Minzz> Su GP3 editorium gali nusistatyt ir failure probability. Uzdek maksimuma, tai nei quickrace gali nenuvaziuoti nesugedes:)
Beje, jei kam idomu ar kas dar nezino, keletas patarimu/cheat'u ;) sugedus:
Transmission failure: spaudi gaza iki dugno, tegul kaukia masina, kad ir nevaziuoja. Kai temperatura pakyla iki 125 laipsniu, pasidaro engine problem, ir tada sekmingai isijungia pavaru deze, masinike pradeda vaziuoti :). Na su besibaigianciu varikliu, bet iki boksu nuriedeti galima. O boksuose varikli sutaisyt tai ne problema. Bet jei isvaziavus vel ijungia transmission failure, tai batai, lenktynes sugadintos...
Engine problem, water leak, oil leak: isjungti automatine pavaru deze (F2), ijungti kokia penkta pavara ir ja vaziuoti iki boksu. Masina vaziuos kaip trulas, bet mazom apsukom tauposi variklis. Iki boksu velgi daugiau sansu nuriedeti.
Vengrijoje turejau siuos gedimus starto-finiso tiesiojoje, tai abu kartus nuvaziavau po pilna rata iki boksu.
Galine suspension failure: labai bjaurus dalykas, velniskai sunku nuvairuoti, bet atsargiai akseleruojant imanoma kelis posukius iveikti. Manau, cia F7 butina.
Visa kita baikos :)