Dar karta apie dyzelius..

2009 Kovo 20 d. 20:43

sensejau, tai matai apsireiske ir specialistas musu kuris tiek daug moka ir mus isbando kad zinotu kaip zemai yra musu ziniu lygis, jei viska perskaitei nuo pradziu kai as su juo pradejau tai manau kad turejai uz pilvo susiemes kvato :D

2009 Kovo 23 d. 19:02

Kaip jus nesuprantat.Dyzeliui reikia oro,gerai ispurksto kuro ir suspaudimo.kas liecia ora tai ji paduoda turbina arba pats cilindras isiurbia.bet kai kas nori lyginti atmosferke su atmosferkia tai galima butu padaryti.dyzelini kura sumaisyti su kokiu nors skysciu,kuris turetu molekulineje sudetyje daug deguonies ir nereguotu su kuru,tada galima atsisakyti turbinos.kas liecia su kuro ispurskimu paprasciausiai padidinti slegi ar pamazinti ant purkstuko skylutes.Benzinui reikia oro,benzino nebutinai ispurksti,suspaudimo ir zvakiu kurios tam tikru momentu padegtu misini.paimkim benzinini varikli su tiesioginiu ipurskimu.jau matosi problema benzina reikia purksti i cilindra pries zvakei sudirbus.kas liecia zvakes po kiekvieno degimo takto jos apsinesa ir delto kazkiek mazeja AG.

2009 Kovo 24 d. 07:59

toks jausmas, kad tu mazdaug kas savaite vis ka nors naujo suzinai ir skubi cia pasirodyt, ka ismokai ir koks protingas esi... komentarai kosminiai (negaliu sakyt kad ne i tema nes visgi apie dyzelius kalbi, bet vis tiek..) ir niekaip man neina suprast ar tu cia rimtai tiek nesuvoki, ka darai ar bandai pasisaipyt is kazko...

2009 Kovo 24 d. 12:56

ei visazini, kada bendzinas paduodamas y cilindra ? tiksliau kada ir kur jis ypusrskiamas, ir joa, kad dyzelio daugiau ypurkstu reikia SUMAZINTI skylutes ant purkstuku, skrisk y kostmosa, tai kodel nesaro tavo labai giriama buda del kuro maisymo, gal kad kaina isauga nesveikai ? arba praktiskai neina atlkikti tu teoriniu dalyku

2009 Kovo 24 d. 14:02

Kosmoanaute, o elektros varikliui ar reikia oro.

2009 Kovo 25 d. 14:14

Fruktas karbiuratorineme variiante benzas su oru maisosi karbiuratoriuje.Ipurskimo variante purskiamas pries ileidimo voztuvus, tiesiodinio ipurskimo variante i cilindra pries zvakei padegus misini.
TUBARANAS reikia tik ausinimui

2009 Kovo 25 d. 14:23

dar fruktas jei nori skrist i kosmosa kitam nesiulyk.isiaiskink ka dyzeliniuose purkstukuose duoda skylutes

2009 Kovo 25 d. 14:26

Wildy nezinau kas pas tave ten per jausmas apeme.tai nesedek prie kompo savaitem ir nelauk kol parasysiu eik pasivaiksiok.

2009 Kovo 25 d. 15:54

smagu, kad mano užvesta tema tęsiasi šeštus metus :)

2009 Kovo 25 d. 17:16

labai atsiprasau... einu pasivaiksciot...

2009 Kovo 25 d. 17:48

Ai pabusiu as nieko neismanantis geriau, tu cia protingiausias tomai :jump:

2009 Kovo 25 d. 19:49

Zodziu tomas visus pastate i vieta

2009 Kovo 25 d. 21:54

Nelaikau saves protingiausiu tiesiog suvokt reikia kaip kas vyksta.pvz rotoriniuose varikliuose nelabai suprantu kaip jis veikia,tiksliau kas ji vercia suktis.stumokliniuose uzsideges kuras,spaudzia stumokli link apatinio mirties tasko.kas zino ka nors apie rotorini idomu butu suzinoti

2009 Kovo 25 d. 23:00

na va toks protingas ir nezinai tokiu dalyku :D use google, weikims labai ydomus, gale isgauti daug lengiau negu is mums yprasto variklio, bet... pagrindinis minusas yra trumpas tarnavimo laikas, nepamenu ar kas 50000 ar 100000km kapitalinis reikalingas, nes tarp degimo kameru sunku sandaruma palaikyti

2009 Kovo 25 d. 23:17

mazdos niekada daug negesdavo. rx modeliai neišimtis ;)

2009 Kovo 25 d. 23:32

tik nepasakok kad tie varikliai ilgaamziai kaip kad sitie su stumuokliais

2009 Kovo 26 d. 09:12

Buvo prieš kelis mėnesius autopilote įdėta veikimo schema, ten panašus veikimas, kaip ir vidaus degimo variklio, ant veleno juda keli skrėmuliai trikampio formos( tas pats kaip ir cilindrai vidaus degimo varikly) ir vienus metu įsiurbia, kitu uždega, o trečiu pasisukimu išmeta dujas, ir be to rotoriniame variklyje juda tik kelios dalys, o kiek iš to paaiškinimo žinau, tai rotorinių nenaudoja, dėl didesnių kuro sanaudų, bei taršos.

2009 Kovo 26 d. 13:20

Idomus varkliai yra nemazai tikrai apie juos informacijos. Tarybiniais laikais kai kurie KGB agentai ir milicija turejo tokius variklius Lada Samarose su 150AG. Bet rusiskas motoras ir yra rusiskas. Buvo berots 2,6 kubiku ir be turbinos.

2009 Kovo 26 d. 13:30

pasirodo kad ohoho rusai pavare http://cp_www.tripod.com/rotary/pg07.htm

2009 Kovo 26 d. 19:35

TUBARANAS>>> youtube nuoroda super....mldc... Kai as domejausi tokio tipo varikliais, tai buvau uzrades berods is KTU studento daryta darba. Tenai taip pat buvo pavaizduota visi ciklai... Bijau suklyst, bet atrodo rasyta buvo kad rotoriu skaicius gali but ivairus (2,4...ir pan.) Apie ekologiskuma lyg ir nebuvo uzsiminta. O del kuro sanaudu tai buvo mineta kad jos didesnes. Kas man istrigo, tai buvo pasakyta kad tokio tipo variklyje mechaniskai besiliecianciu ir dylanciu detaliu yra zymiai maziau nei stumuokliniuose agregatuose (net buvo pateikti skaiciai bet tiksliai neatsiminsiu) ir buvo padaryta isvada kad butent del to jie patikimesni (logiskai mastant kuo maziau besidevinciu detaliu tuo mazesne tikimybe kad kuria reiks keist), bet kaip uzsimine Fruktas- sunku islaikyt sandaruma tarp kameru kurias skiria tie trys "peiliai"- nors as to patvirtint ar paneigt negaliu nes nezinau. Beje, esu girdejes mita kad rotoriniai varikliai neremontuojami- galiu pasakyt kad tai netiesa...myth busted:)

2009 Kovo 26 d. 21:15

Vaidazzz7>>> fruktas teisus mazas ju moto resusrsas berods mazdaos rx tai motoresursas 150000 aisko nuo vairuotojo priklausys , bet retas toki aprata turintis jo nepadros. Pravazinejus tai jie neremontuojami nes sudyla juose viskas kas imanoma ir reikia nauja varikli deti. Bet kaip mazda paskaiciavus pigiau toki nusipirkti nauja nei, kad remontuoti iprasta varikli su cilindrais, bet tai galima gyncitis kas is ties pigiau.

2009 Kovo 26 d. 21:18

vaidai, siais laikais viskas remontuojama tik atsiremia y $ kieky kiek gali skirti, kaip jau minejau, didziausias minusas sandarumas, tie trys peiliai kaip sakei dar ne viskas, cia tik dvi degimo kameros sienos, pagalvok apie kitas dvi, nera gamilybes sandarinimui panaudoti ziedu, nes yra kampai, del ko mazeja sandarumas ir gale tuo paciu, kitas dalykas, cilindrinio variklio ziedai yra tepami, o cia nera galimybes tai daryti, bet... kaip daugelis zinome mazda ir toliau serijiniuose naudoja siuos variklius, turint pakankamai finansu nera taip jau baisu variklio eksplotavimui ir daznam remontui skirti pinigu zinant ka sie varikliai gali, ju naudingumas daug didesnis negu cilindriniu varikliu, taipogi fizika daug ka daro, kiek galios prarandama stumuokliui paskilus stojant ir pradedant leistis ir priesingai, baisiniai kinetines energijos nuostoliai. o masiniam naudojimui ju nepaliko todel kad tiesiog daug brangesnis eksplotavimas, kam twarkyti rotoriny kapitaliskai kelis kartus kai ciclindrinis be kapitalinio gerai atsilaiko tarkim 500000km

2009 Kovo 27 d. 09:02

sita zinau turi tris kameras ileidimo degimo ir ismetimo.Zinau kad net naujas variklis valgo noramliai tepalu ir motoresursas mazas.nedaeina va kas man:uzsidega kuras,degimo kameroje susidaro spaudimas ir kas ji vercia suktis.

2009 Balandžio 08 d. 21:36

tomas nu tu ir pavarai :D taigi degdamo kuro energija :D o jei rimciau tai pasizek video pamatysi kaip alkuninis persivercia ir man rotoriui nebera kur detis jam lieka tik suktis :)

2009 Balandžio 08 d. 21:37

tam*

2009 Balandžio 09 d. 13:20

yra toks dalykas kaip inercija, rotorius sukasi ir suka velena, uzsidegus kurui dideja slegis ir y kuria nors puse tuei prasisukti kad didetu degimo kameros turis, veikiant inercijai sukasi tik y viena puse, tas pats ir paprasto variklio, tarkim senos jawo ar IZ variklis, lengvai uzsikuria y priesinga puse, spiriant kojele jauciasi kada uzsidega kuras ir didele jega vercia atgal prasisukti, jei per letai pradesi prasukti pajusi kaip atgal prasisuka ir gan daug, vos vos daugiau prasukus y priesinga puse jis ir uzsikuria

2009 Balandžio 09 d. 14:39

Fruktas tu cia pavarei.tu nors zinai kas yra inercija.is inercijos uzgesinus varikli jis dar kuri laika sukasi.java ar iz yra 2taktis,ten suk i kuria nori puse uzsives,tik degimo laipsnis vercia varikli pries laikrodio rodykle suktis.beto egzistuoja ir reversiniai varikliai jie sukasi tiek pries laikrodzio rodykle tie palei laikrodzio rodykle
Pukiss pas rotorinius varikliu alkuninio veleno nera ten siaip velenas, bet ne alkuninis.

2009 Balandžio 09 d. 19:34

ka tu cia tuo norejai pasakyt ? kad 4takcio neina uzkurt y priesinga puse ? o uzgesinus sukasi kazkiek del tos pacios inercijos

2009 Balandžio 11 d. 09:32

Fruktas.4taktu neuzkursi niekaip,benzino tai jau tikrai.atvirkstinis procesas vyksta.ismetimo taktas virsta isiurbimo, be misinio.toliau degimo taktas virsta suspaudimo misinio nera,bet cia virsutineme mirties taske suveikia zvake,misinio nera tik oras tad niekas neuzsidega. toliau suspaudimo taktas virsta "degimo" ir paskutinis taktas isiurbimo kur paduodamas misinys virst ismetimo.tas misinys nupuciamas link oro filtro,ir vel viskas is naujo.Kas liecia inericija kai gesini masina iskart ar sekundes begyje ikalk begi ir atleisk sankaba,turetu truktelet,va tau ir isinercijos variklis sukasi.kuras juk nepaduodamas o dar sukasi

2009 Balandžio 11 d. 09:41

fruktas variklis ar bet koks kitas mechanizmas pats sau nesisuka ji reikia sukti.pvz variklis mes cia diskutuojam ir kalbam tik apie 1 cilindra ju buna 2,4.5.6 ir t.t. vienas suka velena nes degimo taktas tuo metu yra kiti ta velena stabdo,nes kiti taktai vyksta,baigus degti vienm cilingrui kitas cilingras pradeda degimo takta poto 3 4 ir t.t.

2009 Balandžio 11 d. 11:13

o nemates 1 cilindro dvitakcio ar keturtakcio ? ten is inercijos daug sukasi, uzsidege ir dar tik antra karta pakilus stumuokliui vel uzsidegs, o man gali neaiskinti kas vyksta y kita puse sukantis, kalbejau apie dyzely, paprastu plundzeriniu varikliu, tik va kad dumina net labai labai uzkurus y priesinga puse nes per velai kuras ypurskiamas

2009 Balandžio 11 d. 15:53

tomas198205, toks didelis zinovas ir inzinierius nori but, bet nezinai tokiu dalyku, kad variklis yra masina, nes vienokia energija, vercia kitokia, ir joks ten ne mechanizmas. mechanizmas gali but pvz. vairo t.y. kai perduoda kazkoki judesi. :)

2009 Balandžio 11 d. 21:56

gravijus as varikli nepavadinau mechanizmu.skaityt ismok.Fruktas zoliapjuves ir grandininiai pjuklai turi 1 cilindro variklius.apktovos nedideles,stumoklis maziukas,ir ko eiga maza.kas liecia uzkurta dyzeli priesinga kryptimi tai tikiu kad uzsikuria,bet kad per velai paduoda kura tai nesamone.kaip tik jis per anksti ir maksimumas paduodamas,o oras per ismetimo sistema.siaip turejo buti geras vaizdelis

2009 Balandžio 15 d. 19:55

nemates motociklu, ar keturaciu, su net 750cc vieno cilindro warikliais ? nepasakyciau kad ten eiga maza o ypac kad mazas stumuoklis, manau neteko nei karto tokio variklio kurti su kojele tau kad supratum kaip stipriai tai daryti reikia.
Dyzelis ypurskiamas ne mirties tasle siaip o kazkiek pries jy, todel y priesinga puse uzkurus per velai ypurskia ir jis nesudega, ko pasekoje apsidumina ir neturi galios

2009 Balandžio 21 d. 14:26

taip dyzelis pries mirties taska pradedamas purksti,o baigiamas jau gerokai po mirties tasko.atvirkstinis variantas gaunasi taip kad gerokai pries mirties taska purskiamas ir jo daug pripurskia o tik labai maza dalis po mirties tasko.kadangi oro ir kuro santykis ne 1:15 o pvz 1:25 tai kuras nesudega ir va tau dumina.750cc tai stumoklio eiga padauginta is cilindro skersmens plius suma kiek yra cilindru,jei vieno silindro tai stumokliukas galingas.pvz BMW 2.0plyta(M50) yra 6 cilindru o naujasni 2.0 jau 4 cilindru, cia arba padidinta stumoklio eiga kas mazai tiketina, arba cilindro diametras.vat noreciau paklaust kuris geresnis variklis ir kodel.

2009 Balandžio 21 d. 21:53

vel kosminates :)))

2009 Balandžio 21 d. 23:39

e gal baigiam ta ot ? as zinau kaip gaunamas darbinis turis, kalbejau apie viena cilindra, pvz keturatis. manau ir eiga ir diametras didesnis, cia kuris pranasesnis neverta lygint, faktas vienas kad 4 cilindai pries 6 to pacio darbinio turio tures didesny sukimo momenta bet tiketina kad maziau ag, vienas turi vienokiu pliusu kitas kitokiu, maziau cilindru duoda didesny NM skaiciu prie mazu apsuku, nes stumuoklis masyvesnis ir t.t. o del to dyzelio jau sakiau kad kalba apie paprasta dyzely su paprastu siurbliu, ten kuras viena karta ypurskiamas ir ne tiek ilgai kaip sakai

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553