Dar karta apie dyzelius..

2009 Sausio 28 d. 22:20

TUBARANAS jei technikoje nenusimanai tai nelysk kur tau nereikia.pasakyk elementariausia dalyka kuo skiriasi variklio veikimo principas dyzelinio nuo benzininio

2009 Sausio 29 d. 00:52

tomas198205>>> degimo pricipu o tu pats ar zinai kuom tas degimo principas skiriasi. nesamones rasai del greiciu dezes perdavimo skaiciaus. pas tave tavo isitikinimai ir is vis kvailas varikliu palyginimas nepagalvojei kad pas tave variklis su turbina ir zinai kas bus kai turbina bus benziniame variklyje tada gal lygink. bet gerai imkim tavo varijanta jei tu isimestum ta greiciu deze nuo benzo tavo traukos nebeliktu del to pacio perdavimo skaiciaus. todel kad butent tavo variklio sukimo momentas pats didziausias prie 2200apsuku kai tarkim pas ta plyta 2,0 prie 4200 ir sukimo momentas nors ir mazesnis nei tavo bet traukia nuo 3000-6000 o tavao dizelis nuo 2000-4000 cia apytksliai, reik ziuret i kreives tada galima tiksliai pasakyti bet neidomu man tiek gilintis. esme tame, reik ne tik tureti gera sukimo momenta, bet kuo ilgesni jo buvima apsuku intervale. tu labai klysti sakydamas apie perdavimo skaiciu jei tu i savo dizeli isimestum greiciu deze nuo benzo tavo automobilio dinamika taptu tik blogesne. ieskok internete ziniu o nesigincik beprasmiskai

2009 Sausio 29 d. 09:54

del turbinos kas be ko.bet del perdavimo skaiciaus klysti.pas mane tds 5 laipsniu pavaru deze pries tai turejau 2.0 plyta.taip pat 5 laipsniu.jei nespaudi del turbinos tds ramesne masina,bet kai duodi kaip sakant prasisikt masinai tai tds sustresnis.su plyta isvietos neprasukes ratu varikliui isisukus neprasuksi,o su tds prasuka ratus.ir dar 2.0 plytoje 5 begis tai tds 4 begis. 90km/h 2500aps/min.Va pavizdys geras del perdavimo skaiciaus palygink greicius tarp BMW M3(343 AG) ir subaru impreza WRX STI.(apie 300 AG)o del F1 paziurekim kaip varikli istobulino ir kas per degalai pilami tai ir su dz kuru galima daryti ka nori.a dar dakare dyzeliai jau uzkariauja,nors ir benzinai su turbinom buvo.

2009 Sausio 29 d. 17:38

tomas198205>>> ziuriu pateikes cia tokiu pavyzdziu.....nu ne esme....
Pasakyk man kodel lygini atmosferinius variklius su turbininiais?
Paaiskink man kas yra vadinamasis turbo LAG'as?
Nu ir pabaigai: kodel apie perdavimo sk. sprendi is to kaip prasisuka ar neprasisuka ratai ant esfalto?

2009 Sausio 30 d. 17:05

tomas198205>> veikejas tu tai geras, kaip ne vienas minejo lygint turbininy su turbininiu ir atmosferiny su atmosferiniu.. turbininis bendzas pas mane buwo 2.0l ir max sukimo momentas nuo 2.5 ar 2.8k rpm iki 6k rpm buwo, bet mieste vazinejant jei nesi susikeles rpm tai is vietos daro daugelis atmosferkiu del turbo lago, o vazinet su pastoviom rpm min apie 3k kad turbina svilptu tai ka zinau.. pastebejau tokia sawybe, turbo bendzine duoda norimos galios kai zmini ir ekonomijos graziai vaziuojant, o tu pagalvoji kaip tas tawo bmw vaziuotu jei butu tik D ? pas mne 2.5 plyta, gal palygink vienodo turio ? o del perdavimu isvis nusisnekejai, ysidek pas sawe reduktoriu is bendzo, ir trauks dar geriau, bet ties 100 turesi virs 3k rpm.. o del tavo palyginimo kad vienur 5 kitur 4 ant tiek pat rpm tai pagalvok, iki kiek rpm sukasi pas tawe dyzelis ir iki kiek tas bendzinas ? testi dar ? palygink tokio pat litrazo !! turbavykus arba atmosferkes o ne dyzely turbo ir bendzina atmosferke, numesk ta turbina ir kas liks is dyzelio ? arba uzdek ant bendzino turbo ir viska suderink, ysivaizduoji kas tada bus ?
kazkas cia apie lemana svaigo kad ten karaliauja dyzeliai, dakare taip pat, cia galima isnaudoti dyzelio ekonomiskuma, bet ziede is to naudos bus mazai nes bendzininio variklio charakteristikos nustelbs ta dyzelio ekonomija, kai reikia max galios

2009 Sausio 30 d. 19:52

Vaidazz nuo perdavimo skaiciaus kaitos keiciasi sukimo momentas.2008m sezono pabaigoje del skaiciaus perdavimo BMW komanda turejo problemu variklis atsimuzdavo i sukiu ribotuva.pairinko mazesni perdavimo skaiciu nes ruose bolida lietaus salygoms.o slapiu asfaltu bolida sunkiau varyti nei sausu.kas nesuprato pvz bolidas jei vien tik tiesiai vaziuotu sausu asfaltu isvystytu 360km/h nekeitus pavaros perdavimo skaiciaus bolidas isluptu na iki 320km/h tad atitinkamai mazini perdavimo skaiciu tada sausu asfaltu isluptu 350km/h ir sukiu ribotuvas neleistu daugiau vaziuoti,o slapiu asfaltu isluptu kokius 330km/h tai va sumazinus perdavimo skaiciu padideja sukimo momentas

2009 Sausio 31 d. 14:42

tomas198205> ar aš blogai supratau ar tavo plyta tikrai ratų nesugebėdavo ant asfalto prasukti? Bu šiaip turėjau golfą 1,6 benziną 55 KW ir audi 100 su 1,6 D be turbinos(kažkas apie 40 KW), šiaip tai abu ratus ant asfalto gali prasukti, tik agurkas 2,4D neturėdavo galios, nu bet ne esmė tai. Vistik be turbinos benzinas geriau eina. Kadangi kai golfą sutvarkiau ir po kelių dienų pardaviau tai negaliu pasakyt kaip ten užmiesty su lenkimu ar sukimo momento užtektų penktu bėgiu važiuojant ar ne. Bent jau Audi tai sunkokai išeina lenkti. Teko ir su Volvo 850 T5 važiuot, tai mieste turbinai nieko nepučiant laikos 2500 apsukų ir lėčiau nei 55 neišeidavo važiuot, nu užmiestyje aplenkti kąnors tai be problemų galima. Apie turbininį dyzelį tai nelabai ką galiu paskyt, nes neesu turėjęs, bet Peugeot 406, nežinau, ten ko gero 2,1 HDI, tai tikrai trauka pasižymi ir šiaip antru bėgiu iš vietos pajudant nėkiek netrukčioja. Beje dar apie žiedines lenktynes tai Seat WTCC laimėjo vistik

2009 Sausio 31 d. 15:17

simse prasukdavo 2.0plyta ratus,bet pries prasukant ratus apsukas pakelt reikejo.as turiu omeni kai normaliai be gazo isvaziuoji pasieki laisvas apsukas vaziuodamas ir tada spaudi dugna 2.0plyta neprasuka o tds prasuka.a dar simse tais laikais 90m 1.6 benzas 55kW turi 1.6d be turbinos 40kW tai va paimk 1.6d imesk igolf ir sulygink kas geriau eina posukiuose ir i kalna.benzas sukimo momento tokio neturi.va del to ir seat laimejo is posukio dyzelis sukimo momenta maksimalu isgauna nei benzas.beto siuolaikiniai varikliai jau dyzelis lenkia benza.buvau kazkaip i BMW salona uzsukes ir paziurejau kas ten gero. tai va palydinimui 96m BMW 330d turi 125kW o 2008m BMW 330d apie 200kW

2009 Sausio 31 d. 17:01

tomas198205>> o paimk 3.0l bendzina turbo, kaip manai kiek bus kw ?tu vis dar lygini turbo su atmosferiku, koks to tawo tds sukimo momentas ?

2009 Sausio 31 d. 17:28

Fruktas > truputėlį papildysiu tavo komentara, LeMan'e po Audi TDI pergalės dyzelinių variklių bako talpa buvo sumažinta, kad dyzelinis variklis neturėtų ekonomiškumo persvaros, bet vistiek paskunių 2 metų rezultatus žinom.

2009 Sausio 31 d. 17:40

Black_Death>> as gi sakau kad ten kitokia lenktyniu serija, labiau dominuoja pastovumas ir islikimas negu max rezultato siekimas

2009 Sausio 31 d. 20:22

taip padides arkliu,bet tai apie ausinima ar pagalvojai

2009 Sausio 31 d. 23:58

ko tau tas ausinimas uzkliuvo ? viskas normaliai butu, pasidomek opelio c20xe ir c20let varikliais, praktiskai tas pats variklis tik vienas atmosferke kitas turbo, palyginimui 148ag/207ag ir 196nm/280nm ausinimas skiriasi tuo kad radijatorius tik siek ties storesnis, netept y krumus ir pateik dyzeliniu varikliu palyginimui su bendzinu, tokios pat kubaturos o ne 2.0 ir 2.5 palygink mano mineta c20let su 1.9 tdiimk paprasta tdi o ne uzbombinta chipais, nes tada ir bendzina zek su chipu, galesiu pateikti pavyzdziu. o del to tawo tds, nepatingejau ir suradau duomenis, taigi 145ag ir 276nm, mano e36 2.5 atmosferke 192ag ir 246nm. o pagalvoji kas butu jei toks variklis su turbo but ?

2009 Vasario 01 d. 10:04

Fruktas, zek parodysiu prikola. Paimam tarkim ta tavo pamineta 2.0turbo benzina (204ag/280nm) ir paimam BMW 2.0turbo dizeliuka is 123d modelio: 204ag ir 400nm. Kubatura ta pati, turbina ir pas viena ir pas kita.Abudu gamykliniai serijiniai variantai. Ag tiek pati, sukimo momentas pas dyzeli kala i klyna :)

2009 Vasario 01 d. 10:25

tai jau tada reikia abu bmw lygint :)

2009 Vasario 01 d. 13:16

Xtremez>> tai gal lygink to pacio desimtmecio variklius ? mano paminetas sukurtas berods 91, o tawiskis ? speju min 10 metu naujesnis, tai imk ir bendzina mazdaug tokiu metu.
Beje pas dyzely taip didesnis sukimo momentas, bet ir apsuku turi tie nauji turi kokius 4.5-5000 gal ir klystu, bet maciau tdi'no dyno kreive tai ten pasibaige ties 4500 rpm. na esme tokia, kad tas didesnis sukimo momentas pradingsta daug ilgesniuose begiuose del mazesniu apsuku, pastacius mano pamineta auto ir tawo drage manau bendzinas laimetu. Tai gal tau duot panasiu metu 2.0l turbininy bendzina ? pasirink pats evo 7 8 ar 9 ir tada paziurek kiek tas 2.0l turi

2009 Vasario 01 d. 16:32

Fruktas> tu nelygink gal EVO (kas yra sportine masina, kurta tokiu pagrindu) ir eilines paprastos masineles, vos ne moterims vazineti skirtos. Iki 4000rpm dyzelis turi pranasuma pries benzina, ir cia visi benzinai sioje vietoje ruko. Kai suspaudimo laipsnis skiriasi taip smarkiai, tai kito varianto ir buti negali. Tik del to jog maksimaliu apsuku turi kazkiek daugiau, benzinai drage vaziuoja kazkiek greiciau taciau tu padaryk draga kuriame ir vienas ir kitas motora suka nedaugiau 3500-4000rpm ir rukys ne tik senasis 2.0turbo bet ir visi evo. O butent vidutiniu apsuku diapazone yra vazinejama 90% laiko. Tai kai nulipi nuo skaiciuku ant popieriaus prie realaus gyvenimo, ir vazinejimo, tada pamatai skirtuma kurio ant popieriuko nera uzrasyta. Is esmes siuolaikiniai dyzeliai tik parodo kiek jie daug patobulejo per paskutinius 10metu, ir pakankamai nedaug progreso padare benzininiai varikliai.

2009 Vasario 01 d. 16:34

Beje, del Lemano, tai pole position paeme dyzeliai, ir ne karta. Taip, pole pozicija, kurioje nei kuro ekonomija nei visokie stabilumai neturi esmes.

2009 Vasario 01 d. 17:28

yen ne vien vriklis, bet ir vaziuokle, aerodinamika ir galu gale vairuotojas daug lemia, nu bet tu ir sneki, tai jei vienas variklis kurtas iki 4000 kitas iki 7000 ir nori palygint juos tik iki 4000, tada perdaryk benzina kad suktusi taip pat iki tiek, kaip manai kas gausis ? beje mano paminetas opelio 2.0turbo kinstrukcija praktiskai toks pat kaip evo, tik kad is evo daugiau spausta, to pacio mano mineto varianto turbos slegy pakanka pakelti iki 1.5bar, tai padarom ydejos chipa ir nasesny IC, ko pasekoja paiekemas iki 300 ag bei 400nm priklausomai nuo to kiek variklis isdiles, dviduriu nieko nereikia perdaryti. tai tu apsispresk apie ka kalbam, ar masinas skirtas vazineti is tasko a y taska b ar masinas for fun, beje tu for fun dyzeliu kaip ir nemates, paimk paprasciausia drifta, kodel ten nera tu tawo isgirtu dyzeliu ?? o del to kad dyzeliai labai istobulejo tai taip, sutinku, o ka daugiau is bendzino isspaust galima ? prisimint F1 turbo era, kai is 1.5l 1500ag.. man asmeniskai dyzelis nebent del to kad pigiai vaziuot, daugiau nematau is jos jokiu pliusu

2009 Vasario 01 d. 17:42

taipogi kaip pavyzdy nauju varikliu gali imti ir impreza, senas geras 2.0l boxer sti variantas ir dabar sukurtas boxer dyzelis, kazkaip nesidomejau dar juo tai nk negaliu pasakyti. ir del to kaip sakai paemimo ir vazinejimo mazu sukiu diapazone, iki 4000 rpm, vazinejau su calibra turbo, nuo 2400rpm maximalus sukimo momentas, ir jy turiu gerokai dar ir virs 4000, nemanau kad tu pajausi to dyzelio pranasuma ir mazu sukiu diapazone lyginant su bendzinu turbo, pats sutikai kad dyzelio pavaros daug ilgesnes ir galutinis variantas lyg lygu su bendzinu, kurio sukimo momentas kazkiek mazesnis bet ir pavaros trumpesnes, ko pasekoje issibegejimas praktiskai toks pat, na jei tu lygini naujos kartos dyzely ir atmosferiny bendzina tai sawaime aisku kad bendzinas gaus mazose apsukose, cia ir durnam aisku, kokia prasme lygint sitaip ?man nereikia nulipt nuo popieriu, realiai mates daug pavyzdziu, palyginus 2.5tds ir mano mineta cali tai cali daug smagiau vaziavoir daug labiau jeitesi kai issisuka turba negu tds'o. na ir pabaigaipamastymui, pagalvok kas gausis dyzeliui atemus turbo ? kokie tada jo duomenys bus ? o turbina tai papilsomos eksplotacines islaids, ir ne tokios jau ir mazos, spec tepalai, turbinos restauramimas po atitinkamo kiekio km, ir apalamai, pacios auto eksplotavimas, normaliai vasivazinejus su masina kurioj yra tyurbo negalima jos iskart gesinti, zinai kodel ?

2009 Vasario 02 d. 09:03

tema buvo apie dyzelio panaudojima sportui, sportinį dyzelinį variklį, kurio niekas iš čia esančių nečiupinėjo, nėra ko jo lyginti nei su EVO, Impreza, ar ubagų ferariu. ir ta tema manau neturi niekas nieko protingo pasakyti.
Amžinų ginčų išspesti kas geriau paprastam žmogui geriau vis vien nepavyks.

2009 Vasario 02 d. 11:10

fruktas as dirbu su technika kur variklis isvysto 4000AG ir ten turbina tokia kad i masinos salona netilptu,tai zinau kodel negalima iskart gesint variklio jei jis buvo gesinamas po dideliu apsuku.ziurejau laida apie masinas net jie sake kas cia pasidare dyzelis su benzu susilygino.manau dyzelis turi potenciala,nes dyzelis efektyvuma pasiekia 40% benzinas 30% beto jei F1 specams duotu dyzelini varikli sukurt F1 tai manau duotu prasraca benzui.minusas tame butu kad dyzelinis kuras yra sunkesnis uz benzina tiesa nezymiai

2009 Vasario 02 d. 11:45

Fruktas> tu rasai daug daug DAUG visko, bet nieko konkretaus, ir toks jausmas kad rasai viska ka zinai, o zinai tik kazkokias nuogirdas ir trupinius.Nelygink tu to vargso ir nevalinancio tds'o su normaliais varikliais, pravaziuok tu su kokiu 330d ir suprasi apie ka kalba. Prie vidutiniu apsuku ir diapazone tarkim 40-80km/h toks dyzelis traukia zymiai geriau ir maloniau negu bet koks analoginio galingumo benzas.Butent del didesnio sukimo momento, nes butent sukimo momentas tave spaudzia prie sedynes, o ne arkliai.Apie maksimalias apsukas ir draga kalba neina, nes daug veiksmo vyksta ir ne prie maksimaliu apsuku.

2009 Vasario 02 d. 11:47

Kas liecia sporta, paziurekit Lemana ir bus aisku.

2009 Vasario 02 d. 12:37

ir ne tik lemana bet ir WTCC(seat) dakar jau dyzeliniai ima virsu.

2009 Vasario 02 d. 17:56

Fruktas>>> labai teisingai rasai!!! Benzininiai pranasesni jau vien del atmosferiniu agregatu galimybiu, o jei dar turbo isidedam tai nera ka kalbet. Galim imt tu pavyzdziu labai daug, o as galiu paimt Honda S2000 turinti atmosferini agregata ir Lietuvoje zinau yra ne vienas isidejes turbo....Aisku priklausomai kiek ipucia turbo, bet 300 AG perkopia lengvai.... Cia daugelis ginantys dyzelius mini ta sukimo momenta, jis aukstas pas dyzelius nes max apsuku jie vysto mazai lyginant su benzininiu. Vienintelis pliusas dyzelio tas, kad jis ekonomiskesnis uz benzinini, o tokio mentaliteto tautai kaip lietuviai, tai yra super:)

2009 Vasario 02 d. 18:19

Vaidazzz7> nu ir parašei tokio "mentaliteto" Lietuviams pakanka mentaliteto, kad pirmautų Europoje pagal žuvusių kelyje skaičių...

2009 Vasario 02 d. 18:46

Black_Death>>> jeigu pradet diskutuot del ko Lietuvoj padetis keliuose yra tokia, tai cia reiktu sukurt atskira tema...

2009 Vasario 02 d. 19:20

ai zodziu beprasme diskusija, faktas vienas, kad atemus is dyzelio turbo nieko is jo nelieka, o bendzinu taip isvystytu su turbo sakot nekist, tas pats evo variklis pagal konstrukcija ir weikima labai jau senas, bet gerokai pranasesnis uz uz naujausia dyzely, kazkuris paminejo audine su berods v12 tdi kur sukimo momentas virs 1000, analogiska varikly bet bendzina galiu pateikti, Jis randasi Veyron su 1001ag, sukimo momentos tingiu ieskot, bet faktas kad bus didesnis

2009 Vasario 02 d. 19:23

Black_Death>> maziau seskit isgere uz vairo ir tas skaicius bus vienas is maziausiu, reikia padekoti del to musu teisesaugai, nesvarbu kad zmogus jau nepaeina bet seda vaziuot, sustabdo ir sako o labas petrai, vaziuok namo, o tas velniai zino kur po to vaziuodamas kelis vaikus pakeliui suvazineja

2009 Vasario 02 d. 19:58

Vaidazzzz7 rasai apie turbinas kurios jau pakenkia standartiniui varikliui,kai idesi turbina kas is tos tavo s2000 variklio liks. taip pat galima dyzeliui imes galingesne turbina nei stovi.tdi eina su standartine turbina o tu imesk i benza kur negadintu variklio tai ta tavo turbina duos apie 20kW.Noriu paklaust kiek turi kW paprastas 1.8 audi variklis,nes zinau kad 1.8t turi 110kW

2009 Vasario 02 d. 20:38

Fruktas veyron stovi V16.o standartiniuose varikliuose dyzeliuose stovi turbina nes dyzelis labai reiklus orui,nei benzinas.be turbinos cilindras pats isiurbia ora sudarydamas isretinima,o su turbina sudaromas slegis cilindruose.ir dyzeliniuose varikliuose kuras paduodamas pries virsutini mirties taska ir purskiamas kuras priklausomai nuo pedalo paspaudimo,gali buti purskiamas prie pat atidarant ismetimo voztuvus,o benzine jau paduodamas misinys ir galima taip sureguliuoti ta misini kad tas misinys nesuspeja sudegti o jau atsidaro ismetimo voztuvai va del to ir matosi is duslintuvo einanti ugnis.tai va ka as noriu pasakyti,jei F1 specams duotu sukurti F1 dyzelini varikli manau jie sukuru varikli kuris statytu i vieta benzina.juk F1 benzinas netinka paprastoms masinoms ziedus sudegins tai ir dyzelini kura sukurtu kad pasiektu AG kaip benzininio taciau sukimo momentas bus aukstesnis.

2009 Vasario 02 d. 22:08

tu man nepasakok kaip veikia bendzininis ar dyzelinis variklis, taip pat tas dyzelis gali ysisiurbti ora, bet to nepakanka, kad pasiekt ka gero, bendzine del didesniu apsuku geriau galima panaudoti indukcija, velgi, tas dyzelis tik del to kad turi mazas max apsukas turi sukimo momenta gera, beprasmiska cia gincintis, pats pamastyk, ka dabar isgautu f1 jei turetu galimybe naudoti turbo, jau pries 20 metu is 1.5l isgaudavo 1500ag. dyzelis niekada tiek nepasieks. o del to kad sakai jog turbina kenkia varikliui tai suveliai irgi gerai, y paprasta dyzely ydek turbina ir jis greiciau subirs negu bendzininis variklis, labai nesunku pritaikyti varikly turbai, sumazini suspaudimo laipsny ir pusk, o tawo ziniai ta pati standartine turbina iki 1.5bar pucia ir nieko nejaucia. ai zodziu, nusibodo pilstyt is tuscio y kiaura, faktas vienas, nori vaziuot pigiai vaziuoji dyzeliu, nori smagiai pasiimi bendzina. o del to f1 bendzino tai ten toks pat kaip ir tu arba tawo tewelis naudoja, tik primaisyta specifiniu priemaisu kas padidina jo efektyvuma. nu ir kas kad tas sukimo momentas bus didesnis, ant kiek ? to pakaks persvarai kai dyzelis nei 10k rpm turbut niekada nepasieks, o bendzinas sukasi iki 20 ? kaip minejau jau, lygink ARBA ABUDU atmosferikus ARBA ABUDU turbininius

2009 Vasario 02 d. 23:31

Stok audi A4 1.8T pries Stock seat toledo TDI 110kW gauna malku, nors dyzelis sukasi iki 4.5k rpm, o benzas iki 6k rpm, bet cia neesme.. nieko, dar po desimties metu benzina paliksime zoliapjuvems, jos gi atmosferines - be turbinu :D

2009 Vasario 02 d. 23:35

pamirsau paminet, kad A4 irgi 110kW

2009 Vasario 03 d. 10:32

Fruktas norint isgauti is variklio daugiau arkliu nestatant turbinos ir nekeiciant litrazo reikia didinti apsukas.dyzeliai nemegsta dideliu apsuku del variklio gamybos ypatumu padidinus sukius gali neatlaikyti galva tarpine,voztuvai pradegti.gal ir todel nuspresta deti turbinas.a dar del turbinu gadina varikli dar ir kaip gadina.visu pirma reikia statyti kitokios formos stumoklius(su idubimais ir ausinimo kanalais),nes pradegs,ziedus keist i aukstai temperaturai atsparius,nes sulydis ir radiatoriu galingesni tiek ausinimo skysciui ausinti tiek tepalui,nes turbina prijungta prie bendros tepimo sistemos,o po turbinos tepalas ikaista,to nepadarius uzkals varikli.

2009 Vasario 03 d. 10:35

a fruktas turejai galimybe pralekt su 325tds?draugeliui daviau pries tai jis tik benzus turejes ir viena dyzeli buvo.praleke ir pasake nepasakysi kad cia dyzelis nei pagal garsa nei pagal trauka.

2009 Vasario 03 d. 10:44

sakai abudu turo arba be turbo.tai gera benzui ir neleisk suktis 6000aps/min o tik iki 5000aps/min.kaip ir dyzeliui.taip kad ir su turbina ir be jos su vienodom apsukom benza dyzelis statytu.

2009 Vasario 03 d. 11:45

Fruktas> koks ten jau analogiškas variklis, ten su 4 turbinom W16 sukimo momentas 1250 Nm. Manau analogiškas variantas būtų Maybach 62 S, ten su dviem turbinom 6,0 V12 612 AG sukimo momentas toks pat, kaip ir Audi.

2009 Vasario 03 d. 14:28

tomas198205>> tawo palyginimas del to kad neleist bendzinui daygiau suktis ir tada lygint, tu pats supranti kad tada bendzininy variikly is jo vos ne geriausios aplinkos panardini y ten kur dyzelis geriausiai dirba, apie ir kalba eina, dyzelyje sukimo momentas didesnis nes mazesnes apsukas turi, kitokia stumuoklio eiga, ir nera cia ko lyginti. dyzelis karaliauja mazose apsukose, bendzinas didesnese ko pasekoje del didesnio apsuku diapazono trumpesnes pavaros naudojamos, kas issibegejima labai sulygina, vaziaves ir su tuo 325 tds ir 525 tds, o tu pabandyk ta 325tds palygint su 325 vanos'u, o vaziaves su bendzinu turbo ? tarkim kad ir impreza ? pakaktu ir wrx jei jau tau tds valina belekaip, o del audiniu 1.8t tai yra trys variantai, ir kiek pamenu 110kw yra silpniausias. ir sitie audiniu varikliai neturi sukimo momento normalaus, palygink su kitu kokiu gamintuju, arba bent kaip kazkas sake ant popieriu paziurek skaiciukus. simse>> o dabar palygink kokias metais vienas variklis pagamintas ir kitas

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983