tomas198205>> tai kad manau iskelus dyzely iki bendzino sawybiu tada manau dingtu ta jo ekonomija, ir palamai man nesirisa kaip dar galima istobulinti dyz kura kad jis but pamasus y bendzina ??? o tai gal padaryk kad dyzelis suktusi kiek bendzinas sukasi, manau pats turetum suprasti kad tada dingtu sukimo momentas, kuris pas dyzely yra didesnis butent dem mazesniu rpm, didesnis suspaudimo laipsnis, didesne stumuoklio eiga, masyvesnis stumuoklis, duoda didesny NM skaiciu, bet stipriai riboja rpm, gaila neberandu foto, kur del ydomumo buwau nusifotografaves isardytus 1000cc britvos ir 1.9 d citroeno variklius, vienas sukasi iki 13000 kitas 4500, pas bendzina stumuoklio eiga bent dvigubai mazesne, stumuoklis platesnis bet daug daug trumpesnis, ziedai trys kaip dyzelio vienas, cia ir yra esminis skirtumas, vienos sawybes leidzia ddesny nm pasiekti kitos net kelis kartus daugiau rpm, ko pasekoje ir galios daugiau, ir didesnis rpm diapazonas.
beje, dabar jau sakai kad ir bendzsinas tobulejo, anksciau reket kad bendzinas ni***a netobulejo, tai kaip dabar suprast ? kur pirmiau pradetas naudoti reguliuojamas kompo kuro ypurskimas ? ar DOHC tipo variklis ? daugelis dalyku tiesiog pritaikyta dyzeliui po to kai pasiteisino ant bendzino, visada lengviau pritaikyti negu sukurti kazka naujo, dyzelis turi vienintele savybe, didesne procentu dalis panaudojama darbui atlikti, ir apmastymui, ieskoma alternatyvu kuo pakeisti naftos produktus, visur labai placiai apie vandenily diskutuojama, manau kad gal net netolimoj ateity vazinesim vandeniu, o variklio veikimo principas panasu kad bus artimesnis bendzinui, pagal kuro degima, tai kuris variklis didesniu perspektyvu turi ?
ai tiesa, atsiminiau, del ekonomijos, y bendzina dedamos dar ir dujos, IV kartos yranga leidzia nejausti skirtumos ar tai bendzinas ar dujos, ir gaunasi daug pigiau uz dyzely, tai kaip ir bendzininis variklis nebeturi to didelio minuso del ekonomiskumo vazinejant, netgi priesingai, dar pigiau uz dyzely, kaip ir dar labiau viskas pasikreipe dyzelio nenaudai