Nenutyla kalbos apie tai, kad jau antrose lenktynėse „Suber“ komandos sudėtyje Pascalį Wehrleiną keičia Antonio Giovinazzi. Patys atvejai, kai pilotas dėl traumos negali startuoti lenktynėse ir jį keičia atsarginis lenktynininkas, nėra jau tokie reti, tačiau šįkart „Sauber“ komandoje yra viskas kiek kitaip. Sprendžiant pagal komandos pranešimus, Wehrleinas pats pasakė, kad negali vairuoti mašinos ir tai atsitiko dėl treniruočių stokos.
Paprastai tariant, Pascalis baiminosi, kad jo kaklo raumenys neišlaikys visos lenktynių distancijos. Daugelis tokį pasiaiškinimą įvertino gana skeptiškai – juo labiau, kas Giovinazzi palaiko „Ferrari“ ekipa, tiekianti jėgaines „Sauber“ komandai, o Wehrleinas yra „Mercedes“ jaunimo programos narys. „Channel 4“ kanalo ekspertai spėja, kad šioje istorijoje yra žinoma toli graži ne viskas.
„Atvirai kalbant, viskas čia yra truputį keista. Niekada neteko girdėti, kad pilotas atvirai prisipažintų, kad jis per mažai išsitreniravęs dalyvauti GP etape. Tu turi būti pasiruošęs atiduoti viską, kad tik galėtumei sėsti prie „Formulės-1“ bolido vairo. Jei jis išeitų ir pasakytų, kad negali važiuoti dėl nugaros traumos, dėl tų pažeidimų, kuriuos jis per avariją gavo – tai būtų kitas reikalas. Bet jis pasakė visai ne tai, todėl tampa aišku, kad čia kažkas visko iki galo nepasako“.
Su „Channel 4“ kanalo ekspertais sutinka ir buvęs F-1 lenktynininkas Davidas Coulthardas. Jis pasisakė dar kategorškiau. „Aš to visai nesuprantu, - sakė 13-kos etapų nugalėtojas. – Anksčiau lenktynėse verždavosi dalyvauti pilotai su įvairiausimis traumomis, visi laukia iš sportininkų to, ko nesugeba paprasti žmonės. Jeigu tu gavai teisę sėsti prie greičiausio bolido vairo, tu negali paprasčiausiai atsisakyti.“