deje kad nenueis, bandzinas turbo su sukimo momentu mazai nusileidzia dyzeliu, bet jis turi didely pliusa, trumpesnius begius ir daug daugiau rpm, del ko tas dyzelio pranasumas greitai pradingsta, pirma pavara dyzelis gal ir tures pranasuma, yjugus antra jei bendinas issisuko iki 7 tai nenukris daugiau kaip iki 4, kitaip tariant toliau visa laika dirbs sawo geriausiose apsukose, ir cia tures pliusa, nes begiai trumpesni nei dyzelio kuris max iki 4000 sukasi ir kad ysibegetu iki tokio greicio reik daug ilgesniu, kas drage geriau ? ilgi ar trumpi begiai ? kaip varikliui lengiau pagreitinti masina ? o del to tyliau suskiedei ir gerai, as irgi ir to ir to mates, abudu labai panasiai, tik bendzinui sukelus apsukas jis pradeda labiau triuksmauti, kaip dyzelis jam prilygs garsu jei tiek neysisuka. del dyzeliui zwakiu, taip degime nedalyvauja, bet su pridwesusiom neuzkursi kai sala, turi buti gera variklio bukle jei nei nori prie -20 uzkurt, o ir eksplotacija jo brangesne, tepalai, specialus del tos pacios turbos sawybiu, ir keiciami dazniau, nei nekalbu apie pag dirzo komplekto keitima, bendzinui tikrai pigiau kie kteko susidurti. ai ir aplamai kas cia pradeta imti lygint, litrazas sutinku kad vienodas turi but, bet del galios, jei dyzelis 170kw is to 1.9 teyzspaudzia tai *** ir bendzina tokios galios imt ? paziurek ka is to 2.0l isspaust nesunku, 300ag ir 400nm vieni juokai, ir max sukimo momentas nuo 2400rpm, cia viskas su standartiniais visuriais, dabar reksit kad del to daugiau pasiekia kad rpm daug didesnes, o lyginant variklius ne esme kad dyzelis todel didesny momenta turi kad maziau sukasi ? jo baisus minusas kad zemos max apsukos, sito nepritaikysi sportui, sporte kur is variklio spaudi max tu jy ir suksi kiek eina, bendzinas su max sukimo momentu dirbs 4000 intervale, dyzelis daugiausiai dwieju, va cia ir pasibaigia visa diskusija