Seniausi komentarai
YZF
| 2019 Gruodžio 17 d. 15:08
evbi
| 2019 Gruodžio 14 d. 17:36

Turkijoj buvo lenktyninis incidentas, kainaves panasiai abiems. Turkija buvo labai iliustratyvus pavyzdys, kad 2010 buliai visai nesikiso i pilotu kova. Apie kokias meiles Vetteliui tame sezone cia sapalioji? Kuriam GP Weberiui buvo liepta praleist Vetteli? Komanda nesikiso, turejo sansu iki pat galo, kuriuos pats paleido vejais Korejoj, o damuse Abu Dabyje. Vett gsle suvaziavo stipriau. Eme pole, pergales, kai Webberis sienas buciavo ar uz Alo pirmo desimtuko antroj pusej vilkosi. Ir, beje, kokio lygio tavasis stabelis buvo, kai nuo Buttono malku pasikrove? Pamirsai jau? Dabar bepiga "genialuma" rodyt su geriausiu bolidu, silpnu komandos draugu, komandos palaikymu ir nuliu spaudimo. Prie Rosbergo 2016 gavo spaudimo, negavo isskirtiniu salygu komandos viduje ir prap.i.so titula, del kurio vienas matematikas iki siol viduriuoja. Matyt, daud lazybu punkte uz Black Senna buvo pastates...

Koks dar lenktyninis incidentas Turkijoje? Tu gal aklas Vettelio fanatikas, kaip koks Misiulis? Vettelis ten kale sonu i Webberi lygiai taip pat kaip Leclerkui Brazilijoje (tik pats smugis buvo stipresnis). Na ir zinoma apkaltino Webberi kad jis jam is keli nesitraukia ir raudono kilimo nepatiesia.
Fantazuoji ir net nejauti.
mariusis
| 2019 Gruodžio 16 d. 10:07
R12
| 2019 Gruodžio 16 d. 09:20

O ligonis vėl nusišneka!Gydymas tavęs neveikia!!!!

O, advokatas išlindo 😀 ligu tavęs niekas nekalbino.
R12
| 2019 Gruodžio 16 d. 09:20
mariusis
| 2019 Gruodžio 15 d. 20:58

Psichologas 😄, po kiek seansas specisliste? Tau įdomu, nes vis dar prikibęs kaip šūdas prie pado.

O ligonis vėl nusišneka!Gydymas tavęs neveikia!!!!
Senelis
| 2019 Gruodžio 15 d. 23:14
Klepsidra
| 2019 Gruodžio 15 d. 17:46

na sitas placiai aprasyta Webberio knygoje. Jis niekada neneige, kad Vettelis buvo geresnis pilotas ir kad pats pralose 2010, kaip ir neneige, kad H. Marko jo nemego (anot Webberio, ideali H. Marko komanda yra is vieno bolido). is Renault jam buvo pasakyta, kad motorai, galingesni ant dyno, eidavo Vetteliui.

Savo knygoje, Markas neparašė, kodėl Fernandą mandagiai praleidinėjo?...ar kad variklių negaudavo ar sparno?
mariusis
| 2019 Gruodžio 15 d. 20:58
Veni, Vidi, Vici
| 2019 Gruodžio 15 d. 19:24

Niekam neįdomu ką tu galvoji, ar kuo abejoji, ir perdėtas fake šypsenėlių skaičius tik parodo silpną tamtos vidinę būseną.

Psichologas 😄, po kiek seansas specisliste? Tau įdomu, nes vis dar prikibęs kaip šūdas prie pado.
Veni, Vidi, Vici
| 2019 Gruodžio 15 d. 19:24
mariusis
| 2019 Gruodžio 15 d. 13:54

Jau numirei, kur pašarvotas būsi, atnešiu vainiką 😄 jei tu čia apie mano vardą, tai ištaria ir be vargo, va tavo nikas labai abejoju, kad ką bendro turi su tavo gyvenimu 😂

Niekam neįdomu ką tu galvoji, ar kuo abejoji, ir perdėtas fake šypsenėlių skaičius tik parodo silpną tamtos vidinę būseną.
Klepsidra
| 2019 Gruodžio 15 d. 17:46
Aiwux
| 2019 Gruodžio 15 d. 00:41

Kadangi jau prakalbom apie Weberį, tai taip, 2010 pats kalė į sieną, o paskutiniam etape geresnė taktika buvo suteikta Vetteliui. Realiai ten Weberį paaukojo, o Ferrari pasimovė ant taktikos. Aišku tikriausiai nesitikėjo, kad bus neįmanoma lenkti. O iš po to sekusių sezonų mano prisiminimai tokie, kad Weberis šiek tiek lėtesnis buvo už Vettelį, o ir visos techninės bėdos sukrisdavo į Weberio bolidą, tai kers neveikia, tai dar kas. Labai įtartinai atrodydavo kai vienas bulius be problemų varo, o kitam vis karts nuo karto kažkas nutinka.

na sitas placiai aprasyta Webberio knygoje. Jis niekada neneige, kad Vettelis buvo geresnis pilotas ir kad pats pralose 2010, kaip ir neneige, kad H. Marko jo nemego (anot Webberio, ideali H. Marko komanda yra is vieno bolido). is Renault jam buvo pasakyta, kad motorai, galingesni ant dyno, eidavo Vetteliui.
evbi
| 2019 Gruodžio 15 d. 15:28
Tech
| 2019 Gruodžio 15 d. 10:16

Turkijoj buvo lenktyninis incidentas , wow! Kalimas Webui i sona, yra lenktyninis! Na jo, ir Brazilijoj siemet buvo lenktyninis, pagal Feteli 😀

O tai ne lenktyninis? Pilotai kovojo del poziciju. Jokiu tyciniu iskirtimu nebuvo, ka pripazino ir teisejai.
mariusis
| 2019 Gruodžio 15 d. 13:54
Veni, Vidi, Vici
| 2019 Gruodžio 15 d. 13:15

Pilka lietuviška pelė, kurio kvailo vardo užsienietis nesugebėtų net ištarti, pavadina 4 kart pasaulio čempioną vidutinybe. Mirk iš juoko :)

Jau numirei, kur pašarvotas būsi, atnešiu vainiką 😄 jei tu čia apie mano vardą, tai ištaria ir be vargo, va tavo nikas labai abejoju, kad ką bendro turi su tavo gyvenimu 😂
Veni, Vidi, Vici
| 2019 Gruodžio 15 d. 13:15
mariusis
| 2019 Gruodžio 14 d. 18:35

Aš savo stabelio ir neteisinu, pjovė ir jis grybų ir gavo nuo Buttono ir ką. O tavasis Vettelis buvo vidutinybė jr liko, bet tau atrodo kitaip ir sunku pripažinti. Vettelis geriausias, tai išgirdai ir gali eiti ramus patenkitas miegoti.

Pilka lietuviška pelė, kurio kvailo vardo užsienietis nesugebėtų net ištarti, pavadina 4 kart pasaulio čempioną vidutinybe. Mirk iš juoko :)
Tech
| 2019 Gruodžio 15 d. 10:16
Turkijoj buvo lenktyninis incidentas , wow! Kalimas Webui i sona, yra lenktyninis! Na jo, ir Brazilijoj siemet buvo lenktyninis, pagal Feteli 😀
Aiwux
| 2019 Gruodžio 15 d. 00:41
Kadangi jau prakalbom apie Weberį, tai taip, 2010 pats kalė į sieną, o paskutiniam etape geresnė taktika buvo suteikta Vetteliui. Realiai ten Weberį paaukojo, o Ferrari pasimovė ant taktikos. Aišku tikriausiai nesitikėjo, kad bus neįmanoma lenkti. O iš po to sekusių sezonų mano prisiminimai tokie, kad Weberis šiek tiek lėtesnis buvo už Vettelį, o ir visos techninės bėdos sukrisdavo į Weberio bolidą, tai kers neveikia, tai dar kas. Labai įtartinai atrodydavo kai vienas bulius be problemų varo, o kitam vis karts nuo karto kažkas nutinka.
Black_Death
| 2019 Gruodžio 14 d. 23:41
Black_Death
| 2019 Gruodžio 14 d. 23:39

Tu manai, kad RBR nepasimokė iš 2010 ir sekančiuose sezonuose išleisdavo du identiškai paruoštus su panašiomis geriausiomis strategijomis ?? Panašius simtomus matau, kaip pas raudonuosius, kurie nesuprato, kam tokį lėtą driver'į laiko ferma. I no coments more.

* Rubens Barrichello
Black_Death
| 2019 Gruodžio 14 d. 23:39
evbi
| 2019 Gruodžio 14 d. 20:43

Tamsta siaip kazkada laikiau objektyviu ir tikrai labai gerbiau, bet kai savo analizese pradejai hateriskai del 2016 m. Rosbergo titulo "verkti" (lyg tikrai daug lazybu punkte praloses), tai kazkaip tamstos analizes pradejau vertinti per kita prizme. Dabar vel. "Webbo sodinimas". Taip, nebuvo jis numero uno buliuose, bent jau po 2010 Kita vertus, ar tokio statuso jis nusipelne lavai vidutinisku savo vaziavimu dominuojanciame bolide? Kaip beziuresi, buliai nei vieno titulo is Webberio nepavoge. 2010, kai turejo realiausia sansa, ji pras.iko pats, o paskui ar paluzo, ar kas, bet vaziavo labai vidutiniskai ir 2011-2013 buvo per sviesmecius nuo titulo. Sutinku, kad gali but visokiu nuomoniu, bet is tamstos, kaip solidaus vyro, tikejaus kiek daugiau objektyvumo.

Tu manai, kad RBR nepasimokė iš 2010 ir sekančiuose sezonuose išleisdavo du identiškai paruoštus su panašiomis geriausiomis strategijomis ?? Panašius simtomus matau, kaip pas raudonuosius, kurie nesuprato, kam tokį lėtą driver'į laiko ferma. I no coments more.
AF1
| 2019 Gruodžio 14 d. 22:49
evbi
| 2019 Gruodžio 14 d. 20:43

Tamsta siaip kazkada laikiau objektyviu ir tikrai labai gerbiau, bet kai savo analizese pradejai hateriskai del 2016 m. Rosbergo titulo "verkti" (lyg tikrai daug lazybu punkte praloses), tai kazkaip tamstos analizes pradejau vertinti per kita prizme. Dabar vel. "Webbo sodinimas". Taip, nebuvo jis numero uno buliuose, bent jau po 2010 Kita vertus, ar tokio statuso jis nusipelne lavai vidutinisku savo vaziavimu dominuojanciame bolide? Kaip beziuresi, buliai nei vieno titulo is Webberio nepavoge. 2010, kai turejo realiausia sansa, ji pras.iko pats, o paskui ar paluzo, ar kas, bet vaziavo labai vidutiniskai ir 2011-2013 buvo per sviesmecius nuo titulo. Sutinku, kad gali but visokiu nuomoniu, bet is tamstos, kaip solidaus vyro, tikejaus kiek daugiau objektyvumo.

Niekam cia nebutina but objektyviu ar kazko tiketis. Eto raz. Nuomone yra nuomone, sutinkam mes su ja, ar ne. Eto dva. Tema yra apie Ricciardo ir jo pasirinkima, o alegorijas i praeiti ir palyginimus kiekvienas matome vis kitokius. Eto tri. Na ir smagu, kad sikart be uzgauliojimu ir asmeniskumu ;)
evbi
| 2019 Gruodžio 14 d. 20:43
AF1
| 2019 Gruodžio 14 d. 19:25

Mes pazistami ar cia kazkokios spragos issilavinime? Atrode, jog paskutinio gero desimtmecio metu F-1.LT auditorija patobulejo, isprofesionalejo, kiek tai imanoma, bet vis dar atsiranda 'mokytoju', familiarumu trykstanciu kolegu.
Atsakysiu tik viena karta - bandant bendrauti kaip su pienburniu, atsakymo tiesiog nesusilauksi. Bendraujant ar diskutuojant apie konkrecia tema, galima ir reikia oponuot nuomonei, o bet kokie uzgailiojimai nuomones autoriui parodo brandos trukuma.
Tamstai paciam spresti kaip labiausiai tinka.

Tamsta siaip kazkada laikiau objektyviu ir tikrai labai gerbiau, bet kai savo analizese pradejai hateriskai del 2016 m. Rosbergo titulo "verkti" (lyg tikrai daug lazybu punkte praloses), tai kazkaip tamstos analizes pradejau vertinti per kita prizme. Dabar vel. "Webbo sodinimas". Taip, nebuvo jis numero uno buliuose, bent jau po 2010 Kita vertus, ar tokio statuso jis nusipelne lavai vidutinisku savo vaziavimu dominuojanciame bolide? Kaip beziuresi, buliai nei vieno titulo is Webberio nepavoge. 2010, kai turejo realiausia sansa, ji pras.iko pats, o paskui ar paluzo, ar kas, bet vaziavo labai vidutiniskai ir 2011-2013 buvo per sviesmecius nuo titulo. Sutinku, kad gali but visokiu nuomoniu, bet is tamstos, kaip solidaus vyro, tikejaus kiek daugiau objektyvumo.
AF1
| 2019 Gruodžio 14 d. 19:25
evbi
| 2019 Gruodžio 14 d. 14:52

Klausyk, matematike, kaip buvo sodinamas luzeris vidutiniokas Webberis, jei jis 2010 m. pats titula prasiko Korejoj, kaldamaa i siena ir Abu Dabyje net nebandydamas lenkti draugelio Alo? Ar tas sukeistas sparnas leme koki nors titula? Sitas australiskas Massos lygio luzeris net buliu dominavimo metais nei karto nesugebejo iskaitoj likt bent antras? Tai toki lopa turejo komanda uz ausu pries greitesni Vett tempt, kad liktum patenkintas?

Mes pazistami ar cia kazkokios spragos issilavinime? Atrode, jog paskutinio gero desimtmecio metu F-1.LT auditorija patobulejo, isprofesionalejo, kiek tai imanoma, bet vis dar atsiranda 'mokytoju', familiarumu trykstanciu kolegu.
Atsakysiu tik viena karta - bandant bendrauti kaip su pienburniu, atsakymo tiesiog nesusilauksi. Bendraujant ar diskutuojant apie konkrecia tema, galima ir reikia oponuot nuomonei, o bet kokie uzgailiojimai nuomones autoriui parodo brandos trukuma.
Tamstai paciam spresti kaip labiausiai tinka.
mariusis
| 2019 Gruodžio 14 d. 18:35
evbi
| 2019 Gruodžio 14 d. 17:36

Turkijoj buvo lenktyninis incidentas, kainaves panasiai abiems. Turkija buvo labai iliustratyvus pavyzdys, kad 2010 buliai visai nesikiso i pilotu kova. Apie kokias meiles Vetteliui tame sezone cia sapalioji? Kuriam GP Weberiui buvo liepta praleist Vetteli? Komanda nesikiso, turejo sansu iki pat galo, kuriuos pats paleido vejais Korejoj, o damuse Abu Dabyje. Vett gsle suvaziavo stipriau. Eme pole, pergales, kai Webberis sienas buciavo ar uz Alo pirmo desimtuko antroj pusej vilkosi. Ir, beje, kokio lygio tavasis stabelis buvo, kai nuo Buttono malku pasikrove? Pamirsai jau? Dabar bepiga "genialuma" rodyt su geriausiu bolidu, silpnu komandos draugu, komandos palaikymu ir nuliu spaudimo. Prie Rosbergo 2016 gavo spaudimo, negavo isskirtiniu salygu komandos viduje ir prap.i.so titula, del kurio vienas matematikas iki siol viduriuoja. Matyt, daud lazybu punkte uz Black Senna buvo pastates...

Aš savo stabelio ir neteisinu, pjovė ir jis grybų ir gavo nuo Buttono ir ką. O tavasis Vettelis buvo vidutinybė jr liko, bet tau atrodo kitaip ir sunku pripažinti. Vettelis geriausias, tai išgirdai ir gali eiti ramus patenkitas miegoti.
nma
| 2019 Gruodžio 14 d. 18:21
panasu, ricciardo ruosia sau vieta williamsuose
evbi
| 2019 Gruodžio 14 d. 17:36
mariusis
| 2019 Gruodžio 14 d. 16:11

Tai Turkiją 2010 metų ir labai atidžiai stebėjai? Ten kas kam supiso lenktynes, tai gal ten prapsio jis čempą? Webberis tau aišku bus vidutiniokas(toks ir buvo), nors Vettelis visą karjerą buvo toks pat tik labiau komandos mylimas, šie metai atkartojo su Leclerc lygiai viską indentiškai, net ir avarija panaši-dejavu, komanda mylėjo labiau, bet gavo nuo jaunuolio net ir su meile. Komanda statė už jį, laukiam kitų metų. Webberis kaip ir Ricciardo buvo tose pačiose situacijose, vien pažiūrėk Hornerio ir daktaro snukelius kai lipo pirštas ant podiumo ir gal suprasi kas buvo mylimas labiau. Juk sakei 2010-2012 labai intesnyviai stebėjai. Šiuos metus ir dar kartą persižiūrėk ir pažiūrėk kokio lygio tavasis stabelis yra.

Turkijoj buvo lenktyninis incidentas, kainaves panasiai abiems. Turkija buvo labai iliustratyvus pavyzdys, kad 2010 buliai visai nesikiso i pilotu kova. Apie kokias meiles Vetteliui tame sezone cia sapalioji? Kuriam GP Weberiui buvo liepta praleist Vetteli? Komanda nesikiso, turejo sansu iki pat galo, kuriuos pats paleido vejais Korejoj, o damuse Abu Dabyje. Vett gsle suvaziavo stipriau. Eme pole, pergales, kai Webberis sienas buciavo ar uz Alo pirmo desimtuko antroj pusej vilkosi. Ir, beje, kokio lygio tavasis stabelis buvo, kai nuo Buttono malku pasikrove? Pamirsai jau? Dabar bepiga "genialuma" rodyt su geriausiu bolidu, silpnu komandos draugu, komandos palaikymu ir nuliu spaudimo. Prie Rosbergo 2016 gavo spaudimo, negavo isskirtiniu salygu komandos viduje ir prap.i.so titula, del kurio vienas matematikas iki siol viduriuoja. Matyt, daud lazybu punkte uz Black Senna buvo pastates...

F-1.lt pulsas