Seniausi komentarai
zonker
| Lapkričio 24 d. 01:07
jmrb
| Lapkričio 22 d. 20:33

Nevisai apie straipsnį, bet šiaip įdomu pasidarė - nelabai gilinuosi nei į ralio, nei į Dakaro, nei į lietuvių vairuotojų gandus ir paskalas, nebent tenka kokį atsitiktinį promo straipsnį paskaitinėti besiartinant eiliniam Dakarui. Tačiau dabar skaitinėjant komentarus susidarė toks įspūdis, jog Vanagas nėra pats mėgstamiausias asmuo, tarsi kažką būtų prisidirbęs/prisikalbėjęs, bet nieks nieko konkrečiai nežino ar neįvardina.
Smalsumo dėlei, ar čia buvo kažkokios istorijos iš ankstesnių metų, kai Vanagas kažką buvo prisišnekėjęs/pridaręs, ar čia tiesiog asmeniniai mėgstu/nemėgstu?

F666 izvelgia pavyda, OK.
Tai zinoma, cia yra tik "megstu ir nemegstu", bet ne del pavydo. Siulyciau pasvarstyti:
1. Isivaizduok daugiau atsirandanciu LT zinomu zmoniu, kurie prasytu zmoniu paramos padengti savam brangiam hobiui (jei uzsieni dalyvauji, esi lietuvis, tai jau garsini LT, kaip patogu).
2. Vanagas kazkada yra "garaza savo praveres" kuriame stovejo trys sportines porshe, ralio masina, dakaro masina, didelis kemperis, atsarginiu detaliu sunkvezimis, o jis vargsas savo vargana Mercedes G55 AMG ismaine i Land Cruiseri, nes nostalgija ale. Dabar siek tiek palygink tokius paramos prasymus su visokiais "pagalba vaikams" ar "maltieciai" ar dar panasu ir suprasi gal kaip juokingai atrodo jis su savo "problemukemis".
3. Jis mini apie 100k jau isleistus pasiruosimui. Didzioji dalis i masina sukista. Kokia problema ta masina panaudoti Dakarui 2021? juk valgyt neprasys ane? prarasti pinigai uz startinius mokescius ir tt - shit happens. Dar ne tiek sportininkai praranda ikise daug pinigu i technika ir ja sudauze. Bet kazkodel nebega i visuomene su krokodilo asaromis.
4. Savo postuose prasymo, saldziai vadina prisidekime prie "bendros svajones" igyvendinimo. Kokia ta bendra svajone? jis tai lenktyniaus, pamatys daug ispudingu reginiu, o ka tu ant sofkes? apie ka jis ten su tom svajonem? Jokiu konkretumu, kaip ir jokio konkretumo apie ji "isdavusios" GF sutartis, arba bent jau pripazinimo, kad jokiu sutarciu neturejo, nes prie bonkos rankas sukirto.
5. Kad ir kaip Vanagas apgailetinai dabar atrodo, jis toli grazu nera kazko "pridares", kaip ne kurie politikai, bet sitas jo socialinis paramos zaidimas ir prisaukia kritika, o vat kiti kritika priima kaip pavyda, bet cia jau man mazai rupi :)
Black_Death
| Lapkričio 23 d. 13:36
Apie ka cia kalbate? Per tv pamate reklama, taip pat diskutuojate apie jos turini?? Vanago schenaristai, net argumentu nesugalvojo, tipo padekit "bendram" tikslui, viskas yra nieko netruksta, bet gal but bus nenumatytu islaidu. 😂 galetu ji kas su tazeriu "padet" kad akumuliatoriai neissestu 👍
Zilvinas Van
| Lapkričio 23 d. 13:21
Klepsidra
| Lapkričio 22 d. 19:45

Tai yra patikimas saltinis - GF pranesimas - kas trukdo juo remtis. Vanagas, speciau, pasirase tokia sutarti, kokia GF dave, nes kitu atveju GF nieko nebutu dave

Tokiu atveju turime dar vieną situaciją, kai lyrinis herojus tapo auka, o dėl visko kalta aplinka :) Vanagas nesuvaldė rizikų, kurias puikiai žinojo. O jei nebuvo įmanoma suvaldyti (toks scenarijus irgi tikėtinas), tada reikėtų priimti pasekmes, juk ne su pistoletu prie smilkinio jį privertė pasirašyti.
Jacques
| Lapkričio 23 d. 12:04
ddt,As tikiu,kad grynai taip ir bus. Įtariu piarscikas viska kaip sahmatu partijoje kelis ejimus į priekį numates. Pamate,kad lietuviai konkurentai geresnes masinas pradejo pirktis,uzsimane ir pats,vadinasi reikia daugiau babkiu is GF issimusti sitie nepasidave ir BV sugalvojo,kad reikia skandala sukelti ir pasantazuot GF. Prasitare,kad likus 2 savaitem GF jį palieka ant ledo,nors is GF puses sunku patiketi,kad jie taip butu pasielge,nes ju reitingai zmoniu akyse iskart nukristu.
O,kad Dakare vaziuos as irgi neabejoju,ciantik daug paverks,skandala sukels,kiti remejai atsiras ar is dar kur nors pinigu iskaulins.
Fekkalli
| Lapkričio 22 d. 23:14
Aisku cia viskas tuo mazai tiketina kad baigsis, bet butu gerai jei butu. Vanagas autosporto bendruomenej jau geras dvidesimtmetis yra pajuokos objektas. Ir tam yra vienintele priezastis - PR>>>>>skill.
Kitavertus taspats dakaras jau senai tera tik seselis ir pavadinimas.
Finale mums labai smagu kad “lipdukas ant kapoto 10k” tapo viesu ismaldos prasymu”.
F666
| Lapkričio 22 d. 21:51
jmrb
| Lapkričio 22 d. 20:33

Nevisai apie straipsnį, bet šiaip įdomu pasidarė - nelabai gilinuosi nei į ralio, nei į Dakaro, nei į lietuvių vairuotojų gandus ir paskalas, nebent tenka kokį atsitiktinį promo straipsnį paskaitinėti besiartinant eiliniam Dakarui. Tačiau dabar skaitinėjant komentarus susidarė toks įspūdis, jog Vanagas nėra pats mėgstamiausias asmuo, tarsi kažką būtų prisidirbęs/prisikalbėjęs, bet nieks nieko konkrečiai nežino ar neįvardina.
Smalsumo dėlei, ar čia buvo kažkokios istorijos iš ankstesnių metų, kai Vanagas kažką buvo prisišnekėjęs/pridaręs, ar čia tiesiog asmeniniai mėgstu/nemėgstu?

viskas gerai su tuo vanagu. pr stiprus, vaziuoja - puse bedos. o cia, cia daugumai poavydas bamba griauzia, tai ir lieja tulzi, nes pavydu : )))
jmrb
| Lapkričio 22 d. 20:33
Nevisai apie straipsnį, bet šiaip įdomu pasidarė - nelabai gilinuosi nei į ralio, nei į Dakaro, nei į lietuvių vairuotojų gandus ir paskalas, nebent tenka kokį atsitiktinį promo straipsnį paskaitinėti besiartinant eiliniam Dakarui. Tačiau dabar skaitinėjant komentarus susidarė toks įspūdis, jog Vanagas nėra pats mėgstamiausias asmuo, tarsi kažką būtų prisidirbęs/prisikalbėjęs, bet nieks nieko konkrečiai nežino ar neįvardina.
Smalsumo dėlei, ar čia buvo kažkokios istorijos iš ankstesnių metų, kai Vanagas kažką buvo prisišnekėjęs/pridaręs, ar čia tiesiog asmeniniai mėgstu/nemėgstu?
Klepsidra
| Lapkričio 22 d. 19:45
Zilvinas Van
| Lapkričio 22 d. 17:53

Skaitau Vanago pranešimą ir nematau kur čia jis dėkoja. Priešingai, matau, kad rėmėjas kaltinamas išdavęs Vanagą kritiniu momentu. Siūlė ar nesiūlė, žinome tik iš Vanago, kuris šiaip jau nėra pernelyg patikimas šaltinis, o reikale, kuriame pats figūruoja, tuo labiau. Bet OK, tarkime GF pasiūlė tyliai nutraukti už nebrangiai. Tai kame problema? Vanagas sutartį pasirašė neskaitęs ir dabar neturi instrumentų priversti rėmėją ją vykdyti? Aš taip pat labai norėčiau sužinoti GF poziciją.

Tai yra patikimas saltinis - GF pranesimas - kas trukdo juo remtis. Vanagas, speciau, pasirase tokia sutarti, kokia GF dave, nes kitu atveju GF nieko nebutu dave
Zilvinas Van
| Lapkričio 22 d. 17:56
Telemetrijus
| Lapkričio 21 d. 18:30

Man patiko paties Beno komentaras apie "heitetrius". Jam perdaug nerūpi, ką kiti sako, tai žmogus, kuris daro ką nori ir įgyvendina savo svajones. Galbūt todėl vieni keliauja po pasaulį ir išgyvena nuotykius, o kiti - kovoja prie klaviatūrų. Toks gyvenimas, nedirbsi - neturėsi.

Hitleris irgi darė ką norėjo bei įgyvendino savo svajones, tačiau mes juo kažkodėl nesižavime. Matyt esmė tame kokios tos svajonės ir kaip jos įgyvendinamos.
Zilvinas Van
| Lapkričio 22 d. 17:53
Klepsidra
| Lapkričio 21 d. 16:53

Vanagas padekojo uz 9 metus n kartu kiekvienam poste/interviu. Pasake, kad laiska apie nutraukima gavo 13 diena. Po to vyko derybos ir GF siule maza suma uz tylu nutraukima. GF niekas nedraudzia savo pozicija pateikti

Skaitau Vanago pranešimą ir nematau kur čia jis dėkoja. Priešingai, matau, kad rėmėjas kaltinamas išdavęs Vanagą kritiniu momentu. Siūlė ar nesiūlė, žinome tik iš Vanago, kuris šiaip jau nėra pernelyg patikimas šaltinis, o reikale, kuriame pats figūruoja, tuo labiau. Bet OK, tarkime GF pasiūlė tyliai nutraukti už nebrangiai. Tai kame problema? Vanagas sutartį pasirašė neskaitęs ir dabar neturi instrumentų priversti rėmėją ją vykdyti? Aš taip pat labai norėčiau sužinoti GF poziciją.
zonker
| Lapkričio 22 d. 16:42
F666
| Lapkričio 22 d. 15:11

na, cia jau kaip supranti "zemyna", tad gali buti ir "kitame" ir "ne visai kitame", o ir laikas skiriasi tik +1 val

Ne apie LT snekejau, o lyginau Saudi A su P Amerikos laiku
F666
| Lapkričio 22 d. 15:11
zonker
| Lapkričio 22 d. 14:16

Sutinku. Ir bus taip tol kol rodys tik BTV velais vakarais ir tik pusvalanduka. Reikia minimum kokios 1h programos ant TV, 30 min oficiali medziaga, tada kitas 30 min LT medziaga. Gal tada ir remejai visai kitaip matys atsiperkamuma ju indeliu?
Idomu kokiu laiku rodys si karta, zinant, kad vyksta visai kitam zemyne.

na, cia jau kaip supranti "zemyna", tad gali buti ir "kitame" ir "ne visai kitame", o ir laikas skiriasi tik +1 val
zonker
| Lapkričio 22 d. 14:16
Klepsidra
| Lapkričio 22 d. 11:45

ka reiketu uzvelgti siemet overall - kad Dakaras tokiam scale kaip buvo matyt jau baigiasi - Juknevicius be remejo, Vanagas jau susispaudes ir tai be remejo liko. Zala lieka dar vienintelis, kuris progresuoja

Sutinku. Ir bus taip tol kol rodys tik BTV velais vakarais ir tik pusvalanduka. Reikia minimum kokios 1h programos ant TV, 30 min oficiali medziaga, tada kitas 30 min LT medziaga. Gal tada ir remejai visai kitaip matys atsiperkamuma ju indeliu?
Idomu kokiu laiku rodys si karta, zinant, kad vyksta visai kitam zemyne.
Klepsidra
| Lapkričio 22 d. 11:45
ka reiketu uzvelgti siemet overall - kad Dakaras tokiam scale kaip buvo matyt jau baigiasi - Juknevicius be remejo, Vanagas jau susispaudes ir tai be remejo liko. Zala lieka dar vienintelis, kuris progresuoja
maxpower
| Lapkričio 22 d. 11:40
bratka
| Lapkričio 22 d. 07:01

Bet kur sutartys, ką jų niekas nesilaiko!. Šioje komandoje ne vienas gi ruošėsi šių metų dakarui. Buvo ir kiti rėmėjai, ruošėsi ir patys pilotai. Gaidiškai pasielgė finasing (Gf).

Kuo gaidiskai? Nori remia nori neremia ka jiems dabar iki gyvenimo galo reikejo ji remt? Pasikeite vadovas pasikeite strategija ir tiek
YZF
| Lapkričio 22 d. 11:18
vaidas0023
| Lapkričio 22 d. 11:02

Tikiu tokia teorija, kad cia specialiai sugalvotas marketinginis triukas, dbr visa ziniasklaida iskele si burbula, netikiu, kad sutartyje nebuvo apsidraudimo tokiam atviejui! Pamatysit, ant pacio galo atsiras finansavimas is GF.
Manau ir tai kad vanagas jau turi surinkes pinigus, del kuriu uztektu sudalyvauti. O tas aukos maldavimas is zmoniu tai isvis apsurdiskas! Del bendros svajones😂😂😂

Vienintelis dalykas ka galima butu sitoje teorijoje izvelgti, tai kad galbut Vanagas jau susitare su kitu remeju, kuris jam daugiau mokes, ir pabandes daugiau ispesti is GF, padare garsu isejima. Bet nemanau kad cia tikrai tas atvejis. Toks labai jau nerimtas ejimas butu
Klepsidra
| Lapkričio 22 d. 11:07
vaidas0023
| Lapkričio 22 d. 11:02

Tikiu tokia teorija, kad cia specialiai sugalvotas marketinginis triukas, dbr visa ziniasklaida iskele si burbula, netikiu, kad sutartyje nebuvo apsidraudimo tokiam atviejui! Pamatysit, ant pacio galo atsiras finansavimas is GF.
Manau ir tai kad vanagas jau turi surinkes pinigus, del kuriu uztektu sudalyvauti. O tas aukos maldavimas is zmoniu tai isvis apsurdiskas! Del bendros svajones😂😂😂

Yep. Taip ir yra. GF pranesimas vakar, kad nerems irgi yra marketinginio triuko dalis
vaidas0023
| Lapkričio 22 d. 11:02
Tikiu tokia teorija, kad cia specialiai sugalvotas marketinginis triukas, dbr visa ziniasklaida iskele si burbula, netikiu, kad sutartyje nebuvo apsidraudimo tokiam atviejui! Pamatysit, ant pacio galo atsiras finansavimas is GF.
Manau ir tai kad vanagas jau turi surinkes pinigus, del kuriu uztektu sudalyvauti. O tas aukos maldavimas is zmoniu tai isvis apsurdiskas! Del bendros svajones😂😂😂
Klepsidra
| Lapkričio 22 d. 09:56
Egidijus Lisauskas
| Lapkričio 21 d. 20:43

Deja, viskas prasidėjo ne nuo to 😉 O nuo to, kai lietuvos federacija (ar kaip ten vadinasi automobilių sporto) Žalą ir Vanagą, ir Vanagą baisiai aukštino... ir prie ko privedė Antano pykti ne ant pačio Vanago, o aukštoms galvoms. Ko pasekoje, Vanagas savo liežuvį paleido. Plius, kažkodėl Žalos šturmanas puikus, bet nuo vanago pabėgo (yra atgarsių, kad jis nesutiko tam tikrus remėjus ant savęs kabintis, dėl to pasakė jam Viso gero). Tada paimkim tuos metus, kai Vanagas stojo dykumoj dėl guolio subyrėjimo. Tada kaltino visus, išskyrus ne save. Kai tuo tarpu jo mechanikai žalos komandai išsidavė, kad vanagas nuo pat pradžių nebuvo pripratęs prie to bolido sankabos, dėl to ir atskiratė jo iškart. Vanago Ego toks didelis, kad šiemet paskutiniuose pasaulio etapuose vėl dėl savo irogancijos variklius uždrožė, bet matai kalti inžinieriai, kurie blogai sugalvojo oro paėmimo tunelį dėt būtent ten, kur padėjo... Tiek iš Žalos, tiek iš Antano komandos nebuvo kaltinimų į niekur, kaltę vertė sau.

Vanagas niekada nera liezuvio paleides siaip, ypac viesai. Vanago irogancija buvo i bala ivaziuoti Bajoje? Kiti i ta bala nevaziavo ar kaip? Antanas kalte sau verte del pamesto varzto variklyje? Gal tiesiog nebesek pasaku.
bratka
| Lapkričio 22 d. 07:01
Bet kur sutartys, ką jų niekas nesilaiko!. Šioje komandoje ne vienas gi ruošėsi šių metų dakarui. Buvo ir kiti rėmėjai, ruošėsi ir patys pilotai. Gaidiškai pasielgė finasing (Gf).

F-1.lt pulsas