Sunkesni ir aukštesni pilotai kitais metais vėl turės problemų, kai ant bolidų bus montuojama „Halo“ sistema.
Atsižvelgdama į tai, kad kitais metais bus naudojama nauja saugumo sistema, FIA padidino minimalų bolido svorį 6 kg. Bet komandos paskaičiavo, kad pradėjus naudoti „Halo“ bolido svoris padidės 14 kg. Tai reiškia, jog kai kurios ekipos praras galimybę laisviau naudotis balastu. Dėl to aukštesni ir sunkesni pilotai bus priversti numesti daugiau svorio.
„Mums ši problema yra žinoma ir mes apie tai diskutuojame“, - sakė vienas aukščiausių pilotų F-1 rikiuotėje Nico Hulkenbergas.
„Tai politinė situacija. Dėl taisyklių pokyčių turi sutarti visos komandos. Bet kai kurios komandos nenori didinti minimalaus svorio. Tad tai nėra geriausia situacija.“
„Man, kaip aukštam ir sunkiam pilotui, tai tikrai sukels papildomų problemų. Tai bus tam tikra bausmė. Komanda jau įspėjo mane, kad bus problemų su svoriu ir paprašė manęs laikytis dietos. Aš jiems pasakiau, kad to nedarysiu.“
„Haas“ lenktynininko Romaino Grosjeano teigimu, dėl „Halo“ sistemos jis taip pat turės problemų.
„Mano bolidas dabar yra ant ribos, o gal net ir per daug sunkus. Jei „Halo“ tikrai bus tokia sunki, mes turėsime problemų“, - kalbėjo prancūzas.
„Man teks atsikratyti bent vieno kaulo. Dabar esu per sunkus. Jei galėčiau rinktis, norėčiau būti sunkesnis. Ruošiami tam tikri pasiūlymai, kurie turėtų išspręsti šitą problemą.“
N. Hulkenbergas tiki, kad „Halo“ sistemos anksčiau ar vėliau bus atsisakyta.
„Nemanau, kad „Halo“ išsilaikys F-1 labai ilgai. Žmonės anksčiau ar vėliau supras, kad galime lenktyniauti ir be jos.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Tadux15 | 565 |
2. | ramasgo | 556 |
3. | Dainius Bendikas | 556 |
4. | mantioras | 554 |
5. | Kęstutis Šimkus | 553 |