Pirmadienį Dakaro ralio dalyviai varžėsi jau devintajame greičio ruože.
Automobilių įskaitoje šiandien greičiausi buvo „Audi“ atstovai, kurie užėmė dvi pirmąsias vietas. Greičiausiai devintąjį greičio ruožą įveikė Mattiasas Ekstromas, kuris trasoje užtruko 3 val. 43 min. ir 21 sek. Švedas pirmą kartą triumfavo Dakaro ralio greičio ruože.
Mažiau nei minute nuo savo komandos draugo atsiliko Stephane'as Peterhanselis, trečias liko Sebastianas Loebas. Penketuką užbaigė dar vienas „Audi“ atstovas Carlosas Sainzas bei Henkas Lateganas.
Vis dar ralio lyderiu išliekantis Nasseras Al-Attiyah šiandien liko 11-as ir bendroje įskaitoje artimiausią varžovą S. Loebą lenkia beveik 38 minutėmis.
Vieną poziciją bendroje įskaitoje prarado Vaidotas Žala, kuris šiandien, preliminariai, užėmė 20-ąją vietą, o bendroje įskaitoje smuktelėjo į 12-ąją.
Filosofavimu to nepavadinčiau, spekuliacijom labiau :D Tam ir yra visokie forumai apsikeisti nuomonėmis. Kol apie lenktynininkus kalba - tol jie yra aktualūs ir svarbūs rėmėjams/partneriams. Čia šito žaidimo dalis. Problema būtų, jeigu nekalbėtų ir nediskutuotų.
Dėl finišavimo. Vanagui, Žalai, Kanciui, Gelažininkui, Baciuškai svarbu finišuoti geroje pozicijoje. Kiti yra Dakaro turistai ir jiems tikrai pabaigti Dakarą yra iššūkis. Čia gal tik Antanas yra toks pro-turistas. Kitąmet turėtų apsispręsti ar jis nori lenktyniauti, kad ir kitoj klasėj, ar toliau turistauti.
Likus porai rimtų etapų, tai taip, jau kaip ir reikėtų pabaigti lenktynes, kad ir be rezultato, jei galima važiuot be didesnių investicijų remontui.
Taip, lenktynės sunkios, bet tie, kurie dalyvauja jau ne pirmą ir ne trečią kartą žino kur važiuoja, tad tas sunkumas yra žinomas kintamasis. Kadangi pusė lenktyniauja dėl rezultato, tai tas sunkumas nėra savęs įveikimas, o tik viena dėlionės detalė bendram lenktynių plane. Sunkumas yra iššūkis turistams, kurie to siekia ir gauna.
Taip.
Bet kartais tai - kaip vitrazas. Ziuri is arti, matai viena spalva. Nori pamatyt visa vaizda - kurini, ziurek is toli.
Pries 40 metu vaziavau rali sturmanu. Vaziavom paskutiniai... Matem visus, kurie ir vertesi, ir griovy, ir laukuose. Zodziu, ralis ...
T.y. maciau is arti. Ziuriu TV dabar - niekas is esmes nepasikeite... Tik visi lenktynininkai dalyviai pagreitejo, technologijos pirmyn. Ralis - grazus sportas. Kokia siu dalyviu intencija dalyvauti ralyje, tai ju privatus reikalas. Tik padalyvavus, kad ir neilgai tam sporte, visai kitaip viska matai. Pilniau ir su pagarba Visiem dalyviam.
Kai Lietuvoj pats dalyvauji ralyje, viskas atrodo kitaip, negu is ziurovu puses. Dabar Dakare svarbiausia finisuot, tam jie ir vaziavo tenai. Vien fiziskai atlaikyt tokias lenktynes labai sunku. Sedint prie kompo Lietuvoj, net sunku isivaizduot, ka reiskia ten sokinet tais tramplinais, kuriu tiek daug... kad net atsibosta, tur but.
Atstumai kasdien, kaip Vilnius - Tallinn ir dar daugiau. Viskas per dykuma. Sie paskutiniu dienu GR butu tinkami Vanagui su jo masinyte, ale va... nesekmingai paskubeta. Gal sturmanas ir norejo, ir zinojo, ir jaute kad dar pakovos antroj savaitej, bet ka cia dabar daug kalbet-rasyt ar kaltint. Filosofuojam ponai, filosofuojam...
Dėl finišavimo. Vanagui, Žalai, Kanciui, Gelažininkui, Baciuškai svarbu finišuoti geroje pozicijoje. Kiti yra Dakaro turistai ir jiems tikrai pabaigti Dakarą yra iššūkis. Čia gal tik Antanas yra toks pro-turistas. Kitąmet turėtų apsispręsti ar jis nori lenktyniauti, kad ir kitoj klasėj, ar toliau turistauti.
Likus porai rimtų etapų, tai taip, jau kaip ir reikėtų pabaigti lenktynes, kad ir be rezultato, jei galima važiuot be didesnių investicijų remontui.
Taip, lenktynės sunkios, bet tie, kurie dalyvauja jau ne pirmą ir ne trečią kartą žino kur važiuoja, tad tas sunkumas yra žinomas kintamasis. Kadangi pusė lenktyniauja dėl rezultato, tai tas sunkumas nėra savęs įveikimas, o tik viena dėlionės detalė bendram lenktynių plane. Sunkumas yra iššūkis turistams, kurie to siekia ir gauna.
Atstumai kasdien, kaip Vilnius - Tallinn ir dar daugiau. Viskas per dykuma. Sie paskutiniu dienu GR butu tinkami Vanagui su jo masinyte, ale va... nesekmingai paskubeta. Gal sturmanas ir norejo, ir zinojo, ir jaute kad dar pakovos antroj savaitej, bet ka cia dabar daug kalbet-rasyt ar kaltint. Filosofuojam ponai, filosofuojam...
kas draude Vanagui pries si Dakara ieskoti semi-pro sturmano? kiek zinau sutartis su Palmeiro buna vienam Dakarui. anyway, numete Vanagas bajeri apie skundus = nera vaibo. jau arciau realybes yra Ramoskos komentaras, kad Vaiciulis pabego i Pietu Asigali, kad tikrai Antano komentaru po greicio ruozo apie Max Attack nebegirdetu
Vanagas pats sakė, kad turėjo "vyrišką" pokalbį su Filipe, kad tas per daug zyzia dėl jo šuolių. Čia šiais metais ar tai po 1B greičio ruožo, o ar tai po 2. Nesuvaibino šiemet su šturmanu. Matėsi, kad ir Filipe dasiknisęs biškį. Tai visai natūralu bus, jei patrauks skirtingais keliais.
Man klausimas ar dabar Vanagas ieškos pro šturmano, kuriam mokės algą, ar tokio semi-pro turisto, kuris pats atsineš biudžetą (nesu tikras, bet berods Rozwadowski prisidėdavo prie bendro biudžeto).
Žinant Vanagą, jis su šturmanais ilgai neužsibūna, Sauliaus vis per kokius pokalbius užklausia dėl Vanago, bet jis visad su šypsena linkęs patylėti... O žiūrint kiek Žala su Paulo klaidžioja ir kiek Vanagas klaidžiojo... Aišku Žala savo Šturmano klauso kai jis liepia koją lengvinti, dėl Vanago čia klausimas... Kiek pamenu Saulius buvo pasakojęs jog Vanagas buvo nelinkęs klausyti jo dėl kojos lengvumo...
"neuzsibuna sturmanai": trecias Dakaras su Palmeiro, pries tai trys Dakarai su lenku (butu buves ir 4tas, jei ne liga jo). eilines toli siekiancios isvados
Vanagas pats sakė, kad turėjo "vyrišką" pokalbį su Filipe, kad tas per daug zyzia dėl jo šuolių. Čia šiais metais ar tai po 1B greičio ruožo, o ar tai po 2. Nesuvaibino šiemet su šturmanu. Matėsi, kad ir Filipe dasiknisęs biškį. Tai visai natūralu bus, jei patrauks skirtingais keliais.
Man klausimas ar dabar Vanagas ieškos pro šturmano, kuriam mokės algą, ar tokio semi-pro turisto, kuris pats atsineš biudžetą (nesu tikras, bet berods Rozwadowski prisidėdavo prie bendro biudžeto).
Žinant Vanagą, jis su šturmanais ilgai neužsibūna, Sauliaus vis per kokius pokalbius užklausia dėl Vanago, bet jis visad su šypsena linkęs patylėti... O žiūrint kiek Žala su Paulo klaidžioja ir kiek Vanagas klaidžiojo... Aišku Žala savo Šturmano klauso kai jis liepia koją lengvinti, dėl Vanago čia klausimas... Kiek pamenu Saulius buvo pasakojęs jog Vanagas buvo nelinkęs klausyti jo dėl kojos lengvumo...
Man klausimas ar dabar Vanagas ieškos pro šturmano, kuriam mokės algą, ar tokio semi-pro turisto, kuris pats atsineš biudžetą (nesu tikras, bet berods Rozwadowski prisidėdavo prie bendro biudžeto).
Būtų galėję, būtų dabar ėmę. Ėmė tik pakabą, nes ant variklio €€€ neužteko. Čia toks hibrido hibridas pas juos. Berods nėra Toyota V8 su nauja pakaba, visos kitos T1+ jau su V6 turbavykais. Po šito salto tai apie naują V6 variklį teks pamiršt, manau. Nebent, žinoma, pritrauks naujų lėšų. Bet tam, kad pritraukt naujų lėšų reikės startuot kažkur, kad parodyt, jog sugeba vairuot, o ne tik vartaliotis. Nors, ir tai, sportiniai rezultatai nebūtinai koreliuoja su reklamos/rėmimo sutarčių dydžiais.
Žodžiu, Vanagas turėtų važiuot kitąmet, nes kitaip nebūtų ėmęs T1+, o ir pats beveik tiesiogiai patvirtino.
Dėl šturmano tai klausimas ką dabar ims. Nelabai aš daug Filipe kaltės matau, bet kadangi komandos vadovas yra ir šoferis, tai jei nepatinka, tai nepatinka. Nors kažin ar ką geriau ras.