D. Ricciardo: nesiruošiu nuleisti rankų ir pasiduoti (11)

D. Ricciardo: nesiruošiu nuleisti rankų ir pasiduoti
logo 2021 Rugpjūčio 12 d. 14:04, McLaren F1

Pasakyti, jog Danielis Ricciardo kur kas daugiau tikėjosi iš pirmojo šio sezono pusmečio – vadinasi, nieko nepasakyti. Iki šių metų lenktynininkas iš Australijos turėjo beveik nepriekaištingą reputaciją, jis buvo laikomas vienu iš geriausių lenkimo meistrų, jo sąskaitoje – 7 pergalės, tarp kurių ir Monake. Ir atrodė, kad prie gana greitos mašinos vairo Danielis yra pajėgus stoti į kovą dėl pasaulio čempiono titulo.

Tačiau šiais metais jis reguliariai nusileidžia Lando Norrisui, savo partneriui „McLaren“ komandoje. Ir gana smarkiai. Jei 21-erių metų britas jau tris kartus buvo užlipęs ant podiumo ir užimą trečiąją vietą asmeninėje įskaitoje, tai geriausias Ricciardo rezultatas – 5-toji vieta Silverstone. Šio atsilikimo priežasčių yra ne viena, pats Danielis nors ir yra nusivylęs, bet nesiruošia nuleisti rankų ir pasiduoti.

„Nesupraskite manęs neteisingai, žinoma, kad aš stengiuosi iš visų jėgų, nes noriu pasiekti sėkmės, - teigė Ricciardo amerikiečių TV kanalo ESPN tinklalapiui. - Bet mano patirtis sako, kad šis procesas kiek per ilgai užsitęsė. Tapdamas vyresniu ir labiau subrendusiu, aš tapau kur kas ramesnis. Jaunystėje aš norėjau viską gauti iš karto, bet kai tai neįvykdavo, pradėdavau nervintis, o tai neigiamai atsiliepdavo mano psichologiniam nusiteikimui.

Bet dabar patirtis leidžia pažvelgti į viską iš šalies, žengti žingsnį atgal, viską išanalizuoti ir ir suprasti, dėl kokios priežasties nesiseka. Nesiruošiu nuleisti rankų, nes man dar reikia sužinoti daug atsakymų. Nors, žinoma, situacija yra sudėtinga, jai pataisyti dar reikės kažkiek laiko.

Aš iki šios nepasiekiau to lygio, kokio norėčiau. Patirtis sako, kad tai labai lengvai neateina, dažnai prireikia kantrybės ir pasistengti pamatyti visą vaizdą apskritai... Aš nesu tas žmogus, kuris įeina į inžinierių kambarį ir pradeda svaidytis kėdėmis. Nemanau, kad tai būtų teisinga.

Reikalui tai nepadėtų. Kad komanda mane toliau palaikytų, aš turiu įrodyti, kad tikiu ja ir visada ją palaikysiu. Nesiruošiu keiktis, mojuoti kumščiais ir dėl nesėkmės kaltinti kitus, tik ne save patį. Stengiuosi veikti konstruktyviai ir išnaudoti visą savo patirtį.

Jei kalbėsime apie santykius su komanda, tai noriu pažymėti, kad jie arti idealo. Viena, ko trūksta - tai rezultatai trasoje. Kai dėl atmosferos, kovinės dvasios, tai komanda stengiasi visur man padėti. Negaliu nieko daugiau prašyti...“

McLaren F1 Team
Komanda: McLaren F1 Team 2022 sezono taškai: 107
Variklis: „Mercedes“ Važiuoklė: MCL36
Plačiau
Danielis Ricciardo
Pilotas: Danielis Ricciardo 2022 sezono taškai: 19
Komanda: McLaren Amžius: 33 m.
Plačiau


Komentarai (11)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Benas
IP: ad1f50b | 08/13 14:53 Atsakyti
0%
svecias787
IP: a684e6e | 08/13 09:15 Atsakyti
tech
08/13 08:59

Stela sake, kad bolido valdymo posukiuose filosofija bus tokia pat. Bet zinant, kad bolido valdymo specifika del kitokio aero, padangu ir vaziuokles bus kita ir nauja, tad ir prisitaikymo lygis bus naujas visiems. Dabar gi Lando zino bolida puikiai ir ji valdo, o Ricciardo tiesiog nepavaziuoja. Ir tai stipriai kerta per jo autoriteta. Realiai jeigu ir kitais metais Lando ji pervaziuos, tai realiai jau karjeros saulelydis. Nebent vaziuoti Galinese komandose

visas taikliai 100%. net nera ka prideti. dekui uz patikslinima.
tech
IP: c4754c7 | 08/13 08:59 Atsakyti
svecias787
08/13 08:46

nezinau kaip ir kodel, bet skaiciau straipsni apie ta ricardo prisitaikyma ir nepamenu kas is komandos, bet sake, kad mclaren bolido konstravimo principai ir filosofija isliks ir prie naujo reglamento, neziurint i didelius pasikeitimus ir tipo su tokia gaidele, kad jam prie tos nepatogios specifikos vistiek prisitaikyti teks. tik aisku, atsiras daugiau nauju sudedamuju - pvz. padangos ir tures daugiau sansu su norisu,

Stela sake, kad bolido valdymo posukiuose filosofija bus tokia pat. Bet zinant, kad bolido valdymo specifika del kitokio aero, padangu ir vaziuokles bus kita ir nauja, tad ir prisitaikymo lygis bus naujas visiems. Dabar gi Lando zino bolida puikiai ir ji valdo, o Ricciardo tiesiog nepavaziuoja. Ir tai stipriai kerta per jo autoriteta. Realiai jeigu ir kitais metais Lando ji pervaziuos, tai realiai jau karjeros saulelydis. Nebent vaziuoti Galinese komandose
svecias787
IP: a684e6e | 08/13 08:46 Atsakyti
tech
08/12 23:35

Kitu metu bolidas visiskai naujas popieriaus lapas visiems pilotams.

nezinau kaip ir kodel, bet skaiciau straipsni apie ta ricardo prisitaikyma ir nepamenu kas is komandos, bet sake, kad mclaren bolido konstravimo principai ir filosofija isliks ir prie naujo reglamento, neziurint i didelius pasikeitimus ir tipo su tokia gaidele, kad jam prie tos nepatogios specifikos vistiek prisitaikyti teks. tik aisku, atsiras daugiau nauju sudedamuju - pvz. padangos ir tures daugiau sansu su norisu,
TingiuPrisijungti
IP: ae45501 | 08/13 07:33 Atsakyti
Fernandoisfasterthanyou
08/12 23:51

apie nulį pašnekėjai. žmogus pasakė, kad LH ir MS talentingi 'važiuoti su kuo turi', o aš priminiau, kad LH per savo karjerą važiavo tuo metu vienoj stipriausių - mclaren ir nuo 2014 dominuojančiame mersedes. Čia emocijos ar faktai?

Nesivelsiu į argumentą, ar tu teisus ar ne, bet labai keista pasirodė tai, kad būtent iš to ilgo komentaro, užsikabinai tik už LH ir jo prisitaikymo. Susidaro įspūdis, jog labai jo nemėgsti ir bandai prisikabint prie jo. Tokiu atveju, nors tavo argumentai gal ir validūs (vėl, į diskusiją tarp jūsų nesikišiu), tokio tipo argumentavimui trūksta patikimumo (angl. credibility).
Fernandoisfasterthanyou
IP: 6e7fb92 | 08/12 23:51 Atsakyti
Reikia
08/12 22:59

Nemanyti, o dometis reikia ir nekomentuot jei nezinai vien is emociju, paklausyk podkastu ka pasakoja zmones dirbę su jais ir kuo jie issiskiria iš kitų, apie lyginimą LH su MS berods ir kt pilotais Brawn pasakojo berods beyond the grid, kad nepaisant skirtingų žmogiškų savybių ir pomėgių vienas tikras vokietis, profisionalas net ir po darbo, kitas labiau italas, bet abu turejo daug pranašumų t.y. mokedavo pritaikyti savo vaziavimo stilių prie mašinos ir tam uztekdavo kelių ratų, todėl jie gerai vaziuodavo per lietų ir pan., gaudavo pranašumą kintamom sąlygom. Kaip pvz.: Niko taikydavo mašiną prie savęs ir viską atpirkdavo darbų. Taip, LH turėjo gerą mašina, bet matome siame sezone kaip su greitesne mašina MW nedaro kažkokių stebuklų kas buvo šneketa, kad nusluos tik duokit tokį pat bolidą. Na, bet čia suprantu labiau hate LH pas tave kalba, nei logika

apie nulį pašnekėjai. žmogus pasakė, kad LH ir MS talentingi 'važiuoti su kuo turi', o aš priminiau, kad LH per savo karjerą važiavo tuo metu vienoj stipriausių - mclaren ir nuo 2014 dominuojančiame mersedes. Čia emocijos ar faktai?
tech
IP: c4754c7 | 08/12 23:35 Atsakyti
Fernandoisfasterthanyou
08/12 20:14

Nu žinok sorry, bet negalėjau neprisiknist prie 'savybės važiuoti su tuo ką turi' ir LH paminėjimo šitame saraše, kuris visus savo sezonus pravažiavo su pagrindiniu ar vienu iš pagrindiniu contenderių komandose. Nesiginčiju, kad jis yra nuostabus pilotas, tačiau nemanau, kad jis būtu labai sėkmingas komandos vidutiniokės pilotas, vien matosi iš jo demotyvacijų nukritus į rikiuotės galą ar vidurį. O kas dėl DR tai jau buvo rašyta, posūkiai posūkiai.. ir kai žmogus pripratęs visą gyvenima vairuoti vienaip tai vargu ar jį permokinsi, todėl sunkiai jau matau jo sėkmę prie mclaren vairo.

Kitu metu bolidas visiskai naujas popieriaus lapas visiems pilotams.
Reikia
IP: d964fae | 08/12 22:59 Atsakyti
Fernandoisfasterthanyou
08/12 20:14

Nu žinok sorry, bet negalėjau neprisiknist prie 'savybės važiuoti su tuo ką turi' ir LH paminėjimo šitame saraše, kuris visus savo sezonus pravažiavo su pagrindiniu ar vienu iš pagrindiniu contenderių komandose. Nesiginčiju, kad jis yra nuostabus pilotas, tačiau nemanau, kad jis būtu labai sėkmingas komandos vidutiniokės pilotas, vien matosi iš jo demotyvacijų nukritus į rikiuotės galą ar vidurį. O kas dėl DR tai jau buvo rašyta, posūkiai posūkiai.. ir kai žmogus pripratęs visą gyvenima vairuoti vienaip tai vargu ar jį permokinsi, todėl sunkiai jau matau jo sėkmę prie mclaren vairo.

Nemanyti, o dometis reikia ir nekomentuot jei nezinai vien is emociju, paklausyk podkastu ka pasakoja zmones dirbę su jais ir kuo jie issiskiria iš kitų, apie lyginimą LH su MS berods ir kt pilotais Brawn pasakojo berods beyond the grid, kad nepaisant skirtingų žmogiškų savybių ir pomėgių vienas tikras vokietis, profisionalas net ir po darbo, kitas labiau italas, bet abu turejo daug pranašumų t.y. mokedavo pritaikyti savo vaziavimo stilių prie mašinos ir tam uztekdavo kelių ratų, todėl jie gerai vaziuodavo per lietų ir pan., gaudavo pranašumą kintamom sąlygom. Kaip pvz.: Niko taikydavo mašiną prie savęs ir viską atpirkdavo darbų. Taip, LH turėjo gerą mašina, bet matome siame sezone kaip su greitesne mašina MW nedaro kažkokių stebuklų kas buvo šneketa, kad nusluos tik duokit tokį pat bolidą. Na, bet čia suprantu labiau hate LH pas tave kalba, nei logika
Fernandoisfasterthanyou
IP: 6e7fb92 | 08/12 20:14 Atsakyti
tiesiog
08/12 18:21

Bolidas visiškai netinka Riciardo stiliui ir puikiai per tiek metų suderintas Lando. Lando man labai patinka, bet manau, kad šiuo metu yra overhyped. Sakau tai dėl to, kad jie su Sainsu važiuodavo apyligiai, o pastarasis tikrai nėra, dar nėra aukščiausio lygio pilotas. Buvo straipsnis, kuris aiškino kodėl nepavyksta prisitaikyti Danieliui, deja jis neturi tos top lygio LH, MS savybės važiuoti su tuo ką turi, tas pats beja ir su SV, kai mašina netinka, jis daugiau sukasi nei važiuoja, nors bendrai paėmus tikrai greitas pilotas. T.y. unikali piloto savybė prisitaikyti prie technikos. Paminėčiau ir MW, tačiau kol kas dar važiavo tik tos pačios vienos komandos bolidu, kuri pastatyta ant MW, tai sunku spręsti kaip važiuotų iš karto atsisėdus į bolidą su priešinga koncepcija pvz.: aston martiną.

Nu žinok sorry, bet negalėjau neprisiknist prie 'savybės važiuoti su tuo ką turi' ir LH paminėjimo šitame saraše, kuris visus savo sezonus pravažiavo su pagrindiniu ar vienu iš pagrindiniu contenderių komandose. Nesiginčiju, kad jis yra nuostabus pilotas, tačiau nemanau, kad jis būtu labai sėkmingas komandos vidutiniokės pilotas, vien matosi iš jo demotyvacijų nukritus į rikiuotės galą ar vidurį. O kas dėl DR tai jau buvo rašyta, posūkiai posūkiai.. ir kai žmogus pripratęs visą gyvenima vairuoti vienaip tai vargu ar jį permokinsi, todėl sunkiai jau matau jo sėkmę prie mclaren vairo.
tiesiog
IP: 84e002a | 08/12 18:21 Atsakyti
O as manau
08/12 16:09

Ne tiek Rikis cia stringa, kiek Lando yra super kietas pienius.

Bolidas visiškai netinka Riciardo stiliui ir puikiai per tiek metų suderintas Lando. Lando man labai patinka, bet manau, kad šiuo metu yra overhyped. Sakau tai dėl to, kad jie su Sainsu važiuodavo apyligiai, o pastarasis tikrai nėra, dar nėra aukščiausio lygio pilotas. Buvo straipsnis, kuris aiškino kodėl nepavyksta prisitaikyti Danieliui, deja jis neturi tos top lygio LH, MS savybės važiuoti su tuo ką turi, tas pats beja ir su SV, kai mašina netinka, jis daugiau sukasi nei važiuoja, nors bendrai paėmus tikrai greitas pilotas. T.y. unikali piloto savybė prisitaikyti prie technikos. Paminėčiau ir MW, tačiau kol kas dar važiavo tik tos pačios vienos komandos bolidu, kuri pastatyta ant MW, tai sunku spręsti kaip važiuotų iš karto atsisėdus į bolidą su priešinga koncepcija pvz.: aston martiną.
×

TOP naujienos