Del GP3 automobiliu pazeidimo

2002 Liepos 27 d. 01:28

kazkaip pastebejau, kad zaidziant GP3 nusistacius visus pazeidimus(nu, kad gali sugest variklis, nulekt ratas, sustreikuot elektronika), man niekad nenulekia nei ratas, nei sejp masina susidauzo(o dauzyt as ja bandziau kiek kartu speceliai dauzyt)
kodel kitos masinos(valdomos kompo) duzta, o mano ne?
gal reikia DAR kaip nors papildomai kanors sureguliuot?
is anxto aciu

2002 Liepos 27 d. 09:27

Isjunk nepazeidziamuma su F4 ;)

2002 Liepos 28 d. 02:10

nu nafik, o as tiek kartu masina speceliai dauzau, o apie tai ne nepagalvojau :)
ot 2rnelis as
formulex>>>>> aciu, kad pasakei/priminei ;)

2002 Liepos 29 d. 15:16

Minzz> Su GP3 editorium gali nusistatyt ir failure probability. Uzdek maksimuma, tai nei quickrace gali nenuvaziuoti nesugedes:)
Beje, jei kam idomu ar kas dar nezino, keletas patarimu/cheat'u ;) sugedus:
Transmission failure: spaudi gaza iki dugno, tegul kaukia masina, kad ir nevaziuoja. Kai temperatura pakyla iki 125 laipsniu, pasidaro engine problem, ir tada sekmingai isijungia pavaru deze, masinike pradeda vaziuoti :). Na su besibaigianciu varikliu, bet iki boksu nuriedeti galima. O boksuose varikli sutaisyt tai ne problema. Bet jei isvaziavus vel ijungia transmission failure, tai batai, lenktynes sugadintos...
Engine problem, water leak, oil leak: isjungti automatine pavaru deze (F2), ijungti kokia penkta pavara ir ja vaziuoti iki boksu. Masina vaziuos kaip trulas, bet mazom apsukom tauposi variklis. Iki boksu velgi daugiau sansu nuriedeti.
Vengrijoje turejau siuos gedimus starto-finiso tiesiojoje, tai abu kartus nuvaziavau po pilna rata iki boksu.
Galine suspension failure: labai bjaurus dalykas, velniskai sunku nuvairuoti, bet atsargiai akseleruojant imanoma kelis posukius iveikti. Manau, cia F7 butina.
Visa kita baikos :)

2002 Liepos 29 d. 18:08

ir kur tiek visko zinai? ;)

2002 Liepos 30 d. 09:25

Gyvenimo patirtis;) Pats dar su GP2 laksciau pries kokius 4 metus, kelis cempionatus 100% pravariau, paskui su GP3, bet ten sunkiau sekesi, daugiausia practise budavo su Minardi setupus slifuojant. Nu dar quickrace pralekdavau del smagumo, arba lietuje kokia megiama trasa. Bet viena juoda diena pamiro mano hardas, ir viskas viskas, visa kolekcija, visi mano patchai, setupai, utilitai ir kiti pribumbasai nuejo velniop... Ech...:( Atejo GP4, pradesim viska is naujo.

2002 Liepos 30 d. 10:02

mantioras>>>uzuojauta del GP2, sveikinu su GP4 ;)

TOP naujienos

F-1.lt pulsas