Dar karta apie dyzelius..

2009 Vasario 03 d. 16:07

Del 1.8T benzo ir 1.9TDI tai is abieju siu varikliu galima ispausti panasiai ~270-300AG bombilinant. As savo pavyzdziu norejau pasakyti tai, kad konkreciu atveju panasios kubatoros turbo varikliai su identisku galios skaiciumi dyzelis yra pranasesnis. Tarkim keletas skaiciuku: sukimo monentas prie max galios -> dyzelis ~240nM@4500rpm (150AG), benzas ~185nM@6000rpm(150AG), dyzelis zymiai gyvesnis prie zemu sukiu, tarkim konkreciu atveju apytiksliai prie 2500rpn pas dyzeli yra ~110AG(~330nM) , pas benza ~74AG(~220nM). Taigi galios kreive pas dyzeli zymiai tiesesne. Uzbombilinsi abu variklius, pasieksi po 300AG, vistiek dyzelis eis i prieki. O dar turint minty, kad benzo kurena beveik dvigubai daugiau...
Cia panasiai kaip bobute sunku ikalbinti pirkti naujus kaliosus, tai panasiai ir su benzininiu varikliu gerbejais. Laikosi isikande savo ir viskas :D

2009 Vasario 03 d. 17:25

Fruktas> tai, kad nėra ką daugiau lyginti su tokiu varikliu, nebent tada tik Audi V10, nes V12 turbininių tik Jaguaro esu girdėjęs, Lamboghini, Aston Martin ar kiti gamintojau, leidžia tik be turbo.

2009 Vasario 03 d. 17:36

Arturzinio_>> bet as tau dar karta sakau kad maziau rpm=ilgesni begiai, tai vaziavime sulygina su daugiau rpm trumpesni begiai. del tu skaiciuku, velgi perverciat viska kas butu dyzeliui naudinga bendzininis variklis taip ir kurtas kad nuo vidutiniu apsuku lik maksimaliu butu visa galia, o dyzelio max apsukos kaip bendzino vidutines, sakai dyzelio kreive tiesesne, todel ji tolygiau kyla kad ir daug maziau kyla, kai dyzelinis variklis tokia pastovia kreive tures iki kokiu 7k rpm tai bus pasaka, o iki tol jis ramiai vazinetis mieste skaiciuojant kapeikas kisenej, o del to 1.8t variklio, jis man asmeniskai kazkoks nevykes, nieko ysudingo neparodo. ir dar vienas dalykas, bendzininy varikly daug lengviau ir daug pigiau kainuoja kelti galei, lengviau keliasi apsukos, patwaresni viduriai didesniam turbos slegiui. galima gincintis be galo, bet man jau pabodo yrodines kas ir kaip, tai jus laikotes ysikibe kad dyzelis mazose rpm geriau ir viskas, cia todel kad pas jy nera dideliu apsuku, tai gal tada palyginkim kaip ilgai apsuku diapazone yra max sukimo momentas ? dyzely nuo 2.5 iki kiek ? 4 ? bendzine nuo 2.5 iki vos ne 6000 rpm netgi buna, tai kas geriau ? 40km/h pagreitet per 1000-1500rpm ar tris kartus ilgesneme rpm diapazone ? koks variklis yra lakstesnis trasoje ?

2009 Vasario 03 d. 17:43

Šimšė>> imk tada tokiu kuriu pilna, kaip sakiau jau pabodo pilstyti ir tuscio y kiaura, iswada viena, dyzelis ekonomiskesnis, tai paprastam vazinejimui sutinku kad gerai, dar jo pliusas kad mazose rpm didesnis sukimo momentas, bet viskas tuo ir pasibaigia, nes jei nori palakstyt tai suki kiek variklis gali, o tada ir dyzelis gauna nuo bendzino, ar ne taip ?

2009 Vasario 03 d. 17:46

Arturzinio_>> beje dar del tu rpm, tai tada kad but proporcingai imk vieno wariklio apsuku diapazono vidury ir kito taip pat, tada dyzelis kiek bus ?2000 ? bendzinas kiek ? 3.5 ?

2009 Vasario 03 d. 20:51

Visi kalba kad dyzelis ekonomiška, du kartus mažiau ima nei benzas, bet turbūt niekam nepaslaptis kad dyzelis yra antrinė medžiaga, tai yra atlieka po gamybos nuo benzino. Jis yra kaip pigesnė alternatyva benzinui. Būtent dėl šios priežasties seka kiti minusų punktai (žr. žemiau)
1. Visa ekonomija dingsta jį ekploatuojant (žvakės, diržai, filtrai, akumas, viskas kainuoja brangiau nei benzo).
2. Kad ir kokio naujumo mašina būtų, vistiek dyzelis turės tą šlykštų pigų klaksėjimą. V6 truputį pataiso situaciją bet vistiek dyzelio garsas lieka dyzelio.
3. Dar nė karto neteko įsipilti dyzelio nesusipurvinus ir nepasismardinus rankų. Visos dyzelio žarnos visose kolonėlese yra šliukinos. bet čia tiek to, galima naudoti servetėles.
4. Ilgaamžiškumas. Čia irgi ne paslaptis kad dyzeliniai varikliai pasiekia pensiją žymiai anksčiau už benzininius.
5. Šalčiai. Ieškoti kažkokio žieminio dyzelio? Na tai turbūt išeitis, bet vistiek priskiriu minusui.
6. Pačio variklio kaina. Mašina su dyzeliniu varikliu visada bus brangesnė. Jei kam iškart kilo mintys kad užtat važiuoji pigiau, žiūrėti 1 punktą.
7. Servisas. Vilniuje asmeniškai žinau tik vieną servisą kur normaliai tvarko dyzelinius variklius (Liepkalnio g.), deja ten eilės po mėnesį.
8.
9.
10.
....

Daugiau paprasčiausiai neatsimenų, tiek daug tų minusų... Kiti turbūt papildys.

2009 Vasario 03 d. 22:08

norejau paklausti kuo grindziamas 4 punktas ?

2009 Vasario 03 d. 22:33

a dar deivid ar girdejai kaip nauji dyzeliai dirba neatskirsi ar tai benzas ar dyzelis

2009 Vasario 03 d. 22:34

Fruktas dar kaip pvz galejai paimti HONDA su V-TEC sistema varikli(max rpm 9000)

2009 Vasario 03 d. 22:37

a dar fruktui tu geriau paziurek intervalais prie 1000rpm po to prie 2000rpm ir t.t. dyzelis statytu benza i vieta

2009 Vasario 03 d. 22:48

deivid va tau paneigimas i tavo tuos punktus. 1punktas.Zvakes ju gali isvis nebuti,nes jos dedime nedalyvauja,dirzai pas mane dyzeli stovi grandine. 2punktas paklausyk naujos masinos dyzelini varikli. 3punktas pats apaneigiai pirstines devet reikia. 4 punktas oficialiai kazkur skaiciau kad dyzelis ilgaamzizkesnis. del to kaip gaminamas dyzelis nezinai tai ir nerasyk.nafta ira kaitinama ir spaudziama prie tam tikro suspaudimo benzinas issiskiria o dar paspadus dyzelinas bei soleris,ir sie du pagridiniai elenentai sumaisomi ir gauname dyzelini kura didelio skyrtumo gambos nematau.o dar benzina reikia oktanini skaiciu reikiama isgaut.

2009 Vasario 03 d. 23:10

kad dyzelis ilgaamziskesnis tai cia faktas.

2009 Vasario 04 d. 09:40

Fruktas>> as kalbejau apie galios kreive, o ne apie tavo ivardinta "kreive" be parametru;) pasiziurek dyno parametrus dyzelio ir benzo ir suprasi apie ka as.
Nesiginciju kad dyzelio apsukos zemesnes, bet serijinej gamyboj irgi nera benzininiu varikliu su 19000rpm. Taip kad nieko nera neimanomo.
Kas del vidutiniu sukiu, tai ir tavo paminetuose dyzelis turi bent 10AG persvara...

david20>> is tavo izangos ilgai juokiausi:D O tai mazutas kelinta medziaga? Ji deginant gaunama didele dalis pasaulio elektros ir silumos. Esme yra kaip ta kura sugebesi panaudoti.. Be to jei benzinas jau toks pirminis produktas, tai kodel benzininio variklio teorinis panaudos koeficientas yra mazesnis nei dyzelinio variklio (is dalies del to benzinio kurena daugiau)?
1->Tikriausiai benzininiam varikliui nei zvakiu nei dirzu, nei aukumuliatoriu keisti nereikia..
2->uzdek tiesiogini ismetima benzui ir dyzeliui ir palygink kuris labiau kriokia.
3->mes ne apie makiaza kalbam.
4->visiska nesamonem, sesk 2.. dyzelinis variklis nedetonuoja, o su benzinu yra priesingai. Detonacija neigiamai itakoja variklio metalo struktura.
5->jo ieskoti niekur nereikia, nebent dyzelinio kuro ieskai furistu sustojimo aikstelese.
6->su siuo punktu siek tiek sutiksiu, bet pridursiu, jog tai yra komerciniai dalykai.
7->pasidomek ir daugiau suzinosi..

2009 Vasario 04 d. 11:19

Fruktas> nu tu teisingai sakai, šita diskusija gali būti begalinė, tik vienas pastebėjimas, tas V12 TDI jau buvo įmontuotas į Q7 2006 metais.
david20> taip esu girdėjęs, kad dyzelis pagaminamas iš atliekų, bet
1. Tai dyzelio dalys brangesnės, bet dyzeliui žvakės reikalingos tik užkurti variklį, žinau, kad man užsikurdavo Audi ir su viena žvake, akumas taip-brangesnis, nors šiaip pas mane dabar iš benzino akumas yra ir kuriasi puikiai.
2. Sutinku, benzino garsas malonesnis, bet man patinka tas švilpimas kai perjungi bėgius(čia apie naujesnius kalbu).
3. Tas tiesa, negaliu dėl šito ginčytis
4. Va čia tai visiška nesąmonė, gal tu grindi tai, jog dyzelio kompresija 3-4 kartus didesnė už benzino? Bent jau dyzeliui žiedus reikia keisti tikrai rečiau negu benzinui. Dyzelis tikrai patvaresnis už benziną.
5. Dėl šalčio sutinku, geriau jau spaudžiant dideliaim šalčiui niekur nevažiuoti.
6. Sutinku, bet nežinau, kodėl greičiausiai, kad dyzelis labiau paklausus nei benzinas.
7. Dėl remonto nieko negaliu paskayt ten gerai tvarko ar ne.
Ir dar vienas dalykas benzinas labai greitai sušyla, man su dyzeliu važinėjant dar nebuvo ventiliatorius pradėjęs ūžti, tik nepagalvok kad neveikia. Šiaip tai aš nieko neturiu prieš benzą. Žiemą benzinas tai tikrai geriau.

2009 Vasario 04 d. 11:55

Atsiimu 4 punktą, sorry. Tai turbūt bus pliusas. Kaip ir dar vienas pliusas - mažesnė aplinkos tarša.

2009 Vasario 04 d. 12:27

as turejau benza ir va nusipirkau dyzeli.5kW silpnesni,bet man dyzelis labiau patinka.jei ramei vazineji jis ramesnis uz benzina,kai paspaudi tai zymiai sustresnis,va tik lakstant reikia su turbina moket elgtis.kas del uzsalimo tai 60L baka pripili 1L benzino o kas jau pries benza prieda gali naudoti tada ir nors -30laipsniu neuzals ir uzsives.

2009 Vasario 04 d. 16:46

klausimas ar siemet buvo kam nors uzsales dyzelis ? juk buvo jei neklystu vietomis ir iki 24 salcio

2009 Vasario 04 d. 21:46

tomas198205>>> Siaip visada, jei keli agregato max performance nuo to kencia max reliability ir atvirksciai, ir nepriklausomai ar tai dyzelis ar benzas... Kad ir F1 kaip pvz paimkim, anksciau sukdavosi gerokai virs 20 000 rpm ir variklius galedavai keist kaip kojines uztat ju tarnavimo laikas budavo vos vienas lenktyniu savaitgalis...o dabar siam sezone variklis ir greiciu deze tris savaitgalius tures laikyt uztat ir tenka prisukt iki 18 000rpm.
O Honda paminejau nes zinau konkreciu pavyzdziu ir ne viena. Apskritai Honda varikliai vieni paprasciausiai modifikuojami tiek kaip atmosferkes tiek padarant turbininiais. Daug daugiau info gali suzinot Hondos klubo forumuose arba http://www.honda-tech.com/ ir pan. Aisku jei uzkelsi slegi be proto tai ir nelaikys tau tas variklis, bet su esanciais standartiniais viduriais, tai 200 AG galia yra tikrai pakankamai "sveikai" pasiekiamas galingumas http://www.terramedia.lt/hondatuningforumas/viewtopic.php?t=469 cia pats paprasciausias jau ne pirmos jaunystes Honda Civic. Atkreipt reiktu demesi kokiuose sukiuose vysomas max sukimo momentas. Tarp kitko tos pacios Hondos Type-R' inis 2.0l variklis naudojamas Ariel Atom automobilyje, nors tai greiciau inzinerinis stebuklas o ne automobilis, tik tiesa, inzinieriai kompresoriu pridejo, bet Honda agregata pasirinko tikrai ne siaip sau. Dar skaiciau kad Seat Ibiza Cupra naujasis modelis bus 1.4l turbo+kompresorius 180AG ir mano nuomone ateity vis daugiau autogamintoju leis mazaturius galingus turbininius benzininius variklius turincius modelius, gal but jie populiares taip greitai kaip greit ispopuliarejo dvigubos sankabos greiciu deze, bet cia tik mano nuomone-spejimas, gal taip ir nebus....
Atsakant i tavo klausima paprastas Audi A3 1.8l turi jei neklystu 92kw, o 1.8T turi 110kw, 132(liaudiskai su raudona T), 154kw (S3) bet vokiskuose saituose is S3 spaudziama 250 AG ir daugiau. Isvis vokietukai spaudzia daug www.9ff.de cia gal del to kad autobanus turi:D
O Honda S2000 standartinis gana galingas variklis todel tiek viduriai tiek pats blokas yra pilnai patvarus ir pilnai laiko tuos 300 su kapeikom AG. O del dyzelio galios kelimo tai yra kiek kitaip, bent jau apie ketvirtus Golfus galiu kalbet nes konkrecius pavyzdzius zinau: pats paprasciausias 1.9TDI 66kw turi achilo kulna, vadinamaji slankiojanti smagrati (lygtai taip lietuviskai) kuris gan daznai nueina esant standartiniam galingumui, o didinant galinguma jis dar nepatikimesnis. O norint ji pakeist originaliom naujom detalem uzsakomas tik kartu su visu sankabos rinkinuku ir pries gerus metus visas tas malonumas vaiksciojo apie 1000 euru. Aisku lietuviai labai megsta srota (cia vel islenda tas lietuviskas mentalitetas:D)- nusipirksiu pigiau ir ma laikys, bet po to gaunas kad skupas moka du kartus ar dar daugiau.... Ir pabaigai galiu pasakyt, kad jei per metus pravaziuoji 10 tukst. km tai nelabai ka sutaupai ant to dyzelio turint galvoje kai kurias brangesnes aptarnavimo proceduras, bet aisku jei per metus 100 tukst. prasuki tai apsimoka konkreciai, ir velgi mes griztam prie to kokie tavo pereikiai. O apie ivairiu markiu Limited Edition modelius su benzininiais varikliais tai net nenoriu pradet kalbet. Sekmes! Fruktas>>>> sutinku su tavim! david20>>> lietuviai tik ir aukstina uzsimerke ta dyzelio ekonomija- bet pasikartosiu, tik prasukant nemaza kilometraza ta ekonomija istikruju nusviecia tam suvargusiam lietuviui akyse:D Peace

2009 Vasario 05 d. 12:00

Is S3 1.8T nuo 154kW i 185kW galima vien chipuojant padaryti..
As tenoriu pasakyti, kad paemus to pacio galingumo variklius dyzeli ir benza, dyzelis duos i kaulus..

2009 Vasario 05 d. 14:36

Arturzinio_>> taip jei abu varikliai tokio pat litrazo, ir gale tokia pat tai prie mazu rpm dyzelis kazkiek pranasumo tures, bet jo pranasumas pasibaigs kai noresi paspaust, tada bendzinas virs 4000 ysisukes des y kaulus. dar karta pakartosiu kad imkit ir bendzina turbo lygint, tai jokios skirtumo ar dyzeliu vaziuosi ar bendzinu, tas svilpimas bus, beje pas bendzina didesnis, nes dyzelyje specifinis garsas yra, kitaip vadinamas kalenimu, jis atsiranda nes tuospaciuos tdi degimo kamera yra kalvoje ir misinys ys je patenka specialiu kanalu, kuris cia minejo kad dyzelis tylesnis ? tu girdejas dyzely nuplestu ismetimu ? be turbonis zinoma ! as pats vazinejau su turbo bendzinu nuimtu ismetimu nuo pat turbinos, garsas visai padorus.
Ir pabaigai, jus suprantat apie ka kalba eina ? ar apie vazinejima lietuviu mieste skaiciuojant kapeikas ar variklio naudojima sportui ? bendzinas jau atmosferinis pasiekia yspudingus rezultatus, o apkrovus jy turbom kaip kad dyzlius rezultatai dar yspudingesni, paziurekit britvu variklius, dabar jau ir y tas deda turbas, kaip pvz sweduose hajabusa, 1200cc variklis su turbina, ir 500ag

2009 Vasario 05 d. 16:55

Fruktas>> vat tu ir klysti;) esu vaziaves ir su benzininiu varikliu ir su dyzeliniu su nukritusiom duslem tiesiai nuo kelniu (abu be turbo), tai dyzelinio skleidziamas triuksmas buvo kur kas mazesnis:)
Kol benzas isisuks iki 4000rpm, dyzelis nueis, po to mes kita saiba ir vel eis:)

2009 Vasario 05 d. 17:32

deje kad nenueis, bandzinas turbo su sukimo momentu mazai nusileidzia dyzeliu, bet jis turi didely pliusa, trumpesnius begius ir daug daugiau rpm, del ko tas dyzelio pranasumas greitai pradingsta, pirma pavara dyzelis gal ir tures pranasuma, yjugus antra jei bendinas issisuko iki 7 tai nenukris daugiau kaip iki 4, kitaip tariant toliau visa laika dirbs sawo geriausiose apsukose, ir cia tures pliusa, nes begiai trumpesni nei dyzelio kuris max iki 4000 sukasi ir kad ysibegetu iki tokio greicio reik daug ilgesniu, kas drage geriau ? ilgi ar trumpi begiai ? kaip varikliui lengiau pagreitinti masina ? o del to tyliau suskiedei ir gerai, as irgi ir to ir to mates, abudu labai panasiai, tik bendzinui sukelus apsukas jis pradeda labiau triuksmauti, kaip dyzelis jam prilygs garsu jei tiek neysisuka. del dyzeliui zwakiu, taip degime nedalyvauja, bet su pridwesusiom neuzkursi kai sala, turi buti gera variklio bukle jei nei nori prie -20 uzkurt, o ir eksplotacija jo brangesne, tepalai, specialus del tos pacios turbos sawybiu, ir keiciami dazniau, nei nekalbu apie pag dirzo komplekto keitima, bendzinui tikrai pigiau kie kteko susidurti. ai ir aplamai kas cia pradeta imti lygint, litrazas sutinku kad vienodas turi but, bet del galios, jei dyzelis 170kw is to 1.9 teyzspaudzia tai *** ir bendzina tokios galios imt ? paziurek ka is to 2.0l isspaust nesunku, 300ag ir 400nm vieni juokai, ir max sukimo momentas nuo 2400rpm, cia viskas su standartiniais visuriais, dabar reksit kad del to daugiau pasiekia kad rpm daug didesnes, o lyginant variklius ne esme kad dyzelis todel didesny momenta turi kad maziau sukasi ? jo baisus minusas kad zemos max apsukos, sito nepritaikysi sportui, sporte kur is variklio spaudi max tu jy ir suksi kiek eina, bendzinas su max sukimo momentu dirbs 4000 intervale, dyzelis daugiausiai dwieju, va cia ir pasibaigia visa diskusija

2009 Vasario 05 d. 18:05

del to tawo gaus... gaus...
http://www.youtube.com/watch?v=e5AyXyp_0Fg
http://www.youtube.com/watch?v=4Vg_pgNFAfc
http://www.youtube.com/watch?v=74aMF0bcx_E
http://www.youtube.com/watch?v=4-761JO65ok

kaip matai ir seatai ir jetta taipogi uzturbinta, evo didesne turbo turi, sti standartas, ir gauna dyzeliukai, retorinis klausimas, matei bent viena 1.9 tdi su nu bent 500ag ? o bendzinu su 2.0 varikliais pilna, evo, impreza, ar ta pati kaip kazkas sake "ubagu ferrari" gerokai perzenge 500ag
jau karta sakiau, numesk turba nuo abieju varikliu, kas tada bus, kazkas sake dyzelis reiklesnis orui, tai cia minusas jau ir labai didelis jei variklis nesugeba pakankamai oro ysitraukt, bendzine nera sios bedos, indekcijos deka cilinde ysiurbiant orui slegis tampa labai artimas 0, velgi del variklio principo, ji sukasi daug daugiau, todel lengviau apskaiciuoti kokiose apsukose nori max performanco ir pagal tai kolikai daromi, o su dyzeliu kas ? nieko neisejo tai turbom apkrove, kuo daugiau agregatu ant variklio tuo eksplotacija brangesne, netaip ? bendzinas ir atmosferinis puikius duomenis turi, o dyzelis ?

2009 Vasario 05 d. 18:38

Fruktas>>> Jau kad atmosferinis benzinas puikius duomenis turi tai cia nera ka ir gincyt! O ypac tas matosi kai variklis vysto didelius sukius- pvz "britva". Is kart pasakau kad nelyginu jos su masina, tiesiog biski nusuku nuo temos.

2009 Vasario 05 d. 19:57

tai as anksciau paminejau tai, kad iz bendzino tai ymanoma isgauti, kad ir 600cc variklis dabar nesunkiai virs 150ag perkopia, ir aplamai, kodel nera mazalitraziu dyzeliu dabar ? min 1.9 kodel bendzinu 1.4 pilan ? ir ypac atmosferiniu ? nekalbu apie jau populiarejancius mazalitrazius turbo bendzinus, kuria taipogi gan ekonomiski ir galingi.
tiesa, visai pamirses buwau rotorinius variklius, tai gal palyginam jo charakteristikas ?

2009 Vasario 06 d. 00:00

Vaidas.britvos varikli imesk i kad nors i golfa nesisuks tavo tas variklis.yra toks dalykas kaip arklio galio 1 tonai.F1 jei neklystu 500AG tonai.

2009 Vasario 06 d. 07:00

tomas198205>>> Kaip jau ir sakiau, tai vel pasikartosiu: as jokiu budu nelyginu britvos su automobiliu. Aisku, ta dinamika kuria pasizymi britvos nulemia kaip tu ir sakei svorio ir galios santykis. Bet variklio duomenys vistiek yra ispudingi, tarkim Ducati Desmosedici RR berods 200AG.... Bet buna zmones visokiu bairiu prisigalvoja http://www.youtube.com/watch?v=CdJ84nho3_k :D Bet jau cia krypstam nuo temos. O F1 arklio galios vienai tonai tai tikrai daugiau nei tu uzsiminei, manau tikrai virsija 1100AG....

2009 Vasario 06 d. 08:45

Fruktas> na čia jau iš senų laikų buvo, dar grupės B laikais Peugeot 205 T16 ir Renault R5 Turbo ir mažo tūrio išspausdavo atitinkamai 147 KW ir 241 KW.
Dar pagalvojau vėl apie eksplotacijos išlaidas, matot lietuviai tokie žmonės kur viską nori gauti kaip įmanoma pigiau, todėl nenuostabu, kad ir salerką iš furistų perka. O dėl dalių tai va ką galiu pasakyt, priklauso kokios būklės tu tą mašiną pirksi ir kiek laiko važinėsi su ja, jei turėsi neilgai tada neteks keisti nei žvakių nei tepalų, beje ir skelbimuose dažnai galima rasti su pakeistais filtrais, diržias ir tepalais. Taip, kad gal dyzelis atsiperka?

2009 Vasario 06 d. 09:32

fruktas.galiu i dyzeli benzo pavaru deze tai tada padangas per menesi suvalgytu.pvz WRC rally auto ten turi 300AG tokie auto turetu lekt apie 280km/h bet ralio auto 220km/h nes ten sukimo momentas reikalingas.

2009 Vasario 06 d. 09:41

del ekonomijos as turiu 2.5tds 100km suvalgo 7.5l dyzelio pries tai turejau 2.0plyta ji 100km valde 10l benzino.tai va 10000km su dyzeliu suvalgytu 750l su benzu 1000l skyrtumas 250l padaugink 3(dyzelio kaina suapvalinus) gaunasi vienodai pravaziavus su dyzeliu sutaupau 750Lt tai uz situos pinigus pakeisiu tepalus ir dar sarnyrams uzteks.kas liecia tepalus dyzeliui eina 10W40.Va benzinui gerai nepamenu 15W40 ar 5W40.tepalas pilamas priklausomai kokiose lauko tempribose dirbs tepalas.Kas del dirzu pas mane stovi grandine

2009 Vasario 06 d. 09:54

kas liecia benzus jie AG turi daugiau,bet tos AG mazai ka reiskia,nes nuo sukimo momento priklauso greitejimas ,bei maksimalus greitis.dar viska lemia ne variklio galingumas o rato galingumas.pvz BMW325(141kW) isvystytu 230 km/h o idek pavaru deze nuo BMW325tds tai BMW325(141kW) isleks maksimum 210km/h ir vien delto kad pavaru deze del perdavimu skaiciaus paduotu maziau sukimo momento.

2009 Vasario 06 d. 10:38

tomas198205>> gal tu baik swaikt nes jau pabodo tas pats per ta paty, as vazinejau su bendzinu 2.0 turbo virs 200ag ir man valge 7, nu ir ka tu man y tai dabar ? del tu tawo perdavimu, nu ydek kaip sakai ta deze taip, dyzeliui dings ekonomija, bendzinas taps ekonomiskesnis, dyzelis 100 km/h vaziuodamas tures kokius 3.5k rpm, kur is to nauda ? pavaru ilgis ir yra daromas pagal varikly kad auto butu dinamiskas, beje RWD masinose labai daug ka sudaro ir galinis reduktorius, su juo labai nesunku pakoreguoti perdavimus. del tepalo, bent pats supranti ka parasei ? zinai kad tokiu pat skaiciuku gali buti mineralke, semisintetika ir pilna ? kuo tai skiriasi nepradesiu aiskint, del vieno dalyko nesuklydai, tie sakiciukai reikalingi kad zinotum kokio klampumo tepala imti, priklauso kokioj aplinkos temp naudojamas bus. del britvos varikliu, pasidomek hayabusa golf, taip jie vadinami jei neklystu, golfas su britvos varikliu, *** masinas su 2.0 ar 2.5 varikiais ir nejaucia, taip mieste vazinet nesamone, bet spaudziant dugna sukeli apsukas ir vaziuoja belenkaip. bugatis 1001 ag santykis 500ag/1t o F1 su buvusiu V10 varikliu turejo 1500ag/1t, labai ydomiai papasakoja apie bolida per top gear kai hamondas bando renault bolida, cia reiktu tiems paziuret kas sake kad paemus talentinga vaikina is gatwes ir jis krautu malku schumui. ne bet nenukrypkim nuo temos. va paziurek jei sakai kad nesisuks
http://www.youtube.com/watch?v=3Xdks-j3yt0&feature=related

2009 Vasario 06 d. 10:46

kas tau sake kad stock 325 tik 230 ? ar cia kataloguose ziuri ? del tu katalogu, gamintojas 98 ninja 6 top speed duoda jei neklystu 265, kai pats vaziavau gerokai virs 300, tiksliai kiek negaliu pasakyt nes nuo 280 spidometro skaiciukai pasibaigia, rpm dar pakilo 1.5k kas susidure mazdaug zinos koks greitis buwo. grystam prie masinu, calibra turbo, gamintojas top speed duoda 245, pats vaziavau virs 260, ir dar nedugnas buwo, tiesiog del zieminiu padangu daugiau nesinorejo rizikuoti, spidometas ten 280. isbandziau ir tawo pamineta 325 141kw, gaila bet ties 230km/h variklis y ribotuva atsireme, pasirodo reduktorius trumpesnio perdavimo uzdetas, su tokiu koks priklauso daugiau butu pakile. ir vel tu lygini turbo vs atmosferikas, perdaryk ta 325 y turbavyka, tai jo ag bus kiek tam dyzely nm, o apie jo nm nei nekalbu

2009 Vasario 06 d. 11:57

jei jau YUTUBE'ais pradedam, tai vienas is pavydziu:
http://www.youtube.com/watch?v=j-KLFonvrJQ&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=QnyxqbhDqfk&feature=related
Kas cia garsiai sauke ant lietuviu kad baisiausiai taupo, tai visas pasaulis visose srityse taupo (pradedant maisto pramone, baigiant kompiuterinemis technologijomis, gal isskyrus NASA), nes tie kas netaupo - bankrutuoja. Bet cia ne diskusijos tema..
Del dyzeliniu ir benzininiu varikliu galios yra dar vienas niuansas.. Mes dyzelini varikli lyginam prie benzininio, pagal kuri yra nustatomi visi standartai(kubatura, slegiai).. o jei pagal dyzelinio varikio taisykles, tarkim ziedas su standartinem taisyklem, bet vietoj variklio kubaturos ribojimo imkim kuro suvartojimo ribojima..
Nors ir be to dyzeliniai stirpiai verziasi i bezininiu uzkauriautas tvirtoves. Teko skaityti kad net Porsche kuria nauja dyzelini agregata..
Na zinoma, viska laikas parodys, bet as statau uz dyzelinius..

2009 Vasario 06 d. 14:43

nepamirsk fruktas kad tds yra ne DOCH o 2.5(ne doch kiek zinau 125kW)man asmeniskai dyzelis labiau patinka.nereikia galvoti apie tai kad galva saibom pareis,nes neisyla.va laukia 0laipsniu udenges radiatoriu vazineju,ausinimo skyscio tremp stabili 90 laipsniu.del forsavimo jei bandai didinti galinguma virs 20-30% kenkia varikliui.va draugeliai i 2.0 calibra pastate azoto sistema ir daugiau nieko.tai nuo n.vilnios vare i vilniu nedavaziavo nes nuo azoto sulyde varikli.

2009 Vasario 06 d. 20:00

Cia kas megsta tokio stiliaus muzika
http://www.youtube.com/watch?v=5ke_ENhbHiQ
arba
http://www.youtube.com/watch?v=W9MRsFZJ2Hk
Linksmo pasiYUOTUBEinimo:)

2009 Vasario 07 d. 10:54

Arturzinio_>> trumpai parasysiu, pirmas linkas, skaiciukus norejai parodyt ? o pats atkreipei demesy y top speed ? kitas dalykas, kokia nauda is to dyzelio dabar jei so max duomenys pasiemiami pacioje jo sukimosi pabaigoje ? ties 3000 kreive uzkilo, ties 3500 pradejo leistis, net 1000rpm max duomenys nesilaiko, nu juokinga, isgirtasis dyzelio sukimo momentas ant mazu apsuku :D o dabar pagalvok kas bus kai uzdesi normaliai deze kuria pasiekia 250km/h ? kokie tada skaiciukai bus ?
Antras linkas, daugiau neko isskyrus melynais dumais !!! apsipylusy dyzely, juodi suprantu, bet melyni *** ???
Tomai>> tu bent pats supranti ka reiskia DOHC ? ir masiniste, pasidomek bent tai kaip tas zodis rasomas.
del kaitimo, zinai kokiu budu BMW ausinami, kas suka sparnuote , ant kokios movos stovi ir ka ji sudaro ? ir pagalvok, ar kai normaliai termo mova weikia variklis gali perkaisti ??? jei nezinojai tai dyzelis labiau bijo perkaitimo, nes pas jy daug didesne kompresija, perkaitini, susiklaipo galva, ir pradega tarpine, o jei durna galvos konstrukcija kad perkaitus truksta metalas tarp kanalu tai zinau ir bendzino ir dyzelio pavyzdziu..
Tai gal jis vien suboksidu bande vaziuoti ? :D ir apamai, nevykeliai azota deda y standartinius variklius, turbo nelabai galima det del per didelio suspaudimo laipsnio, o cia nos, visai kitoks degimas, su protu naudojant jis atsaldo varikly, bet kas per daug tai bet koky varikly islydytu.
vaidai>> fainas linkas, va kodel jauciu didele simpatija dviraciams gyvuliukams :) beje siaip nuo 2005 ar 2006 ejusi ninja 10 dar labaiu krautu manau, ji turi apie 200ag, perdarius zondus tai neriba tampa, o antras tai ydomiai malonus dicati garsas, beje 2009 R1 del dideliu variklio pokyciu nors ir tebeturi 4 cilindrus bet garsas labai supanasejo y ducati. gerai baigiam ot

2009 Vasario 07 d. 12:06

variklio galingumas ir sukimo monemtas niekur nedings, kokia deze bedetum..
o del dumo tai kad ir ruzavas, jei gerai lekia:D

2009 Vasario 07 d. 18:05

na siaip kuo ilgesni begiai tuo ilgesnis issibegejimas iki tam tikro greicio, kas tolygu sukimo momentui, na bet garantuotas nesu del dyno, nzn kaip ten paskaiciuoja, greicio didejima tik, ta prasme kaip greitai pakyla tarkim 10km/h, ar ir y tai koky greity pasiekia, siaip manau pirmas variantas, neveltui automatu vimotoj nesukdavo, nes tas neyjungtavo paskutinio begio kad pamatuot tiksliai, gi visur matuojha paskutiniu begiu, ir manau neveltui

2009 Vasario 07 d. 18:08

Kitaip pasakysiu sawo zodzius, tai ant stendo prasuki pirmu begiu ir greitis ojojoj kaip greit pakyla, o del to kad sukimo momentas niekur edigs, as kalbu apie jo perdavima y ratus, tuo trumpesni begiai tuo daugiau perduoda, kitaip tariant greiciau begejasi

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794