A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 05/04 08:32 Atsakyti
Fernandoisfasterthanyou
05/03 14:16

Tai manau, kad ir priežastis buvo ta, jog Vetteliui buvo ieškomas NR2, o pats DR jau buvo jį sutvarkęs dar jo karjeros pikę, tai jeigu SV turėjo veto teisę per tuos metus tai tikrai DR nebūtų prie savęs prisileidęs. O turbūt nieks pas raudonus nei tikėjosi nei norėjo, kad Vetka būtų taip suspardytas naujoko.

Šitoj vietoj pasiginčyčiau. SV turėjo tobulą jam Nr. 2 Kimi asmenyje. CL buvo imamas išmušti SV iš komforto zonos ir jį šiek tiek paspausti. Tik neįvertino Ferrari, kad CL ne šiaip paspaus, o sumindys SV. 2019 dar kažkaip SV laikėsi, nors ir sunkiai, o 2020 visai sugriuvo. CL buvo imamas ant išaugimo pakeisti SV, tik savo rolę išaugo per kelias pirmas lenktynes, o ne porą sezonų.
kart
IP: ff4c1cb | 05/04 07:32 Atsakyti
Kestutis Gps
05/04 02:48

Et, dar priedo ir aš, nu prieš pasižadant buvau perskaitęs, tai norėjosi atsakyti. Bet daugiau tikrai, tikrai nebeskaitysiu. Vsio :/

Taigi, ateina pas Ferrari inžinierių Haas komandos darbuotojas ir prašo variklio kodų.
Palauk, atsako tas. Tuoj paklausiu vyriausiojo inžinieriaus...
- Rosi, ar galiu paklausti? - NÅ«Å«Å«....
- Atėjo iš Haas, kodų prašo. Ble.... Nac...ui juos, mama mija..., - pasigirsta iš vyriausiojo.
Inžinierius grįžta pas Haas darbuotoją ir liūdnai praneša atsakymą: - No, non lo faremo...
Ė...ėėė! Ar turi cigarečių!?, - pasigirsta kreipimasis iš kabineto gilumos į savo pavaldinį.... Questo, questo Rosi, - šūkteli inžinierius ir nuskuba pas vadovą... E, ko toks pikts šiandien, Rosi... kodėl kodų nedavei kolegoms iš Haas? - Et, šiandien iš ryto žmona nedavė, - burbteli tas ir abu greitai pradingsta už rūkomojo durų...

Atrodo, jog iškirtęs iš medžio ir nežinai, kad tiek kiekvieną savaitgalį, tiek ne lenktyniu metu tiekėjų inžinieriai konsultuoja ir dirba su klientėmis :)

Kas atidžiau seka, tai puikiai prisimins, kai Mersai, praėjusio sezono pradžioje, paleido partiją bugovų motorų ir visoms klientėms apribojo galią, kad neprisidarytų problemų sau ir nepridarytų gėdos Mersams.
kart
IP: ff4c1cb | 05/04 07:30 Atsakyti
Kestutis Gps
05/04 02:10

kart,
cituoju tave: "Nesuprantu tavo tikslo viską skaityti ir bandyti aiškintis pažodžiui."

Labai atsiprašau, kad drįsau perskaityti ir atsakyti į tavo pateiktą klausimą.
Pažadu, ateity daugiau taip nedarysiu. Prašau man atleisti už tokį išsišokimą ir nedovanotiną elgesį.

Ps. ... Help! ... tuoj mandagumo saugiklius išmuš!

Nu čia jau perdėjai. Tiesiog kai kieviename komentare tiksliniesi apie ką klausimas, kai kontekstas visur tas pats, tai keistai atrodo.
Kestutis Gps
IP: 68e61dd | 05/04 02:48 Atsakyti
kart
05/03 21:45

Priedo, prisiminiau. Visai neseniai, kažkurio savaitgalio transliacijos metu aiškiai buvo kalbama, kad klientės negauna visų variklio rėžimų kodų. Tada jos prašo Mersų ar Ferrarių inžinierių, kad tuos kodus duotų, bet jie arba sutinka, arba nesutinka.

Et, dar priedo ir aš, nu prieš pasižadant buvau perskaitęs, tai norėjosi atsakyti. Bet daugiau tikrai, tikrai nebeskaitysiu. Vsio :/

Taigi, ateina pas Ferrari inžinierių Haas komandos darbuotojas ir prašo variklio kodų.
Palauk, atsako tas. Tuoj paklausiu vyriausiojo inžinieriaus...
- Rosi, ar galiu paklausti? - NÅ«Å«Å«....
- Atėjo iš Haas, kodų prašo. Ble.... Nac...ui juos, mama mija..., - pasigirsta iš vyriausiojo.
Inžinierius grįžta pas Haas darbuotoją ir liūdnai praneša atsakymą: - No, non lo faremo...
Ė...ėėė! Ar turi cigarečių!?, - pasigirsta kreipimasis iš kabineto gilumos į savo pavaldinį.... Questo, questo Rosi, - šūkteli inžinierius ir nuskuba pas vadovą... E, ko toks pikts šiandien, Rosi... kodėl kodų nedavei kolegoms iš Haas? - Et, šiandien iš ryto žmona nedavė, - burbteli tas ir abu greitai pradingsta už rūkomojo durų...
Kestutis Gps
IP: 68e61dd | 05/04 02:10 Atsakyti
kart
05/04 00:41

.

kart,
cituoju tave: "Nesuprantu tavo tikslo viską skaityti ir bandyti aiškintis pažodžiui."

Labai atsiprašau, kad drįsau perskaityti ir atsakyti į tavo pateiktą klausimą.
Pažadu, ateity daugiau taip nedarysiu. Prašau man atleisti už tokį išsišokimą ir nedovanotiną elgesį.

Ps. ... Help! ... tuoj mandagumo saugiklius išmuš!
kart
IP: ff4c1cb | 05/04 00:41 Atsakyti
Kestutis Gps
05/03 22:30

kart,
lik tu prie tų savo improvizacijų ar haliucinacijų... Jei visi perskaito-mato, kad tai žalia, o kažkas trilinkai susirietęs įrodinėja - tai raudona. Nu kaip čia pasakius, žmones sako, kad tai... genialumo požymiai.

Aš tai paprastas pilietis, remiuosi rašytine dokumentacija. Kur jau man čia su Jumis....

.
kart
IP: ff4c1cb | 05/04 00:05 Atsakyti
Kestutis Gps
05/03 22:30

kart,
lik tu prie tų savo improvizacijų ar haliucinacijų... Jei visi perskaito-mato, kad tai žalia, o kažkas trilinkai susirietęs įrodinėja - tai raudona. Nu kaip čia pasakius, žmones sako, kad tai... genialumo požymiai.

Aš tai paprastas pilietis, remiuosi rašytine dokumentacija. Kur jau man čia su Jumis....

Parodyk tą rašytinę dokumentaciją, kur rašo priešingai, nes labiau panašu, kad tu gražiom fantazijom tiki. Nepaneigei nei vieno mano teiginio, kol kas. Bet tiek jau to, greitai pamatysim kur kuri komanda bus prasidėjus naujam reglamentui.
Kestutis Gps
IP: 6fb0017 | 05/03 22:30 Atsakyti
kart,
lik tu prie tų savo improvizacijų ar haliucinacijų... Jei visi perskaito-mato, kad tai žalia, o kažkas trilinkai susirietęs įrodinėja - tai raudona. Nu kaip čia pasakius, žmones sako, kad tai... genialumo požymiai.

Aš tai paprastas pilietis, remiuosi rašytine dokumentacija. Kur jau man čia su Jumis....
kart
IP: 254efa4 | 05/03 21:45 Atsakyti
Kestutis Gps
05/03 15:40

Et, blogai kai tave išmokė būti mandagiam....
Kart,
atsakau į tavo rišlesnį klausimą: "Tu man pavardink kiek ir kada komandos klientės istorijoje yra aplenkusios gamyklines komandas su jų varikliais?"

"aplenkusias" ar "aplenkusias ir kartu laimėjusias čempionatus"?
Jei "ir laimėjusias čemp.": (imam tavo mėgstamą laikotarpį ;)...)
2009 - Brawn komanda su Mercedes varikliu. Mercedes variklius ji tik pirko. Dennis ištiesė pagalbos ranką. Marcedes partnerė buvo McLaren;
2010, 2011 - Red Bull su Renault varikliais. Pati Renault gamykliškai - 2010 Renault F1 Team ir 2011 tapo Lotus Renault GP, kur tų metų gale šią komandą perpirko Lotus aukcionieriai ir pervadino (tik pasibaigus čempionatui) Lotus F1 Team. Toliau tapo tik variklių tiekėjais.

Ps. Man rodos, aš žemiau atsakinėdamas, pabrėžiau - jėgainės yra viso labo tik dalis infrastruktūros ;)
Nesureikšmink detalių, nors bendrai sudėjus, jos - svarbios ;)

Priedo, prisiminiau. Visai neseniai, kažkurio savaitgalio transliacijos metu aiškiai buvo kalbama, kad klientės negauna visų variklio rėžimų kodų. Tada jos prašo Mersų ar Ferrarių inžinierių, kad tuos kodus duotų, bet jie arba sutinka, arba nesutinka.
kart
IP: 254efa4 | 05/03 21:25 Atsakyti
Kestutis Gps
05/03 15:40

Et, blogai kai tave išmokė būti mandagiam....
Kart,
atsakau į tavo rišlesnį klausimą: "Tu man pavardink kiek ir kada komandos klientės istorijoje yra aplenkusios gamyklines komandas su jų varikliais?"

"aplenkusias" ar "aplenkusias ir kartu laimėjusias čempionatus"?
Jei "ir laimėjusias čemp.": (imam tavo mėgstamą laikotarpį ;)...)
2009 - Brawn komanda su Mercedes varikliu. Mercedes variklius ji tik pirko. Dennis ištiesė pagalbos ranką. Marcedes partnerė buvo McLaren;
2010, 2011 - Red Bull su Renault varikliais. Pati Renault gamykliškai - 2010 Renault F1 Team ir 2011 tapo Lotus Renault GP, kur tų metų gale šią komandą perpirko Lotus aukcionieriai ir pervadino (tik pasibaigus čempionatui) Lotus F1 Team. Toliau tapo tik variklių tiekėjais.

Ps. Man rodos, aš žemiau atsakinėdamas, pabrėžiau - jėgainės yra viso labo tik dalis infrastruktūros ;)
Nesureikšmink detalių, nors bendrai sudėjus, jos - svarbios ;)

Nesuprantu tavo tikslo viską skaityti ir bandyti aiškintis pažodžiui. Nejau taip sunku suprasti kontekstą ir apie ką eina kalba? Juolab, kad prasidėjo diskusija nuo Riccardo perspektyvų pakilti kažkur aukščiau. Ne apie laimėtus čempionatus eina kalba, o apie tai, kiek komandų aplamai komandų įskaitoje yra aplenkę gamyklines komandas su jų varikliais.

2009 Mercedes komandos NEBUVO. Mersų ir McLaren "skyrybos" tuo metu jau buvo prasidėjusios, ko pasekoje programa su McLaren jau strigo. Po to, kai Mersai įsigijo Brawn komandą, jie daug neinvestavo į tų metų bolidus, o visą dėmesį telkė naujam reglamentui.

Panašiai buvo ir su RBR - Renault. Renault F1 programa kabojo ant plauko ir nieko ten rimto nevyko, todėl su RBR susiderėjo ne tik dėl variklių tiekimo, bet ir dėl atitinkamų privilegijų, kurios suteikė galimybę RBR'ams tapti pagrindine Renault variklių komanda.
Natūraliai nekyla tau klausimas, dėl ko RBR ir Renault pradėjo pyktis, ko pasekoje RBR buvo priversta žengti labai rizikingą žingsnį pereinant prie kito tiekėjo? Šiaip sau, turbūt, staiga pradėjo gesti varikliai iš lempos ir nebegaut atnaujinimų.

Nei viena komanda dabar nieko panašaus neturi. Gauna motorus dėžėse su užrašu "užsikniskit", nes tie laikai pasibaigė, kadangi dabar tiek MB, tiek Renault, tiek Ferrari teikia pirmumą savo programoms ir ten kiša daug pinigų. Jeigu kas dar kažką daugiau ir gavo iš Mersų, tai Astonas, bet nepaėjo šita varkė.

Jėgainės ir jos komponentų išdėstymas, ypatingai šiais laikais, kuriamos atsižvelgiant į bendrą bolido konceptą. Nemanau, kad komanda, kuri baigia išparceliuoti savo turtą ir prisiėmus paskolų gali savo bolide variklį pritaikyti geriau, nei tą daro gamyklinė komanda.

Galim sutarti, jog prisiminsim šitą diskusiją. Ir tada pažiūrėsim, po dar kokių nors 3-4 sekančių sezonų, kur kuri komanda nuėjo ir ar laimingas, ar nusivylęs karjerą užbaigs Riccardo :))) Mano spėjimas, kad McLaren su Mersų varikliu tikrai aukščiau nepakils, o tikriausiai dar kris ir žemiau. Renault perspektyvos, kol kas, atrodo net geresnės.
Ferrari vėl bus top 3, kaip ir Mersai, ir tikriausiai RBR.
Kestutis Gps
IP: 6fb0017 | 05/03 15:40 Atsakyti
Et, blogai kai tave išmokė būti mandagiam....
Kart,
atsakau į tavo rišlesnį klausimą: "Tu man pavardink kiek ir kada komandos klientės istorijoje yra aplenkusios gamyklines komandas su jų varikliais?"

"aplenkusias" ar "aplenkusias ir kartu laimėjusias čempionatus"?
Jei "ir laimėjusias čemp.": (imam tavo mėgstamą laikotarpį ;)...)
2009 - Brawn komanda su Mercedes varikliu. Mercedes variklius ji tik pirko. Dennis ištiesė pagalbos ranką. Marcedes partnerė buvo McLaren;
2010, 2011 - Red Bull su Renault varikliais. Pati Renault gamykliškai - 2010 Renault F1 Team ir 2011 tapo Lotus Renault GP, kur tų metų gale šią komandą perpirko Lotus aukcionieriai ir pervadino (tik pasibaigus čempionatui) Lotus F1 Team. Toliau tapo tik variklių tiekėjais.

Ps. Man rodos, aš žemiau atsakinėdamas, pabrėžiau - jėgainės yra viso labo tik dalis infrastruktūros ;)
Nesureikšmink detalių, nors bendrai sudėjus, jos - svarbios ;)
kart
IP: d63c97a | 05/03 14:25 Atsakyti
Kestutis Gps
05/03 13:58

kart,
tavo vertinimo kriterijai remiasi: emocijomis ar jausmais, simpatijomis ar antipatijomis, tau priimtina ar nelabai, bet ne faktais.
Man gali patikti ar ne, toks tavo kriterijus. Tu turi pilną teisę į tokį savo vertinimą.
Aš remiuosi faktais. Tad mums susikalbėti greičiausiai nepavyks.

1. McLaren šiuo metu užima trečią vietą. Tad - TOP3. Ir taškas. (be jokių glamūriškų išvedžiojimų ar praeities aukštinimų, ar nuopelnų F1)

2. Kalbama apie konstruktauriaus čempionatą. Jėgainė, beabejo svarbus elementas. Bet viso labo tik dalis visos imfrastruktūros.
Ateitis parodys... O praeitis rodo, kad su tuo pačiu "garažiniu" varikliu laimėjo skirtingos komandos, pvz. McLaren, Lotus, Williams...

3. Jei jau mini laiką, tai nurodyk tiksliai. Ir remkis faktais.
Tas ilgas laikas, pvz. man - proporcingai paiimtas nuo kada primą kartą dalyvavo MB ar FE formulės čempionate. O kaip matau iš tavo sau palankių išvedžiojimų, tai karpai intervalą ir skaičiuoji taip, kad vienas komandas sumenkinti išaukštinant sau prielankias.... :D

Sėkmės su tokiu požiūriu, ;))

Kokios dar emocijos ir jausmai, kai pats Zakas aiškiai sako, jog jų komanda yra klientė ir supranta, kur jų vieta? Čia irgi emocijos? Nesuprantu apie ką tu kalbi.

1. Aš ne apie šiemet, o apie perspektyvas. McLaren šiuo metu ne Ferrari, ne MB ir ne RBR ir tu man kitaip neįrodysi, nes jų pozicija tokia tik dėl to, kad Ferrari sufeilino. Perdaug jie nieko nuo pernai metų neimprovino. Kad ir kaip žiūrėtum, jie vis tiek labai toli nuo RBR ir MB. Po sekančio etapo tikriausiai jau gaus dvigubai nuo top antros komandos.

2. Apie kokius tu dar garažiniu variklius kalbi? Praeitis rodo, kad McLaren, Lotus ir Williams čempus laimėjo su varikliu, kai tų variklių gamyklinės komandos nedalyvavo čempe. Ar dabar jau aišku, apie ką aš kalbu? Tu man pavardink kiek ir kada komandos klientės istorijoje yra aplenkusios gamyklines komandas su jų varikliais?

3. Aiškiai paminėjau RBR, MB, Ferrari įlgą laiką top 3 komandos. Kada jos dar kartu buvo taip ilgai top'e? Nesuprantu, kas čia neaišku.
Fernandoisfasterthanyou
IP: 6e7fb92 | 05/03 14:16 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
05/03 14:02

Gal ir galėjo, bet Ferrari tada jau turėjo CL Sauber. Ir CL buvo imamas ant užaugimo šalia SV. Mažai kas tikėjosi, kad CL taip uždominuos 4x. Tad Ferrari turi savo Nr. 1, kuriam reikalingas sparingo partneris. Taip, DR juo galėjo būt, bet Ferrari pasirinko CS.

Tai manau, kad ir priežastis buvo ta, jog Vetteliui buvo ieškomas NR2, o pats DR jau buvo jį sutvarkęs dar jo karjeros pikę, tai jeigu SV turėjo veto teisę per tuos metus tai tikrai DR nebūtų prie savęs prisileidęs. O turbūt nieks pas raudonus nei tikėjosi nei norėjo, kad Vetka būtų taip suspardytas naujoko.
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 05/03 14:02 Atsakyti
Fernandoisfasterthanyou
05/03 13:42

Nežinau ar čia dėl to, kad jis man šiaip patinka, bet tikrai man asmeniškai atrodo, kad jis drąsiai galėjo būti ferrari nr1 pilotas su tuo pačiu sainz tarkim. Bet dėl vienų ar kitų priežaščių, jis yra ten kur yra ir kad ir kaip bebūtų gaila, jeigu neatsitiks jokių stebuklų turbūt baigs karjerą be titulo, nors ir buvo/yra geresnis pilotas už nemažą dalį f1 čempionų.

Gal ir galėjo, bet Ferrari tada jau turėjo CL Sauber. Ir CL buvo imamas ant užaugimo šalia SV. Mažai kas tikėjosi, kad CL taip uždominuos 4x. Tad Ferrari turi savo Nr. 1, kuriam reikalingas sparingo partneris. Taip, DR juo galėjo būt, bet Ferrari pasirinko CS.
Kestutis Gps
IP: 6fb0017 | 05/03 13:58 Atsakyti
kart
05/03 12:36

Neveltui išvardinau komandas, tai ir skaičiuoti reikia nuo tada, kada jos kartu važiuoja.

Dėl MB tame ir esmė, kad kol jos nebuvo ir dirbo su McLaren, tai viena iš top buvo Mclaren, bet laikai praeityje ir kol tiek MB investuos į savo komandą, tol McLaren'ai kaip klientė niekada nebus tope. Tas pats buvo su RBR. Renault patikėjo savo variklius jiems, nes patys į komandą tiek neinvestavo, o kai pradėjo vėl investuoti, baigėsi pagerintos sąlygos ir draugystė su visomis klientėmis.

Vienintelis kelias prasiskinti į top kur dažniau kovojama dėl podiumų ir pergalių, ieškoti nuosavo variklių tiekėjo. Tą patvirtina ir pačios klientės. Daug kartų išdiskutuota ir nemanau, kad vėl verta apie tai kalbėti.

Į antrą dalį. Manau aiškiai ir įskaitomai parašiau "ilgą laiką buvo". Ne visą laiką, o ilgą. Ferrari aplamai per pastaruosius 20 metų tik 3 kartus buvo out of top 3. Šis sezonas ant klaustuko, bet greitu ji vėl bus įsitvirtinus tarp top3, aš tuo net neabejoju.

kart,
tavo vertinimo kriterijai remiasi: emocijomis ar jausmais, simpatijomis ar antipatijomis, tau priimtina ar nelabai, bet ne faktais.
Man gali patikti ar ne, toks tavo kriterijus. Tu turi pilną teisę į tokį savo vertinimą.
Aš remiuosi faktais. Tad mums susikalbėti greičiausiai nepavyks.

1. McLaren šiuo metu užima trečią vietą. Tad - TOP3. Ir taškas. (be jokių glamūriškų išvedžiojimų ar praeities aukštinimų, ar nuopelnų F1)

2. Kalbama apie konstruktauriaus čempionatą. Jėgainė, beabejo svarbus elementas. Bet viso labo tik dalis visos imfrastruktūros.
Ateitis parodys... O praeitis rodo, kad su tuo pačiu "garažiniu" varikliu laimėjo skirtingos komandos, pvz. McLaren, Lotus, Williams...

3. Jei jau mini laiką, tai nurodyk tiksliai. Ir remkis faktais.
Tas ilgas laikas, pvz. man - proporcingai paiimtas nuo kada primą kartą dalyvavo MB ar FE formulės čempionate. O kaip matau iš tavo sau palankių išvedžiojimų, tai karpai intervalą ir skaičiuoji taip, kad vienas komandas sumenkinti išaukštinant sau prielankias.... :D

Sėkmės su tokiu požiūriu, ;))
Fernandoisfasterthanyou
IP: 6e7fb92 | 05/03 13:42 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
05/03 13:19

Nu, 2017 ir 2018 realiai kovojo dėl čempo. Kol nepatrumpino dėl variklių (kai DR ir pradėjo ieškotis sau naujos vietos). Ferrari bėda - stiprus savininko kišimasis į komandos reikalus ir komandos vadovo apribotos galios. Žodžiu, Ferrari veikia kaip korporatyvas, kai reikia veikti kaip skunk-works. Kai italams tas dašils (nors jau daug metų nedašyla niekaip), tada atsiras ir rezultatas, nes tam jie turi visas sąlygas.

Ir apie DR kalbu, po jo išėjimo į Renault. Jo perėjimas į McLaren jau kita istorija. Bet nei tada, nei dabar jo top komandos nesirinko, nors opciją turėjo. Ir derybos buvo vedamos. Tai reiškia, kad top komandos jo nemato kaip Nr. 1, Nr. 1,5 ar Nr. 2, o tik kaip midlevelio komandos lyderį, t.y. nepakankamai stiprų vesti komandą ir pernelyg probleminį užimtį žemesnė poziciją komandoje.

Žodžiu, DR yra maladiec, bet ne top level maladiec.

Nežinau ar čia dėl to, kad jis man šiaip patinka, bet tikrai man asmeniškai atrodo, kad jis drąsiai galėjo būti ferrari nr1 pilotas su tuo pačiu sainz tarkim. Bet dėl vienų ar kitų priežaščių, jis yra ten kur yra ir kad ir kaip bebūtų gaila, jeigu neatsitiks jokių stebuklų turbūt baigs karjerą be titulo, nors ir buvo/yra geresnis pilotas už nemažą dalį f1 čempionų.
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 05/03 13:19 Atsakyti
Fernandoisfasterthanyou
05/03 10:28

Jau penkiolikti metai, kaip ferrari vis lipa ir lipa su savo resursais ir didžiausiom išmokom. RBR dėl wdc nekovojo (ir asmeniškai nemanau, kad kovos ir šiais metais), tai nieko jis stipriai ir neprarado, o bandyti reikia.

Nu, 2017 ir 2018 realiai kovojo dėl čempo. Kol nepatrumpino dėl variklių (kai DR ir pradėjo ieškotis sau naujos vietos). Ferrari bėda - stiprus savininko kišimasis į komandos reikalus ir komandos vadovo apribotos galios. Žodžiu, Ferrari veikia kaip korporatyvas, kai reikia veikti kaip skunk-works. Kai italams tas dašils (nors jau daug metų nedašyla niekaip), tada atsiras ir rezultatas, nes tam jie turi visas sąlygas.

Ir apie DR kalbu, po jo išėjimo į Renault. Jo perėjimas į McLaren jau kita istorija. Bet nei tada, nei dabar jo top komandos nesirinko, nors opciją turėjo. Ir derybos buvo vedamos. Tai reiškia, kad top komandos jo nemato kaip Nr. 1, Nr. 1,5 ar Nr. 2, o tik kaip midlevelio komandos lyderį, t.y. nepakankamai stiprų vesti komandą ir pernelyg probleminį užimtį žemesnė poziciją komandoje.

Žodžiu, DR yra maladiec, bet ne top level maladiec.
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 05/03 13:09 Atsakyti
Fernandoisfasterthanyou
05/03 11:11

beabejo, kad tikėtina. Bet jeigu matai kad metai iš metų esi antras ar trečias nematau nieko blogo eiti va bank. Keisis reglamentas, gal netyčia atsitiks Brawn stebuklas, kartais reikia tiesiog būti tinkamoje vietoje tinkamu metu

Brawn buvo ne stebuklas, o 1 milijardo USD Honda foldas. Tam stebuklui prisidėjo Mercedes variklis, bet be pradinės Honda investicijos nieko nebūtų buvę. Dabar yra biudžeto lubos ir tokiam stebuklui atsirasti tiesiog nėra sąlygų.

Kas turi geresnes pozicijas naujo reglamento aušroj, tai Red Bull, nes turi dvi komandas su tuo pačiu varikliu. Ir būtų naivu tikėt, kad techninis personalas tarpusavy nepasikalba, kas veikia, kas neveikia ir t.t., ir pan. Tikriausiai panašiai veikia ir Ferrari su savo klientėm (ypač Haas). Mercedes - nesu tikras, tikriausiai toks bendradarbis dabar yra Aston Martin. Žodžiu, visgi, visi gamintojai (išskyrus Alpine) turi plius-minus panašiais galimybes kiek plačiau ruoštis naujam reglamentui.
kart
IP: d63c97a | 05/03 12:40 Atsakyti
Fernandoisfasterthanyou
05/03 11:11

beabejo, kad tikėtina. Bet jeigu matai kad metai iš metų esi antras ar trečias nematau nieko blogo eiti va bank. Keisis reglamentas, gal netyčia atsitiks Brawn stebuklas, kartais reikia tiesiog būti tinkamoje vietoje tinkamu metu

Netikiu Brawn stebuklais, kai čempionate visi variklių gamintojai turi savo komandas ir į jas daug investuoja. Šiuo metu investuoja ir Mersai, ir Ferrari, ir Renault. Reikia naujo tiekėjo, bet kai jis bus, tai tada ir galėsim kalbėti apie perspektyvas. O dabar tie Riccardo perėjimai buvo tikrai nieko nežadantys.
kart
IP: d63c97a | 05/03 12:36 Atsakyti
Kestutis Gps
05/03 11:40

Tas "ilgas laikas" - tai koks? Pavyzdžiui, vieni matuoja nuo papo žindimo atjunkimo iki dabar... Kiti šiek tiek kitaip....
Tą ilgą laiką MB aplamai nebuvo tarp sarašų, dalyvaujančių Formula 1 čempionate...

Ps. truputi pasimečiau, nerandu Ferrari komandos boksų: va Mercedes pirmi, šalia Red Bull, už jų McLaren - 3, dairausi aplink - nu niekaip nesimato "raudonųjų"... Lyg ir iki trijų skaičiuoti moku... Hm :/

Neveltui išvardinau komandas, tai ir skaičiuoti reikia nuo tada, kada jos kartu važiuoja.

Dėl MB tame ir esmė, kad kol jos nebuvo ir dirbo su McLaren, tai viena iš top buvo Mclaren, bet laikai praeityje ir kol tiek MB investuos į savo komandą, tol McLaren'ai kaip klientė niekada nebus tope. Tas pats buvo su RBR. Renault patikėjo savo variklius jiems, nes patys į komandą tiek neinvestavo, o kai pradėjo vėl investuoti, baigėsi pagerintos sąlygos ir draugystė su visomis klientėmis.

Vienintelis kelias prasiskinti į top kur dažniau kovojama dėl podiumų ir pergalių, ieškoti nuosavo variklių tiekėjo. Tą patvirtina ir pačios klientės. Daug kartų išdiskutuota ir nemanau, kad vėl verta apie tai kalbėti.

Į antrą dalį. Manau aiškiai ir įskaitomai parašiau "ilgą laiką buvo". Ne visą laiką, o ilgą. Ferrari aplamai per pastaruosius 20 metų tik 3 kartus buvo out of top 3. Šis sezonas ant klaustuko, bet greitu ji vėl bus įsitvirtinus tarp top3, aš tuo net neabejoju.

TOP naujienos

F-1.lt pulsas