Dakaras. FIA nesutinka su C. Sainzo komentarais

Dakaras. FIA nesutinka su C. Sainzo komentarais
logo 2022 Sausio 08 d. 15:14, ASO/Charly Lopez

FIA „Cross-Country“ komisijos prezidentė Jutta Kleinschmidt nesutinka su Carloso Sainzo komentarais, kad ispano atstovaujama „Audi“ buvo „nubausta“ dar prieš prasidedant šių metų Dakaro raliui.

Prieš prasidedant varžyboms, ispanas išreiškė nepasitenkinimą taisyklėmis ir teigė, kad „Audi“ bus priversta varžytis su varžovais, naudojančiais vidaus degimo variklius, esant nevienodoms sąlygoms.

C. Sainzo nuomone, „Audi“ turi kovoti su automobiliu, kuris yra gerokai sunkesnis už savo konkurentus, tačiau neturi daugiau galios ar oro pripūtimo-išpūtimo sistemos. Tačiau J. Kleinschmidt nemano, kad „Audi“ Dakare susiduria su dideliais trūkumais, atkreipdama dėmesį į vokiečių komandos greitį pirmos ralio savaitės metu. C. Sainzas buvo greičiausias antradienį. O Stephane‘as Peterhanselis ir Mattias Ekstromas kartą finišavo pirmame trejetuke.

„Nemanau, kad varžovai turi daug pranašumų prieš juos. Stebint juos pravažiuojančius greičio ruože, startuojant ar bandant įveikti kopas, akivaizdu, kad jie yra greiti“, - sakė J. Kleinschmidt, praeityje nugalėjusi Dakaro ralyje.

„Aš juos matau visur, nes esu sraigtasparnyje. Taigi, nemanau, kad jie patiria daugiau sunkumų nei kiti dėl didesnio svorio ar galios trūkumo. Jie yra labai greiti. Tai, kad jų automobiliai sveria daugiau, nėra reglamento problema, iš tikrųjų taip yra dėl to, kad jie patys sukūrė sunkesnį automobilį. Minimalus tokių automobilių svoris dabar yra dvi tonos. Jų automobilis sveria daugiau. Bet jie patys paprašė dar mažesnio minimalaus svorio, tuo tarpu mes dar labiau jį padidinome.“

„Taigi, aš esu labai patenkinta. Manau, kad viską gerai subalansavome ir tikrai nesudarėme jiems nepalankių sąlygų, kaip sakė Carlosas. Tai rodo rezultatai. Todėl esu labai patenkinta taisyklėmis ir manau, kad atlikome puikų darbą. Kiekviename automobilyje turime duomenų kaupiklius, tiek naujuose T1+, tiek „T1 Ultimate“. Taigi, po Dakaro viskas bus išanalizuota.“

Dakaro ralis yra pirmos varžybos, kuriose „Audi“ startavo su savo elektra varomu visureigiu. Visi komandos sportininkai susidūrė su įvairiomis problemomis, bet jos nebuvo susijusios su elektros jėgaine. J. Kleinschmidt neslepia susižavėjimo vokiečių technologijomis.

„Esu labai nustebinta šios technologijos patikimumu, nes tikėjausi daugiau techninių problemų, o iki šiol jie susidūrė su daugiau žmogiškomis problemomis, tokiomis kaip navigacinės klaidos, atsitrenkimai į ką nors. Jie turėjo bėdų su amortizatoriais, o tai nėra naujos technologijos dalis.“

„Tai rodo, kad naujosios technologijos veikia. Visi žavisi jos pajėgumu. Carlosas jau laimėjo viename iš greičio ruožų.  Tai fantastiška. Aš labai džiaugiuosi, nes tai rodo, kad einame teisingu keliu. O juk buvo daug žmonių, kurie tuo abejojo, todėl tai fantastiška. Esu labai laiminga. Galiausiai norime turėti tik švarias technologijas, nes manome, kad tai yra mūsų ateitis. „Cross-country“ dabar yra vienintelis tarptautinis čempionatas, kuriame gamintojai gali pateikti savo naujas idėjas, jas vystyti, kaip tai padarė „Audi“, ir parodyti kas mūsų laukia ateityje.“



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983