Seniausi komentarai
Skirmantas_M
| Gegužės 26 d. 15:00
eustachijus
| Gegužės 25 d. 20:19

esme ne salygos,o santykiuose. Jie gerokai svarbesni uz bet kokias kontrakto detales ir skaicius.Kodel Alonso uz ferma nevaziuoja ir nesvarstomas? Nes isdave ferari ir dabar sakytu nors uz 1 eura vaziuoju sakytu ,*** sainza imam geriau visakeriopai prastesni :) ir tai yra normalu

Na, santykiai tai santykiai, bet bent kaip šnekėjo, tai kontraktas, sąlygos, buvo išsityčiojimas. Ir net ne pinigai.
eustachijus
| Gegužės 25 d. 20:19
Skirmantas_M
| Gegužės 24 d. 23:13

Taigi rašau, kad gal tikrai pinigai ne esmė, o pačios kontrakto sąlygos netinka.

esme ne salygos,o santykiuose. Jie gerokai svarbesni uz bet kokias kontrakto detales ir skaicius.Kodel Alonso uz ferma nevaziuoja ir nesvarstomas? Nes isdave ferari ir dabar sakytu nors uz 1 eura vaziuoju sakytu ,*** sainza imam geriau visakeriopai prastesni :) ir tai yra normalu
eustachijus
| Gegužės 25 d. 20:16
idomu siuo atveju vienas momentas.kokio bb visi veteli siulo ten ar ten,bet pamirsta ,kad visas tas siulomas vietas puikiai uzkamsytu ir alonso.GEROKAI geriau uzkamsytu :) bent viena priezasti kodel vertesnis vietos formuleje idomu butu isgirsti :) be sintetinio skaiciaus zinoma
tomykas95
| Gegužės 25 d. 18:51
iXsas
| Gegužės 24 d. 14:25

Vettelis su Ferrari 2018 pusę sezono pirmavo. Jeigu pasigilinsi į jo klaidas ir kiek taškų tai kainavo... Sezonas iki galo būtų su intriga buvęs...

Ka ir paminejau, turejo Alonso, Vettel iki titulu truko nedaug..
Paulius Barysas1708901819162923
| Gegužės 25 d. 09:25
Aston Martin i F1?? O su pardavimais masinu tai siaubinga. Nuostoliai milziniski
Skirmantas_M
| Gegužės 24 d. 23:13
YZF
| Gegužės 24 d. 21:54

Jeigu Vettelis sake kad 'pinigai neesme' tai reiskia jis butu sutikes vaziuoti Ferraryje uz bet kiek, kad tik ji imtu. Todel panasu kad butent ji tiesiog ismete ir viskas.

Taigi rašau, kad gal tikrai pinigai ne esmė, o pačios kontrakto sąlygos netinka.
egiduxx
| Gegužės 24 d. 23:12
Arnius
| Gegužės 24 d. 19:08

Nu jei vettelis butu vaziaves su 10 ar 12m ferrari,tai cempa but emes,kaip 2 pirstus apsysiot,o jei alonsitas but vaziaves paskutinius 5m,tai but likes uz trejetuko,ir kam dar lyst alonsfaniams ir bandyti cia loti pries veja?

Jei alonsas but važiavęs su 2017 ar 2018m ferrariu būt čempą lengviau ėmęs, nei tau du pirštus apsimyžt, o fetka tuo tarpu bulves sodino ir taip liko be svajoto titulo su ferais katrie jį kaip sabaką išpirdolono už jo "nuopelnus" komandai.
Laikinai pašalintas
YZF
| Gegužės 24 d. 21:54
Skirmantas_M
| Gegužės 24 d. 11:43

Aš tai pagalvoju, kad pasiūlyti tai pasiūlė, bet būtent tokiom sąlygom, kad tiesiog gal ir nenorėjo, kad jis priimtų. Ir tas kontrakto pasiūlymas buvo daugiau formalus, bet ne kad tikintis dar jį palaikyti.

Realiai ir pats VET kažką tokio sakė, kad ne pinigai esmė. Tikrai dabar galvoju, kad sąlygos galbūt būtų visai nesąmoningos net ir jo situacijoje. Kad tarkim nuo pradžios būti #2 ar pan. Kad net nesitikėtų, kad ir priimtų.

Jeigu Vettelis sake kad 'pinigai neesme' tai reiskia jis butu sutikes vaziuoti Ferraryje uz bet kiek, kad tik ji imtu. Todel panasu kad butent ji tiesiog ismete ir viskas.
Arnius
| Gegužės 24 d. 19:08
Nu jei vettelis butu vaziaves su 10 ar 12m ferrari,tai cempa but emes,kaip 2 pirstus apsysiot,o jei alonsitas but vaziaves paskutinius 5m,tai but likes uz trejetuko,ir kam dar lyst alonsfaniams ir bandyti cia loti pries veja?
Skirmantas_M
| Gegužės 24 d. 19:03
zonker
| Gegužės 24 d. 16:38

tai va bent jau musu kraste mes degradavusiu ar degraduojanciu laikydavom toki zmogu, kuris prasigeres, issiskyres ir tt :) tai matomai nezinau jis yra is kitur arba laikmeciai uzaugimo skirtingi. Ir siaip ta komforto savybe kaip visu normaliu zmoniu gal, as gyvenime daug darbovieciu pakeites ir mates kuomet yra didelis skirtumas darbo nasumo/klaidu skaiciaus kai turi palaikyma ir pasitikejima is vadovybes ir kai neturi. Tikrai nesiginciju, Lec gali buti gabesnis ir greitesnis raw speed, bet tos klaidos is Vett atejo is nesusikaupimo/nesusikoncentravimo, o jei galva pilna politiniu sudu is komandos vidaus tai ir turim ka turim. Anyway tikiuosi jis dar ras ta komforta kokioje nors komandoje ir bent jau be klaidu prades vaziuoti :)

Ką aš manau, tai kad kuo esi emocionalesnis, jautrus, tuo tave labiau aplinka ir veikia. Tai manau taip ir su VET, kuris mano akimis gerokai emocionalokas. Tai su klaidom nepadeda jam. Kitas dalykas, tai kad ir bendrai Leclerc atrodė greitesnis.
zonker
| Gegužės 24 d. 16:38
Skirmantas_M
| Gegužės 24 d. 15:33

Nesu tikras ar tai degradavimas. Manau tai yra VET savybė, apie kurią šnekėjo jau nuo seno - tai kad jis gerai jaučiasi kai lyderiauja, užima pranašią poziciją, ir jam kur kas prasčiau sekasi ir visada sekėsi kai reikėjo vytis. Tada emocijos, klaidos ir t.t. RBR laikai manau davė tam tikrą komfortą, kur jis pranašumą turėjo ir atitinkamai jautėsi, atrodė. Pranašumo neteko ir vaizdas tiesiog pasikeitė. Bet vėlgi, tai nesakyčiau, kad degradavimas. Aišku, kad situaija ne tokia, kokioje jis norėtų būti, manau tik dar labiau jį erzina ir tik dar sunkiau. Bet iš esmės manau jis toks pats.

Bet VET aš irgi aukštai nevertinu, kad jo savybės tokios. Čia tiesiog daugiau ar kažkas labai pasikeitė.

tai va bent jau musu kraste mes degradavusiu ar degraduojanciu laikydavom toki zmogu, kuris prasigeres, issiskyres ir tt :) tai matomai nezinau jis yra is kitur arba laikmeciai uzaugimo skirtingi. Ir siaip ta komforto savybe kaip visu normaliu zmoniu gal, as gyvenime daug darbovieciu pakeites ir mates kuomet yra didelis skirtumas darbo nasumo/klaidu skaiciaus kai turi palaikyma ir pasitikejima is vadovybes ir kai neturi. Tikrai nesiginciju, Lec gali buti gabesnis ir greitesnis raw speed, bet tos klaidos is Vett atejo is nesusikaupimo/nesusikoncentravimo, o jei galva pilna politiniu sudu is komandos vidaus tai ir turim ka turim. Anyway tikiuosi jis dar ras ta komforta kokioje nors komandoje ir bent jau be klaidu prades vaziuoti :)
logo rėmėjas
kart
| Gegužės 24 d. 15:47
egiduxx
| Gegužės 24 d. 10:47

Nes taip bus kaip, liberčiai, senis ekolostonas, senis todas, britų žiniasklaida ir vetelstai pasakė.

Ne, taip nebus.
Skirmantas_M
| Gegužės 24 d. 15:33
iXsas
| Gegužės 24 d. 14:33

Degraduoti, tai ristis žemyn, prarasti įgudžius. Su RBR Sebas neskaitant paskutinio sezono, važiavo puikiai, praktiškai be klaidų. Po to tik blogiau, pastovios koaidos. Komanda moką algą, tad jos neklausymas ypač, viešai... Gal Vettelis jau nuo žiemos turi, tarkim, kontraktą, ar susitarimą su MB? Labai norėčiau SV ir LH matyt vienoje komandoje. Aston Marti ir Sebas! Pagalvokit, kaip atrodis Lencas šalia greito piloto. Nors komanda pusiau privati, bet sunku bus paaiškinti akcininkams kodėl laikomas toks lėtas pilotas. Tėvas tik dėl sūnaus užsuko visą šį biznį, tad gi neišmes jo iš komandos.

Nesu tikras ar tai degradavimas. Manau tai yra VET savybė, apie kurią šnekėjo jau nuo seno - tai kad jis gerai jaučiasi kai lyderiauja, užima pranašią poziciją, ir jam kur kas prasčiau sekasi ir visada sekėsi kai reikėjo vytis. Tada emocijos, klaidos ir t.t. RBR laikai manau davė tam tikrą komfortą, kur jis pranašumą turėjo ir atitinkamai jautėsi, atrodė. Pranašumo neteko ir vaizdas tiesiog pasikeitė. Bet vėlgi, tai nesakyčiau, kad degradavimas. Aišku, kad situaija ne tokia, kokioje jis norėtų būti, manau tik dar labiau jį erzina ir tik dar sunkiau. Bet iš esmės manau jis toks pats.

Bet VET aš irgi aukštai nevertinu, kad jo savybės tokios. Čia tiesiog daugiau ar kažkas labai pasikeitė.
iXsas
| Gegužės 24 d. 14:33
zonker
| Gegužės 24 d. 11:07

na o gal sakyk tu tiesiog nemegsti Vettelio :) Degraduoja gan stiprus zodis, gal nematei degraduojancio zmogaus realiame gyvenime? nors gal tu vartoji si zodi kitaip:) Neklausymas komandos velgi yra subtilus dalykas, daug zmoniu irgi savo sefu nepaklauso ir padaro savaip kompanijose, jei jaucia, kad taip reikia daryti. Ar jau komandos sefas yra kaimo neklystantis klebonelis? Be to jei jau nepaklausai komandos reiskia nepasitiki ju sprendimu, o tai irgi daug ka pasako. Klaidu darymas irgi laikinas dalykas, gal pats neesi padares klaidu ir paskui susiemes? Ziurek, esi multi milijonierius, buves 4x, esi jau pakankamai brandziame amziuje nebuti naiviam, tai jei pvz susipykai su Ferr vadovais tai manau gali leisti sau savo nuomone pasilaikyti ir nebuciuoti niekam uzpakaliu net jei ir tai grestu praradimu Ferr geldos sedynes :) Pagal Juzefa tai ten Vett niekam neidomus, o gal Vetteliui ten Ferr niekas jau neidomu :) o gal Vett ir nebutu emes to Ferr kontrakto jei ir butu siule? Komanda nera dievas, ypac zmogui kuris uzdirbo daug lemu ir jau turi 4x kiseneje. Pasidaryk isvadas pats :)

Degraduoti, tai ristis žemyn, prarasti įgudžius. Su RBR Sebas neskaitant paskutinio sezono, važiavo puikiai, praktiškai be klaidų. Po to tik blogiau, pastovios koaidos. Komanda moką algą, tad jos neklausymas ypač, viešai... Gal Vettelis jau nuo žiemos turi, tarkim, kontraktą, ar susitarimą su MB? Labai norėčiau SV ir LH matyt vienoje komandoje. Aston Marti ir Sebas! Pagalvokit, kaip atrodis Lencas šalia greito piloto. Nors komanda pusiau privati, bet sunku bus paaiškinti akcininkams kodėl laikomas toks lėtas pilotas. Tėvas tik dėl sūnaus užsuko visą šį biznį, tad gi neišmes jo iš komandos.
iXsas
| Gegužės 24 d. 14:25
tomykas95
| Gegužės 24 d. 13:15

Turejo italai feraristai du gerus pilotus per si desimtmeti, bet kas is to pergalei pasiekti vien to neuztenk.. turi duot gera masina, su kuria galima laimet titulus, parengt palankias komandines taktikas, truko geru specialistu, inzinieriu ir t.t. ko nebuvo pas situos makaroncikus per visa praejusi desimtmeti.

Vettelis su Ferrari 2018 pusę sezono pirmavo. Jeigu pasigilinsi į jo klaidas ir kiek taškų tai kainavo... Sezonas iki galo būtų su intriga buvęs...
tomykas95
| Gegužės 24 d. 13:15
iXsas
| Gegužės 24 d. 09:48

Pagal gandus, Ferrari nesiūlė jokio kontrakto. McLaren jau žiemą žinojo apie Sainzo naują sutartį su raudonaisiais. Išvadas darykit patys. Kam mokėti didelį atlyginimą Sebui, jei: 1. Lecleras greitesnis ir pigesnis 2. Vetelis daro klaidas, pralošia titulą, neklauso komandos, degraduoja. 3. Praeities nuopelnai nieko nereiškia. Pamatėm, kaip du čempionai stebuklų neparodė.

Turejo italai feraristai du gerus pilotus per si desimtmeti, bet kas is to pergalei pasiekti vien to neuztenk.. turi duot gera masina, su kuria galima laimet titulus, parengt palankias komandines taktikas, truko geru specialistu, inzinieriu ir t.t. ko nebuvo pas situos makaroncikus per visa praejusi desimtmeti.
kimmi
| Gegužės 24 d. 12:46
YZF
| Gegužės 23 d. 23:06

Panasu kad Ferrari suprato jog kovoti del aukstos komandines vietos, reikia dvieju pilotu kurie butu tarpusavyje 'susiderine'. Praeitas sezonas parode kad to buti negali, ypac kai Vettelis tiesiog neklauso ka komanda jam per radijo rysi sako, ir daro savo. Tai ir nusprende atsisakyti ('nepratesti') su juo kontrakto (ypac kai maziau tasku dar uz CL surinko) ir pasirinko kita pilota vietoj jo. Viskas. Ko jis pats norejo ar nenorejo tai niekam neidomu.

kaip gi be Juzefo trydos, kur tik paminėtas vetelis, giliai šiknoj kabliukas kibęs
RBR
| Gegužės 24 d. 12:31
Neaisku kaip bus kitais metais, bet siemet su tuo paciu RP bolidu(Mercedes2) Vetelis gal net Ferrari butu aplenkes keliuose etapuose. Jei realybeje biudzetu mazinimas suveiks, tai visokiu rezultatu pamatyt galesime. Bet RP komandoje pagrindine beda yra Lawrenco sunelis. Kazin ar tevas nores matyti kelis sezonus is eiles tarsoma sunu. Nors pasikrauti nuo keturis kartus cempiono nebus didele geda. Tad variantas sioks toks butu. O tada jau i Mercedes galetu pereiti jei Lewisas iseitu
Skirmantas_M
| Gegužės 24 d. 11:43
Aš tai pagalvoju, kad pasiūlyti tai pasiūlė, bet būtent tokiom sąlygom, kad tiesiog gal ir nenorėjo, kad jis priimtų. Ir tas kontrakto pasiūlymas buvo daugiau formalus, bet ne kad tikintis dar jį palaikyti.

Realiai ir pats VET kažką tokio sakė, kad ne pinigai esmė. Tikrai dabar galvoju, kad sąlygos galbūt būtų visai nesąmoningos net ir jo situacijoje. Kad tarkim nuo pradžios būti #2 ar pan. Kad net nesitikėtų, kad ir priimtų.
zonker
| Gegužės 24 d. 11:12
talianas
| Gegužės 23 d. 23:20

Visi uztikrinti, kad Veteli ismete. Gal pats isejo,nes nesutiko su salyga buti pagalbiniu. Ferrari eile metu nelaimi titulu, gal su nauju reglamentu Renault issaus, o jei Ferrari, jis vis tiek nebus pirmas. Logiskas ejimas. Gal dar Mersai paims, reikia nepamirst vokisko nacizmo ir ivertinti galima tautieciu spaudima. O kalbos apie Aston Martin visiski vejai. Jokia cia ne gamykline komanda, tai tevo sunui uzgaidu pildymas.

Matomai tie komentuojantys nera mate darbovietese kaip zmones iseina nepatenkinti salygomis ar vadovais, nu zinai tie zmones, kurie uz save moka pastoveti :)
logo rėmėjas

F-1.lt pulsas