Dar karta apie dyzelius..

2009 Vasario 08 d. 00:14

NU va del idomumo 3.0Tdi is audi a5 tikrai naujas,modernus dyzeliukas 2967cc, 24V, V6, 237bhp, 368lb ft 100km/h per 5.9s o cia taip pat naujas audi 3.0t is a6 naujos 2995cc 24v supercharged V6, 286bhp @ 4850-6800rpm, 310lb ft @ 2500-4850rpm 100km/h taip pat 5.9s abu 4wd bet audi a6 115kg sunkesne o laikas tas pats tai gaunas kad turbo benzas geresnis ;] be to kiek zinau max speed tokio pacio litrazo dyzelis nlb pakonkutuortu su benzinu.Tik ekonomija aisqus dyzelio pranasumas.Gamintojai teigia kad audi a5 3.0tdi 250km/h greiciu vaziuodamas tenaudoja 8l 100km.Bet siaip as uz benza!

2009 Vasario 08 d. 00:42

beje audi sulyginau todel kad manau jog jie gamina neblogus dyzelius(bmw dyzeliai kol kas geresni)bet audi turi neblogu benzininiu turbo todel ir lyginau.O didelio galingumo(min kokie V8 :) ) tai dyzeliukams is vis jokiu sansu ;] pvz audi R8 5.2FSi ir audi R8 TDI benzas daug pranasesnins ir 0-100km/h ir top speed nors ir litrazas mazesnis ir dviem cilindrais maziau turi.Velgi tdi tik ekonomiskume kas manau nlb svarbu ica nes jai turi 500 000lt uz auto sumoket turesi pinigu ir benzui :D

2009 Vasario 08 d. 00:48

Galiu paminet dar naujaji S4 modeli su nauju TFSI 3.0 V6 varikliu (333AG ir 440NM). Tarp kitko vizualiai sis AUDI man vienas patraukliausiu tiek isore o ypac vidumi...

2009 Vasario 08 d. 01:06

vaidazzz7 Audines kurios turi ne A o S raide dar geriau RS visada buwo ir bus mano silpnybe kuria beimtum :)

2009 Vasario 08 d. 09:14

Nu ABT dar patobulino dyzelinę A5 http://www.zercustoms.com/news/ABT-Audi-AS5.html

2009 Vasario 08 d. 12:31

Šimšė>> na ir ka tuo norejai pasakyt ? gal tau parodyt kiek is tokio bendzino isspaudzia ? manau nereiki anes pas zinai

2009 Vasario 08 d. 12:50

Fruktas> tiesiog kalba pasisuko apie Audi, o ką tu nori pasakyt uždavęs klausimą tai aš nežinau. Kad čia ir taip aišku jog iš benzino galima daugiau išspausti galios.

2009 Vasario 10 d. 13:11

Fruktas jei nori lygu kad butu ipylk benzo kokio 76,nes ir benzas tobulejo kilo oktaninis skaicius, o dyzelis kaip buvo taip toks ir liko.arba dyzelini kura tobulinti iki benzinui panasiu savybiu.

2009 Vasario 10 d. 13:14

karkis kiek apsisukimu max gali tureti abu varikliai?tai suvienodink apsukas ir paziurek kas bus

2009 Vasario 10 d. 15:13

tomas198205 o kodel man siulai vienodint apsukas?Jeigu benzas gali suktis greiciau tai kodel ji apriboti iki dyzelio apsuku?.As tiesiog sulyginau du tokio pacio litrazo ir tokio pacio cilindru skaiciaus variklius.Abu jie yra nauji ir vieninteli dyzelio privaluma as matau ekonomiskume.O technines savybes manuo nuomone benzino geresnes,o jeigu dar paimtume 3.0Tfsi is naujos S4 kaip sake vaidazzz7 tai is vis dyzeliui krautu be problemu.Nors abu 3.0l abu V6 abu turbo.Net ir sukimo momenta benzas isspaudzia tik nesmarkiai prastesni nei dyzelis...

2009 Vasario 10 d. 15:15

cia del sukimo momento tai butent apie tuos audi variklius kalbejau :)

2009 Vasario 10 d. 17:43

tomas198205>> tai kad manau iskelus dyzely iki bendzino sawybiu tada manau dingtu ta jo ekonomija, ir palamai man nesirisa kaip dar galima istobulinti dyz kura kad jis but pamasus y bendzina ??? o tai gal padaryk kad dyzelis suktusi kiek bendzinas sukasi, manau pats turetum suprasti kad tada dingtu sukimo momentas, kuris pas dyzely yra didesnis butent dem mazesniu rpm, didesnis suspaudimo laipsnis, didesne stumuoklio eiga, masyvesnis stumuoklis, duoda didesny NM skaiciu, bet stipriai riboja rpm, gaila neberandu foto, kur del ydomumo buwau nusifotografaves isardytus 1000cc britvos ir 1.9 d citroeno variklius, vienas sukasi iki 13000 kitas 4500, pas bendzina stumuoklio eiga bent dvigubai mazesne, stumuoklis platesnis bet daug daug trumpesnis, ziedai trys kaip dyzelio vienas, cia ir yra esminis skirtumas, vienos sawybes leidzia ddesny nm pasiekti kitos net kelis kartus daugiau rpm, ko pasekoje ir galios daugiau, ir didesnis rpm diapazonas.
beje, dabar jau sakai kad ir bendzsinas tobulejo, anksciau reket kad bendzinas ni***a netobulejo, tai kaip dabar suprast ? kur pirmiau pradetas naudoti reguliuojamas kompo kuro ypurskimas ? ar DOHC tipo variklis ? daugelis dalyku tiesiog pritaikyta dyzeliui po to kai pasiteisino ant bendzino, visada lengviau pritaikyti negu sukurti kazka naujo, dyzelis turi vienintele savybe, didesne procentu dalis panaudojama darbui atlikti, ir apmastymui, ieskoma alternatyvu kuo pakeisti naftos produktus, visur labai placiai apie vandenily diskutuojama, manau kad gal net netolimoj ateity vazinesim vandeniu, o variklio veikimo principas panasu kad bus artimesnis bendzinui, pagal kuro degima, tai kuris variklis didesniu perspektyvu turi ?
ai tiesa, atsiminiau, del ekonomijos, y bendzina dedamos dar ir dujos, IV kartos yranga leidzia nejausti skirtumos ar tai bendzinas ar dujos, ir gaunasi daug pigiau uz dyzely, tai kaip ir bendzininis variklis nebeturi to didelio minuso del ekonomiskumo vazinejant, netgi priesingai, dar pigiau uz dyzely, kaip ir dar labiau viskas pasikreipe dyzelio nenaudai

2009 Vasario 10 d. 18:04

fruktas sukimo momentas ne visai nuo apsuku priklauso.paimkim benza ir dyzeli vienodas apsukas,ir iki dugno paspaustas pedalas.abu varikliai valgys vienodai mazdaug,bet dyzelis 40% energijos atiduoda darbui,kita silumai,o benzas 30% darbui,o kita silumai.matosi is to kad benzininis variklis greiciau ikaista,bet pas dyzeli sukimo momentas aukstesnis.o del tobulinimo galima i dyzelini kura priedu primaisyti,kur turetu daug deguonies.va tau klausimas kodel td varikliai prie 4500-5000aps/min meta juoda duma,o prie mazesniu ne?

2009 Vasario 10 d. 18:12

fruktas kiek ta duju yranga kainuoja?ir po kiek metu ja atmustum?ir dar juk dujos sausas dalykas niekas cilindro sieneliu netepa suvalgo greitai ziedus.ir tai saugant ziedus reikia pilti tada sintetine alyva

2009 Vasario 10 d. 18:14

Fruktas>>> as tik pasikartosiu: viska l. teisingai sneki., tiek del stumuoklio eigos, tiek del pritaikomumo, tiek del duju.

2009 Vasario 10 d. 18:20

fruktas dar klausimas kaip padidinti AG nekeliant apsuku ir nestatant nestandaryiniu turbinu cipu.va dirbu as kur dyzelinis variklis sukasi nuo 350aps/min iki 1000aps/min,jei pakyla virs 1200aos/min sudirba apsauga(nutraukia kuro padavima ir perdaro oro padavimo angas) stovi turbina,o AG MAX 4000.

2009 Vasario 10 d. 18:22

dar ar zinai kuo skiriasi DOHC variklis nui OHC

2009 Vasario 10 d. 23:16

tomas198205>>daugelyje vietu taip sunku pagauti minty ka nori pasakyt.. pabandysiu. sakai nuo apsuku nepriklauso, kaip tau blyn dar isaiskint, didesne stumuoklio eiga, didesnis suspaudimo laipsnis = didesnis sukimo momentas negu tokio pat litrazo bet kitokiu techniniu duomenu variklio tokiu pat rpm diapazone, bet jis ir maziau gali issisukti del tu paciu savybiu, todel lyginti tas pacias apsukas bendzino ir dyzelio gali tik kvailas zmogus nieko nesuprantantis apie variklius. dyzelio ekonomija del to ir yra kad daugiau panaudoja darbui deganty kura.
juoda duma tada meta kai nesudaga dyzelio daleles, ir toli garazu netik ant 4500. tas juodas dumas tai nepilnai sudegusios dyzelio daleles.
kainuoja 2500-3000lt siuo metu jau ir stipriai pinga, ka jai atmusi ? vaziuosi dvigubai pigiau todel ji ir greitai apsipirkt ir eksplotacijos islaidos didesnes nebus tiek kad butu brangiau negu bendzinas ar dyzelis.
O y tuos taip isgirtus dyzelius ne sintetine reikia pilti ?? del turbo ne daug dazniau reikia ja keisti ??? tiek dyzelio tiek bendzino be papildomo oro nebus galios, keli turbos slegy kad gaut oro, atitinkamai ir kuro misiny, idealiausias santykis bendzino berods 14.7/1, tiksliai nepamenu, atmosferiniu bendzinu dar didinamas suspaudimo laipsnis, taip gaunama papildomos galios, na dar naudojami priedai y kura kuria pagerina degimo savybes, padeda lengviau sudegti.
o ka cia pabaigoj suveliai pats nesuprantu niekaip, kaip veikia apsauga suprantum su oro padavimu kazka suveliai beje. keliolikos litru variklis ten ? koks jo dydis ? ir ka tu su juo norejai pasakyti ? pats supranti kodel tas variklis daugiau negali suktis ? jis tiesiog subirtu, nuo to kur naudojamas priklauso padarymas.
gerai atmazus metai, pats susisveciai su DOHC ir neatsakes manes klausi ar zinau kuo skiriasi, gi ne as suveliau o tu susiveliai, paguglinai ir mane bandai prigauti ? OHC - visus vienoje galvoje stovincius vostuvus valdo vienas paskirstymo velenelis DOHC - stovi du paskirstymo veleneliai vienoje galvoje, kur cilindrui yra 4 ir daugiau vostuvu.
Kiek matau pats nelabai supranti ka rasai, bandai isausktint varikly be konkreciu argumentu, ysikandes ekonomija, kuria jau paneigiau, daviau pvz kad bendzininis variklis ekonomiskiau eksplotuojamas gali buti, ir toky paty rpm skaiciu kas yra isvis durna, del visai kitokio pritaikymo..

2009 Vasario 11 d. 01:24

tomas198205 cia apie laivo varikli ar koki nors generatoriu kuris tik tam ir tinka,kuris turi 4000ag, kur toki pritaikisi automobiliose :)kur jis itilps koks jo svoris 5 tonos o litrazas ? kartais ne ant mazuto 180cSt dirba? virs 10 tonu mazuto suryja per para ;) taip visai ne daug paliginus su jo padarytu darbu, bet jis ne automobiliams ir kodel apie tai sneki? kazka paslepiai cia klausdamas kaip padidnti galinguma jei dau ko negalima keisti tai niekaip jei neduosim jam daugiau oro ir kuro.

2009 Vasario 12 d. 00:06

fruktas paimkim du variklius su vienodais cilindro diametrais,bet skirtingais stumoklio eigomis.pas ta varikli kurio stumoklio eiga didesne yra didesnio litrazo.taciau su tokiu varikliu smarkiai krinta sukimo momentas,o pas dyzeli atvirksciai,nes benzino atveju paduodamas misinys jis uzsidega ir po tuputi gesta ir kuo ilgesnis kelias stumoklio zemyn tuo silpniau stumokli spaudzia,tuo paciu krenta sukimo momentas,o dyzelyje kura gali paduoti iki tol kol stumoklis pasieks apatini mirties taska ir stumokli spaus vienoda jega,del to nekrinta sukimo momentas.

2009 Vasario 12 d. 16:15

tomas198205 nesnekek nesamoniu kuras paduodamas pas dyzeli mirties taske viena karta ir daugiau nepurskia. Siaip ir pats logiskai pamastyk kam duoti dar kuro jei oras sudeges, o jei oro nera niekas nebedega.

2009 Vasario 12 d. 22:04

tubaranas,jei nezinai tai nerasyk as mokinausi apie variklias ir zinau kaip jie veikia.ir ne vien variklyje tik yra iputimas,suslegimas,degimas ir ismetimas darbo procesai.

2009 Vasario 12 d. 22:10

kai purskiamas kuras,tai nereiskia kad jis iskart sunaudoja visa deguoni degdamas.jei jo truputi ipurskiama jis sarkiai nedega,o kuo daugiau purskiamas tuo stiprsne ugnis.cia nuo variklio reguliavimo priklauso

2009 Vasario 12 d. 22:17

Fruktas o dabar man pasakyk kodel DOHC variklis yra galingesnis uz OHC vienodos kubaturos? Pvz BMW 2.5DOHC(141kW) ir BMW 2.5OHC(125kW).sukasi jie vienodai,net pas DOHC du veleneai ir ir ant kiekvieno cilindro po du voztuvus dasideda juos ir reikia sukt stumdyti,bet DOHC galingesnis.kiek zinau eiga stumoklio ir cilindru diametrai vienodi abu turi 6 cilindrus.

2009 Vasario 12 d. 22:58

tomas198205>> ka tu cia mane bandai prigaut ? pats blyn susiveliai ir db lievas atmaskes metai. visu pirma vienas variklis uz kita kazin ar ne kokia 10 metu naujasnis, daugiau vostuvu lengiau prateka oras, tai nera labai reiksmingas dalykas turbo varikliams nes ten ora ypucia, o atmosferikai patys traukia, ir nuo diametru priklauso kokiose apsukose geriausiai dirba variklis, kitas dalykas speju pas juos stipriai skiriasi suspaudimo laipsnis, britvos varikliuose daznas dalykas 3 vostuvai ysiurbimui, beje ir audiniu 1.8t varikliuose, kuo daugiau oro tuo daugiau galios, kuo lengviau jis prateka tuo daugiau ir gauna variklis.
del dyzeliu kazka girdejas apie ta palaipsniny degalu ypurskima, neiskart viska ypurssia, tik nezinau tiksliai kada, bet kazin ar ne pries mirties taska pirmus ypurskia, daug nesidomejau, nezinau

2009 Vasario 12 d. 23:02

tai paimk opeliu 2.0 variklius, ohc 85kw dohc 110kw, ir ten suspaudimo laipsnis vienam 9:1 kitam 10.5:1, del to ir isgaunama daugiau galios, lengviau/daugiau oro paima, daugiau kuro gauna.
o palyginus tawo paminetus variklius kely tai skirtumas daugiau negu akivaizdus, antrasis nuo didesniu apsuku pradeda traukti bet daug yspudingiau, velgi del suspaudimo laipsnio ir kitokio kompo mapo

2009 Vasario 13 d. 00:27

tomas198205>>> ziurint apie kokia ipurskimo sistema kalba eina jei apie tokius kaip laivus ir didelius variklius kaip kad pries tai rasei, tai su ju kuru mechaniniu auksto slegio siurbliu ypurskima tai neimanoma daugiau ipurksti, bet jei apie elektronine kuri naudojama automobiliuose tai tie purkstukai su pjezo technologija ipurkst gali vieno takto metu net ne dvi, o daugiau porciju. kazkada buvau skaites, kad net septynes gali duoti nezinau kiek dabar gal dar daugiau. sistema superine sumazina dizelio vibracijas ir skleidziama garsa, padidina galia ir ekonomija, tai ta technologija atsirado jau pries 10 metu turbut, bet siai sistemai reikalingas aukstos kokybes diz.kuras ne toks kaip laivuose ar generatoriams kuris su didesniu parafino ir sieros kiekiu.

2009 Vasario 13 d. 10:05

tubaranas dyzeliniai varikliai visi yra su tiesioginio ipurskimu.ten pavizdy paminejau fruktui kaip kelti AG nekeliant apsuku.va tau daejo kad reikia kubatura kelti.beto tas kuras toks pats kaip ir degalinese,pyliau i auto vaziuoja gerai.

2009 Vasario 13 d. 10:20

FRUKTAS uzeini ant kelio.tai va DOHC turi 2ileidimo ir 2 ismetimo voztuvus, OHC po 1.tai va is kur tas gaunamas suspaudimo laipsnis aukstesnis pas dohc.tai va atsakymas kai stumoklis eina apacion ir kaip svirkstas traukia ora OHC atveju per 1 voztuva praeina maziau misinio ir sudaro didesni isretinima nei DOHC.grubus pavyzdys.zinai kad oras aplink mus supantis yra 1 atmosferos.OHC siurbdamas ora del vieno voztuvo cilindre uzsidarius voztuvams oro slegis 0.5 atmosferos mazesnis nei laukia,o DOHC del 2 voztuvu isretinimas yra 0.75 atmosferos.tai va spaudziant ta misini OHC gauna 9:1 o DOHC 10,5:1.zvakei padegus misini DOHC stipriau dega nei OHC ir stipriau spaudzia stumokli apacion

2009 Vasario 13 d. 10:42

tomas198205>>> atsigauk tu *** nuo kazkokiu narkotiku, ar tu bent supranti ka as rasau ir ka tu, vaikas *** kazkoks, suspaudimo laipsnis nepriklauso nuo to kiek paima oro, nes tai nekintantis dydis, jis reiskia santyky, kiek cilindro turis didesnis uz degimo kameros. pasigydyk tu, nesuvoki kas aplink dedasi, is pradziu nusisvaigai del dohc o kai tawes paklausiau ar zinai ka tai reiskia man pradejai kazkokias pievas rasyt ir prigaudinet, del to galios kelimo irgi, sawaime suprantama kad didesne kubatura daugiau galios bet ir oro su kuru taip pat, ai nebesvaik ir ismok mintis reiksti nes nusibodai su sawo padrikais sakiniais, toks vaizdas kad dar is kosmoso negryzes

2009 Vasario 13 d. 10:43

ir apie dyzeliu kuro padavima, visu vienoda ??? nes taip pasakei, zmones, ar jus matot ka jis raso, viena diena viena kita kita ir swaiksta kazka :D

2009 Vasario 13 d. 10:47

ir dar, pami8rsau ydomiausia vieta, sakai aplink mus oras suslegtas ??? :D :D mano laikais kai fizika mokinausi tai buwo tik atmosferos slegis kazkiek kilopaskaliu, kiek nepamenu, bet tikrai nebuwo tokio dalyko kaip aplink mus atmosferu :D tokia nesamone susakiai kad net nzn kaip apie tai kalbet :D tas isretejimas yra vakuumas, o tai jau slegis su - zenklu

2009 Vasario 13 d. 11:23

Fruktas reikia mokytis.paklausk mechaniko bet kokiio kuris mokesi.jis tau pasakys kad oras supantis aplink mus yra lygus 1 atmosferai.tu tik zinai kad variklis sukasi ir kuo greiciau tuo geriau,bet nenutuoki kas vyksta tame variklyje.tu nors matei grafika variklio veikimo.nesusisnekam nes galvojau apie variklius kazka nutuoki.

2009 Vasario 13 d. 12:47

eik geriau ypusi y varikly oro ir jame pakils suspaudimo laipsnis :D negu kad cia su manim gincinsies su nieko nenutuokianciu :D

2009 Vasario 13 d. 15:00

tomas198205>>> ziuriu megsti gincitis ir nesamones rasyti kokia cia nesamone rasai kad doch turi 4 voztuvus ir och 2 voztuvus cilindrui. Skiriasi tik tiek kad doch gali tureti 5 ,o och 4 voztuvus cilindrui. Pats nezinai kuom tie varikliai skiriasi su vienodu voztuvu skaiciumi tarkim doch su 16v ir och su 16 galiu paiskint kur slypi galia doch.

2009 Vasario 13 d. 15:58

tubaranas tai kodel DOHC pabrezia tavo ta 16V juk 4 cilindrai.OHC 4 cilindru eina 8V.beto Fruktas paminejo DOHC du paskyrsymo velenus,o OHC viena, tai tiesa.pagal tave OHC turi 4voztuvus ant cilindro(tikra nesamone nebent dvitaktyje)tai paaiskink kaip ant vieno veleno padaryti kumstelius kad atidarytu abu voztuvus ileidimo ir ismetimo.

2009 Vasario 13 d. 16:10

fruktas.po iputimo pagal variklio cikla eina suslegimas.Pas DOHC cilindre mazesnis isretinimas tai reiskia daugiau misinio,nei pas OHC po to ta misini spaudzia.va tau ir gaunasi suspaudimo laipsnis didesnis.pabandyk atjunkti gafrona nuo filtro uzvest varikli ir delnu pridengti skyle, tos pacios kubaturos bet vienu atveju DOHC kitu OHC.DOHC stipriau pritrauks delna.

2009 Vasario 13 d. 16:14

tubaranas uzeik i bet kokia auto detaliu parduotuve ir pavartyk knygas kur pazymeti varikliai(kuro filtro oro filto,zvakiu)ten paraso koks variklis kiek voztuvu turi ir ar tai DOHC ar OHC.

2009 Vasario 13 d. 17:39

tomas nesigyncik tusciai pirma isitikink pries rasydamas, pats geriau pasiziurek i savo katalogus yra ir och su keturias voztuvais cilindrui bet retas varijantas, buna ir su trijais, o dazniausiai su dviems. Pagrindinis skitumas tik tas, kad doch jau minejote anksciau turi du velenelius tas pats doch turi ir nuo dvieju iki penkiu voztuvu cilindrui pagrindinis skirtumas kad dvieju veleneliu pagalba yra geriau atidarinejami voztuvai ko neimanoma nustatyti su vienu veleneliu. Identisku varikliu och ir doch skirtumas tas , kad doch isvysto daugiau apsuku ir sukimo momento kreive ilgiau tesesi .O prie mazu apsuku siek tiek daugiau galios ir sukimo momento turi och ,bet kreive greiciau baigiasi.

2009 Vasario 13 d. 17:55

tubaranas.BMW 2.5DOHC turi 24 voztuvus ir isvysto 141kW BMW 2.5OHC turi 12 voztuvu ir isvysto 125kW abu jie sukasi max 6500aps/min.o galia pas DOHC 16kW padideja vien tik del to kad per papildoma 1 ileidimo voztuva daugiau,lengviau isiurbia oro ir taip pat pasalina dujas.tinkamiausias pavyzdys su svirkstu(vel norkamanu isvadinsi)paimk svirksta ir staigiai itrauk oro ir kai sustos l.greitai uzkimsk skilute,po to ta isiurbta ora suspausk ir paziurek koki turi itraukiai.po to padaryk dar viena skilute ir bandyma atlik dar karta.su dviem skylutem oro daugiau bus.panasiai veikia ir variklis

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794