tubaranas ir fruktas nors zinot kas yra variklio taktas ir kas juose vyksta
tubaranas ir fruktas nors zinot kas yra variklio taktas ir kas juose vyksta
tomas o tu cia zinias tikrini tamsata mokytojas busi kuris pats nieko nezino kaip kad nezinai ir kuom skiriasi ohv nuo doch. anksciau minejai ten apie didelius dizelinius variklius tai atsakyk kuo skiriasi och nuo ohv jei is vis toki girdejai.
OHV nezinau bet speju V-formos variklis
tikrinu iki kokio lygio nusileist reikia
jei nezinai kas vyksta kiekviename takte su varikliu tai nesuprasi kas turi daugiau tobulejimui dyzelis ar benzinas
pas ohv velenelis yra ne ant virsaus galvos o apacioje, kas taktuose vyksta tai aisku ir pas dvitakcius variklius ir pas keturtakcius. Apie kokius tobulejimus sneki, duok pavizdi ar anksciau kazkur rasei neskaiciau pries tai forume.
skirtingai nuo benzininiu varikliu dyzeliniuose varikliuose yra svarbus dalykas degimo kamera. Kas liecia OHV negirdejau ir abejoju,kad tokie yra.zinau kad yra rotoriniai,V-formos,eiliniai,BOXER,reaktyviniai,turbininai(ne stumoklinis) varikliai,bet kad vozruvai apacioje cilindro tai ne.gal supainiojai dvitakti nuo keturtkcio?nes dvitaktyje resyverines angos yra per kurias oras paduodamas ir turi tik ismetimo vozruvus virsuje.
jau zinau paklausi del kameros nusisneku.bet pats pirkau tarpine dyz. varikliui klause kokios reikia del storio.pas benzinus visos vienodos.
voztuvai po cilindru niekaip ir negali buti pats velenelis yra zemiau galvos :) del tarpines kai pirkai klause todel, kad kai remontuoja slifuoja galvas ir kad kopensuoti nuslifuota pavirsiu yra pirmo, antro, trecio remonto tarpines tas pats ir pas benzus ne tik pas dizelius. del kameru ir tas pats tiek dizeliniame tiek ir benzininiame variklyje nuslifavus galva gausime didesni suspaudimo laipsni jei desime tokio pat storio tarpine ,bet is to gausime daugiau jegos ,bet per daug nuslifuota negerai pvz. benzas gali pradeti detuonuoti ,su tokiu benzino rusimi kokia rekomenduoja gamitojas tada teks pilti aukstesnes kokybes benzina ,bet uz tai turesim galingesni varikli tam kad to isvengti yra remontui skirtos tarpines pagal storius. Ir siaip toks galios kelimas su mandriu ipurskimu nedades galios. Ir siaip toks variklio kameros didzio nesilaikimas sumazins moto resursa.
Taigi OHV variklius atrodo, kad Chrysler gamindavo,o gal dar ir tebegamina, bet nelabai įsivaizduoju, kaip tai turi atrodyti. O dėl to SOHC, tai MIni Cooper S turi 16 V ant vieno veleno.
tomasi tomai, panasu kad tawe reikia klausinet iki kiek mum nusileist reik :D jau swaiksti ir nejauti, asilo galva, aiskinu dar karta ir paskutiny, suspaudimo laipsnis nekintantis dalykas, tai yra CILINDRO TURIO IR DEGIMO KAMEROS SANTYKIS 10.5:1 reiskiakad cilindro turis 10.5 karto didesnis uz degimo kamera, variklio kompresija, priklauso nuo suspaudimo laipsnio, ziedu bei vostuvu sandarumo, jei jau neskiri siu dalyku taui gal neberasyk cia daugiau,m jau juokingai atrodai. pasidomek isuzu trooper dyzeliniu varikliu, metai berods 2002-2003 3.0l turbo dyzel, pamatysi kaip gali buti 4 vostuvai ir tik 1 velenelis
o del OHV varikliu tai berods seni rusiski turejo tokia sistema kad vostuvus kilnojo is apacios ateinancios stangos
A zinau tokius variklius kur apacioje arba sone paskyrstymo velenas,tik kad OHV vadinas tai nezinojau.jus nei vienas nesuprantat ko varikliui reikia.varikliui reilia deguonies ir kuo daugiau jis gauna tuo jis ir galingesnis(DOHC,turbo,nitro).Fruktas rasai 10.5:1 tai parasyk kaip jis ta skaiciu isgauna,va tada suprasi kame esme.
Fruktas paimk viena varikli pamatuok kompresija ir po to istatyk turbina ir tada pamatuok kompresija.paziuresim ar vienoda bus kompresija.degimo kameros vienodos juk pagal tave ir kompresija bus vienoda.
pala ,tomai, tu nori pasakyt, kad variklio kompresija ir suspaudimo laipsnis yra vienas ir tas pats?
tomas tau parase kad tai CILINDRO TURIO IR DEGIMO KAMEROS SANTYKIS o tu klausi kaip jis isgaunamas. labai sudetingai indzinieriai apskaicioja kurdami variklius. tu neskaitai ar tau is vis ku ku. pradedi juodai besamones rasyti.
TUBARANAS>> tu dar nesupranti koks cia zmogus, primena "Tik as vienas cia protingas" pradzioj nusisnekejo del dohc, dar ir parasydamas "doch", kai paklausiau ar zinai kuo skiriasi pradejo manes klausinet tipo as nieko nenusimanau :D ale net nesuprantu kaip variklis veikia, nors perrinkes esu bendzina, bendzina turbo, dyzely ir britvos varikly, o as nusisneka kazka nei pats turbut nesuprasdamas ka kalba, minciu nesudeda ir panasiai, man panasu y apsibukinusy arba apsiratavusy zmogu cia, nu bet kad pastoviai taip jau kokia pora saw tai ka zinau.. penkis kartus isaiskino visi kad varikliui kuo daugiau oro paduosi tuo daugiau galios isgaut galesi. ir db vel nusisnekejo, turbininis bendzas tures daug mazesne kompresija, nes ir jo suspaudimo laipsnis mazesnis, o turba pucia pilnai tik davus apkrovos, kompresija matuojama siaip sukant starteriu. na palaukiam kol vel ka ne y tema suvels sakydamas ar zinai kaip tai veikia, nors postu auksciau viska aprases esu :D
jus abu nesuprantat kas ir kaip.gerai su turbina gal tau netinkamas pavizdys.paimk uzdenk paemimo anga sandariai ir tada pamatuok kompresija.ir beto nugrybata nuo temos.tai va fruktas irnkes perinkes variklius ir nematyti dyzelio potencialo tai tu xjovas mechanikas
tomas>> as taves dar karta klausiu: ar tu sakai, kad kompresija ir suspaudimo laipsnis yra vienas ir tas pats?
kitaip suformuliuosiu klausima auksciau uzduota, kas yra suspaudimo laipsnis nuo ko jis priklauso ir kas yra variklio kompresija ir nuo ko ji priklauso? tomai, sugebesi y tai atsakyt ? :D kame ta dyzelio potenciala matyt turejau ? suskeliai cia ir beje ne pirma karta :D stumuoklis plika akim toks pat. ziedai platesni, svaistikliai velenai tokie pat, kalbu ka matai plika akim, apie ju sudetis ir savybes nekalbu, tai paaiskink kur ta dyzelio potenciala turejau matyt ? ir tu apsispresk apie kokius dyzelius kalbi, ar kur ypurskima valdo elektronika, stovi elektroninia ipurkstukai ar mechaninis siurblys kur viska daro
tomas o tu taip matuoji kompresija dar pasakyk kad ismetimo vamzdi su bulve dar uzkemsi, pas taves kardanas musa :)
kaip man nuotaika pakyla sita diskusija paskaitinejus :D keep going :D
pradzioj dar rimtai zejau, bet kuo toliau tuo fainiau cia :jump:
tubaranas uzkisus duslintuva bulve kas su varikliu bus ir kodel?
Fruktas paimk varikli kuris sukasi 6000aps/min,paskaiciuok per kiek laiko padaro viena apsisukima ir suprasi skyrtuma tarp DOHC ir OHC
Fruktas kai paskaiciuosi parasyk atsakyma.
tubaranas taip kompresija matuoja prasukdamas varikli starteriu,starteris varikli prasuka mazdaug apie 300aps,min,taciau uzvedus varikli kompresija nedingsta ji yra ir su apsukom ji siektiek mazeja(misisnio suspaudimas pries ji padegant,DZ VDV oro suspaudimas kurui paduodant pries jam uzsidegus)
ir ka tu tuo nori pasakyti ? alukinis velenas viena karta apsisuka jei neklystu per 0.01 sekundes, diek DOHC tiek OHC lygiai per tiek laiko, ka tu tuo norejai pasakyti ? :D tiek ohc tiek dohc paskirstymo velenas sukasi dvigubai leciau negu alkuninis, nu ir ka tu cia suvelei ? Uzkimsus ismetika su bulve nieko nebus nes retos masinos sutinkamos lietuvoj dujos ideina per ten kur reikia :D o apie paskutinia zinute ka tu cia pasakyt sumastei ? siaip kuo greiciau suslegi ora tuo labiau ykaista jis ir kompresija dideja tuo paciu, kuo greiciau stumuoklis kyla slegdamas ora tuo maziau oro iseina pro ziedus, nebent tu turejai uomeny kad oro maziau ytraukia, bet velgi daug niuansu.. turbo... arba indukcija, esant idealioms salygoms oras ysiurbimo koliko vamzdziu tekedamas 200m/s greiciau sukuria jega, kuri leidzia pasiekti praktiskai toky pat atmosferos slegy cilindre kaip ir aplink masina, skiriasi iki 0.1 bar tam ir yra skaiciuoji ysiurbimo ismetimo vamzdziu diametrai, ilgiai susiaurejimai ir isplatejimai. na laukiu tolimesniu genieliu minciu :jump:
Zaidimas "uzduok kuo durnesni klausima" tesiamas. Kol kas aiskus lyderis tomas198205. :goodjob:
tai gaunasi variklis per ta laika 0.01s i cilindra paima ora ir ji suspaudzia.ileidimo voztuvai atidaryti buna 0.005s tai dabar pagalvok per du voztuvus ar per viena voztuva oras greiciau praeina per 0.005s
o tas vienas buna daug didesnis, nu bet neesme, ka tu cia tuo nori pasakyt ? atsigausi kada nuo kazko ar cia pastovi tawo busena but kosmose ? tu susivartei, as tau pasakiau o dabar ziuri kiek mes mokam, iki kiek tau is kosmoso reikia nusileist :D
tomas 198205 tai dar nesugalvojai ilgai galvoji galvotas vyras busi
Krize ka cia galvot jie tik tezino kad variklio A.V. saukasi ir kuo jis greiciau sukasi tuo geriau.taciau neisigilina kodel jis sukasi ir kaip galima padaryti,kad jis galingiau suktusi.
Tomai kad tu nusisneki pastoviai... negana to, uzdavineji klausimus visiem is eiles, nors pats paklaustas nesugebi atsakyt (neaisku ar del to kad nezinai ar del to kad mandras labai esi)
tomai, juokingas tu jau zinok :jump:
Matyt tomas ką tik baigė 9kl. Fizikos kursą, kurio iki galo neišmoko, tai ir velia nesąmones apie velenus ir visą darbo ciklą (goodjob)
tomai skelk teisybe
kostmose db, newerta jam iki musu nusileisti :D
cia diskusija apie dyzelius.nukrypom nuo temos.jei jus nematot dyzelio potencialo tai ka jums cia aiskinti.stebekit dyzeliniu bei benzininiu varikliu progresa.
:D ne nu perskaiciau tema :D pazvengiau kaip turi but. As aisku nespecas cia tuose dyzeliniuose varikliuose bet visiem normaliem logiskai mastantiem zmonem turetu buti akivaizdu kad tomas nenusimano sitoj sriti irgi :D kazkur kazka gal girdejes, bando pasakot ka jam bobute vienaake pasakojo, viena diena sneka vienaip, kai uzsivarto tada kita diena jau priesingai sneka :D Nu o Fruktas tai maladec, zmogus aiskiai logiskai grindzia savo nuomone ir su faktais, kaip priklauso :)
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |