Sis agregatas formuleje-1 buvo bandomas pries keliolika metu http://www.youtube.com/watch?v=x3UpBKXMRto Gal kas zinot kodel jis taip ir buvo uzmirstas?
Sis agregatas formuleje-1 buvo bandomas pries keliolika metu http://www.youtube.com/watch?v=x3UpBKXMRto Gal kas zinot kodel jis taip ir buvo uzmirstas?
Apie sita agregata duag domejausi, man jis pasirode keista kodel jis nera placiai paplites. O kodel F1 jis nenaudojamas tai del to, kad cia automatine deze gautusi. Nors siaip del pavaru perjungimo posukiuose problemos situo atveju kaip ir nera.
Ai tai vien del to kad reglamentas draudzia....
Bet kiek domejausi tai kartinge buvo imontuotas ir lyginant rato iveikimo laika- sekunde geresnis...
Cia tipo ta pavaru deze, kur didejant apsukoms automatiskai keiciasi perdavimo skaicius?
Nea, cia kur esant pastoviom apsukom keiciasi perdavimo skaicius taip didinant greiti.
Ferrariliux>> nuo sekancio sezono kai prades naudoti KERS, ar zinai gal bus kas nors keiciama taisyklese del greiciu deziu?
autoriaus nuorodoj reta galimybė pamatyti DC prieš 15 metų. Šakės koks pacanas tada dar buvo.
Ferrariliux>>> gal zinai is kokios medziagos sitam agregate yra pagamintas tas dirzas?
nu tikriausiai is geru nes cia tai nebesveikos apkrovos aina
Dar su CVT neteko vaziuoti, bet atsiliepimai yra labai geri. Siaip tai didziausias pliusas kad sumazeja kuro sanaudos ir sumazeja ranku darbo, bet nezinau ar F-1 prtaptu toks dalykas, net jei ir butu leidziamas. Cia kiek supratau tai variatoriu pagalba keiciamas greitis buvo, bet praktikoje tai su tepalu varomos CVT yra.
Dar pasiziurejau nete, tai ir su variatoriais yra gaminamu CVT, Nissan Murano, Dodge Caliber, na dar pas mocus yra, tik neaisku kaip ju patikimumas, gal ir nieko daiktas.
shumaz2003>> http://www.youtube.com/watch?v=PWkpLrnAjEU Nelabai suprantu kokiu principu susispaudzia ir atsileidzia tie diskai ar kaip juos pavadint? kas juos valdo?
Na tuos diskus, na kitiap tariant variatorius tai nezinau kas mazina ir didina, neteko niekad susidurti su tuo praktikoje.
Bet kiek supratau is sito video
Dodge CVT Animation
http://www.youtube.com/watch?v=8VYPsrOyIdw
tai yra du sudetiniai skriemuliai, kuriu yra kintamas diametras.
Spaudziant, skriemuliu dydis padideja, o pleciant sumazeja. Siaip tu skriemuliu darba turetu elektronika reguliuot.
Yra ir kitokia CVT sistema
cia su tais skriemuliais yra labai sudetinga juos turi hidromuftos labai tiksliai suspauti arba atleiti yra paprastesne sistema tuo paciu principu
http://www.youtube.com/watch?v=pyYNvwKPAKA
tokia ir pats gali pasidaryti
Kiek domiuosi naujai leidziamais ivairiu markiu automobiliais, matau kad daugelyje pradedama montuoti greiciu dezes su dviguba sankaba... Kazkur internete skaiciau kad artimoj ateity nerasi naujo auto be dvigubos sankabos. Bet kodel automobiliu gamintojai neskuba diegti CVT ???
nu matai cia kazkur yra pakastas suo bet mes dar nezinom
Siaip tos CVT nieko gero. Turejau Nissan Maxima , tai nuspaudus akceleratoriu iki dugno apsukos laikydavosi iki redlaino kol neatleisdavai pedalo. Gal cia suo ir pakastas, nes F1 didziaja laiko dali lenktynese acceleratorius buna nuspaustas iki dugno, tai reiskia variklis dirba maksimaliom apsukom, skirtingai nei su dabar naudojamom pavaru dezem, tai reiskia , kad variklio resursas butu gerokai mazesnis. Bent praktiskai naudoti dual clutch transmisijos yra zymiai geresnis variantas
mmm jo tikras sedevras, tik ydomu kaip atbuline eiga sektusi vaziuot...
renault4ever>> matai, sita transmisija dar manau nera pakankamai istobulinta...o kad ja tobulint, turetu atsirast paklausa...na bet ne apie tai as cia norejau pasisakyt... mano supratimu skriemuliu diametras keiciamas hidraulikos pagalba (bet del to rankos nukirst neduociau), o hidraulika turi valdyti kompas....vaziuoji sau su masina, ir kompas parenka atitinkamus skriemuliu diemetrus (priklausomai nuo greicio), kad butu optimalus variklio apkrovimas ir kad butu ekonomiskiausias rezimas (nes kai nori nusigauti is tasko a i taska b- tai svarbiausia), bet kai reikia pasportuoti kartu su kokiu trecios kartos golfu, kompas parenka atitinkamus skriemuliu diametrus, kad sukimo monento kreive butu kuo auksciau ir kad ji nekristu kaip imanoma ilgiau (nesu tikras ar kiti supras ka turiu alvoje)....nezinau, bet kiek pavyko suzinoti, tai cvt yra pranasesne uz iprasta mechanine, tik del patikimumo daug klaustuku....o tai remiasi i investicijas ir technologiju tobulinima.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Tadux15 | 565 |
2. | ramasgo | 556 |
3. | Dainius Bendikas | 556 |
4. | mantioras | 554 |
5. | Kęstutis Šimkus | 553 |