Seniausi komentarai
Rapolas Zaremba
| Vasario 20 d. 09:57
Black_Death
| Vasario 19 d. 11:37
Black_Death
| Vasario 19 d. 11:34

Pritariu daugumos nuomonei, FA uzemes sedyne, turejo testi o pirmtako pramintu taku ir bandyti lenkti. Vis viena teisejai butu max nusprendia "lenktyninis incident as"

+ kai kuriu komandu kombinzonai, turi unikalia savybe "nesusitepti"
Black_Death
| Vasario 19 d. 11:34
Pritariu daugumos nuomonei, FA uzemes sedyne, turejo testi o pirmtako pramintu taku ir bandyti lenkti. Vis viena teisejai butu max nusprendia "lenktyninis incident as"
mariusis
| Vasario 18 d. 23:35
Jei gerai pamenu, Alonsui 7 pavara pwr trumpa buvo parinkta, tai dėl to magiškųjų 0,6 s negalėjo panaudoti.
Tech
| Vasario 18 d. 23:33
F666
| Vasario 18 d. 23:21

bet va klarkas ir rode savo magic, o alfonsas tik kumsteliu pasimosikavo

Tai va, gaila , kad tik pamosikavo, galejo juost i nosi islipes 😀
F666
| Vasario 18 d. 23:21
Tech
| Vasario 18 d. 21:51

Leclercui nebuvo ka prarast, o Alonsui buvo. Butu turbut uzsigrauzes, jei crash. :) nieko negali sakyt, spaude rusa kaip reikiant, bet anam tai buvo karjeros lenktynes :D. Beja zinai kuo panasi Leclerco situacija i Alonso? Ferrari feilas :D

bet va klarkas ir rode savo magic, o alfonsas tik kumsteliu pasimosikavo
Tech
| Vasario 18 d. 21:51
Norge
| Vasario 18 d. 20:52

paziurejau. ir tikrai galejo list i vidu. bet kazkodel myztelejo pask.metu ir pastabdes isleke i isore. ir tai butu kelis kart mazesne rizika uz ta, kur leklerkas monake landziojo :))))

Leclercui nebuvo ka prarast, o Alonsui buvo. Butu turbut uzsigrauzes, jei crash. :) nieko negali sakyt, spaude rusa kaip reikiant, bet anam tai buvo karjeros lenktynes :D. Beja zinai kuo panasi Leclerco situacija i Alonso? Ferrari feilas :D
Norge
| Vasario 18 d. 20:52
Tech
| Vasario 18 d. 20:21

Siaip tai siulau paziuret pakartojima lenktyniu :) dabar taip atrodo zinai “lengva pasakyt“lenkt” . O tais metais tokiam Abu Dhabi trasoj, be Drs ten isvis beveik lenkimu nebudavo. Dabar kai beveik 10 metu su Drs zonom vyksta apvaziavimai, yra pamistama daug kas :) aisku, gal ten kazka ir galejo sakykim nagliau daryt, bet Renukas ten buvo greitas, o Petrovas suvaziavo puikiai. Beliko po lenktyniu kumsciu pagrumot :)) kaip jau sakiau, koks skirtumas. O tuo metu Buvo titula lemiancios lenktynes, itampa, ir sprendimai buvo tokie kokie buvo. Visu pirma sufeilino komanda, po to, gal jau ir Alonso per mazai rizikavo. :)

paziurejau. ir tikrai galejo list i vidu. bet kazkodel myztelejo pask.metu ir pastabdes isleke i isore. ir tai butu kelis kart mazesne rizika uz ta, kur leklerkas monake landziojo :))))
Norge
| Vasario 18 d. 20:47
Tech
| Vasario 18 d. 20:21

Siaip tai siulau paziuret pakartojima lenktyniu :) dabar taip atrodo zinai “lengva pasakyt“lenkt” . O tais metais tokiam Abu Dhabi trasoj, be Drs ten isvis beveik lenkimu nebudavo. Dabar kai beveik 10 metu su Drs zonom vyksta apvaziavimai, yra pamistama daug kas :) aisku, gal ten kazka ir galejo sakykim nagliau daryt, bet Renukas ten buvo greitas, o Petrovas suvaziavo puikiai. Beliko po lenktyniu kumsciu pagrumot :)) kaip jau sakiau, koks skirtumas. O tuo metu Buvo titula lemiancios lenktynes, itampa, ir sprendimai buvo tokie kokie buvo. Visu pirma sufeilino komanda, po to, gal jau ir Alonso per mazai rizikavo. :)

tai ir sakau, kad rizikuoti nebuvo jokios rizikos, nes visiems buvo aisku, kad neaplenkus petrovo tikrai ate ;) bet jau nesvarbu, nes ir kumyro f1 nebera
Tech
| Vasario 18 d. 20:21
Norge
| Vasario 18 d. 19:49

man atrodo Tech tu neteisingai ten delioji, kad butu reikeje kubica ar rosberga lenkt. as kiek pamenu, jei butu aplenkes, butu visai kitaip lenktynes klostesei veliau ir gal nieko jam nebutu reikeje. o kai tempesi uz petrovo n ratu, tai ir susikruso ten viskas su ta strategija. zodziu reikejo det petrova - arimais ar kaip tik nori, bet reikejo bandyt, nes jau tada aisku buvo, kad ate titulas tikrai jei neaplenks. nu man kartelis dar ilgam buvo likes, kad nebande. ir is viso ten kosmosas buvo - kai vetelis starte apsisuko jau atrode viskas, o xui...

Siaip tai siulau paziuret pakartojima lenktyniu :) dabar taip atrodo zinai “lengva pasakyt“lenkt” . O tais metais tokiam Abu Dhabi trasoj, be Drs ten isvis beveik lenkimu nebudavo. Dabar kai beveik 10 metu su Drs zonom vyksta apvaziavimai, yra pamistama daug kas :) aisku, gal ten kazka ir galejo sakykim nagliau daryt, bet Renukas ten buvo greitas, o Petrovas suvaziavo puikiai. Beliko po lenktyniu kumsciu pagrumot :)) kaip jau sakiau, koks skirtumas. O tuo metu Buvo titula lemiancios lenktynes, itampa, ir sprendimai buvo tokie kokie buvo. Visu pirma sufeilino komanda, po to, gal jau ir Alonso per mazai rizikavo. :)
Norge
| Vasario 18 d. 20:09
egiduxx
| Vasario 18 d. 20:05

Matai per daug chujnios vienoje vietoje ten buvo, bloga taktika, chrenovas setupas, o dar petrovas su greičiausia tuo metu tiesiojoje tačke ir ta pati reno kur jos ženklas ant bulio kuris į titulą lipa, kaži kaip būtų šnekos po to ir dabar dar ėję jei būtų bandęs lenkti ir beveik 100% būtų susidūręs alo su petka? Tada sakytų, kad nevykėlis lenkdamas ir kovodamas, dėl čampo, susidurt sugebėjo, tada būtų kalbos, kad reikėjo neperspaust ir klaidos petrovo laukt.

jo, 100% butu taip kalbeje. bet as daugiau is pacio alonso puses mastau. kad jis galbut dabar jau kitaip elgtusi, jei viskas pasikartotu. jam gi pox...ui kas ten ka kalba, nes vistiek kalba ir kalbes. bet aisku but islaukes petkos klaidos ir visi kalbetu koks saunus ir gudrus naujai iskeptas 3x
Tech
| Vasario 18 d. 20:09
Norge
| Vasario 18 d. 19:49

man atrodo Tech tu neteisingai ten delioji, kad butu reikeje kubica ar rosberga lenkt. as kiek pamenu, jei butu aplenkes, butu visai kitaip lenktynes klostesei veliau ir gal nieko jam nebutu reikeje. o kai tempesi uz petrovo n ratu, tai ir susikruso ten viskas su ta strategija. zodziu reikejo det petrova - arimais ar kaip tik nori, bet reikejo bandyt, nes jau tada aisku buvo, kad ate titulas tikrai jei neaplenks. nu man kartelis dar ilgam buvo likes, kad nebande. ir is viso ten kosmosas buvo - kai vetelis starte apsisuko jau atrode viskas, o xui...

Starte Fetelis apsisuko 2012 Brazilijoj
egiduxx
| Vasario 18 d. 20:05
Norge
| Vasario 18 d. 19:45

viskas taip, bet ka butu prarades, jei butu pabandes? o kad dabar nebandes prarado tai 100%. ta pamenu, kad bande ir buvo placiai isvaziaves/islekes uz trasos, bet greit vel pasivijo, vadinasi buvo tu rezervu bet banzai pabandyti. matai durniausia tai ir yra, kad nepabande.

Matai per daug chujnios vienoje vietoje ten buvo, bloga taktika, chrenovas setupas, o dar petrovas su greičiausia tuo metu tiesiojoje tačke ir ta pati reno kur jos ženklas ant bulio kuris į titulą lipa, kaži kaip būtų šnekos po to ir dabar dar ėję jei būtų bandęs lenkti ir beveik 100% būtų susidūręs alo su petka? Tada sakytų, kad nevykėlis lenkdamas ir kovodamas, dėl čampo, susidurt sugebėjo, tada būtų kalbos, kad reikėjo neperspaust ir klaidos petrovo laukt.
Norge
| Vasario 18 d. 19:53
Skirmantas_M
| Vasario 18 d. 19:41

Sorry, nemačiau tavo komentaro. Taip, aš irgi manau, kad bet kuriuo atveju turėjo būti banzai ;)

taip. kartelis net ne del pacio titulo, o kad nebande banzai. pritariu Tech ir pamenu, kad tikrai buvo toks jausmas, kad bande islaukt petrovo klaidos, bet tai ir buvo jo klaida
kimmi
| Vasario 18 d. 19:51
YZF štoli atostogauja? ar vėl nicką pakeitė?
Skirmantas_M
| Vasario 18 d. 19:49
Norge
| Vasario 18 d. 19:45

viskas taip, bet ka butu prarades, jei butu pabandes? o kad dabar nebandes prarado tai 100%. ta pamenu, kad bande ir buvo placiai isvaziaves/islekes uz trasos, bet greit vel pasivijo, vadinasi buvo tu rezervu bet banzai pabandyti. matai durniausia tai ir yra, kad nepabande.

Taip visiškai sutinku su tavim. O ir kai nepabandė, tai dabar dar ir šnekos papildomai, kad ko nepabandė ;)
Norge
| Vasario 18 d. 19:49
Tech
| Vasario 18 d. 17:30

O tu negalvok, kad nebande. Jeigu nevaziavo arimais, nereiskia kad nebande. Manau lauke bent menkiausios Petrovo klaidos. Nepamirs, tada dar nebuvo Drs. O pastatyta ant kortos buvo daug. Tiesa , strategai prapyle titula Alonsui pasimove ant Weberio

man atrodo Tech tu neteisingai ten delioji, kad butu reikeje kubica ar rosberga lenkt. as kiek pamenu, jei butu aplenkes, butu visai kitaip lenktynes klostesei veliau ir gal nieko jam nebutu reikeje. o kai tempesi uz petrovo n ratu, tai ir susikruso ten viskas su ta strategija. zodziu reikejo det petrova - arimais ar kaip tik nori, bet reikejo bandyt, nes jau tada aisku buvo, kad ate titulas tikrai jei neaplenks. nu man kartelis dar ilgam buvo likes, kad nebande. ir is viso ten kosmosas buvo - kai vetelis starte apsisuko jau atrode viskas, o xui...
Norge
| Vasario 18 d. 19:45
egiduxx
| Vasario 18 d. 19:27

Na nereikia pamiršti to, kad petrovas važiavo su reno, o reno motoras buvo bolide kuris, paskutines gonkes, dėl čampo kovojo ( reklama ir panašūs reikalai), tai nemanau, kad petrovui nebuvo pasakyta, jog jokiais būdais nepraleistų alonso į priekį, todėl vienintelis būdas būtų buvęs išsidaužyti abiems, matę ir labiau koncervatyvesnių lenktynių iš lenktyninkų už kurių važiuodavo, dėl čampo kovojantys sportininkai, tiesiog nebūdavo ginybos neužlaikant už savęs, dėl taurės kovojantiems, nepamenu kokiose gonkėse šumis džentelmeniškai pasitraukė veteliui per lietaus varžybas iš kelio, nors tose gonkėse sprendėsi čempo titulas ir veteliui ten nelabai sekėsi, buvo suktukas po kurio rekėjo irtis į priekį.

viskas taip, bet ka butu prarades, jei butu pabandes? o kad dabar nebandes prarado tai 100%. ta pamenu, kad bande ir buvo placiai isvaziaves/islekes uz trasos, bet greit vel pasivijo, vadinasi buvo tu rezervu bet banzai pabandyti. matai durniausia tai ir yra, kad nepabande.
Skirmantas_M
| Vasario 18 d. 19:41
Norge
| Vasario 18 d. 17:22

as ziurejau ta sezona ir pamenu tas lenktynes, bet iki siol nesuprantu vieno - jei visi (alonso ir strategai) tuo momentu (kai vaziavo uz petrovo) zinojo, kad ant kortos titulas, kokio by...io jis net nepabande banzai? kas ten zino, gal petrovas butu bandes vengt susidurimo, gal pasiseke butu alkunemis prasiirt i prieki. kodel per kelis ratus neparuose lenkimo ir nepabande? juk prarast nebuvo ko...

Sorry, nemačiau tavo komentaro. Taip, aš irgi manau, kad bet kuriuo atveju turėjo būti banzai ;)
egiduxx
| Vasario 18 d. 19:27
Norge
| Vasario 18 d. 17:22

as ziurejau ta sezona ir pamenu tas lenktynes, bet iki siol nesuprantu vieno - jei visi (alonso ir strategai) tuo momentu (kai vaziavo uz petrovo) zinojo, kad ant kortos titulas, kokio by...io jis net nepabande banzai? kas ten zino, gal petrovas butu bandes vengt susidurimo, gal pasiseke butu alkunemis prasiirt i prieki. kodel per kelis ratus neparuose lenkimo ir nepabande? juk prarast nebuvo ko...

Na nereikia pamiršti to, kad petrovas važiavo su reno, o reno motoras buvo bolide kuris, paskutines gonkes, dėl čampo kovojo ( reklama ir panašūs reikalai), tai nemanau, kad petrovui nebuvo pasakyta, jog jokiais būdais nepraleistų alonso į priekį, todėl vienintelis būdas būtų buvęs išsidaužyti abiems, matę ir labiau koncervatyvesnių lenktynių iš lenktyninkų už kurių važiuodavo, dėl čampo kovojantys sportininkai, tiesiog nebūdavo ginybos neužlaikant už savęs, dėl taurės kovojantiems, nepamenu kokiose gonkėse šumis džentelmeniškai pasitraukė veteliui per lietaus varžybas iš kelio, nors tose gonkėse sprendėsi čempo titulas ir veteliui ten nelabai sekėsi, buvo suktukas po kurio rekėjo irtis į priekį.

F-1.lt pulsas