Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
tech
IP: cd77d1d | 03/03 14:19 Atsakyti
Aivaras1
03/03 14:14

pritariu tavo mintims. ypac del vardo. ta sakiau nuo pat 1 dienos. dab... skaityti daugiau

na taip, dabar pasiimtu Mercedes pvz Botta. na argi ne juokinga butu? iseina Hamiltonas ir supercempione net neturi JOKIO cempiono komandoj. vienas dar jaunas, kitas koks nukarsintas . tai jau tikrai tada geriau is pensijos Fetelis, nei belekas. na arba Sainzas dar dar.. bet irgi, tai nera vardas
Aivaras1
IP: 81e968b | 03/03 14:16 Atsakyti
SliMMaz
03/03 13:21

Na nezinau del Strolu zaidimu aiksteles kiti konsiliumo nariai nebutu ... skaityti daugiau

gal ne konsiliumo o koncorciumo :) kazi, ar taip blogai yra komandoje, kad reiktu daktaru konsiliumo :))))
Aivaras1
IP: 81e968b | 03/03 14:14 Atsakyti
tech
03/03 14:10

tai ka ir sakau, kur Aston Martin patirtis, kur Mercedes daugkartines ... skaityti daugiau

pritariu tavo mintims. ypac del vardo. ta sakiau nuo pat 1 dienos. dabar kai negali prilygti red bull, reikia kazkokio marketinginio boosto.
tech
IP: cd77d1d | 03/03 14:14 Atsakyti
SliMMaz
03/03 13:21

Na nezinau del Strolu zaidimu aiksteles kiti konsiliumo nariai nebutu ... skaityti daugiau

na ok, jie ten nera prasti, turi ambiciju , saibu imerkta, Bet kokiu atveju, ir pats statytum ant Merso, o ne Strolo komandos? kurie per eile metu ( apart pernai pirmos sezono puses) neparode nieko ipatingo. ALonsui nemanau kad ten daug ka yra svarstyt, jeigu nori daugiau tikimybiu laimet titula, turi priimti daugiau apciuopiama sprendima, nei vel galvoti kaip ten su ta Honda bus, ar nereiks ten jos stumti i pitus vel ;))) Russelo as tikrai nenurases, bet nemanau, kad jis yra tas, kurio Alonso tokiame savo karjeros etape turetu bijot :) ir apskritai nemanau, kad jam yra ko bijot. kiek jam liko sezonu? 2-3> ? imt reikia imti cia ir dabar,o ne laukt kol Strolai ten kazka isgimdys gal po 5 ar 8 metu
tech
IP: cd77d1d | 03/03 14:10 Atsakyti
Aivaras1
03/03 12:44

logine puse aiski. o ka turi omeny sakydamas principine? reikia supras... skaityti daugiau

tai ka ir sakau, kur Aston Martin patirtis, kur Mercedes daugkartines cempiones. Principi reikalas, sakau del to, kad Mersas kaip brandas, turi tureti VARDA. Russelas jaunasm, perspektyvus bet tik tiek. prie jo reikia sodinti didelio svorio pilota, o Hamiltonui atitikmuo siuo atveju tik Alonso. ir manau, Wolfas netgi ta isejima gablut kazkiek priima ir asmeniskai, tai priimant amzina konkurenta ALonsa, cia butu kaip atsakas i Hamiltono isejima.
SliMMaz
IP: 5202f81 | 03/03 13:21 Atsakyti
tech
03/03 11:49

As netikiu AM-hondos projektu. visa sita komanda kazkoks Strolu zaidim... skaityti daugiau

Na nezinau del Strolu zaidimu aiksteles kiti konsiliumo nariai nebutu investave savo yenas jei ten butu tik Lance pasivazinejimai. Va ir Honda sugebejo pritraukt. Tikiu, kad del Lance ten kiekviena ziemos pertrauka kalbos, ir net tevukas neatsisakytu vietoj sunaus pasisodint kazka sviezesnio/geresnio, bet kol komandoje pereinamasis laikotarpis tegul vazinejasi, o jei su honda pavyks, greit suderins vieta kokioj Alpine ar Williamse, tegul ten zaidzia, net jei ir supyks buisiness is buisiness :) Todel is Alo perpektyvos tiek Mersus tiek Astonus 26 metams reik rimtai pasvert, o ir Russellas ne Lance, nors tu ji jau nuo Williams laiku nurases :)
SliMMaz
IP: 5202f81 | 03/03 13:07 Atsakyti
Chesteris
03/03 12:32

Didžiausias liūdesys yra matyti, kaip kažkoks japonas važiuoja F1,... skaityti daugiau

O ka Michaelis? Nu nevaziuoja tas tavo Mickas ir tevukas jei butu sveikas ne ka daugiau ir butu padares. Eitu seimynini LeMana daryt. Tas kazkoks japonas tikrai geriau atrodo nei Mick todel cia ir vaziuoja, o kad rekauja i radija ir jum tas nepatinka cia jusu beda, jei komandoje tai normalu. Tarkim Alonso radio pokalbiai irgi beveik visi pakeltu tonu nes tokia kalbejimo maniera uz vairo, bet Fernando tai nekliuna jum :)
Aivaras1
IP: 81e968b | 03/03 12:44 Atsakyti
tech
03/03 11:49

As netikiu AM-hondos projektu. visa sita komanda kazkoks Strolu zaidim... skaityti daugiau

logine puse aiski. o ka turi omeny sakydamas principine? reikia suprasti, kad net jei toto nusprestu deretis su alonso, klausimas ar susitartu. alonso imtu 2ju metu kontrakta as net neabejoju, bet klausimas ar toto ji nores siulyti. o del aston tai investuoja ir rimtai jie, bet cia gi ilgalaikis procesas ir tai bet kuriuo atveju uztruks. ir tai, pagalvok su kuo reikia konkuruoti - grandai su 100 mete patirtimi
Chesteris
IP: 9866274 | 03/03 12:32 Atsakyti
Didžiausias liūdesys yra matyti, kaip kažkoks japonas važiuoja F1, bet Mickas ne. Dar sunkiau yra tai, kad ir pats Danielis vos tempia japono lygį. Ech, kaip trūksta Michaelio🥲
tech
IP: cd77d1d | 03/03 11:49 Atsakyti
Aivaras1
03/03 11:40

visiskai pritariu. o vettelis toks atsarginis visai paskutinis variant... skaityti daugiau

As netikiu AM-hondos projektu. visa sita komanda kazkoks Strolu zaidimo kiemelis. butu smagu pamatyt Alonso baigiant top komandoj ir bent turet teorini sansa 2026 pakovot del titulo. Tikiuosi Toto tiek is logines tiek is principines perspektyvos pasiims ALonso.
Aivaras1
IP: 81e968b | 03/03 11:40 Atsakyti
tech
03/03 11:37

ai, cia zinai, kalba daug. o dar ziurek sukvailios ir Feteli pasiims :... skaityti daugiau

visiskai pritariu. o vettelis toks atsarginis visai paskutinis variantas man atrodo. o del antoneli tai manau toto ir pats supranta, kad logiskai dar anksti ir gali vietoj to sulauzyti vaiki psixologiskai (jei kas nepaeitu). todel bus idomu sekti naujienas. astonai kaip ir aiskus dabar - visiska vegetacija be sansu i podiuma 2metus. o 2026 su honda yra mazytis sansas
tech
IP: cd77d1d | 03/03 11:37 Atsakyti
Aivaras1
03/03 11:18

toto jau pasakei gana aiskiai - lainai trmpuoju laikotarpiu patirtis a... skaityti daugiau

ai, cia zinai, kalba daug. o dar ziurek sukvailios ir Feteli pasiims :)))) siaip, vieninteli logiska as varianta matau - Alonso Mercedes. o ten kazkoks pienius is F3 i Top komanda, man atrodo kaip kazkoks bajeris :)
Helis
IP: 7d58bd4 | 03/03 11:26 Atsakyti
Nuo Verstappeno pabėgęs, pernai ir už Tsunodą, ir už Lawsoną prasčiau atrodęs, šiemet galutinai pasiims nuo Yukio ir uodegą pabrukęs suregs kokią istorijėlę, kad atėjo laikas kitu karjeros keliu pasukt ir pasitrauks lūzeris iš Formulės.
Aivaras1
IP: 81e968b | 03/03 11:21 Atsakyti
sambobmhs
03/03 11:15

Čia jau tavo asmeniniai išvedžiojimai į kuriuos aš nesivelsiu, in... skaityti daugiau

cia anoks ir skandalas - yuki padare atpirkimo ozi kaip su juo paciu komanda nieksiskai pasielge.
Aivaras1
IP: 81e968b | 03/03 11:18 Atsakyti
tech
03/03 11:07

Kodel manai Sainzo Mers nesvarsto? Audi tai ne Renukas, jie autosporte... skaityti daugiau

toto jau pasakei gana aiskiai - lainai trmpuoju laikotarpiu patirtis arba antoneli. sainz cia neisipaiso. jam 1metai max 2 netinka, speju. o perez aisku laimingas. jis gi supranta kad jo net sodinti niekam nereikia. kovoja del podiumu. alga gera. kokia cia nelaime? ricardo va kaip nori ir siekia tokios nelaimes
sambobmhs
IP: 955e420 | 03/03 11:15 Atsakyti
Aivaras1
03/03 10:55

butent. pasake, kad nesvarbi, nors svarbi (buti statistikoje auksciau ... skaityti daugiau

Čia jau tavo asmeniniai išvedžiojimai į kuriuos aš nesivelsiu, interpretuoti kas ką pasakė tarp eilučių nenoreciau, padoke per savaitgalį daug kas ką pasako per interviu ir galima lygioj vietoj prisigalvoti skandalų.
tech
IP: cd77d1d | 03/03 11:07 Atsakyti
Aivaras1
03/03 11:03

as kiek kitaip ziuriu - savo charakteri (siuo klausimu) jis gali i sik... skaityti daugiau

Kodel manai Sainzo Mers nesvarsto? Audi tai ne Renukas, jie autosporte zino ka reikia daryt ir moka. Aisku F1 biski kitaip bet jeigu ilgoj persoektyvoj, komanda lipdoma apie Sainza, geras atlyginimas.ilgas kontraktas. Ko dar? Kas is to podiumo RBr jeigu tave gali sugalvot ir ismest kaip suni vidury sezono? Jei pergales rezervuotos, ar Perez lb laimingas atrodo su. tom antrom vietom? :)
Aivaras1
IP: 81e968b | 03/03 11:03 Atsakyti
tech
03/03 10:56

Sakai Rbr svarsto Sainz? Nu netikiu per niekur. Ne veltui buvo i Renus... skaityti daugiau

as kiek kitaip ziuriu - savo charakteri (siuo klausimu) jis gali i sikna susikisti. kaip i sikna teko susikisti ricardui (kuris dabar dantimis ir nagais su yuki kovoja, kad patekti i red bull atgal soviniu ver padavinet). cia viena. kitas klausimas o kokias alternatyvas kovoti del podiumu ir pergaliu jis turi?? sauber? as manau ju laukia lengva reno likimo versija (klausimas kiek audi tures ambiciju merkti 5m i infrastruktura bei specialistu viliojima). mersai manau svarsto alonso arba antoneli. o rbr kad sainz domina tai net neabejoju. tvirtas nr.2 kuris nuo max ne sekunde o 0,3 atsiliks. ir kai kada pasiims pergale. sainz idealus variantas vietoj perez. galetu net 3m kontrakta duoti. ir stabilu viskas toliau wdc ir wcc rinkti.
tech
IP: cd77d1d | 03/03 10:56 Atsakyti
Aivaras1
03/03 10:39

butent. todel tarpusavio statistika ji yra svarbi. nors ir popieriuje.... skaityti daugiau

Sakai Rbr svarsto Sainz? Nu netikiu per niekur. Ne veltui buvo i Renuske atiduotas. Per greitas ir per dideliu charakteriu. Sainzas savo pozicija atstovi ir netikiu kad jiems jis kandidatas. Sainzas manau ir pats pasiulymu turi kitokiu nei padavinet sovinius komandos draugui :)
Aivaras1
IP: 81e968b | 03/03 10:55 Atsakyti
sambobmhs
03/03 10:52

Visi tų pačių komandų pilotai konkuruoja ir tuo pačiu paklūsta k... skaityti daugiau

butent. pasake, kad nesvarbi, nors svarbi (buti statistikoje auksciau uz japona). tiek ziniu. turbut 90% butu taip pasake kaip ricardo. slanga sitoj vietoj tai nesuprasti kodel yuki pyksta #kiaulesakiniai

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Darius Linkevicius 1504
2. mantioras 1504
3. Tadas Misevičius 1499
4. Giriby 1482
5. Tadux15 1472