Ar tikrai shi taip zema laikyta Mclaren nosis yra zemiausia? Man rodos, kad 98m. nosis buvo zemiau. Gal kas turit duomenu? Beje, kuris aerodinamikos kelias teisingesnis? Nes shiemet labai ishsiskiria lyderiu aerodinamika.
Ar tikrai shi taip zema laikyta Mclaren nosis yra zemiausia? Man rodos, kad 98m. nosis buvo zemiau. Gal kas turit duomenu? Beje, kuris aerodinamikos kelias teisingesnis? Nes shiemet labai ishsiskiria lyderiu aerodinamika.
pagal rezus tai lyg ir ferrari geriausia ;)
Manau kad aerodinamika siemet pazangiausia Renault masinu.
1. Ferrari 2. BAR/Renault
Na, 1998 neprisimenu, kad butu zemos nosys. Kaiptik jos buvo gana aukstos. Zemos nosys buvo 9-am desimtmety bei 10-o desimtmecio pradzioje.
Minzz, argi ne saunus buvo laikai? Musu aukso amzius..
Daimyo >>>> True, true... Brings back memories :grad:
Del nosiu: kaip ten bebutu McLaren yra ispudingiausia. O Minardi tai primena 1998-99 m. Ferrari :)
o Williams sniego valymo aparata
O man Williams primena apversta Gillette :satan:
Kaip bebutu gaila siemet McLarenui nepadeda nei auksta nei zema nosis:(Geriau varikli normalu padarytu....
Visgi visi aerodinaminiai sprendimai turbut vienodai efektyvus, top komandos juk negali nugrybauti shioje f-1 dalyje.
na nevarykit taip ant williams manau,kad ju masina viena is graziausiu f1,tikrai padare dideli zingsny derindami prieky prie saugumo ir patvarumo
BMW tai apverstos roges!!Bet gilletas tai supper :D
man atrodo kuo nosis zemesne, tuo geriau. as paziuriu labai paprastai - zekit, jei nosis auksta, tada nosies apacia turi padaryti lanka, kad suzemetu. tada tas lankas aerodinamiskai kelia nosi - jis juk vidine dalimi labiau kelia, nei kad zemai nuleistos nosies kilimas i virsu apskritimo isorine dalimi, kuri spaudzia siek tiek nosi zemyn. itariu kad nieks nieko nesupras ;]
srt>>>Butent.
Laimei Williams shiemet kitaip atrodo, nes 3 metus beveik nesikeite.
Mobil 1> gali ir su nosimis F-1 komandos nugrybaut. Atsimenu 2001, kai tik buvo pakeisti reikalavimai bolido priekiui. Tada McLarenams uzluzo kompai aerotunely ir pateike neteisingus duomenis. Tai po 3 ar 4 etapu teko nosi nuo Ferrari kopijuot
nu va ir Maclai nosi kopino nuo Fierkiu ;) kas dar?
Samir>>> del nosiu, tai norejau pasakyt, kad negali sau leisti suklysti, todel daug bando, kol pritaiko.
Ir kai 2002m. arrows bolidai su aukstom nosim buvo, ir nepadejo nosys i starta pajudet :)
Speju, kad bolidu nosys yra labiausiai isvystytos ir daugiausiai variantu bei bandymu apturejusios dalys :mutant:
Na sunku spresti kurios komandos aerodinamikos paketas geriausias, juk ne tik jis lemia bolido greiti, bet bendrai Ferrari ekipa atrodo siemet stipriausia, vel :D
Ferrari uzk.... juodai!
2000 Ferrari nosis buvo supper pakelta - tai nesutrukde MS surinkti 108 taskus ir laimeti titula.
2001 Ferrari nosis buvo supper 'zema' - tai nesutrukde MS surinkti 123 taskus ir laimeti titula.
Cituojame Mobil 1 > "...visi aerodinaminiai sprendimai turbut vienodai efektyvus..."
DeMeo> tiesiog nosys geriausiai matomos, kiek bandymu apturejo pvz dugnas nieks nezino
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |