju, gal net podiumo ;)

2006 Gegužės 08 d. 11:49

liudna ir labai negerai kad kazko nebelaiko Cosworth agregatai.. :(

2006 Gegužės 31 d. 01:50

Williams kitamet kovos del poziciju su Toyota... Cosworth gera reklama prasuko, kol kas darbu nesimato. Pleska kaip Mercedes lauzai pries pora metu...

2006 Gegužės 31 d. 08:19

Nereikia visu Williams gedimu suversti varikliams - kelis kartus hidraulika gedo, Monake - problemos kilo del ismetamosios sistemos, nuo kurios ikaitimo kazkas ten uzsidege.