„Daimler“ koncernas niekada nesirengė išeiti iš „Formulės-1“

„Daimler“ koncernas niekada nesirengė išeiti iš „Formulės-1“
logo 2020 Gruodžio 19 d. 10:51, Daimler

„Daimler AG“ koncerno vadovas Ola Kalleniusas patikino, kad jie niekada nesirengė išeiti iš „Formulės-1“ ir net nesvarstė tokio scenarijaus, nors 2020 metais ir sklandė gandai, jog „Mercedes Benz“ vadovybė svarstė įvairiausius ateities planus.

Penktadienį buvo pranešta, kad britų chemijos kompanija „Ineos“ nupirko trečdalį pasaulio čempionų komandos akcijų, dėl to pasikeis jos akcininkų struktūra. Kartu ji išsaugos gamyklinės „Mercedes“ komandos statusą, o važiuoklė ir jėgos agregatas toliau turės šią vokišką markę. Toto Wolffas lieka komandos vadovu dar trejiems metams.

Ola Kalleniusas: „Žinau, kad spaudoje būta spekuliacijų, bet mes niekada rimtai nesvarstėme pasitraukimo iš „Formulės-1“, todėl, kad automobilių sportas – svarbi mūsų istorinio paveldo dalis ir mūsų prekės ženklas užgimė būtent lenktynių trasoje. Bet direktorių taryboje mes patys savęs klausėme, kokie yra esminiai mūsų dalyvavimo F-1 pagrindai ir principai, be emocionalaus ryšio su šiuo sportu, kaip mes jį vertiname racionalumo požiūriu?

Mes išsiaiškinome, kad yra keturi principai ir atsakant į klausimus apie tai, mūsų požiūriu, reikia duoti teigiamą atsakymą. Visų pirma, ar kokybiškas yra šis šou? Ir kokia sirgalių armija?

Mes matėme, ypač šiame pasibaigusiame sezone, kad auditorijos aprėptyje įvyko savotiškas sprogimas socialinių tinklų pagalba. O pagrindinė naujiena yra ta, kad vyksta jaunos publikos atėjimas – nuo 15 iki 30 metų. Nežinau kitos automobilių sporto šakos, kuri aplenktų „Formulę-1“. Todėl į pirmą klausimą mes gavome teigiamą atsakymą.

Antra. „Daimler“ ir „Mercedes“ apsisprendė ryžtingai žengti į angliavandeniliams neutralią aplinką. Mes apsisprendėme šio tikslo pasiekti per 20 metų, iki 2039 m. Šiais metais mes nurodėme komandai orientyrus, kurie leistų įsivaizduoti, kaip ji judės į priekį šioje srityje ir šiame darbe svarbų vaidmenį turės padaryti naujos technologijos.

„Formulėje-1“ naudojamos hibridinės jėgainės ir spėju, kad jų elektrinė dalis tik didės. Be to, F-1 – tai bandymų poligonas naujoms degalų rūšims – tiek su mažu CO kiekiu, tiek visai be jo, o tai taip pat suvaidins savo vaidmenį. Taigi, ar gali F-1 tapti ekologiškai neutraliu sportu? Aš manau, kad mes turime to siekti.

Trečia. Finansinis stabilumas. Pasiekti to galima ribojant ekipų biudžetus, kurie įsigalios jau nuo 2021 metų ir mes už tai balsavome, o tai padarys šio sporto ekonomiką kur kas stabilesne ir subalansuota. Todėl šį klausimą reikėtų laikyti baigtiniu.

Ketvirta. Ar „Formulės-1“ komanda visada bus tik pinigus ryjančiu projektu? Ar gali ji būti organizuota pagal sportinės frančizės principą, kaip futbolo klubai ar NFL komanda? Mes matome, kad žmonės pradėjo į tai jau dairytis.

Tokio stipraus finansinio ir profesionalaus partnerio kaip „Ineos“ atsiradimas, tas faktas, kad seras Jimas Ratcliffas nutarė prie mūsų prisijungti, tik sustiprina šį ketvirtą principą, todėl, mano galva, sprendimas yra akivaizdus. Mes liekame „Formulėje-1“‘.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983