Dakaras. FIA nesutinka su C. Sainzo komentarais (19)

Dakaras. FIA nesutinka su C. Sainzo komentarais
logo Sausio 08 d. 15:14, ASO/Charly Lopez

FIA „Cross-Country“ komisijos prezidentė Jutta Kleinschmidt nesutinka su Carloso Sainzo komentarais, kad ispano atstovaujama „Audi“ buvo „nubausta“ dar prieš prasidedant šių metų Dakaro raliui.

Prieš prasidedant varžyboms, ispanas išreiškė nepasitenkinimą taisyklėmis ir teigė, kad „Audi“ bus priversta varžytis su varžovais, naudojančiais vidaus degimo variklius, esant nevienodoms sąlygoms.

C. Sainzo nuomone, „Audi“ turi kovoti su automobiliu, kuris yra gerokai sunkesnis už savo konkurentus, tačiau neturi daugiau galios ar oro pripÅ«timo-išpÅ«timo sistemos. Tačiau J. Kleinschmidt nemano, kad „Audi“ Dakare susiduria su dideliais trÅ«kumais, atkreipdama dėmesį į vokiečių komandos greitį pirmos ralio savaitės metu. C. Sainzas buvo greičiausias antradienį. O Stephane‘as Peterhanselis ir Mattias Ekstromas kartą finišavo pirmame trejetuke.

„Nemanau, kad varžovai turi daug pranašumų prieš juos. Stebint juos pravažiuojančius greičio ruože, startuojant ar bandant įveikti kopas, akivaizdu, kad jie yra greiti“, - sakė J. Kleinschmidt, praeityje nugalėjusi Dakaro ralyje.

„Aš juos matau visur, nes esu sraigtasparnyje. Taigi, nemanau, kad jie patiria daugiau sunkumų nei kiti dėl didesnio svorio ar galios trÅ«kumo. Jie yra labai greiti. Tai, kad jų automobiliai sveria daugiau, nėra reglamento problema, iš tikrųjų taip yra dėl to, kad jie patys sukÅ«rė sunkesnį automobilį. Minimalus tokių automobilių svoris dabar yra dvi tonos. Jų automobilis sveria daugiau. Bet jie patys paprašÄ— dar mažesnio minimalaus svorio, tuo tarpu mes dar labiau jį padidinome.“

„Taigi, aš esu labai patenkinta. Manau, kad viską gerai subalansavome ir tikrai nesudarėme jiems nepalankių sąlygų, kaip sakė Carlosas. Tai rodo rezultatai. Todėl esu labai patenkinta taisyklėmis ir manau, kad atlikome puikų darbą. Kiekviename automobilyje turime duomenų kaupiklius, tiek naujuose T1+, tiek „T1 Ultimate“. Taigi, po Dakaro viskas bus išanalizuota.“

Dakaro ralis yra pirmos varžybos, kuriose „Audi“ startavo su savo elektra varomu visureigiu. Visi komandos sportininkai susidÅ«rė su įvairiomis problemomis, bet jos nebuvo susijusios su elektros jėgaine. J. Kleinschmidt neslepia susižavėjimo vokiečių technologijomis.

„Esu labai nustebinta šios technologijos patikimumu, nes tikėjausi daugiau techninių problemų, o iki šiol jie susidÅ«rė su daugiau žmogiškomis problemomis, tokiomis kaip navigacinės klaidos, atsitrenkimai į ką nors. Jie turėjo bėdų su amortizatoriais, o tai nėra naujos technologijos dalis.“

„Tai rodo, kad naujosios technologijos veikia. Visi žavisi jos pajėgumu. Carlosas jau laimėjo viename iš greičio ruožų.  Tai fantastiška. Aš labai džiaugiuosi, nes tai rodo, kad einame teisingu keliu. O juk buvo daug žmonių, kurie tuo abejojo, todėl tai fantastiška. Esu labai laiminga. Galiausiai norime turėti tik švarias technologijas, nes manome, kad tai yra mÅ«sų ateitis. „Cross-country“ dabar yra vienintelis tarptautinis čempionatas, kuriame gamintojai gali pateikti savo naujas idėjas, jas vystyti, kaip tai padarė „Audi“, ir parodyti kas mÅ«sų laukia ateityje.“


Komentarai (19)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
ddt
IP: 21ec4ad | 01/09 21:57 Atsakyti
O tu
01/09 20:33

Ta Kleinsmith mates ? Gatvej sutikes moterim net nepavadintum, tai kas ten zino apie jos kiausus.

Skamba lyg turėtum kažkokių *fobijų
O tu
IP: bb74d3b | 01/09 20:33 Atsakyti
ddt
01/09 14:19

Krūvius ir vibracijas palik pakabai. VDV visa tai vienodai rodo, ypač kai jo šaknys - DTM. O iš tų "ateities technologijų" svaigimo (a.k.a. range extender) pro ūsą jau kiek metų, 11+ šypsosi tas pats Chevy Volt. O kalbant apie ateitį, range extender'is yra tas pats VDV, ir niekas tokių nenorės matyti, jei norės matyti nulines emisijas. Bet kad moteris sugėdino legendinį matadorą, tai bravo. Labai teisingai. Dar labai ir neabejočiau, kieno iš jų kiaušai didesni.

Ta Kleinsmith mates ? Gatvej sutikes moterim net nepavadintum, tai kas ten zino apie jos kiausus.
ddt
IP: 21ec4ad | 01/09 18:30 Atsakyti
Geras Nickas
01/09 16:26

Tai taip, Volt’ą/Amper’ą galima iš rozetės pakraut, bet pati esmė, kad VDV ten ratų nesuka, kitaip nei Plug in’e. Kadangi VDV dirba kaip generatorius, degalų sąnaudos sąlyginai mažos, tarša taip pat. Todėl ir sakau, kad čia gali būt privalumas tokios technologijos prieš Plug in’us :)
Dėl Audi VDV, tai vis tiek nemanau, kad labai viskas easy ir elementaru, kad paimi iš DTM ir siunti į Dakarą. Juo labiau, kad ne tik jo darbinė aplinka bei sąlygos kitokios, bet ir pagrindinė užduotis. Bet kokiu atveju, aš esu maloniai nustebintas, kad Audi pirmas plynas atrodo visai neblogai ir yra konkurencingas. Ir tik dar kartą paskartosiu, kad kiti tą technologiją „atidirbę“, tai nėra didelis privalumas Audi, kurie patirties šitam reikale neturi. Bet kokiu atveju, kad principas toks pats, dar nereiškia, kad visi sprendimai visur identiški ir atidirbti.
p.s. Jop, žinau realias PHEV sąnaudas, jei juo naudojiesi tik kaip paprastu VDV. Čia ir yra problema, kaip be retai nutinka - geras daiktas, blogose rankose, tampa blogu daiktu :)

Voltas ne plug-in'as? O tai kaip vadinasi automobilis,kurį galima pakrauti iš rozetės? Taigi ir Model S gali kraut iš rozetės (ne tik iš chargerio ar wall box'o), tik sėkmės kokią savaitę laukiant kol pasikraus (jei žiemą) :))
Geras Nickas
IP: e27a2a7 | 01/09 16:26 Atsakyti
ddt
01/09 15:56

Chevy Volt yra plug in'as, jei ką. Didelė dalis dabartinių plug in'ų irgi moka įkrauti bateriją, tiesa jų VDV turi ir turi tiesioginį ryšį su pavarų dėže. Kad Audi tai naujovė tai čia jų problema, bet nemanau kad tai faktorius. DTM varikliui vibracijos, krūviai ir apkrovos - jokia ne naujiena. Užtad kaip Juta ir pastebi - technologija laiko, nes ji seniai atidirbta. Nelaiko geležis, nes tai yra projektas nuo nulio, ir pas visus ji lūžtų. Ne be didelio svorio pagalbos.
p.s.
Paklausk kai kurių pvz BMW vairuotojų, kaip jiems sekasi su jų plug in'ų degalų sąnaudomis. Nustebsi sužinojęs įdomius (visai ne brošiūrų) skaičius. Tipinis atvejis - "skūpus moka du kartus". Čia replikuojant į tą "ieško subsidijų" dalį :)

Tai taip, Volt’ą/Amper’ą galima iš rozetės pakraut, bet pati esmė, kad VDV ten ratų nesuka, kitaip nei Plug in’e. Kadangi VDV dirba kaip generatorius, degalų sąnaudos sąlyginai mažos, tarša taip pat. Todėl ir sakau, kad čia gali būt privalumas tokios technologijos prieš Plug in’us :)
Dėl Audi VDV, tai vis tiek nemanau, kad labai viskas easy ir elementaru, kad paimi iš DTM ir siunti į Dakarą. Juo labiau, kad ne tik jo darbinė aplinka bei sąlygos kitokios, bet ir pagrindinė užduotis. Bet kokiu atveju, aš esu maloniai nustebintas, kad Audi pirmas plynas atrodo visai neblogai ir yra konkurencingas. Ir tik dar kartą paskartosiu, kad kiti tą technologiją „atidirbę“, tai nėra didelis privalumas Audi, kurie patirties šitam reikale neturi. Bet kokiu atveju, kad principas toks pats, dar nereiškia, kad visi sprendimai visur identiški ir atidirbti.
p.s. Jop, žinau realias PHEV sąnaudas, jei juo naudojiesi tik kaip paprastu VDV. Čia ir yra problema, kaip be retai nutinka - geras daiktas, blogose rankose, tampa blogu daiktu :)
ddt
IP: 21ec4ad | 01/09 15:56 Atsakyti
Geras Nickas
01/09 15:36

Krūviai ir vibracijos, posvyrio kampai ir staigūs jų pasikeitimai niekaip negali palikt ramybėj šitoj vietoj, nes visos sąlygos ne tokios, kaip kasdienybėje. Taip, ar tai Volt’as/Ampera ar Fisker Karma, tai jau daugiau nei dešimt metų tokie dalykai gyvuoja, bet Audi tai nauja patirtis ir technologija, kurios iki tol nenaudojo jokioj formoj, tik dabar šoko į Dakarą. Tai iš dalies galima sutikt, kad technologija ne nauja, bet Audi tai šviežias dalykas. Dėl emisijų ir ką valdininkai nori matyt, o ko ne, tai range extenderiai gali tapt alternatyva Plug in hibridam. Jau pastebėjo biurokratai problemą, kad nemaža dalis Plug in’ų vairuotojų visiškai nenaudoja elektrinės pavaros, o tik susirenka lengvatas ir subsidijas jų įsigijimui, bet burzgina VDV ir jokia ekologija čia nekvepia. Tuo metu range extenderis, kad ir naudoja VDV, bet kadangi jis dirba kaip generatorius, o ne tiesiogiai suka ratus, tai tokia formulė tuoj popieriuj gali tapt patrauklesnė nei Plug in’ai. O gal ir vieniem ir kitiems dės ban’ą ir baigsis žaidimai :)

Chevy Volt yra plug in'as, jei ką. Didelė dalis dabartinių plug in'ų irgi moka įkrauti bateriją, tiesa jų VDV turi ir turi tiesioginį ryšį su pavarų dėže. Kad Audi tai naujovė tai čia jų problema, bet nemanau kad tai faktorius. DTM varikliui vibracijos, krūviai ir apkrovos - jokia ne naujiena. Užtad kaip Juta ir pastebi - technologija laiko, nes ji seniai atidirbta. Nelaiko geležis, nes tai yra projektas nuo nulio, ir pas visus ji lūžtų. Ne be didelio svorio pagalbos.
p.s.
Paklausk kai kurių pvz BMW vairuotojų, kaip jiems sekasi su jų plug in'ų degalų sąnaudomis. Nustebsi sužinojęs įdomius (visai ne brošiūrų) skaičius. Tipinis atvejis - "skūpus moka du kartus". Čia replikuojant į tą "ieško subsidijų" dalį :)
Geras Nickas
IP: e27a2a7 | 01/09 15:36 Atsakyti
ddt
01/09 14:19

Krūvius ir vibracijas palik pakabai. VDV visa tai vienodai rodo, ypač kai jo šaknys - DTM. O iš tų "ateities technologijų" svaigimo (a.k.a. range extender) pro ūsą jau kiek metų, 11+ šypsosi tas pats Chevy Volt. O kalbant apie ateitį, range extender'is yra tas pats VDV, ir niekas tokių nenorės matyti, jei norės matyti nulines emisijas. Bet kad moteris sugėdino legendinį matadorą, tai bravo. Labai teisingai. Dar labai ir neabejočiau, kieno iš jų kiaušai didesni.

Krūviai ir vibracijos, posvyrio kampai ir staigūs jų pasikeitimai niekaip negali palikt ramybėj šitoj vietoj, nes visos sąlygos ne tokios, kaip kasdienybėje. Taip, ar tai Volt’as/Ampera ar Fisker Karma, tai jau daugiau nei dešimt metų tokie dalykai gyvuoja, bet Audi tai nauja patirtis ir technologija, kurios iki tol nenaudojo jokioj formoj, tik dabar šoko į Dakarą. Tai iš dalies galima sutikt, kad technologija ne nauja, bet Audi tai šviežias dalykas. Dėl emisijų ir ką valdininkai nori matyt, o ko ne, tai range extenderiai gali tapt alternatyva Plug in hibridam. Jau pastebėjo biurokratai problemą, kad nemaža dalis Plug in’ų vairuotojų visiškai nenaudoja elektrinės pavaros, o tik susirenka lengvatas ir subsidijas jų įsigijimui, bet burzgina VDV ir jokia ekologija čia nekvepia. Tuo metu range extenderis, kad ir naudoja VDV, bet kadangi jis dirba kaip generatorius, o ne tiesiogiai suka ratus, tai tokia formulė tuoj popieriuj gali tapt patrauklesnė nei Plug in’ai. O gal ir vieniem ir kitiems dės ban’ą ir baigsis žaidimai :)
ddt
IP: 21ec4ad | 01/09 14:19 Atsakyti
Geras Nickas
01/08 23:40

Tikrai, ypač Vilniaus gatvės ir dušmanai tokius testus ekstremaliom sąlygom yra padarę, kad patys gamintojai stebisi kaip viskas overengineer’inta :) Nes Dakare, kur krūviai ir vibracijos nepalyginami su tuo, ką patiria gatvinės mašinos yra vienas ir tas pats ;) Tiesą sakan aš taip pat esu maloniai nustebęs, kad pagrindinės Audi problemos šiemet yra susijusios ne su jų hibridine pavara, o su visai kitais dalykais. Tai parodo, kad šitam reikalui šviesi ateitis ir kitąmet gal pamatysim daugiau kažko panašaus į Audi, o pastarieji gali būti lyderiais.

Krūvius ir vibracijas palik pakabai. VDV visa tai vienodai rodo, ypač kai jo šaknys - DTM. O iš tų "ateities technologijų" svaigimo (a.k.a. range extender) pro ūsą jau kiek metų, 11+ šypsosi tas pats Chevy Volt. O kalbant apie ateitį, range extender'is yra tas pats VDV, ir niekas tokių nenorės matyti, jei norės matyti nulines emisijas. Bet kad moteris sugėdino legendinį matadorą, tai bravo. Labai teisingai. Dar labai ir neabejočiau, kieno iš jų kiaušai didesni.
Mantaszx
IP: c269935 | 01/09 12:33 Atsakyti
Įdomu ko tikėjos Sainz'as? Kad juos statys su furom lenktyniaut? Ar padaryt jiems atskirą kategoriją, kur tik jie tryse lenktyniautų ir pasidalintų podiumą? :) akcentuoja auto svorį prieš vidajs degimo variklius, bet kažkodėl neakcentuoja 100% galios perdavimo, kas vidaus degime tiesiog neįmanoma.
Alienzoo
IP: 34f1394 | 01/09 12:00 Atsakyti
Geras Nickas
01/08 23:40

Tikrai, ypač Vilniaus gatvės ir dušmanai tokius testus ekstremaliom sąlygom yra padarę, kad patys gamintojai stebisi kaip viskas overengineer’inta :) Nes Dakare, kur krūviai ir vibracijos nepalyginami su tuo, ką patiria gatvinės mašinos yra vienas ir tas pats ;) Tiesą sakan aš taip pat esu maloniai nustebęs, kad pagrindinės Audi problemos šiemet yra susijusios ne su jų hibridine pavara, o su visai kitais dalykais. Tai parodo, kad šitam reikalui šviesi ateitis ir kitąmet gal pamatysim daugiau kažko panašaus į Audi, o pastarieji gali būti lyderiais.

Matai, mūsų kelius dar ne kiekvienas Dakaristas atlaikytų
CBRV
IP: e3b3085 | 01/09 09:59 Atsakyti
Rokas1 logo rėmėjas
01/08 22:18

Pagal Antaną tai jis visą savo karjerą praktiškai pėščiom lenktyniauja ir kasmet būna pirmas tarp pėščiųjų

Vanagas tai nevaiksto, jam kojas po galvu spardymo skauda....
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas