again, dalyviai neturi WP6 - jie turi simtus WP, kur turi atsizymeti vienokiu ar kitokiu budu. tai jei kazkieno rezultato nera WP6 tai nereiskia, kad jis ta WP praleido - gali buti tiesiog trackingo problema
Teisingai, ką mes matom per įvairius trackingus ir ką mato ekipažas, tai kaip diena ir naktis. Ir nepaimtad WP pas mus nereiškia, kad jis realiai nepaimtas. Būna, kad trackinge dingsta visai ir atsiranda tik finiše, berods pernai Benas dukart dingo, nemaža panika kilo, o jų tiesiog nefiksavo. Dar teko girdėti, kad didžiąjai daliai lyderių nepaėmus WP jis tiesiog anuliuojamas, tik nežinau kaip tada traktuojamas laikas. Benas apie tai per Q&A minėjo.
nesvarbu, kas skunde ir ko (nors tas skundas tikriaus tera eiline #legenda) - pradek nuo fakto, ka jis veike su nelegaliom padangom ir pasaku, kaip jos penkis metus siaip sau sunkvezimyje gulejo.
yra zmoniu, zinanciu vidine dakaro virtuve ir komentarai dazniausiai yra panasus - yra #legenda ir yra visi kiti. visos #legendos buvo isvardintos jau zemiau - luztantys pedalai, stebuklingai is dangaus krintantys varztai ir t.t. #legenda pasirinko konfrontacijos taktika su visais kitais - tikriaus n atveju jau buvo kai nestojo, nesitrauke ir laide uzstales lygio komentarus po to. konfrontacijos taktika veze bukus fanus, kol taikinys buvo Vanagas tik, nes elementariai fanu sunauja pavydejo pinigu ir siko be sustojimo ant Vanago, o jei dar apsiversdavo cia isvis pzdc buvo. bet cia *** ir issoko Zala su normalesniu auto ir pirma dalis kortu namelio sugriuvo, nes tauta greitai atrado nauja numyletini, o jei ir to buvo maza, is kazkur po metu-dvieju atsirado du pacukai, kurie jau pirmo dakaro metu pradejo deti #legendini Loebu ir ten kitu statytoja i vieta rezultatais. aisku, pasiteisinimai apie prasta auto ir "ralinius ruozus", "netikra dakara" ir #legendinis kopu laukimas ir nieko neparodymas jose liko. imho #legenda baigesi, baigsis ir #legendos dakarai.
Vanagas, Zala, jaunimas, net Petrus - visi aiskiai parodo, kad ten reikai vaziuoti pasiruosus, atlikus namu darbus, o ne pradedant krautis pradeti vaidinti kazkokius #legendinius "dakaro pankus", kurie vaziuoja siaip sau. suprask, #legenda nusprende pabuti LTU broliu Coroneliu versija. beda tik, kad Coroneliai yra visu draugai, o ne konfliktu iesko kiekvienam zingsnyje. kaip #legenda ruosesi siam Dakarui? paparkavo masina metams Dubajuje, atvaziaves nupute smeli ir pirmyn? kur #legendos kemperis? nedavaziavo? ok, pinigu kiekis, matyt, yra ribotas, nors remeju lyg ir netruksta, bet pasiruosimas - belenkoks.
pabaigai - dabar jau nebeafisuojamos istorijos - #legenda yra butent tas, kuris kazkada Zala, Vanaga moke Dubajuje smelynais vazineti
Šiemet man geriausias su Kariakinu buvo, kai Antanas galvą iškėlęs pasakė, kad net nežino kas anas toks yra. Suprask, Antaną tai visas pasaulis žino :)
Kažkaip anksčiau dar normaliau per interviu kalbėdavo, mažiau skundimųsi, dramų būdavo. O paskutiniais 2-3 metais pasidarė visiškas chamas, tik kartoja, kaip viskas jam sunku ir kaip vienas prieš visus kovoja. Vaičiuliui per interviu prasižiot net neleidžia.
Turbūt dėl to Žala ir yra toks populiarus - visada su šypsena, nedramatizuoja ir neperdeda kalbėdamas. Nesijaučia nei Vanago "verslinės" kalbos nei Juknevičiaus dramų. Gaila tik, kad anam dar patirties ir šalto proto žiauriai trūksta
Kad „paskundė lietuviai“ kaip ir nebuvo tiesiogiai pasakyta iš Juknevičiaus lūpų, čia biškį Delfi antraštė tokia pariebinta buvo, bet tikslios citatos jokios nebuvo ir, kaip suprantu, nėra. Burbulas biškį išsipūtė, gal dėl „sugedusio telefono“ efekto. Tai velniai nematė, gal Juknevičius nieko ir nekaltina, bet tos jo padangos vis tiek kažkokia mistika :)
Na pats mačiau, kad igo2dakar savo psl facebooke, komentaruosę buvo patikslinę, kad jiems sakė Juknevičius.Bet kai rode video interviu nebuvo jokios net užuomenos apie tai, nebent kažkur ten giliai užslėpta su ironija kalbant, kad jie kažkam dar įdomūs yra. Iš kitos pusės tai karma Juknevičiui, pašnekėjo, kad visi lietuviai yra savu laiku "gudravę" apeinant taisykles ir pats iškart pakliuvo teisėjams, lyg teisėjai skaitytų komentarus lietuviškus :D Kad ten taip įdėmiai kiti lenktyninkai stebėtų padangas ir abejočiau, nors lietuviams paprasčiausiai būtų pamatyt pas kitus lietuvius
Kad „paskundė lietuviai“ kaip ir nebuvo tiesiogiai pasakyta iš Juknevičiaus lūpų, čia biškį Delfi antraštė tokia pariebinta buvo, bet tikslios citatos jokios nebuvo ir, kaip suprantu, nėra. Burbulas biškį išsipūtė, gal dėl „sugedusio telefono“ efekto. Tai velniai nematė, gal Juknevičius nieko ir nekaltina, bet tos jo padangos vis tiek kažkokia mistika :)
del Delfi sutinku, kad nervuotas jau teisingai pastebejo - Antano vieni komentarai kartais buna in the heat of the moment - tik islipus is masinos, o kiti jau po to per live'us
Kur kas įdomiau darosi šiandienos etapo rezultatai. Benas važiavo aukštai, dešimtuko tempu, normaliai. Bet kai kurie dalyviai prapylė WP6, o Benas jį paėmė. Dėl to buvo aplenktas kai kurių dalyvių, tai įdomu kaip teisėjai traktuos tą kitų dalyvių klaidą. Kol kas dėl 10 vietos kovoja Benas su Desrpes ir Vienevieliu (blin ta pavardė). Pastarąjį po šiandien, jei viskas ok, turėtų aplenkt ir pakikt į 10 vietą. Bet Despres lenkia Beną, tačiau nepaėmė WP6. Bus įdomu, ar prancūzai atsižvelgs, kad Benas tarp prancūzų kovoja ir atmuš sparnus, ar visgi pasielgs principingai ir Despres gaus baudą :)
again, dalyviai neturi WP6 - jie turi simtus WP, kur turi atsizymeti vienokiu ar kitokiu budu. tai jei kazkieno rezultato nera WP6 tai nereiskia, kad jis ta WP praleido - gali buti tiesiog trackingo problema
Su daug kuo galima sutikt, bet persistengt ir nereik. Visgi Juknevičiaus auto pats prasčiausias iš lietuviu. Ten kur jis sakė kopose gali pasigerint pozicija berods ir pasigerino. Bet šiemet šneka jis keistokai. Igo2dakar rašė, kad čia iš Antano info, kad juos paskundė lietuviai, bet trumpam video interviu, kai aiškino apie tas padangas nieko panašaus nepasakė, juokavo, akd va kažkam dar įdomūs mes. Komentatoriai iškart prikūrė visokių teorijų. Pradėjo rašinėt, kad kažkoks konfliktas ir su Petrum buvo, kad ėjo aiškintis po finišo. pats per video kai šnekėjo Juknevičius, nesakė, kad su kažkuo iš lietuvių aiškinos dėl nepraleidimo trąsoje. Gyvai į video vienaip sako, o užkulisiuose kitaip? Dabar jau ir ant Juškausko su Paliukėnų varo, kad gal jie paskundė ir kaltina kažkokiom buvusiom patyčiom iš jų pusės? Kada kažin tai buvo, kai šturmanas išvis ten mažakalbis ir santūrus panašu. Ir labai įdomiai atrodytų, jei teisėjai pasako, kad paskundė lietuviai, bet nesako kurie. WTF? Šita vieta kažkaip neįtikimai skamba dėl paakymo kas įskundė. O Fanai taškos dabar ant visų lietuvių, net Petrui kliūna.
Auto pajegumas lieka auto pajegumu bet visa kita reiketu gristi rezultatais, o ne istorijomis. As suprantu, kad jam parankiau etapai su daug kopu (kai vidutinis greitis smarkiai krenta) nei raliniai dopai, bet is kitos puses - jei matai, kad pasikeite dakaras, prisitaikyk, o ne 10 metu ta pacia daina dejuok. Alonso nesako, kad jis laimetu jei visdar galetu vaziuoti su 2006 Renault ar Vettelis - su 2012 Red Bull. Plius paskutiniais metais kai tik kopos prasidedavo, bent jau pries lietuvius nieko jis ten neislosdavo, kiek pamenu, nes elementariai tikriaus nesi vienas, kuris moka tose kopose vaziuoti? Again, as puikiai suprantu Antana is tos puses, kad OK - nera Euru Vanago ar Zalos lygio - tada deklaruok ta oficialiai ir vaziuok del ko vaziuoji. Dabar toks ispudis, kad zadi rezultata, jo nera, o kai nera prasideda istorijos. Sita padangu istorija yra totalus WTF - ka noriu, ta darau.
Zurnalistu lygis Dakare yra atskiras klausimas. igo2dakar atzvilgiu iki siol buvau neutralus, bet siemet kelis kartus su neaiskiom intrigom failino. Dakarska kazkas jau nekart siule ten uzkasti ir palikti. Apie Garkausko lygi patyliu. Labai tiko su Antanu iki siol. Delfio teta kartais ne Antano media team vezioja - *** ir islindo straipsnis vakar ten.
Summa summarum - #legendai metas suprasti, kad intrigom jau nieko nebelaimes.
Kur kas įdomiau darosi šiandienos etapo rezultatai. Benas važiavo aukštai, dešimtuko tempu, normaliai. Bet kai kurie dalyviai prapylė WP6, o Benas jį paėmė. Dėl to buvo aplenktas kai kurių dalyvių, tai įdomu kaip teisėjai traktuos tą kitų dalyvių klaidą. Kol kas dėl 10 vietos kovoja Benas su Desrpes ir Vienevieliu (blin ta pavardė). Pastarąjį po šiandien, jei viskas ok, turėtų aplenkt ir pakikt į 10 vietą. Bet Despres lenkia Beną, tačiau nepaėmė WP6. Bus įdomu, ar prancūzai atsižvelgs, kad Benas tarp prancūzų kovoja ir atmuš sparnus, ar visgi pasielgs principingai ir Despres gaus baudą :)
Kad „paskundė lietuviai“ kaip ir nebuvo tiesiogiai pasakyta iš Juknevičiaus lūpų, čia biškį Delfi antraštė tokia pariebinta buvo, bet tikslios citatos jokios nebuvo ir, kaip suprantu, nėra. Burbulas biškį išsipūtė, gal dėl „sugedusio telefono“ efekto. Tai velniai nematė, gal Juknevičius nieko ir nekaltina, bet tos jo padangos vis tiek kažkokia mistika :)
Su daug kuo galima sutikt, bet persistengt ir nereik. Visgi Juknevičiaus auto pats prasčiausias iš lietuviu. Ten kur jis sakė kopose gali pasigerint pozicija berods ir pasigerino. Bet šiemet šneka jis keistokai. Igo2dakar rašė, kad čia iš Antano info, kad juos paskundė lietuviai, bet trumpam video interviu, kai aiškino apie tas padangas nieko panašaus nepasakė, juokavo, akd va kažkam dar įdomūs mes. Komentatoriai iškart prikūrė visokių teorijų. Pradėjo rašinėt, kad kažkoks konfliktas ir su Petrum buvo, kad ėjo aiškintis po finišo. pats per video kai šnekėjo Juknevičius, nesakė, kad su kažkuo iš lietuvių aiškinos dėl nepraleidimo trąsoje. Gyvai į video vienaip sako, o užkulisiuose kitaip? Dabar jau ir ant Juškausko su Paliukėnų varo, kad gal jie paskundė ir kaltina kažkokiom buvusiom patyčiom iš jų pusės? Kada kažin tai buvo, kai šturmanas išvis ten mažakalbis ir santūrus panašu. Ir labai įdomiai atrodytų, jei teisėjai pasako, kad paskundė lietuviai, bet nesako kurie. WTF? Šita vieta kažkaip neįtikimai skamba dėl paakymo kas įskundė. O Fanai taškos dabar ant visų lietuvių, net Petrui kliūna.
O kaip manot, kodėl ant Antano automobilio toks ženkliukas?
;) :D
Galiu ir klyst, bet man rods jo ta draugė facebooke vienu metu kažkokia ten lape vadinos, tai turbūt iš to idėja.Dykumų lapė, oranžinė spalva kaip lapės ir ženkliukas tada atatinkamas.
nesvarbu, kas skunde ir ko (nors tas skundas tikriaus tera eiline #legenda) - pradek nuo fakto, ka jis veike su nelegaliom padangom ir pasaku, kaip jos penkis metus siaip sau sunkvezimyje gulejo.
yra zmoniu, zinanciu vidine dakaro virtuve ir komentarai dazniausiai yra panasus - yra #legenda ir yra visi kiti. visos #legendos buvo isvardintos jau zemiau - luztantys pedalai, stebuklingai is dangaus krintantys varztai ir t.t. #legenda pasirinko konfrontacijos taktika su visais kitais - tikriaus n atveju jau buvo kai nestojo, nesitrauke ir laide uzstales lygio komentarus po to. konfrontacijos taktika veze bukus fanus, kol taikinys buvo Vanagas tik, nes elementariai fanu sunauja pavydejo pinigu ir siko be sustojimo ant Vanago, o jei dar apsiversdavo cia isvis pzdc buvo. bet cia *** ir issoko Zala su normalesniu auto ir pirma dalis kortu namelio sugriuvo, nes tauta greitai atrado nauja numyletini, o jei ir to buvo maza, is kazkur po metu-dvieju atsirado du pacukai, kurie jau pirmo dakaro metu pradejo deti #legendini Loebu ir ten kitu statytoja i vieta rezultatais. aisku, pasiteisinimai apie prasta auto ir "ralinius ruozus", "netikra dakara" ir #legendinis kopu laukimas ir nieko neparodymas jose liko. imho #legenda baigesi, baigsis ir #legendos dakarai.
Vanagas, Zala, jaunimas, net Petrus - visi aiskiai parodo, kad ten reikai vaziuoti pasiruosus, atlikus namu darbus, o ne pradedant krautis pradeti vaidinti kazkokius #legendinius "dakaro pankus", kurie vaziuoja siaip sau. suprask, #legenda nusprende pabuti LTU broliu Coroneliu versija. beda tik, kad Coroneliai yra visu draugai, o ne konfliktu iesko kiekvienam zingsnyje. kaip #legenda ruosesi siam Dakarui? paparkavo masina metams Dubajuje, atvaziaves nupute smeli ir pirmyn? kur #legendos kemperis? nedavaziavo? ok, pinigu kiekis, matyt, yra ribotas, nors remeju lyg ir netruksta, bet pasiruosimas - belenkoks.
pabaigai - dabar jau nebeafisuojamos istorijos - #legenda yra butent tas, kuris kazkada Zala, Vanaga moke Dubajuje smelynais vazineti
Su daug kuo galima sutikt, bet persistengt ir nereik. Visgi Juknevičiaus auto pats prasčiausias iš lietuviu. Ten kur jis sakė kopose gali pasigerint pozicija berods ir pasigerino. Bet šiemet šneka jis keistokai. Igo2dakar rašė, kad čia iš Antano info, kad juos paskundė lietuviai, bet trumpam video interviu, kai aiškino apie tas padangas nieko panašaus nepasakė, juokavo, akd va kažkam dar įdomūs mes. Komentatoriai iškart prikūrė visokių teorijų. Pradėjo rašinėt, kad kažkoks konfliktas ir su Petrum buvo, kad ėjo aiškintis po finišo. pats per video kai šnekėjo Juknevičius, nesakė, kad su kažkuo iš lietuvių aiškinos dėl nepraleidimo trąsoje. Gyvai į video vienaip sako, o užkulisiuose kitaip? Dabar jau ir ant Juškausko su Paliukėnų varo, kad gal jie paskundė ir kaltina kažkokiom buvusiom patyčiom iš jų pusės? Kada kažin tai buvo, kai šturmanas išvis ten mažakalbis ir santūrus panašu. Ir labai įdomiai atrodytų, jei teisėjai pasako, kad paskundė lietuviai, bet nesako kurie. WTF? Šita vieta kažkaip neįtikimai skamba dėl paakymo kas įskundė. O Fanai taškos dabar ant visų lietuvių, net Petrui kliūna.
Zymejimai, lygtais, dedami tik maratono ruoze priority driveriams. Ar nebus taip, kad buvo tiesiog eilinis patikrinimas ir kazkas ikliuvo. ikliuvus beliko isgarseti sukurus #legenda
O siaip tai taisykles tai gana paprastos:
10.1.1 For T1 Priority Drivers, a single tyre pattern is authorised for each priority driver.
10.1.2 During scrutineering the pattern must be registered and the competitor must name and provide drawings of the type of tyre (patterns and dimensions). Only these tyres, which must be moulded and uncut, may be used during the event.
10.1.3 A pattern is associated with each dimension and, if left tyres are different from right tyres, their patterns must be symmetrical.
10.1.4 When no Selective Sections are involved, nonregistered pattern tyres may be used on road sections if a tyre fitting zone has been arranged by the Organiser.
10.6 CONTROL OF TYRES
At any time during the event, controls may be carried out to check the conformity of the tyres.
10.7 TYRE MARKING / CONTROL ZONES
10.7.1 A wheel/tyre marking and barcode reading zone must be established at the exit of the authorised service parks or remote service zones. For the sole purpose of assisting the tyre marking procedure, one team member for each crew may access this zone.
10.7.2 The crew must stop its vehicle and wait for the instructions of the scrutineers and/or marshals. In the absence of scrutineers or marshals, the crew may leave the zone without stopping.
10.7.3 A tyre mark checking zone must be established at the entrance of the authorised service parks and remote service zones.
Ačiū! Iki taisyklių tingėjau knistis. Tai Antanas, reiškias, nusprendė pagudraut biškį. Oi, tas dykumų lapinas :D
Padangos lyg žymėtos visų ekipažų. Tai gal šitos Antano dar ir nežymėtos buvo :D Ai, čia kažkokia mistika.
O skolinta padanga žymėta, matosi, kad paskolino, grąžina ir tuomet viskas OK.
Zymejimai, lygtais, dedami tik maratono ruoze priority driveriams. Ar nebus taip, kad buvo tiesiog eilinis patikrinimas ir kazkas ikliuvo. ikliuvus beliko isgarseti sukurus #legenda
O siaip tai taisykles tai gana paprastos:
10.1.1 For T1 Priority Drivers, a single tyre pattern is authorised for each priority driver.
10.1.2 During scrutineering the pattern must be registered and the competitor must name and provide drawings of the type of tyre (patterns and dimensions). Only these tyres, which must be moulded and uncut, may be used during the event.
10.1.3 A pattern is associated with each dimension and, if left tyres are different from right tyres, their patterns must be symmetrical.
10.1.4 When no Selective Sections are involved, nonregistered pattern tyres may be used on road sections if a tyre fitting zone has been arranged by the Organiser.
10.6 CONTROL OF TYRES
At any time during the event, controls may be carried out to check the conformity of the tyres.
10.7 TYRE MARKING / CONTROL ZONES
10.7.1 A wheel/tyre marking and barcode reading zone must be established at the exit of the authorised service parks or remote service zones. For the sole purpose of assisting the tyre marking procedure, one team member for each crew may access this zone.
10.7.2 The crew must stop its vehicle and wait for the instructions of the scrutineers and/or marshals. In the absence of scrutineers or marshals, the crew may leave the zone without stopping.
10.7.3 A tyre mark checking zone must be established at the entrance of the authorised service parks and remote service zones.
O kaip pvz buna, kai vieni kitiems trasoje skolina padangas, ar ziuri į raštus ? Pvz jei vanago skolintų padangu raštas neatitiks de villiers’o ar al rajhi’o tai jiems irgi gali teisejai „kelias valandas sukalti“ ?
Padangos lyg žymėtos visų ekipažų. Tai gal šitos Antano dar ir nežymėtos buvo :D Ai, čia kažkokia mistika.
O skolinta padanga žymėta, matosi, kad paskolino, grąžina ir tuomet viskas OK.
pamirsau dadeti - vaziavo su nelegaliom padangom ir jas uzsidejo savo paties sprendimu, aiskiai zinodamas apie taisykles - per live viska patvirtino ir dar spejo pranesti visiems, kad ant baudos more or less "nusisikt". cia yra #legenda. idomu, ka remejai i tai?
Jei tai tiesa, nemanau kad tai Benas. Yra kitas ekipažas, nepernelyg IQ šviečiantys jaunuoliai, kurie neturi pinigų darbuotojų algoms bet turi pinigų Dakarui, ir kurie jau užsiiminėjo nesubtiliai paslėptomis patyčiomis FB kai kurių ekipažų atžvilgiu.
nesvarbu, kas skunde ir ko (nors tas skundas tikriaus tera eiline #legenda) - pradek nuo fakto, ka jis veike su nelegaliom padangom ir pasaku, kaip jos penkis metus siaip sau sunkvezimyje gulejo.
yra zmoniu, zinanciu vidine dakaro virtuve ir komentarai dazniausiai yra panasus - yra #legenda ir yra visi kiti. visos #legendos buvo isvardintos jau zemiau - luztantys pedalai, stebuklingai is dangaus krintantys varztai ir t.t. #legenda pasirinko konfrontacijos taktika su visais kitais - tikriaus n atveju jau buvo kai nestojo, nesitrauke ir laide uzstales lygio komentarus po to. konfrontacijos taktika veze bukus fanus, kol taikinys buvo Vanagas tik, nes elementariai fanu sunauja pavydejo pinigu ir siko be sustojimo ant Vanago, o jei dar apsiversdavo cia isvis pzdc buvo. bet cia *** ir issoko Zala su normalesniu auto ir pirma dalis kortu namelio sugriuvo, nes tauta greitai atrado nauja numyletini, o jei ir to buvo maza, is kazkur po metu-dvieju atsirado du pacukai, kurie jau pirmo dakaro metu pradejo deti #legendini Loebu ir ten kitu statytoja i vieta rezultatais. aisku, pasiteisinimai apie prasta auto ir "ralinius ruozus", "netikra dakara" ir #legendinis kopu laukimas ir nieko neparodymas jose liko. imho #legenda baigesi, baigsis ir #legendos dakarai.
Vanagas, Zala, jaunimas, net Petrus - visi aiskiai parodo, kad ten reikai vaziuoti pasiruosus, atlikus namu darbus, o ne pradedant krautis pradeti vaidinti kazkokius #legendinius "dakaro pankus", kurie vaziuoja siaip sau. suprask, #legenda nusprende pabuti LTU broliu Coroneliu versija. beda tik, kad Coroneliai yra visu draugai, o ne konfliktu iesko kiekvienam zingsnyje. kaip #legenda ruosesi siam Dakarui? paparkavo masina metams Dubajuje, atvaziaves nupute smeli ir pirmyn? kur #legendos kemperis? nedavaziavo? ok, pinigu kiekis, matyt, yra ribotas, nors remeju lyg ir netruksta, bet pasiruosimas - belenkoks.
pabaigai - dabar jau nebeafisuojamos istorijos - #legenda yra butent tas, kuris kazkada Zala, Vanaga moke Dubajuje smelynais vazineti
Kam Benui skųsti Antaną? Dėl vietos su juom nekovoja, tik be reikalo skundiko etiketę prisilipintų. Šiaip Benas apskritai ne tokio tipo charakterio kaip Antanas, kad tokiu turgu užsiimtų, jis 100% susikoncentravęs į savo rezultatą, todėl turbūt ir pasiekė tokį aukštą lygį, Antanas tai važiuoja Dakare gerokai ilgiau, bet tam pačiam lygyje su senu bolidu.
Jei tai tiesa, nemanau kad tai Benas. Yra kitas ekipažas, nepernelyg IQ šviečiantys jaunuoliai, kurie neturi pinigų darbuotojų algoms bet turi pinigų Dakarui, ir kurie jau užsiiminėjo nesubtiliai paslėptomis patyčiomis FB kai kurių ekipažų atžvilgiu.
Dakaras. S. Peterhanselis užtikrintai artėja prie pergalės, B. Vanagas – per žingsnį nuo dešimtosios vietos (40)
again, dalyviai neturi WP6 - jie turi simtus WP, kur turi atsizymeti vienokiu ar kitokiu budu. tai jei kazkieno rezultato nera WP6 tai nereiskia, kad jis ta WP praleido - gali buti tiesiog trackingo problema
nesvarbu, kas skunde ir ko (nors tas skundas tikriaus tera eiline #legenda) - pradek nuo fakto, ka jis veike su nelegaliom padangom ir pasaku, kaip jos penkis metus siaip sau sunkvezimyje gulejo.
yra zmoniu, zinanciu vidine dakaro virtuve ir komentarai dazniausiai yra panasus - yra #legenda ir yra visi kiti. visos #legendos buvo isvardintos jau zemiau - luztantys pedalai, stebuklingai is dangaus krintantys varztai ir t.t. #legenda pasirinko konfrontacijos taktika su visais kitais - tikriaus n atveju jau buvo kai nestojo, nesitrauke ir laide uzstales lygio komentarus po to. konfrontacijos taktika veze bukus fanus, kol taikinys buvo Vanagas tik, nes elementariai fanu sunauja pavydejo pinigu ir siko be sustojimo ant Vanago, o jei dar apsiversdavo cia isvis pzdc buvo. bet cia *** ir issoko Zala su normalesniu auto ir pirma dalis kortu namelio sugriuvo, nes tauta greitai atrado nauja numyletini, o jei ir to buvo maza, is kazkur po metu-dvieju atsirado du pacukai, kurie jau pirmo dakaro metu pradejo deti #legendini Loebu ir ten kitu statytoja i vieta rezultatais. aisku, pasiteisinimai apie prasta auto ir "ralinius ruozus", "netikra dakara" ir #legendinis kopu laukimas ir nieko neparodymas jose liko. imho #legenda baigesi, baigsis ir #legendos dakarai.
Vanagas, Zala, jaunimas, net Petrus - visi aiskiai parodo, kad ten reikai vaziuoti pasiruosus, atlikus namu darbus, o ne pradedant krautis pradeti vaidinti kazkokius #legendinius "dakaro pankus", kurie vaziuoja siaip sau. suprask, #legenda nusprende pabuti LTU broliu Coroneliu versija. beda tik, kad Coroneliai yra visu draugai, o ne konfliktu iesko kiekvienam zingsnyje. kaip #legenda ruosesi siam Dakarui? paparkavo masina metams Dubajuje, atvaziaves nupute smeli ir pirmyn? kur #legendos kemperis? nedavaziavo? ok, pinigu kiekis, matyt, yra ribotas, nors remeju lyg ir netruksta, bet pasiruosimas - belenkoks.
pabaigai - dabar jau nebeafisuojamos istorijos - #legenda yra butent tas, kuris kazkada Zala, Vanaga moke Dubajuje smelynais vazineti
Kažkaip anksčiau dar normaliau per interviu kalbėdavo, mažiau skundimųsi, dramų būdavo. O paskutiniais 2-3 metais pasidarė visiškas chamas, tik kartoja, kaip viskas jam sunku ir kaip vienas prieš visus kovoja. Vaičiuliui per interviu prasižiot net neleidžia.
Turbūt dėl to Žala ir yra toks populiarus - visada su šypsena, nedramatizuoja ir neperdeda kalbėdamas. Nesijaučia nei Vanago "verslinės" kalbos nei Juknevičiaus dramų. Gaila tik, kad anam dar patirties ir šalto proto žiauriai trūksta
Kad „paskundė lietuviai“ kaip ir nebuvo tiesiogiai pasakyta iš Juknevičiaus lūpų, čia biškį Delfi antraštė tokia pariebinta buvo, bet tikslios citatos jokios nebuvo ir, kaip suprantu, nėra. Burbulas biškį išsipūtė, gal dėl „sugedusio telefono“ efekto. Tai velniai nematė, gal Juknevičius nieko ir nekaltina, bet tos jo padangos vis tiek kažkokia mistika :)
Kad „paskundė lietuviai“ kaip ir nebuvo tiesiogiai pasakyta iš Juknevičiaus lūpų, čia biškį Delfi antraštė tokia pariebinta buvo, bet tikslios citatos jokios nebuvo ir, kaip suprantu, nėra. Burbulas biškį išsipūtė, gal dėl „sugedusio telefono“ efekto. Tai velniai nematė, gal Juknevičius nieko ir nekaltina, bet tos jo padangos vis tiek kažkokia mistika :)
Kur kas įdomiau darosi šiandienos etapo rezultatai. Benas važiavo aukštai, dešimtuko tempu, normaliai. Bet kai kurie dalyviai prapylė WP6, o Benas jį paėmė. Dėl to buvo aplenktas kai kurių dalyvių, tai įdomu kaip teisėjai traktuos tą kitų dalyvių klaidą. Kol kas dėl 10 vietos kovoja Benas su Desrpes ir Vienevieliu (blin ta pavardė). Pastarąjį po šiandien, jei viskas ok, turėtų aplenkt ir pakikt į 10 vietą. Bet Despres lenkia Beną, tačiau nepaėmė WP6. Bus įdomu, ar prancūzai atsižvelgs, kad Benas tarp prancūzų kovoja ir atmuš sparnus, ar visgi pasielgs principingai ir Despres gaus baudą :)
Su daug kuo galima sutikt, bet persistengt ir nereik. Visgi Juknevičiaus auto pats prasčiausias iš lietuviu. Ten kur jis sakė kopose gali pasigerint pozicija berods ir pasigerino. Bet šiemet šneka jis keistokai. Igo2dakar rašė, kad čia iš Antano info, kad juos paskundė lietuviai, bet trumpam video interviu, kai aiškino apie tas padangas nieko panašaus nepasakė, juokavo, akd va kažkam dar įdomūs mes. Komentatoriai iškart prikūrė visokių teorijų. Pradėjo rašinėt, kad kažkoks konfliktas ir su Petrum buvo, kad ėjo aiškintis po finišo. pats per video kai šnekėjo Juknevičius, nesakė, kad su kažkuo iš lietuvių aiškinos dėl nepraleidimo trąsoje. Gyvai į video vienaip sako, o užkulisiuose kitaip? Dabar jau ir ant Juškausko su Paliukėnų varo, kad gal jie paskundė ir kaltina kažkokiom buvusiom patyčiom iš jų pusės? Kada kažin tai buvo, kai šturmanas išvis ten mažakalbis ir santūrus panašu. Ir labai įdomiai atrodytų, jei teisėjai pasako, kad paskundė lietuviai, bet nesako kurie. WTF? Šita vieta kažkaip neįtikimai skamba dėl paakymo kas įskundė. O Fanai taškos dabar ant visų lietuvių, net Petrui kliūna.
Zurnalistu lygis Dakare yra atskiras klausimas. igo2dakar atzvilgiu iki siol buvau neutralus, bet siemet kelis kartus su neaiskiom intrigom failino. Dakarska kazkas jau nekart siule ten uzkasti ir palikti. Apie Garkausko lygi patyliu. Labai tiko su Antanu iki siol. Delfio teta kartais ne Antano media team vezioja - *** ir islindo straipsnis vakar ten.
Summa summarum - #legendai metas suprasti, kad intrigom jau nieko nebelaimes.
Su daug kuo galima sutikt, bet persistengt ir nereik. Visgi Juknevičiaus auto pats prasčiausias iš lietuviu. Ten kur jis sakė kopose gali pasigerint pozicija berods ir pasigerino. Bet šiemet šneka jis keistokai. Igo2dakar rašė, kad čia iš Antano info, kad juos paskundė lietuviai, bet trumpam video interviu, kai aiškino apie tas padangas nieko panašaus nepasakė, juokavo, akd va kažkam dar įdomūs mes. Komentatoriai iškart prikūrė visokių teorijų. Pradėjo rašinėt, kad kažkoks konfliktas ir su Petrum buvo, kad ėjo aiškintis po finišo. pats per video kai šnekėjo Juknevičius, nesakė, kad su kažkuo iš lietuvių aiškinos dėl nepraleidimo trąsoje. Gyvai į video vienaip sako, o užkulisiuose kitaip? Dabar jau ir ant Juškausko su Paliukėnų varo, kad gal jie paskundė ir kaltina kažkokiom buvusiom patyčiom iš jų pusės? Kada kažin tai buvo, kai šturmanas išvis ten mažakalbis ir santūrus panašu. Ir labai įdomiai atrodytų, jei teisėjai pasako, kad paskundė lietuviai, bet nesako kurie. WTF? Šita vieta kažkaip neįtikimai skamba dėl paakymo kas įskundė. O Fanai taškos dabar ant visų lietuvių, net Petrui kliūna.
O kaip manot, kodėl ant Antano automobilio toks ženkliukas?
;) :D
nesvarbu, kas skunde ir ko (nors tas skundas tikriaus tera eiline #legenda) - pradek nuo fakto, ka jis veike su nelegaliom padangom ir pasaku, kaip jos penkis metus siaip sau sunkvezimyje gulejo.
yra zmoniu, zinanciu vidine dakaro virtuve ir komentarai dazniausiai yra panasus - yra #legenda ir yra visi kiti. visos #legendos buvo isvardintos jau zemiau - luztantys pedalai, stebuklingai is dangaus krintantys varztai ir t.t. #legenda pasirinko konfrontacijos taktika su visais kitais - tikriaus n atveju jau buvo kai nestojo, nesitrauke ir laide uzstales lygio komentarus po to. konfrontacijos taktika veze bukus fanus, kol taikinys buvo Vanagas tik, nes elementariai fanu sunauja pavydejo pinigu ir siko be sustojimo ant Vanago, o jei dar apsiversdavo cia isvis pzdc buvo. bet cia *** ir issoko Zala su normalesniu auto ir pirma dalis kortu namelio sugriuvo, nes tauta greitai atrado nauja numyletini, o jei ir to buvo maza, is kazkur po metu-dvieju atsirado du pacukai, kurie jau pirmo dakaro metu pradejo deti #legendini Loebu ir ten kitu statytoja i vieta rezultatais. aisku, pasiteisinimai apie prasta auto ir "ralinius ruozus", "netikra dakara" ir #legendinis kopu laukimas ir nieko neparodymas jose liko. imho #legenda baigesi, baigsis ir #legendos dakarai.
Vanagas, Zala, jaunimas, net Petrus - visi aiskiai parodo, kad ten reikai vaziuoti pasiruosus, atlikus namu darbus, o ne pradedant krautis pradeti vaidinti kazkokius #legendinius "dakaro pankus", kurie vaziuoja siaip sau. suprask, #legenda nusprende pabuti LTU broliu Coroneliu versija. beda tik, kad Coroneliai yra visu draugai, o ne konfliktu iesko kiekvienam zingsnyje. kaip #legenda ruosesi siam Dakarui? paparkavo masina metams Dubajuje, atvaziaves nupute smeli ir pirmyn? kur #legendos kemperis? nedavaziavo? ok, pinigu kiekis, matyt, yra ribotas, nors remeju lyg ir netruksta, bet pasiruosimas - belenkoks.
pabaigai - dabar jau nebeafisuojamos istorijos - #legenda yra butent tas, kuris kazkada Zala, Vanaga moke Dubajuje smelynais vazineti
Zymejimai, lygtais, dedami tik maratono ruoze priority driveriams. Ar nebus taip, kad buvo tiesiog eilinis patikrinimas ir kazkas ikliuvo. ikliuvus beliko isgarseti sukurus #legenda
O siaip tai taisykles tai gana paprastos:
10.1.1 For T1 Priority Drivers, a single tyre pattern is authorised for each priority driver.
10.1.2 During scrutineering the pattern must be registered and the competitor must name and provide drawings of the type of tyre (patterns and dimensions). Only these tyres, which must be moulded and uncut, may be used during the event.
10.1.3 A pattern is associated with each dimension and, if left tyres are different from right tyres, their patterns must be symmetrical.
10.1.4 When no Selective Sections are involved, nonregistered pattern tyres may be used on road sections if a tyre fitting zone has been arranged by the Organiser.
10.6 CONTROL OF TYRES
At any time during the event, controls may be carried out to check the conformity of the tyres.
10.7 TYRE MARKING / CONTROL ZONES
10.7.1 A wheel/tyre marking and barcode reading zone must be established at the exit of the authorised service parks or remote service zones. For the sole purpose of assisting the tyre marking procedure, one team member for each crew may access this zone.
10.7.2 The crew must stop its vehicle and wait for the instructions of the scrutineers and/or marshals. In the absence of scrutineers or marshals, the crew may leave the zone without stopping.
10.7.3 A tyre mark checking zone must be established at the entrance of the authorised service parks and remote service zones.
Padangos lyg žymėtos visų ekipažų. Tai gal šitos Antano dar ir nežymėtos buvo :D Ai, čia kažkokia mistika.
O skolinta padanga žymėta, matosi, kad paskolino, grąžina ir tuomet viskas OK.
O siaip tai taisykles tai gana paprastos:
10.1.1 For T1 Priority Drivers, a single tyre pattern is authorised for each priority driver.
10.1.2 During scrutineering the pattern must be registered and the competitor must name and provide drawings of the type of tyre (patterns and dimensions). Only these tyres, which must be moulded and uncut, may be used during the event.
10.1.3 A pattern is associated with each dimension and, if left tyres are different from right tyres, their patterns must be symmetrical.
10.1.4 When no Selective Sections are involved, nonregistered pattern tyres may be used on road sections if a tyre fitting zone has been arranged by the Organiser.
10.6 CONTROL OF TYRES
At any time during the event, controls may be carried out to check the conformity of the tyres.
10.7 TYRE MARKING / CONTROL ZONES
10.7.1 A wheel/tyre marking and barcode reading zone must be established at the exit of the authorised service parks or remote service zones. For the sole purpose of assisting the tyre marking procedure, one team member for each crew may access this zone.
10.7.2 The crew must stop its vehicle and wait for the instructions of the scrutineers and/or marshals. In the absence of scrutineers or marshals, the crew may leave the zone without stopping.
10.7.3 A tyre mark checking zone must be established at the entrance of the authorised service parks and remote service zones.
O kaip pvz buna, kai vieni kitiems trasoje skolina padangas, ar ziuri į raštus ? Pvz jei vanago skolintų padangu raštas neatitiks de villiers’o ar al rajhi’o tai jiems irgi gali teisejai „kelias valandas sukalti“ ?
O skolinta padanga žymėta, matosi, kad paskolino, grąžina ir tuomet viskas OK.
Jei tai tiesa, nemanau kad tai Benas. Yra kitas ekipažas, nepernelyg IQ šviečiantys jaunuoliai, kurie neturi pinigų darbuotojų algoms bet turi pinigų Dakarui, ir kurie jau užsiiminėjo nesubtiliai paslėptomis patyčiomis FB kai kurių ekipažų atžvilgiu.
yra zmoniu, zinanciu vidine dakaro virtuve ir komentarai dazniausiai yra panasus - yra #legenda ir yra visi kiti. visos #legendos buvo isvardintos jau zemiau - luztantys pedalai, stebuklingai is dangaus krintantys varztai ir t.t. #legenda pasirinko konfrontacijos taktika su visais kitais - tikriaus n atveju jau buvo kai nestojo, nesitrauke ir laide uzstales lygio komentarus po to. konfrontacijos taktika veze bukus fanus, kol taikinys buvo Vanagas tik, nes elementariai fanu sunauja pavydejo pinigu ir siko be sustojimo ant Vanago, o jei dar apsiversdavo cia isvis pzdc buvo. bet cia *** ir issoko Zala su normalesniu auto ir pirma dalis kortu namelio sugriuvo, nes tauta greitai atrado nauja numyletini, o jei ir to buvo maza, is kazkur po metu-dvieju atsirado du pacukai, kurie jau pirmo dakaro metu pradejo deti #legendini Loebu ir ten kitu statytoja i vieta rezultatais. aisku, pasiteisinimai apie prasta auto ir "ralinius ruozus", "netikra dakara" ir #legendinis kopu laukimas ir nieko neparodymas jose liko. imho #legenda baigesi, baigsis ir #legendos dakarai.
Vanagas, Zala, jaunimas, net Petrus - visi aiskiai parodo, kad ten reikai vaziuoti pasiruosus, atlikus namu darbus, o ne pradedant krautis pradeti vaidinti kazkokius #legendinius "dakaro pankus", kurie vaziuoja siaip sau. suprask, #legenda nusprende pabuti LTU broliu Coroneliu versija. beda tik, kad Coroneliai yra visu draugai, o ne konfliktu iesko kiekvienam zingsnyje. kaip #legenda ruosesi siam Dakarui? paparkavo masina metams Dubajuje, atvaziaves nupute smeli ir pirmyn? kur #legendos kemperis? nedavaziavo? ok, pinigu kiekis, matyt, yra ribotas, nors remeju lyg ir netruksta, bet pasiruosimas - belenkoks.
pabaigai - dabar jau nebeafisuojamos istorijos - #legenda yra butent tas, kuris kazkada Zala, Vanaga moke Dubajuje smelynais vazineti
Dar neišgydė tavęs? Ar čia jau tas atvejis, kada medicina bejėgė? :)
Kam Benui skųsti Antaną? Dėl vietos su juom nekovoja, tik be reikalo skundiko etiketę prisilipintų. Šiaip Benas apskritai ne tokio tipo charakterio kaip Antanas, kad tokiu turgu užsiimtų, jis 100% susikoncentravęs į savo rezultatą, todėl turbūt ir pasiekė tokį aukštą lygį, Antanas tai važiuoja Dakare gerokai ilgiau, bet tam pačiam lygyje su senu bolidu.
Net neabejoju, stukaciau ;)
Kur besėdėčiau, labai ryškiai jaučiasi kad daug geriau nei tu :)