Craigo Scarborough FW26 technine apzvalga

2004 Sausio 07 d. 14:00

Sveiki,

Craigas leido mums pasinaudoti jo padarytu [url=http://www.f-1.lt/FW26.pdf]FW26 review[/url]
Atsiliepimai ir nuomones itin laukiamos.


Taip pat cia yra ir apie [url=http://www.f-1.lt/MP4-19.pdf]MP4/19[/url].

2004 Sausio 07 d. 14:23

Neužkrauna pas mane:(

2004 Sausio 07 d. 14:24

Juk pagrindinis demesys tik bolido nosiai ir skiriamas, ir jo aerodinaminems galimybems. Juk esme yra ar geras ir patikimas naujasis variklis. Ivaizdis dar ne viskas, kaip sakoma, suderinimas yra viskas. Kas ta nosis, jei variklis nedirbs. Vien nosis nelaimes lenktyniu. Ne visi revoliuciniai sprendimai kaip yra zinoma pasiteisina, tad kol nepamatysiu bolido lenkiancio Ferrari, tol ji laikysiu, tiesiog dar vienu eiliniu bolidu. Revoliucija ivyks tada, kai issiskirs zymus pvz kad ir tokios nosies pranasumas pries konkurentus.

2004 Sausio 07 d. 14:27

Sunku butu papildyti Craigo apzvalga dar kokiomis nors detalemis. Galiu tik 'papostinti' savo nuomone, kuria AF1 isdesciau siryt:

Pirmas mano ispudis - FW26 atrodo pritrenkianciai! Taciau "kastruoto" (atsiprasau uz pavadinima :) ) priekio aerodinamini pranasuma siai dienai vertinu rezervuotai. Mano supratimu, svarbiausias pokytis yra 'twin-keel' priekines pakabos konstrukcija. Tai McLaren kopija... Skiriasi tik bolidu nosys: FW26 trumpa, MP4-19 - siaura. Galas zino, kas suteikia "svaresni" oro srauta po priekine pakaba ir bolido dugnu... Taciau viena aisku, kad itin masyvus vertikalus priekinio sparno tvirtinimo elementai, atliekantys dar ir rudimentini bolido priekio vaidmeni (kitaip bolidas neatitinku minimaliu ismatavimu ir saugumo reglamento), ne itin pades bolido balansui kintant soniniams srautams (pvz.: vejas). Nenustebsiu, jeigu sezono metu FW26 "ataugs" normali nosis... Bet taip pat reikes nesistebeti, jei kokia nors kita ekipa savo bolida papuos analogiskomis modifikacijomis :). Visa kita pamatysime treniruotese ir paciose lenktynese!
Tikrai smagu, kad siais laikais, kai techninis reglamentas viska istato i siaurus remus, vis del to gimsta radikalus pokyciai. Bent jau vizuliniai...

2004 Sausio 07 d. 14:33

Gincius> acrobato (readerio) gal neturi, suinstalink...

2004 Sausio 07 d. 14:56

Apie Williams labai dar nedaug info,kad kazka galetum spresti (nebent dizaina), todel nuo komentaru susilaikysiu- palauksiu bent pirmu bandymu ir pilotu nuomoniu...

BET mane labai nustebino MP4-19 bolido galimybe sukioti galinius ratus- tai man naujiena :eek:

2004 Sausio 07 d. 14:59

Jooooo paveiksliukus blogai matau!! Pasirodo MP4-19 galiniu ratu nesukioja:D

2004 Sausio 07 d. 15:07

Hmz idomu nors visko nespejau paskaityt :) O del noriu tai pas abu bolidus idomios aisqu Williams idomesne seip idomu kokia bus pas kitas komandas gal ir uz Williams nosyte pamatysim ispudingesniu :)

2004 Sausio 07 d. 15:11

man tai labiausiai patiko fraze *I am the Walrus* :lol:

2004 Sausio 07 d. 15:32

Sprendimas del nosies gana originalus, bet tai juk ne pirmas eksperimentas su bolido priekine dalimi. Visai nenustebsiu, jei ja pakeis sezono eigoje i 'normalia'. Kaip ten bebutu, atrodo tai bjauriai, o sirgaliai neretai demesi kreipia ir estetini bolido vaizda...

2004 Sausio 07 d. 16:10

mantioras>Koks skirtumas - bolidas biaurus ar grazus, svarbu kad nesa pergales. Ir vis delto kontroversinis sprendimas. Kaip matome, techninis reglamentas siaurutis, bet dvieju komandu sprendimai techniskai totaliai priesingi. Belieka politinis klausimas - ar Patrikas dar turi parako, ar Adrianas jau praaugo savo mokytoja. Va dabar raudonieiji nustumti i trecia vieta. Kam kam, o sitiems bus ypatingai sunku padaryti trecia technine revoliucija 2004.

2004 Sausio 07 d. 16:29

AF1>>Suinstalinau,lietuviškos versijos neturi?:)

2004 Sausio 07 d. 16:36

Gincius> jumoristas :D

2004 Sausio 07 d. 17:14

ot tai apsisvieciau. Aciu.

2004 Sausio 07 d. 17:24

Kekstas> Ferrari is viso be nosies vaziuos:D o jei rimtai, tai kardinalus pakeitimai ne visada gariau uz klasika

2004 Sausio 07 d. 17:30

teorija yra teorija va kai isvaziuos sie bolidai i trasa tada ir pamatysim kaip tai naudinga ar nenaudinga...

2004 Sausio 07 d. 20:12

Aciu, info tikrai idomi. Vieno ko realiai nesuprantu kaip inzinieriai apskaiciuoja, kad variklis tarnaus 800km.Tai jo gale krenta palaipsniui ,ar islieka pastovi, o poto neatlaiko atskiri agregatai ir uzkala.
Gal galima butu panasios info veliau ir apie kitus bolidus?

2004 Sausio 07 d. 20:29

Man tai grazus, bet ka jis rodys galesiu pasakyt pamaets treniruociu rezultatus

2004 Sausio 07 d. 20:30

Jo, info ten normaliai. Perskaiciau ir dar karta isitikinau, kad ta nosis tikrai ne shiaip sau tokia padaryta. Ir shiaip vis idomiau kai kas vizualiai labai skiriasi (pvz Jordan nosis) Nu reik palaukt GP, gal tada visi schumacheristai kitaip prades zhiuret i shi bolida. O gal ir ne. Viska parodys laikas :)

2004 Sausio 07 d. 21:44

As nemanau,kad jie tas nosis "is lempos" sukure,vistiek bande aerodinaminiuose tuneliuose ir panasiai.

2004 Sausio 07 d. 22:11

Rolex> taip, taciau ir kiti elementai Williams boliduose pasizymejo kaip pakankamai "geri" o lenkiama Ferrari galima buvo matyti jau antroje 2003 sezono puseje.

2004 Sausio 07 d. 23:03

F1guru> tai ypac rodo paskutiniu dvieju lenktyniu rezultatai, tie vargsai ferrari taip prastai vaziavo.

2004 Sausio 08 d. 19:20

Gal aš nieko nesuprantu aerodinamikoj, bet jūs man paaiškinkit, kokią įtaką bolidui turi "švaresnis" oro srautas po bolido priekine pakaba ir dugnu.

2004 Sausio 08 d. 19:28

sillwio> va butent svaresnis oro rautas po bolido dugnu labiau ir prispaudzia bolida prie zemes,jeigu kada nors pastebejai,po bolido dugnu yra tokia plokste:D

2004 Sausio 08 d. 20:18

Jacques> tai gaunasi, kad wiljamsas visai negales vaziuot paskui kita bolida? Nes su praitu sezonu priekiniais sparnais visi laikydavosi posukiuose didesniu atstumu, nes del silto oro sroves priekinis sparnas praranda prispaudziamaja jega. Gaunasi, kad ir dugnas dabar maziau prispaus. Kosmosas:)

2004 Sausio 08 d. 20:55

xr3> priekinis sparnas praranda prispaudziama jega ne del silto oro o del "oro maiso" ir todel ypac greituose posukiuose negalejo vaziuoti prilipe prie galo. Dabar gi priekinis sparnas kaip tik labiau bus prispaudziamas nes jis atviresnis ir priedo viso bolido aerodinamika pagereja (padideja spaudimas nestabdant pacio bolido)

2004 Sausio 08 d. 20:57

xr3> va butent kad paskutiniai du etapai (leme sezono baigti, tiksliau ja leme tai vienas-usa) buvo grynai "sekmes" dalykas (variklio gedimas arba bardakas del oro) ir jokio potencialo ten nesimate. Va paskutinieji 8 (o ne 2) etapai tai parode kaip Williams "daro" Ferrarius.

2004 Sausio 08 d. 21:18

F1guru>Na pries paskutinis etapas tai cia viska leme driveriai ir sekme, o ne bolidas sutinku, o paskutiniam etape tai tikrai manau bolidas. RB-1.
Matyt del sparno tu teisus.

2004 Sausio 08 d. 21:40

Vat dar kas labai itakoja aerodinamikos efektyvuma-VARIKLIS! nes ir su ne itin tobula aerodinamika,jei yra galingas variklis galima pasiekti neblogu rezultatu... xex pasirodo Williams siu metu varikly jau isbande Liepos menesi pernai:) Monzos treniruotese ar kur tais GP savaitgalio metu :)) saunuoliai-turetu buti patikimas... tikiu kad 800km atlaikys

2004 Sausio 08 d. 22:48

xr3> tai va tik Rubensas dar gerai pasirode,o tu paziurek y SESIS kartus pasaulio cempiona,kelintas jis atvaziavo?

2004 Sausio 09 d. 08:39

xr3> paskutiniam etape JPM DNF'ino, nors greiti rode itin ispudinga, o Ralfui vis "padedavo"...
Tai kaip tu gali teigiti, kad Ferrari juos padare?

2004 Sausio 09 d. 09:16

AF1> uzknisai jau tu su savo patikimumo atmetimu, iki absoliutaus tupizmo jau.

variklio galia ir patikimumas yra susije. kad bmw variklis gedo yra ju ir tik ju problema, ir to negalima atmesti, didesni sukiai sukelia didesne rizika nusprogti, sukiu apribojimas yra naudojamas tam, kad padidinti patikimuma. ferrari nenusprogo ir finisavo pirimi. RB ir Ferrari - winneriai, JPM ir Williams - looseriai. TASKAI atspindi viska, o ne kvaili isvedziojimai ieskant makaronu ten kur sliekai veisiasi.

2004 Sausio 09 d. 09:37

jaudrius> jei nakti mergina nedave, tai tik save kaltink, bro ;)

2004 Sausio 09 d. 09:43

man AF1 nedave nakti vo! romantikas esi, gyveni svajoniu pasaulyje ;) bro, nelaiko jau man pusle skaitant tavo irodinejimus apie kimi, o dabar dar ir apie tai kaip mclaren ir williams padare ferrari :)

2004 Sausio 09 d. 11:10

AF1> netvirtinau, kad ferrari padare visus, as sakiau, kad ferrariu nieks nedare. Tai du skirtingi dalykai.
Beto kas ka dare kaip jau minejo jaudrius rodo lentele po kaire.
Nesuprantu kaip galima tvirtinti, kad mano komanda valit o kitos nevalyt. Realiai paemus greit vaziuoja 4 komandos viena beda greitis dar ne viskas. Pvz. tie patys Mc irode ne karta, kad nebutina buti greiciausiams norint laimeti.

2004 Sausio 09 d. 12:17

jaudrius> visu pirma as niekur neirodineju, kad M ar W padare F, nes F patikimumo lygis yra nerealus (bent jau Mishos bolido atveju)

Kas liecia 2002-uju sezona, tai tu gali manyti, kad Davidas buvo visa galva aukstesnis uz Kimi tik todel, kad pelne daugiau tasku. OK.
O as ir toliau manysiu, kad Kimi yra geresnis pilotas us Davida ir tik bolido gedimai neleido jam tureti taip tavo megstamu tasku.

Kad kalta komanda, kad neparuose patikimo auto - cia nei Davido, nei Kimi kaltes nera. Bet kalbu ne apie tai.


AF1
PS Jei su pusle blogai, gali ateity prostata streikuot.. Zek, pasitikrink :D

2004 Sausio 09 d. 19:31

AF1> nelabai noriu veltis i diskusijas bet negaliu susilaikyti nepakomentaves. Nuo kada piloto talentas vertinamas TIK pagal jo greiti? geras pilotas tai ne tas kuris yra TIK greitas, bet tas kuris yra ir greitas ir moka su bolidu elgtis ir dar daug kitu dalyku. kazkaip laaabai abejoju ar DC ir KR bolidai taip jau labai skyresi kaip tu sakai. taip pat laaabai abejoju ar MS ir RB bolidai stipriai skyresi. ar dar bet kuriu kitos komandos pilotu. kur butu logika jei skirtusi? viena specialiai nusodinti? nejuokink.. o jei nesiskiria tai kodel vienas genda, o kitas ne? gal del to vienas negenda kad labiau su bolidu moka elgtis? zodziu atskirk terminus "geresnis pilotas" nuo "greitesnis pilotas"..

2004 Sausio 09 d. 21:04

wow> Visiskai nesutinku. Ir nesutiksiu su tais kurie sakys kad Davidas geresnis uz Kimi. Jei bolidas genda vadinasi reikia prispradyti viena vieta komandos mechanikams ir Mercedes inzinieriams o ne kam kitam, ir susitaikykit kolegos, kad Davidas buvo geras, bet kai ateina geresnis, ta reikia pripazinti.

2004 Sausio 10 d. 00:24

wow> niekada nebuna visiskai vienodu bolidu,kad ir kokiai komandai jie priklausytu,skirtingi lenktynininkai,skirtingai jie ir derinami ir t.t.Gal tu gali paaiskinti,kodel MS per metus nepatiria mechanniu gedimu,o visi jo gedimai,plius pacio RB,atitenka Rubensui?

2004 Sausio 10 d. 01:01

wytas> as ir nesakau kad DC gersnis.DC ir KR (bent jau mano manymu) labai skirtingi pilotai. KR yra tikrai greitas, bet, bent jau 2002 sezone, tik tiek is jo ir tebuvo. Mas asmeniskai KR labiau patinka ir manau kad jis tikrai yra daug perspektyvesnis uz DC, bet jis tikai nera geriausias(bent kolkas). Greitis dar ne viskas.
Jacques> zinoma kad nebuna. nu bet man neirodysi kad komanda gali specialiai kuri nors savo pilota sodint pakisdama jam blogesni bolida. bolidus derina patys pilotai (duodami nurodymus mechanikams) todel jei bolidas nera tinkamai sureguliuotas kad ivektu visa distancija + atlaikytu piloto ardymasi tai cia jau pacio piloto kalte. ir is kur tos nesamones kad RB atitenka visos MS problemos? kas cia per pievos?kazkas is fantastikos seriju...pilotas turi tiek problemu kiek nesugeba isvengti..

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553