Šeštajame Dakaro ralio greičio ruože dar vieną puikų pasirodymą automobilių įskaitoje surengė Vaidotas Žala.
Lietuvis visą greičio ruožą demonstravo solidų tempą ir finišavo 11-oje vietoje, lyderiui pralaimėjęs mažiau nei septynias minutes.
Toks pasirodymas V. Žalai leido dar labiau pagerinti pozicijas bendroje įskaitoje, kur lietuvis pakilo į 10-ąją vietą.
Penktadienį greičio ruože greičiausias buvo Orlando Terranova, kuris antroje vietoje likusį Mattiasą Ekstromą aplenkė 1 min. ir 6 sek.
Trečias šiandien liko Yazeedas Al Rajhi, kuris, pasinaudoję Sebastiano Loebo prastesniu pasirodymu, bendroje įskaitoje šoktelėjo į antrąją vietą.
Ralio lyderiu toliau išlieka Nasseras Al-Attiyah, kuris šiandien liko 10-as.
Beje, šiandien jau sakė smėlis pradžiuvęs ir jau kopose jis nebėra su pluta, ko pasekoje jau šian T1+ ir bagiai prarado pranašumą kopose. Tai pat kas nenusileido slėgio tai pat turėjo turėti problemų.
Pasakei, bet pro šalį. Jei bent pasidomėjęs būtum, būtum žinojęs dėl šių dviejų etapų klasių išskyrimų. O visiems šitiem lyderiams kojas pakišo elektroninės knygos.
O šian būtent pirmiesiems kišo koją vakar mocų išmaltos vėžos.
Ką jau anksčiau sakydavo visi, jog gamyklinės komandos turėdavo pliusą navigavime (jog iš vakaro galėdavo ant tiek kelio knygas redaguotis....).
Kaip daug kas kalba, pirmiesiems ne išmaltos vėžios kišo koją, o tai, jog ruožas pavojingas navigacine prasme, todėl pirmieji ir saugojosi. O atpažinti tašką, kur yra vėžios, visada lengviau.
Kiek iki šiol buvo tikrų kopų? Per pirmą etapą tik normalios kopos su sausu smėliu. Tuomet liūtys, kopos tapo šlapios, įgavo plutą, per kurią pirmi ekipažai turėjo pliusų. Net ir su mažais ratais nereikdavo slėgio nusileisti, dėl ko nereikdavo gaišti tų poros minučių išlipinėti ir galėdavo toliau per akmenis lėkti. T1+ pliusą turi per griovius, akmenis ir kietą gruntą. Ką šiandieninėje trasoje ir turėjo - nelygų paviršių, daug griovių, per kuriuos sakė jie lengvai skriedavo. Beje, T1+ pliusas ir šlapiame smėlyje kai klimti tenka, didesni ratai gelbsti. Bet sausame smėlyje neturi jie pranašumo tokio didelio, kaip akmeningoje tiesiojoje.
siaip FIA datalogina visas top masinas ir pagal tai delios balance of power toliau. desimtuke kolkas gausiai dominuoja T1+ tai jei nores kazka keisti, speju, kad T1+ bus kazkiek apriboti ateityje.
Nu, tai taip, nes vienodu laiku jie niekada su mašinom ir nestartuoja vienoje trasoje. Esmė, ką norėjau pasakyt, kad naviguoti be vėžių nebemoka.
O šian būtent pirmiesiems kišo koją vakar mocų išmaltos vėžos.
Ką jau anksčiau sakydavo visi, jog gamyklinės komandos turėdavo pliusą navigavime (jog iš vakaro galėdavo ant tiek kelio knygas redaguotis....).
T1+ prarado pranasuma kopose, bet uzima pirmas vietas etapo iskaitoje?
Net Dakaro organizatoriams neįdomios tos kitos klasės.
Beje, šiandien jau sakė smėlis pradžiuvęs ir jau kopose jis nebėra su pluta, ko pasekoje jau šian T1+ ir bagiai prarado pranašumą kopose. Tai pat kas nenusileido slėgio tai pat turėjo turėti problemų.