nelabai suprantu toks fiksacijos su Peterhanseliu ir Mini. Pirmiausia kalbos ejo, ne kad Vladas gavo sena Peterhanselio Mini, o kad butent sitas buvo ruosiamas Peterhanseliui tik jis persigalvojo ir nevaziavo siemet
tai atmetus tuos 2h15min butu buvusi 7 vieta mazdaug. geras pasirodyma...skaityti daugiautai atmetus tuos 2h15min butu buvusi 7 vieta mazdaug. geras pasirodymas vistiek
Atmetus 2h15min Vanagas pernai būtų laimėjęs Dakarą. :)
Ir tau Vlado minis yra tas pats kuri SP vairavo 21 metais? :)
Tu net akivaizdžiai nerauki su kuo ir kur jis tais 21-ais važiavo. Aš tau jau sakiau, nemaišyk tu su mini bagiu, su kuriuo jis važiavo Dakare, bet tau vis tiek tau nedaeina.
Pats tu tirštis, pastoviai buri ir buri tik sau suprantamus dalykus. ...skaityti daugiauPats tu tirštis, pastoviai buri ir buri tik sau suprantamus dalykus. Aš tau dar kartą kartoju, Vlado minis nieko bendro neturi su Peterhanselio miniu ir tu čia vartykis kaip nori, gali pačiam x-raidui paskambinti ir tau tai paaiškins.
Taip, nuo Vaido turėto minio, Vlado labai stipriai nesiskiria, motoras kitas ir dar kelios smulkmenos, bet jos visos naujos, vienaip ar kitaip atnaujintos, Vlado minis visiškai naujas buvo prieš Dakarą.
Ir svaigti gali čia ką nori, bet net dabartiniai pilotai, tarp jų sąlyginai ir Vladas, (ir Vaidas pernai), parodė kad su juo galima važiuoti ir varžytis top 3/5, bet kaip ir minejau tiesiog trūksta testų ir gerų vairuotojų tam, o overall trūksta lėšų, va ir visa istorija.
Tu esi visiškas nuopisa ir kai tau pasakoma faktas, tu visada bandai issivartyti nuo jo ir apie tą faktą kurį aš tau pasakiau, tu jau nebekalbi trečia žinute iš eilės, tik kažkokius savo nuovirus pilstai kurie niekam neįdomus, o daba eik paskambinti Peterhanseliui ir paklausk kodėl jo minis 21 metu vis dar trasoje. :)
Nebuvo jis joks naujas autiste tu. Iš kur tu tokius lempinius faktus trauki? Tas pats rėmas ten pas juos jau n metų. Praplatinta važiuoklė, šiemet naujas variklis (galia tokia pati, tik sukimo momentas sumažintas), kažkiek minimaliai atnaujinta elektronika.
XRaid net supirkinėjo tuos senus minius ir perdarinėjo juos T1+, kuriuos matai dabar. Durneli tu durneli.
Šūdas tas tavo minis ir susikišk tu sau jį kur nori. Privatninkams gal ir zjbs, bet jie dėl ko kovoja, tai max dėl patekimo į 10-uką. Ir tai dėka didelės sėkmės. Kuo toliau, tuo labiau juos matysi tolstančius nuo lyderių.
Ant viso to, reikia žinoti faktą, kad nei vienas minis, skirtingai nei daug top ekipažų negauna iš FIA galios ribojimo, todėl ir pasimala kažkur viename kitame etape aukščiau. Baciuška tokį ribojimą irgi turėjo (vienintelis iš lietuvių).
Gali jau nustoti burti iš tirščių? Nesąmones kažkokias kalbi. Ne...skaityti daugiauGali jau nustoti burti iš tirščių? Nesąmones kažkokias kalbi. Ne vienoje laidoje yra išdiskutuota XRaid situacija su biudžetu ir mašinomis. Jeigu tu galvoji, kad kažkas kasmet keičia rėmo konkstrukcijas, tai mažiau svaik, nes čia tau ne F1.
Daug detalių naujomis yra pakeičiamos ir pačio Dakaro metu. Tai jeigu tu čia šituo pagrindu skaitai, kad tai yra nauja mašina, tai sėkmės toliau nusišnekėt.
Pats tu tirštis, pastoviai buri ir buri tik sau suprantamus dalykus. Aš tau dar kartą kartoju, Vlado minis nieko bendro neturi su Peterhanselio miniu ir tu čia vartykis kaip nori, gali pačiam x-raidui paskambinti ir tau tai paaiškins.
Taip, nuo Vaido turėto minio, Vlado labai stipriai nesiskiria, motoras kitas ir dar kelios smulkmenos, bet jos visos naujos, vienaip ar kitaip atnaujintos, Vlado minis visiškai naujas buvo prieš Dakarą.
Ir svaigti gali čia ką nori, bet net dabartiniai pilotai, tarp jų sąlyginai ir Vladas, (ir Vaidas pernai), parodė kad su juo galima važiuoti ir varžytis top 3/5, bet kaip ir minejau tiesiog trūksta testų ir gerų vairuotojų tam, o overall trūksta lėšų, va ir visa istorija.
Tu esi visiškas nuopisa ir kai tau pasakoma faktas, tu visada bandai issivartyti nuo jo ir apie tą faktą kurį aš tau pasakiau, tu jau nebekalbi trečia žinute iš eilės, tik kažkokius savo nuovirus pilstai kurie niekam neįdomus, o daba eik paskambinti Peterhanseliui ir paklausk kodėl jo minis 21 metu vis dar trasoje. :)
Minis šių metų, o ne ankstesnių, Vlado buvo visisikai naujas, visk...skaityti daugiauMinis šių metų, o ne ankstesnių, Vlado buvo visisikai naujas, viskas nauja buvo, kėbulas, stabdžiai, motoras, transmisija, važiuoklė viskas nauja, o nemažai detalių ir atnaujinta, jei jis iš principo panašūs į seną, tai nereiškia kad jis senas ir jis veikė gerai tiek ankstesniais metais, tiek šiemet buvo pakankamai greitas geriems rezultatams, trūksta tik patikimumo tam tikrose vietose ir vairuotojų meistriškumo. Ir dar kartą kartoju, šitas minis nieko bendro neturi su naudotų miniu Peterhanselio, apie ką tu kažkodėl nebekalbi. :)
Dacia ir Fordas turi/turėjo neribotus testus visur kur tik norėjo ir kaip norėjo, ypač Dacia. Tiek vieni, tiek kiti turi pačius geriausius vairuotojus Dakaro ir vistiek greičiu minis buvo panašus, tik dėl jau minėtų priežasčių nematome jų tope. Užtektų ir šito kėbulo, užtektų ir esamo variklio ir kitų mazgų, jei būtų finansų begaliniams testams ir geriems vairuotojams ir minis būtų kovoje, nieko iš principo keisti nereikia, reikia tik padirbėti gerai su esamu daiktu.
Gali jau nustoti burti iš tirščių? Nesąmones kažkokias kalbi. Ne vienoje laidoje yra išdiskutuota XRaid situacija su biudžetu ir mašinomis. Jeigu tu galvoji, kad kažkas kasmet keičia rėmo konkstrukcijas, tai mažiau svaik, nes čia tau ne F1.
Daug detalių naujomis yra pakeičiamos ir pačio Dakaro metu. Tai jeigu tu čia šituo pagrindu skaitai, kad tai yra nauja mašina, tai sėkmės toliau nusišnekėt.
Tas pats Vaidoto minis, kurį turėjo anksčiau, tik pritaikytas T1+. Analogiška situacija su Vladu.
Daciai kaip ir Ford pirmi metai su šita mašina. Minis jau kiek metų važiuoja ir turi tas pačias problemas? Vaidas jau 21 ar 22 tas pačias problemas turėjo. Ir niekas nepasikeis, nes jie įstrigę su savo konceptu. Neturi jie kito kėbulo, o į šitą kėbulą negali įkišti kito variklio.
Minis šių metų, o ne ankstesnių, Vlado buvo visisikai naujas, viskas nauja buvo, kėbulas, stabdžiai, motoras, transmisija, važiuoklė viskas nauja, o nemažai detalių ir atnaujinta, jei jis iš principo panašūs į seną, tai nereiškia kad jis senas ir jis veikė gerai tiek ankstesniais metais, tiek šiemet buvo pakankamai greitas geriems rezultatams, trūksta tik patikimumo tam tikrose vietose ir vairuotojų meistriškumo. Ir dar kartą kartoju, šitas minis nieko bendro neturi su naudotų miniu Peterhanselio, apie ką tu kažkodėl nebekalbi. :)
Dacia ir Fordas turi/turėjo neribotus testus visur kur tik norėjo ir kaip norėjo, ypač Dacia. Tiek vieni, tiek kiti turi pačius geriausius vairuotojus Dakaro ir vistiek greičiu minis buvo panašus, tik dėl jau minėtų priežasčių nematome jų tope. Užtektų ir šito kėbulo, užtektų ir esamo variklio ir kitų mazgų, jei būtų finansų begaliniams testams ir geriems vairuotojams ir minis būtų kovoje, nieko iš principo keisti nereikia, reikia tik padirbėti gerai su esamu daiktu.
Nieko aš nemaišau, dirželis tai ne mašinos bėda, o viena iš smul...skaityti daugiauNieko aš nemaišau, dirželis tai ne mašinos bėda, o viena iš smulkmenų motore, kurios kompozicija beje irgi buvo pakeista. Su jokiais bagiais aš nemašau, puikiai atsimenu tą baisų mini 21 metu, bet kaip ir minejau jis nieko bendro neturi su Vlado miniu, pastarasis buvo su visais naujausiais sprendimais kaip ir kiti šių metų miniai, kurie beje ne taip tragiškai atrodė, berods 4 antros vietos ir net viena pergale etape, ta pati Dacia laimėjo tik vieną etapą taip pat. Problema yra patikimumas tam tikrų vietų, jas išsprendus ir pasodinus aukščiausio lygio vairuotojus minis kaip lygus su lygiais galėtų kovoti su Dacia, Fordu, ar Toyota.
Tas pats Vaidoto minis, kurį turėjo anksčiau, tik pritaikytas T1+. Analogiška situacija su Vladu.
Daciai kaip ir Ford pirmi metai su šita mašina. Minis jau kiek metų važiuoja ir turi tas pačias problemas? Vaidas jau 21 ar 22 tas pačias problemas turėjo. Ir niekas nepasikeis, nes jie įstrigę su savo konceptu. Neturi jie kito kėbulo, o į šitą kėbulą negali įkišti kito variklio.
Nebespank. Niekas tame minyje iš esmės nepasikeitę apart jo pritaik...skaityti daugiauNebespank. Niekas tame minyje iš esmės nepasikeitę apart jo pritaikymo T1+. Net tų pačių krentančių dirželių problemos per tiek metų nesugeba susitvarkyt.
Ir nemaišyk tu su Mini bagiu, su kuriuo SP irgi važiavo.
Nieko aš nemaišau, dirželis tai ne mašinos bėda, o viena iš smulkmenų motore, kurios kompozicija beje irgi buvo pakeista. Su jokiais bagiais aš nemašau, puikiai atsimenu tą baisų mini 21 metu, bet kaip ir minejau jis nieko bendro neturi su Vlado miniu, pastarasis buvo su visais naujausiais sprendimais kaip ir kiti šių metų miniai, kurie beje ne taip tragiškai atrodė, berods 4 antros vietos ir net viena pergale etape, ta pati Dacia laimėjo tik vieną etapą taip pat. Problema yra patikimumas tam tikrų vietų, jas išsprendus ir pasodinus aukščiausio lygio vairuotojus minis kaip lygus su lygiais galėtų kovoti su Dacia, Fordu, ar Toyota.
kai Vanagas kalbedavosi del tu vietu, neturejo uz ka jas imti. kai ats...skaityti daugiaukai Vanagas kalbedavosi del tu vietu, neturejo uz ka jas imti. kai atsirado uz ka imti - jau viska buvo savo susikures. kazkada yra pasakojes jis visa ta savo sistema ir kodel jam dabar nebera prioritetas buti gamyklineje komandoje ir pan.
del Roko, dar nereiketu isivaizduoti, kad atejus i gamykline komanda jis ten gros ne support roleje, o lyderio
Ne vienodai jiems tos vietos kainuoja. Net jeigu Vanagas ir turėjęs būtų kalną pinigų, vargu ar būtų prioritetinis eilėje. Nes komandoms ne mažiau svarbu, kokius rezultatus gale dienos jų ekipažai užfiksuos.
Overdraive tikrai nėra suinteresuota, kad kokių nors 10 Petrų su jų technika vilktųsi kažkur 20-35 vietose. Juo labiau Gazoo.
apie ta ir kalba - kad ne vienai komandai Rokas nebus priority. Gazoo ...skaityti daugiauapie ta ir kalba - kad ne vienai komandai Rokas nebus priority. Gazoo - tas pats. Komanda plius minus Pietu Afrikos - jos elitas ir vaziuoja
Jo, ten pas juos afriečiai, brazilas ir amerikietis. Didelės Toyota rinkos.
Nezinau kiek cia teisybes, bet kazkur skaiciau Land Rover Defender ruo...skaityti daugiauNezinau kiek cia teisybes, bet kazkur skaiciau Land Rover Defender ruosiasi dalyvauti kaip gamykline komanda...
Tu turbūt juokauji.... SP minis visiškai nieko bendro neturi su tuo ...skaityti daugiauTu turbūt juokauji.... SP minis visiškai nieko bendro neturi su tuo kuriuo važiavo Vladas, iš principo tai net kitokia mašina. O ir šiaip po kiekvieno etapo jie būna iki smulkmenų išrenkami ir iki smulkmenų vėl surenkami, taip kad čia net nėra tokio dalyko kaip sena mašina, ji prieš kiekvieną Dakarą nauja, ar prieš bet kokį kitą etapą. Taip, taip, ten gali būti senesnės technologijos naudojamos, bet jei jos veikia ir naujos, tai koks skirtumas. Ir tik apie merdejima nepradek, neįdomu, viską aš suprantu, norėjau tik pasakyti, kad Peterhanselio ir Vlado miniai praktiškai nieko bendro neturi.
Nebespank. Niekas tame minyje iš esmės nepasikeitę apart jo pritaikymo T1+. Net tų pačių krentančių dirželių problemos per tiek metų nesugeba susitvarkyt.
Ir nemaišyk tu su Mini bagiu, su kuriuo SP irgi važiavo.
Ne tiek, kad pigiau, bet kai kažkada Vangas kalbėdavosi dėl tų vie...skaityti daugiauNe tiek, kad pigiau, bet kai kažkada Vangas kalbėdavosi dėl tų vietų, nei tų vietų tiek nebuvo, nei ten kažkam tas Vanagas buvo prioritetas. Dabar jau pas jį įdirbis didelis padarytas. Daug Vanagui viskas kainuoja. Tik turbūt tokio jo pasirinkimo nauda atsveria tuos kaštus.
Dabar norint jam pirktis vietą komandoje tektų mesti visą Gazoo partnerystę ir t.t. Nes Gazoo gamyklinėje jis vietos nusipirkti tikrai negaus. Geriausiu atveju gautų Overdrive, blogiausiu merdinčiame XRaide. Bet merdintis XRaid'as aplamai trina tuos pačius kelis minius jau n metų. Kaip pvz. Jurkevičius važiuoja su Peterhanselio miniu, su kuriuo anas paskutinį kartą važiavo 2021.
Lyginant su Roku, tai vėl primenu, kad jis prioritetinių sąraše, nes turi RedBull užnugarį. RedBull būtent jį pakvietė važiuoti už Can-Am gamyklinę komandą. Kiti musiškiai nelabai galėjo net pasvajoti apie tokias galimybes kažkada.
Tu turbūt juokauji.... SP minis visiškai nieko bendro neturi su tuo kuriuo važiavo Vladas, iš principo tai net kitokia mašina. O ir šiaip po kiekvieno etapo jie būna iki smulkmenų išrenkami ir iki smulkmenų vėl surenkami, taip kad čia net nėra tokio dalyko kaip sena mašina, ji prieš kiekvieną Dakarą nauja, ar prieš bet kokį kitą etapą. Taip, taip, ten gali būti senesnės technologijos naudojamos, bet jei jos veikia ir naujos, tai koks skirtumas. Ir tik apie merdejima nepradek, neįdomu, viską aš suprantu, norėjau tik pasakyti, kad Peterhanselio ir Vlado miniai praktiškai nieko bendro neturi.
Nežinau. Nemanau, kad tiems visokiems laikiniems Daciu projektams rei...skaityti daugiauNežinau. Nemanau, kad tiems visokiems laikiniems Daciu projektams reikalingi kažkokie Rokai. Kaip ir Audi, pasileido 3 mašinas, pasodino elitą, atvažiuos kelis metus, ir numes tą projektą. Gutierrez grynai dėl piaro + kai reikės atiduos dalis vyrams.
Fordai gal rimčiau žiūri į ilgalaikę perspektyvą. Bet, kol kas, ten irgi vietų nelabai yra. Turi 4 mašinas: Sainz, Ekstrom, Roma ir kažkoks amerikietis. Sunku būtų įsivaizduoti, kuri galėtų dabar Rokas pakeisti. Nebent tą amerikietį. Bet nepamirškim, kad čia Fordas ir jiems tas amerikietis ne šiaip sau reikalingas.
Roko kelias arba Gazoo, arba geras Overdraivo dealas. Kitų kelių nelabai matau, nebent dar kažkoks gamintojas paskelbs apie atėjimą į Dakarą arba XRaidas sugalvos prisikelti iš numirusių.
apie ta ir kalba - kad ne vienai komandai Rokas nebus priority. Gazoo - tas pats. Komanda plius minus Pietu Afrikos - jos elitas ir vaziuoja
Ne tiek, kad pigiau, bet kai kažkada Vangas kalbėdavosi dėl tų vie...skaityti daugiauNe tiek, kad pigiau, bet kai kažkada Vangas kalbėdavosi dėl tų vietų, nei tų vietų tiek nebuvo, nei ten kažkam tas Vanagas buvo prioritetas. Dabar jau pas jį įdirbis didelis padarytas. Daug Vanagui viskas kainuoja. Tik turbūt tokio jo pasirinkimo nauda atsveria tuos kaštus.
Dabar norint jam pirktis vietą komandoje tektų mesti visą Gazoo partnerystę ir t.t. Nes Gazoo gamyklinėje jis vietos nusipirkti tikrai negaus. Geriausiu atveju gautų Overdrive, blogiausiu merdinčiame XRaide. Bet merdintis XRaid'as aplamai trina tuos pačius kelis minius jau n metų. Kaip pvz. Jurkevičius važiuoja su Peterhanselio miniu, su kuriuo anas paskutinį kartą važiavo 2021.
Lyginant su Roku, tai vėl primenu, kad jis prioritetinių sąraše, nes turi RedBull užnugarį. RedBull būtent jį pakvietė važiuoti už Can-Am gamyklinę komandą. Kiti musiškiai nelabai galėjo net pasvajoti apie tokias galimybes kažkada.
kai Vanagas kalbedavosi del tu vietu, neturejo uz ka jas imti. kai atsirado uz ka imti - jau viska buvo savo susikures. kazkada yra pasakojes jis visa ta savo sistema ir kodel jam dabar nebera prioritetas buti gamyklineje komandoje ir pan.
del Roko, dar nereiketu isivaizduoti, kad atejus i gamykline komanda jis ten gros ne support roleje, o lyderio
Dakarą laimėjo Y. Al Rajhis, R. Baciuška finišą pasiekė 12-oje pozicijoje (44)
Atmetus 2h15min Vanagas pernai būtų laimėjęs Dakarą. :)
tai atmetus tuos 2h15min butu buvusi 7 vieta mazdaug. geras pasirodyma... skaityti daugiau
Afigieni rezultatai krc... Minio dominavimas ateina, visi bijokit!!
Ir tau Vlado minis yra tas pats kuri SP vairavo 21 metais? :)
Pats tu tirštis, pastoviai buri ir buri tik sau suprantamus dalykus. ... skaityti daugiau
XRaid net supirkinėjo tuos senus minius ir perdarinėjo juos T1+, kuriuos matai dabar. Durneli tu durneli.
Šūdas tas tavo minis ir susikišk tu sau jį kur nori. Privatninkams gal ir zjbs, bet jie dėl ko kovoja, tai max dėl patekimo į 10-uką. Ir tai dėka didelės sėkmės. Kuo toliau, tuo labiau juos matysi tolstančius nuo lyderių.
Ant viso to, reikia žinoti faktą, kad nei vienas minis, skirtingai nei daug top ekipažų negauna iš FIA galios ribojimo, todėl ir pasimala kažkur viename kitame etape aukščiau. Baciuška tokį ribojimą irgi turėjo (vienintelis iš lietuvių).
Mini turejo nauja motora, viska kita - minor tweaks
Gali jau nustoti burti iš tirščių? Nesąmones kažkokias kalbi. Ne... skaityti daugiau
Taip, nuo Vaido turėto minio, Vlado labai stipriai nesiskiria, motoras kitas ir dar kelios smulkmenos, bet jos visos naujos, vienaip ar kitaip atnaujintos, Vlado minis visiškai naujas buvo prieš Dakarą.
Ir svaigti gali čia ką nori, bet net dabartiniai pilotai, tarp jų sąlyginai ir Vladas, (ir Vaidas pernai), parodė kad su juo galima važiuoti ir varžytis top 3/5, bet kaip ir minejau tiesiog trūksta testų ir gerų vairuotojų tam, o overall trūksta lėšų, va ir visa istorija.
Tu esi visiškas nuopisa ir kai tau pasakoma faktas, tu visada bandai issivartyti nuo jo ir apie tą faktą kurį aš tau pasakiau, tu jau nebekalbi trečia žinute iš eilės, tik kažkokius savo nuovirus pilstai kurie niekam neįdomus, o daba eik paskambinti Peterhanseliui ir paklausk kodėl jo minis 21 metu vis dar trasoje. :)
Minis šių metų, o ne ankstesnių, Vlado buvo visisikai naujas, visk... skaityti daugiau
Daug detalių naujomis yra pakeičiamos ir pačio Dakaro metu. Tai jeigu tu čia šituo pagrindu skaitai, kad tai yra nauja mašina, tai sėkmės toliau nusišnekėt.
Kur tu čia čia naują "šių metų" minį matai??? skaityti daugiau
Dacia ir Fordas turi/turėjo neribotus testus visur kur tik norėjo ir kaip norėjo, ypač Dacia. Tiek vieni, tiek kiti turi pačius geriausius vairuotojus Dakaro ir vistiek greičiu minis buvo panašus, tik dėl jau minėtų priežasčių nematome jų tope. Užtektų ir šito kėbulo, užtektų ir esamo variklio ir kitų mazgų, jei būtų finansų begaliniams testams ir geriems vairuotojams ir minis būtų kovoje, nieko iš principo keisti nereikia, reikia tik padirbėti gerai su esamu daiktu.
Nieko aš nemaišau, dirželis tai ne mašinos bėda, o viena iš smul... skaityti daugiau
Tas pats Vaidoto minis, kurį turėjo anksčiau, tik pritaikytas T1+. Analogiška situacija su Vladu.
Daciai kaip ir Ford pirmi metai su šita mašina. Minis jau kiek metų važiuoja ir turi tas pačias problemas? Vaidas jau 21 ar 22 tas pačias problemas turėjo. Ir niekas nepasikeis, nes jie įstrigę su savo konceptu. Neturi jie kito kėbulo, o į šitą kėbulą negali įkišti kito variklio.
Nebespank. Niekas tame minyje iš esmės nepasikeitę apart jo pritaik... skaityti daugiau
kai Vanagas kalbedavosi del tu vietu, neturejo uz ka jas imti. kai ats... skaityti daugiau
Overdraive tikrai nėra suinteresuota, kad kokių nors 10 Petrų su jų technika vilktųsi kažkur 20-35 vietose. Juo labiau Gazoo.
apie ta ir kalba - kad ne vienai komandai Rokas nebus priority. Gazoo ... skaityti daugiau
Nezinau kiek cia teisybes, bet kazkur skaiciau Land Rover Defender ruo... skaityti daugiau
Tu turbūt juokauji.... SP minis visiškai nieko bendro neturi su tuo ... skaityti daugiau
Ir nemaišyk tu su Mini bagiu, su kuriuo SP irgi važiavo.
Ne tiek, kad pigiau, bet kai kažkada Vangas kalbėdavosi dėl tų vie... skaityti daugiau
Nežinau. Nemanau, kad tiems visokiems laikiniems Daciu projektams rei... skaityti daugiau
Ne tiek, kad pigiau, bet kai kažkada Vangas kalbėdavosi dėl tų vie... skaityti daugiau
del Roko, dar nereiketu isivaizduoti, kad atejus i gamykline komanda jis ten gros ne support roleje, o lyderio