Dakaras. V. Žala – pirmajame dešimtuke (23)

Dakaras. V. Žala – pirmajame dešimtuke
logo Sausio 07 d. 11:40, X-raid nuotr.

Šeštajame Dakaro ralio greičio ruože dar vieną puikų pasirodymą automobilių įskaitoje surengė Vaidotas Žala.

Lietuvis visą greičio ruožą demonstravo solidų tempą ir finišavo 11-oje vietoje, lyderiui pralaimėjęs mažiau nei septynias minutes.

Toks pasirodymas V. Žalai leido dar labiau pagerinti pozicijas bendroje įskaitoje, kur lietuvis pakilo į 10-ąją vietą.

Penktadienį greičio ruože greičiausias buvo Orlando Terranova, kuris antroje vietoje likusį Mattiasą Ekstromą aplenkė 1 min. ir 6 sek.

Trečias šiandien liko Yazeedas Al Rajhi, kuris, pasinaudoję Sebastiano Loebo prastesniu pasirodymu, bendroje įskaitoje šoktelėjo į antrąją vietą.

Ralio lyderiu toliau išlieka Nasseras Al-Attiyah, kuris šiandien liko 10-as.


Komentarai (23)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
ddt
IP: 21ec4ad | 01/07 22:47 Atsakyti
Laikas straipsnį atnaujint, Žala buvo "nureguliuotas" viena pozicija žemiau.
D.H.
IP: 89781b3 | 01/07 19:02 Atsakyti
Tai kiek supratau, Zala jau ne pirmajame desimtuke, kai atsauke bauda Ginieliui de Villiers'ui.
???
IP: 2fbfe09 | 01/07 15:12 Atsakyti
bitininkas
01/07 12:48

Beje, šiandien jau sakė smėlis pradžiuvęs ir jau kopose jis nebėra su pluta, ko pasekoje jau šian T1+ ir bagiai prarado pranašumą kopose. Tai pat kas nenusileido slėgio tai pat turėjo turėti problemų.

T1+ keturiais varomi, kodėl turėtu prarast pranašuma kopose?
kart
IP: ff4c1cb | 01/07 13:38 Atsakyti
bitininkas
01/07 13:29

Pasakei, bet pro šalį. Jei bent pasidomėjęs būtum, būtum žinojęs dėl šių dviejų etapų klasių išskyrimų. O visiems šitiem lyderiams kojas pakišo elektroninės knygos.
O šian būtent pirmiesiems kišo koją vakar mocų išmaltos vėžos.
Ką jau anksčiau sakydavo visi, jog gamyklinės komandos turėdavo pliusą navigavime (jog iš vakaro galėdavo ant tiek kelio knygas redaguotis....).

Tau čia ginčytis esmė ar kame? Čia savaime turėtų būti aišku, kad pagal taisykles mocai su mašinom kartu startuoti negali ir jeigu startuoja vienu laiku, reikia suprasti, kad jie arba nuo kitos vietos pradeda, arba kitu maršrutu.

Kaip daug kas kalba, pirmiesiems ne išmaltos vėžios kišo koją, o tai, jog ruožas pavojingas navigacine prasme, todėl pirmieji ir saugojosi. O atpažinti tašką, kur yra vėžios, visada lengviau.
Klepsidra
IP: 038e568 | 01/07 13:32 Atsakyti
bitininkas
01/07 13:25

Kiek iki šiol buvo tikrų kopų? Per pirmą etapą tik normalios kopos su sausu smėliu. Tuomet liūtys, kopos tapo šlapios, įgavo plutą, per kurią pirmi ekipažai turėjo pliusų. Net ir su mažais ratais nereikdavo slėgio nusileisti, dėl ko nereikdavo gaišti tų poros minučių išlipinėti ir galėdavo toliau per akmenis lėkti. T1+ pliusą turi per griovius, akmenis ir kietą gruntą. Ką šiandieninėje trasoje ir turėjo - nelygų paviršių, daug griovių, per kuriuos sakė jie lengvai skriedavo. Beje, T1+ pliusas ir šlapiame smėlyje kai klimti tenka, didesni ratai gelbsti. Bet sausame smėlyje neturi jie pranašumo tokio didelio, kaip akmeningoje tiesiojoje.

del sito sutinku.
siaip FIA datalogina visas top masinas ir pagal tai delios balance of power toliau. desimtuke kolkas gausiai dominuoja T1+ tai jei nores kazka keisti, speju, kad T1+ bus kazkiek apriboti ateityje.
bitininkas
IP: 6ae0dba | 01/07 13:29 Atsakyti
kart
01/07 12:49

Nu, tai taip, nes vienodu laiku jie niekada su mašinom ir nestartuoja vienoje trasoje. Esmė, ką norėjau pasakyt, kad naviguoti be vėžių nebemoka.

Pasakei, bet pro šalį. Jei bent pasidomėjęs būtum, būtum žinojęs dėl šių dviejų etapų klasių išskyrimų. O visiems šitiem lyderiams kojas pakišo elektroninės knygos.
O šian būtent pirmiesiems kišo koją vakar mocų išmaltos vėžos.
Ką jau anksčiau sakydavo visi, jog gamyklinės komandos turėdavo pliusą navigavime (jog iš vakaro galėdavo ant tiek kelio knygas redaguotis....).
bitininkas
IP: 6ae0dba | 01/07 13:25 Atsakyti
Klepsidra
01/07 12:55

T1+ prarado pranasuma kopose, bet uzima pirmas vietas etapo iskaitoje?

Kiek iki šiol buvo tikrų kopų? Per pirmą etapą tik normalios kopos su sausu smėliu. Tuomet liūtys, kopos tapo šlapios, įgavo plutą, per kurią pirmi ekipažai turėjo pliusų. Net ir su mažais ratais nereikdavo slėgio nusileisti, dėl ko nereikdavo gaišti tų poros minučių išlipinėti ir galėdavo toliau per akmenis lėkti. T1+ pliusą turi per griovius, akmenis ir kietą gruntą. Ką šiandieninėje trasoje ir turėjo - nelygų paviršių, daug griovių, per kuriuos sakė jie lengvai skriedavo. Beje, T1+ pliusas ir šlapiame smėlyje kai klimti tenka, didesni ratai gelbsti. Bet sausame smėlyje neturi jie pranašumo tokio didelio, kaip akmeningoje tiesiojoje.
Black_Death
IP: 9ae2bc3 | 01/07 12:59 Atsakyti
kart
01/07 12:53

Net Dakaro organizatoriams neįdomios tos kitos klasės.

Taip visas dėmesys į auto, nu bet šiemet važiuoja rekordinis ekipažų skaičius iš LT, nejaugi tingiems žurnaliūgoms sunku parašyti 1 papildomą straipsnį su vietų pasikeitimais apie tuos rekordinius 10 ekipažų?? Jeigu taip tai kam reikėjo rėkauti šiemet rekordinis LT skaičius, ir visi kiti ieškosis laivos vietos likusios biguvake ... a?
rasytojelis
IP: 85f0e13 | 01/07 12:56 Atsakyti
Seniau visi norėdavo pirmi startuot, dėl švaraus kelio, dabar jei motociklų vėžių nėra visi baidosi to pirmo starto, ir nori 5-10 vietos starto, tai daug ką sako, kad navigavimo prasme vienas sunkiausių dakarų.
Klepsidra
IP: 038e568 | 01/07 12:55 Atsakyti
bitininkas
01/07 12:48

Beje, šiandien jau sakė smėlis pradžiuvęs ir jau kopose jis nebėra su pluta, ko pasekoje jau šian T1+ ir bagiai prarado pranašumą kopose. Tai pat kas nenusileido slėgio tai pat turėjo turėti problemų.

T1+ prarado pranasuma kopose, bet uzima pirmas vietas etapo iskaitoje?
×

TOP naujienos