Dakaras. Devintajame greičio ruože dominavo „Audi“, V. Žala prarado vieną poziciją (18)

Dakaras. Devintajame greičio ruože dominavo „Audi“, V. Žala prarado vieną poziciją
logo Sausio 10 d. 14:03, A.S.O./Horacio Cabilla

Pirmadienį Dakaro ralio dalyviai varžėsi jau devintajame greičio ruože.

Automobilių įskaitoje šiandien greičiausi buvo „Audi“ atstovai, kurie užėmė dvi pirmąsias vietas. Greičiausiai devintąjį greičio ruožą įveikė Mattiasas Ekstromas, kuris trasoje užtruko 3 val. 43 min. ir 21 sek. Švedas pirmą kartą triumfavo Dakaro ralio greičio ruože.

Mažiau nei minute nuo savo komandos draugo atsiliko Stephane'as Peterhanselis, trečias liko Sebastianas Loebas. Penketuką užbaigė dar vienas „Audi“ atstovas Carlosas Sainzas bei Henkas Lateganas.

Vis dar ralio lyderiu išliekantis Nasseras Al-Attiyah šiandien liko 11-as ir bendroje įskaitoje artimiausią varžovą S. Loebą lenkia beveik 38 minutėmis.

Vieną poziciją bendroje įskaitoje prarado Vaidotas Žala, kuris šiandien, preliminariai, užėmė 20-ąją vietą, o bendroje įskaitoje smuktelėjo į 12-ąją.


Komentarai (18)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Photo
IP: 317aae1 | 01/12 10:21 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
01/12 09:03

Filosofavimu to nepavadinčiau, spekuliacijom labiau :D Tam ir yra visokie forumai apsikeisti nuomonėmis. Kol apie lenktynininkus kalba - tol jie yra aktualūs ir svarbūs rėmėjams/partneriams. Čia šito žaidimo dalis. Problema būtų, jeigu nekalbėtų ir nediskutuotų.

Dėl finišavimo. Vanagui, Žalai, Kanciui, Gelažininkui, Baciuškai svarbu finišuoti geroje pozicijoje. Kiti yra Dakaro turistai ir jiems tikrai pabaigti Dakarą yra iššūkis. Čia gal tik Antanas yra toks pro-turistas. Kitąmet turėtų apsispręsti ar jis nori lenktyniauti, kad ir kitoj klasėj, ar toliau turistauti.

Likus porai rimtų etapų, tai taip, jau kaip ir reikėtų pabaigti lenktynes, kad ir be rezultato, jei galima važiuot be didesnių investicijų remontui.

Taip, lenktynės sunkios, bet tie, kurie dalyvauja jau ne pirmą ir ne trečią kartą žino kur važiuoja, tad tas sunkumas yra žinomas kintamasis. Kadangi pusė lenktyniauja dėl rezultato, tai tas sunkumas nėra savęs įveikimas, o tik viena dėlionės detalė bendram lenktynių plane. Sunkumas yra iššūkis turistams, kurie to siekia ir gauna.

lot. speculatio - sekimas, žvalgymas, stebėjimas
Taip.
Bet kartais tai - kaip vitrazas. Ziuri is arti, matai viena spalva. Nori pamatyt visa vaizda - kurini, ziurek is toli.
Pries 40 metu vaziavau rali sturmanu. Vaziavom paskutiniai... Matem visus, kurie ir vertesi, ir griovy, ir laukuose. Zodziu, ralis ...
T.y. maciau is arti. Ziuriu TV dabar - niekas is esmes nepasikeite... Tik visi lenktynininkai dalyviai pagreitejo, technologijos pirmyn. Ralis - grazus sportas. Kokia siu dalyviu intencija dalyvauti ralyje, tai ju privatus reikalas. Tik padalyvavus, kad ir neilgai tam sporte, visai kitaip viska matai. Pilniau ir su pagarba Visiem dalyviam.
No comment
IP: 8d77824 | 01/12 09:22 Atsakyti
As Juos visus gerbiu. Bet juos visus jungia ir vienas nezinomas kintamasis - kaip tos daugiadienes, daugiametes lenktynes atsilieps ateityje ju sveikatai...
A85 logo rėmėjas
IP: 9d4ddc2 | 01/12 09:03 Atsakyti
Sun
01/12 08:30

Kai Lietuvoj pats dalyvauji ralyje, viskas atrodo kitaip, negu is ziurovu puses. Dabar Dakare svarbiausia finisuot, tam jie ir vaziavo tenai. Vien fiziskai atlaikyt tokias lenktynes labai sunku. Sedint prie kompo Lietuvoj, net sunku isivaizduot, ka reiskia ten sokinet tais tramplinais, kuriu tiek daug... kad net atsibosta, tur but.
Atstumai kasdien, kaip Vilnius - Tallinn ir dar daugiau. Viskas per dykuma. Sie paskutiniu dienu GR butu tinkami Vanagui su jo masinyte, ale va... nesekmingai paskubeta. Gal sturmanas ir norejo, ir zinojo, ir jaute kad dar pakovos antroj savaitej, bet ka cia dabar daug kalbet-rasyt ar kaltint. Filosofuojam ponai, filosofuojam...

Filosofavimu to nepavadinčiau, spekuliacijom labiau :D Tam ir yra visokie forumai apsikeisti nuomonėmis. Kol apie lenktynininkus kalba - tol jie yra aktualūs ir svarbūs rėmėjams/partneriams. Čia šito žaidimo dalis. Problema būtų, jeigu nekalbėtų ir nediskutuotų.

Dėl finišavimo. Vanagui, Žalai, Kanciui, Gelažininkui, Baciuškai svarbu finišuoti geroje pozicijoje. Kiti yra Dakaro turistai ir jiems tikrai pabaigti Dakarą yra iššūkis. Čia gal tik Antanas yra toks pro-turistas. Kitąmet turėtų apsispręsti ar jis nori lenktyniauti, kad ir kitoj klasėj, ar toliau turistauti.

Likus porai rimtų etapų, tai taip, jau kaip ir reikėtų pabaigti lenktynes, kad ir be rezultato, jei galima važiuot be didesnių investicijų remontui.

Taip, lenktynės sunkios, bet tie, kurie dalyvauja jau ne pirmą ir ne trečią kartą žino kur važiuoja, tad tas sunkumas yra žinomas kintamasis. Kadangi pusė lenktyniauja dėl rezultato, tai tas sunkumas nėra savęs įveikimas, o tik viena dėlionės detalė bendram lenktynių plane. Sunkumas yra iššūkis turistams, kurie to siekia ir gauna.
Sun
IP: 317aae1 | 01/12 08:30 Atsakyti
Kai Lietuvoj pats dalyvauji ralyje, viskas atrodo kitaip, negu is ziurovu puses. Dabar Dakare svarbiausia finisuot, tam jie ir vaziavo tenai. Vien fiziskai atlaikyt tokias lenktynes labai sunku. Sedint prie kompo Lietuvoj, net sunku isivaizduot, ka reiskia ten sokinet tais tramplinais, kuriu tiek daug... kad net atsibosta, tur but.
Atstumai kasdien, kaip Vilnius - Tallinn ir dar daugiau. Viskas per dykuma. Sie paskutiniu dienu GR butu tinkami Vanagui su jo masinyte, ale va... nesekmingai paskubeta. Gal sturmanas ir norejo, ir zinojo, ir jaute kad dar pakovos antroj savaitej, bet ka cia dabar daug kalbet-rasyt ar kaltint. Filosofuojam ponai, filosofuojam...
A85 logo rėmėjas
IP: 9d4ddc2 | 01/11 21:31 Atsakyti
Klepsidra
01/11 17:55

kas draude Vanagui pries si Dakara ieskoti semi-pro sturmano? kiek zinau sutartis su Palmeiro buna vienam Dakarui. anyway, numete Vanagas bajeri apie skundus = nera vaibo. jau arciau realybes yra Ramoskos komentaras, kad Vaiciulis pabego i Pietu Asigali, kad tikrai Antano komentaru po greicio ruozo apie Max Attack nebegirdetu

Nu, aš supratau, kad ne bajeris ten buvo apie Filipe priekaištus dėl vairavimo stiliaus. Tai, kad pasakyta juokiantis, nereiškia, kad juokavo.
Klepsidra
IP: 932f360 | 01/11 17:55 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
01/11 13:17

Vanagas pats sakė, kad turėjo "vyrišką" pokalbį su Filipe, kad tas per daug zyzia dėl jo šuolių. Čia šiais metais ar tai po 1B greičio ruožo, o ar tai po 2. Nesuvaibino šiemet su šturmanu. Matėsi, kad ir Filipe dasiknisęs biškį. Tai visai natūralu bus, jei patrauks skirtingais keliais.

Man klausimas ar dabar Vanagas ieškos pro šturmano, kuriam mokės algą, ar tokio semi-pro turisto, kuris pats atsineš biudžetą (nesu tikras, bet berods Rozwadowski prisidėdavo prie bendro biudžeto).

kas draude Vanagui pries si Dakara ieskoti semi-pro sturmano? kiek zinau sutartis su Palmeiro buna vienam Dakarui. anyway, numete Vanagas bajeri apie skundus = nera vaibo. jau arciau realybes yra Ramoskos komentaras, kad Vaiciulis pabego i Pietu Asigali, kad tikrai Antano komentaru po greicio ruozo apie Max Attack nebegirdetu
Klepsidra
IP: 932f360 | 01/11 17:52 Atsakyti
bitininkas
01/11 11:19

Žinant Vanagą, jis su šturmanais ilgai neužsibūna, Sauliaus vis per kokius pokalbius užklausia dėl Vanago, bet jis visad su šypsena linkęs patylėti... O žiūrint kiek Žala su Paulo klaidžioja ir kiek Vanagas klaidžiojo... Aišku Žala savo Šturmano klauso kai jis liepia koją lengvinti, dėl Vanago čia klausimas... Kiek pamenu Saulius buvo pasakojęs jog Vanagas buvo nelinkęs klausyti jo dėl kojos lengvumo...

tai kiek Zala klaidziojo ir kiek Vanagas? tas bb lyginimas su pirstu eilini karta rocks. paklydo Vanagas viena karta kaip ir puse kitu dalyviu ir cia yra kazkoks irodymas, kad kiti kazkuo geresni, kazkas kazko neklauso ir pan. Palmeiro ir Fusos lygis yra panasus - abu buve gamykliniu komandu pilotai. o kad butu idomiau, dar istraukim, kaip buvo kai Vanagas pries 8-9 metus vaziavo su Jurgelenu ir padarykim toli siekiancias isvadas

"neuzsibuna sturmanai": trecias Dakaras su Palmeiro, pries tai trys Dakarai su lenku (butu buves ir 4tas, jei ne liga jo). eilines toli siekiancios isvados
No comment
IP: 8d77824 | 01/11 15:20 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
01/11 13:17

Vanagas pats sakė, kad turėjo "vyrišką" pokalbį su Filipe, kad tas per daug zyzia dėl jo šuolių. Čia šiais metais ar tai po 1B greičio ruožo, o ar tai po 2. Nesuvaibino šiemet su šturmanu. Matėsi, kad ir Filipe dasiknisęs biškį. Tai visai natūralu bus, jei patrauks skirtingais keliais.

Man klausimas ar dabar Vanagas ieškos pro šturmano, kuriam mokės algą, ar tokio semi-pro turisto, kuris pats atsineš biudžetą (nesu tikras, bet berods Rozwadowski prisidėdavo prie bendro biudžeto).

Straipnis apie V. Zala, bet zinoma, tai susije ir su B. Vanagu. Vanago autas dykumai labiau tinka. Todel psichologine itampa atsirado nuo ralio starto. Jam reikejo rezultato su ta masina. Geras sturmanas jaucia ta itampa. Greitis, jo akim ziurint, per didelis. Suoliai per ilgi, per auksti. Pakaba kieta, meta ...Nusileidimai nesmagus. Sturmanas perspet gali, nes tai ekipazas, bet sprendzia drivers. Jei tai buvo, ka jus rasot, tai dar padidino itampa Benediktui. Nieko cia naujo, tai daug komandu nutinka. Vanagas pasirinko rizikinga tempa, vaziavimui be stenogramu, su klaidom net kelio knygoj - legendoj. Gaila
A85 logo rėmėjas
IP: 9d4ddc2 | 01/11 13:17 Atsakyti
bitininkas
01/11 11:19

Žinant Vanagą, jis su šturmanais ilgai neužsibūna, Sauliaus vis per kokius pokalbius užklausia dėl Vanago, bet jis visad su šypsena linkęs patylėti... O žiūrint kiek Žala su Paulo klaidžioja ir kiek Vanagas klaidžiojo... Aišku Žala savo Šturmano klauso kai jis liepia koją lengvinti, dėl Vanago čia klausimas... Kiek pamenu Saulius buvo pasakojęs jog Vanagas buvo nelinkęs klausyti jo dėl kojos lengvumo...

Vanagas pats sakė, kad turėjo "vyrišką" pokalbį su Filipe, kad tas per daug zyzia dėl jo šuolių. Čia šiais metais ar tai po 1B greičio ruožo, o ar tai po 2. Nesuvaibino šiemet su šturmanu. Matėsi, kad ir Filipe dasiknisęs biškį. Tai visai natūralu bus, jei patrauks skirtingais keliais.

Man klausimas ar dabar Vanagas ieškos pro šturmano, kuriam mokės algą, ar tokio semi-pro turisto, kuris pats atsineš biudžetą (nesu tikras, bet berods Rozwadowski prisidėdavo prie bendro biudžeto).
bitininkas
IP: 6ae0dba | 01/11 11:19 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
01/11 00:25

Būtų galėję, būtų dabar ėmę. Ėmė tik pakabą, nes ant variklio €€€ neužteko. Čia toks hibrido hibridas pas juos. Berods nėra Toyota V8 su nauja pakaba, visos kitos T1+ jau su V6 turbavykais. Po šito salto tai apie naują V6 variklį teks pamiršt, manau. Nebent, žinoma, pritrauks naujų lėšų. Bet tam, kad pritraukt naujų lėšų reikės startuot kažkur, kad parodyt, jog sugeba vairuot, o ne tik vartaliotis. Nors, ir tai, sportiniai rezultatai nebūtinai koreliuoja su reklamos/rėmimo sutarčių dydžiais.

Žodžiu, Vanagas turėtų važiuot kitąmet, nes kitaip nebūtų ėmęs T1+, o ir pats beveik tiesiogiai patvirtino.

Dėl šturmano tai klausimas ką dabar ims. Nelabai aš daug Filipe kaltės matau, bet kadangi komandos vadovas yra ir šoferis, tai jei nepatinka, tai nepatinka. Nors kažin ar ką geriau ras.

Žinant Vanagą, jis su šturmanais ilgai neužsibūna, Sauliaus vis per kokius pokalbius užklausia dėl Vanago, bet jis visad su šypsena linkęs patylėti... O žiūrint kiek Žala su Paulo klaidžioja ir kiek Vanagas klaidžiojo... Aišku Žala savo Šturmano klauso kai jis liepia koją lengvinti, dėl Vanago čia klausimas... Kiek pamenu Saulius buvo pasakojęs jog Vanagas buvo nelinkęs klausyti jo dėl kojos lengvumo...
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas