fnatic
IP: 22a073a | 08/02 10:54 Atsakyti
MCL-_-fanas
08/01 19:44

Juk nesenai visi skalambijo kaip hulkas dės strola ir ims podiumą savo pirmą :D

DAr ne vakaras, McLAren fane, lenktynėse Hulkas turėtų geriau atrodyt negu hotlapuose. Va dėl ko Hulkas gavo pavažiuot o ne visokie Gutierizai, nes jis atvažiavo visas sesijas net neapsisukęs ir visai nedaug atsilikęs nuo Stroliuko - pirmą kartą važiuodamas su šita mašina :D
fnatic
IP: 22a073a | 08/02 10:54 Atsakyti
MCL-_-fanas
08/01 19:44

Juk nesenai visi skalambijo kaip hulkas dės strola ir ims podiumą savo pirmą :D

DAr ne vakaras, McLAren fane, lenktynėse Hulkas turėtų geriau atrodyt negu hotlapuose. Va dėl ko Hulkas gavo pavažiuot o ne visokie Gutierizai, nes jis atvažiavo visas sesijas net neapsisukęs ir visai nedaug atsilikęs nuo Stroliuko - pirmą kartą važiuodamas su šita mašina :D
kart
IP: c414651 | 08/01 20:29 Atsakyti
mariusis
08/01 20:20

Aš suprantu taip, vienas dalykas iššaukė kitą ir atvirkščiai. Žodžiu ferrari nuskriaudė- susitarė, pripildė, o mb didžiausi sukčiai ir su jais nei tariasi kas, nei reglamentus pildo. Žodžiu, o faktai tai čia ir, jie būtų tvirti, kai visi žinotų susitarimą kas tiksliai nutarta, o dabar viskas prabėgom palei vandens paviršių visiems žinoma ir čia galima postringauti į sveikatą. Komandos ir to norėjo atsakymo ar gavo? Ne. Nu ir gerai.

Nesuprantu, ko tu čia tuos susitarimus akcentuoji. Man visiškai tai neįdomu, nes aš kalbu apie technologijas apeinant reglamentą, kurios anksčiau ar vėliau būna uždraustos, kaip kad DAS, Renault masės amortikai, F-duct, dvigubi difuzoriai ir panašiai.

Neabejoju, kad ir dabar be DAS yra ir daugiau technologijų apeinant reglamentą apie kurias vėliau sužinosim arba ne.
mariusis
IP: 7ad5add | 08/01 20:20 Atsakyti
kart
08/01 20:04

Man nekliuvo, tiesiog aš apie ratus, tu apie batus.

Aš ne nuomone dalinuosi, o faktais, kad tam, jog išspręsti Ferrari klausimą, reikėjo papildyti reglamentą, nes pagal seną reglamentą Ferrari "čytai" buvo legalūs.
Jų nelegalumą gal ir įmanoma įrodyti, bet tai per daug ilgas proceas, kuris niekur nebūtų nenuvedęs.

Aš suprantu taip, vienas dalykas iššaukė kitą ir atvirkščiai. Žodžiu ferrari nuskriaudė- susitarė, pripildė, o mb didžiausi sukčiai ir su jais nei tariasi kas, nei reglamentus pildo. Žodžiu, o faktai tai čia ir, jie būtų tvirti, kai visi žinotų susitarimą kas tiksliai nutarta, o dabar viskas prabėgom palei vandens paviršių visiems žinoma ir čia galima postringauti į sveikatą. Komandos ir to norėjo atsakymo ar gavo? Ne. Nu ir gerai.
kart
IP: c414651 | 08/01 20:04 Atsakyti
mariusis
08/01 19:59

Ir tau kliuvo, sorry, nenorėjau 😀
Taip taip, klientės ir kažkaip šūdą malti pradėjo ir praėjusiam sezono antroje pusėje ir toliau nepavažiuoja ir aišku kaltas reglamento papildymas, kas kitas, susitarimas čia tik kaip sakai, dėl technologijų. O tau atrodo kitaip ir aš kaip visad trolinu, o tu su teisingiausia nuomone, net nebandysiu ginčytis :) p.s. O dėl ko tas reglamento papildymas buvo iššauktas? Po tyrimo ar prieš tyrimą?

Man nekliuvo, tiesiog aš apie ratus, tu apie batus.

Aš ne nuomone dalinuosi, o faktais, kad tam, jog išspręsti Ferrari klausimą, reikėjo papildyti reglamentą, nes pagal seną reglamentą Ferrari "čytai" buvo legalūs.
Jų nelegalumą gal ir įmanoma įrodyti, bet tai per daug ilgas proceas, kuris niekur nebūtų nenuvedęs.
mariusis
IP: 7ad5add | 08/01 19:59 Atsakyti
kart
08/01 19:45

Užuot eilinį kartą bandydamas trolint, skaityk komentarą, kol suprasi, nes akivaizdžiai pro šalį pravarei.

Ir tau kliuvo, sorry, nenorėjau 😀
Taip taip, klientės ir kažkaip šūdą malti pradėjo ir praėjusiam sezono antroje pusėje ir toliau nepavažiuoja ir aišku kaltas reglamento papildymas, kas kitas, susitarimas čia tik kaip sakai, dėl technologijų. O tau atrodo kitaip ir aš kaip visad trolinu, o tu su teisingiausia nuomone, net nebandysiu ginčytis :) p.s. O dėl ko tas reglamento papildymas buvo iššauktas? Po tyrimo ar prieš tyrimą?
kart
IP: c414651 | 08/01 19:45 Atsakyti
mariusis
08/01 19:34

Jei taip sakai, negaliu net bandyti suabejoti.
P.s. Geros technologijos vilktis 😁

Užuot eilinį kartą bandydamas trolint, skaityk komentarą, kol suprasi, nes akivaizdžiai pro šalį pravarei.
MCL-_-fanas
IP: 0bf7f8c | 08/01 19:44 Atsakyti
fnatic
08/01 18:54

Nuo kada Strollas gerai važiuot pradėjo? Pasodintum ne prie Perezo, ne prie Hulko, o prie Premium klasės piloto - išnyktų jo gerumas kaip ir Ocono išnyko prie Ricardo, o Oconas prie Perezo juk gerai atrodė Force Indijose? Ateities čempionas.

Juk nesenai visi skalambijo kaip hulkas dės strola ir ims podiumą savo pirmą :D
mariusis
IP: 7ad5add | 08/01 19:34 Atsakyti
kart
08/01 17:50

Galios kritimas atsirado po reglamento papildymo, o ne susitarimo. Susitarimas buvo tik dėl to, kad neatskleis technologijų. Bet tos technologijos pagal seną reglamentą buvo legalios, kaip ir DAS, Renault masės amortikai ir kiti sprendimai, kurie buvo vėliau uždrausti.

Jei taip sakai, negaliu net bandyti suabejoti.
P.s. Geros technologijos vilktis 😁
mariusis
IP: 7ad5add | 08/01 19:32 Atsakyti
Jonaitis
08/01 18:42

paklupejai jau pries telika po Ham pole ? :)

Smegenų padaugėjo? Nors bereikalings klausimas, triedi tas pačias nesąmones kelias savaites iš eilės. Galvok kažką naujo-atsibodai.
fnatic
IP: 08065f6 | 08/01 18:54 Atsakyti
MCL-_-fanas
08/01 16:59

Kas su tuom strolu blogai. Ok praeitas sezonas tikrą gėda, bet ši sezoną tikrai varo neblogai...

Nuo kada Strollas gerai važiuot pradėjo? Pasodintum ne prie Perezo, ne prie Hulko, o prie Premium klasės piloto - išnyktų jo gerumas kaip ir Ocono išnyko prie Ricardo, o Oconas prie Perezo juk gerai atrodė Force Indijose? Ateities čempionas.
Jonaitis
IP: ec13005 | 08/01 18:42 Atsakyti
mariusis
08/01 17:18

Visų pirma, keisti tie susitarimai su Fia ir po jų galios kritimas. Sutapimas?Nemanau.Antra, mb protingiausi sukčiai! Žlugdo sportą, bukowskis jau televizorių pardavė.

paklupejai jau pries telika po Ham pole ? :)
kart
IP: c414651 | 08/01 17:50 Atsakyti
mariusis
08/01 17:18

Visų pirma, keisti tie susitarimai su Fia ir po jų galios kritimas. Sutapimas?Nemanau.Antra, mb protingiausi sukčiai! Žlugdo sportą, bukowskis jau televizorių pardavė.

Galios kritimas atsirado po reglamento papildymo, o ne susitarimo. Susitarimas buvo tik dėl to, kad neatskleis technologijų. Bet tos technologijos pagal seną reglamentą buvo legalios, kaip ir DAS, Renault masės amortikai ir kiti sprendimai, kurie buvo vėliau uždrausti.
mariusis
IP: 7ad5add | 08/01 17:18 Atsakyti
kart
08/01 17:12

Visu pirma, tai Ferrari nesukčiavo su varkiliu, nes viskas buvo pagal reglamentą. Antra, Mersų tas pats DAS lygiai taip pat padarytas apeinant reglamentą. Neabejoju, kad tų sprendimų apeinant reglamenta yra pas visus.

Visų pirma, keisti tie susitarimai su Fia ir po jų galios kritimas. Sutapimas?Nemanau.Antra, mb protingiausi sukčiai! Žlugdo sportą, bukowskis jau televizorių pardavė.
kart
IP: c414651 | 08/01 17:12 Atsakyti
mariusis
08/01 17:07

Tai sakau, sukčiai, kitaip negali būti. Ferrari kai su varikliu sukčiavo, tai buvo beveik lygiai ar net lygiai, tai tie-mb tikrai sukčiauja.

Visu pirma, tai Ferrari nesukčiavo su varkiliu, nes viskas buvo pagal reglamentą. Antra, Mersų tas pats DAS lygiai taip pat padarytas apeinant reglamentą. Neabejoju, kad tų sprendimų apeinant reglamenta yra pas visus.
mariusis
IP: 7ad5add | 08/01 17:07 Atsakyti
žiūrim
08/01 17:05

kaip pasakysi, bet neutraliam žiūrovui skirtumas tarp pirmos ir trečios vietos 1.147 skirtumas yra nežmoniškas

Tai sakau, sukčiai, kitaip negali būti. Ferrari kai su varikliu sukčiavo, tai buvo beveik lygiai ar net lygiai, tai tie-mb tikrai sukčiauja.
žiūrim
IP: 4638773 | 08/01 17:05 Atsakyti
mariusis
08/01 17:03

Viskas tik dėl DAS ir kad yra sukčiai!

kaip pasakysi, bet neutraliam žiūrovui skirtumas tarp pirmos ir trečios vietos 1.147 skirtumas yra nežmoniškas
kart
IP: c414651 | 08/01 17:04 Atsakyti
Įdomiai visi už top 3 išsirikiavę. Jaunimas veža patirčiai.
mariusis
IP: 7ad5add | 08/01 17:03 Atsakyti
žiūrim
08/01 17:01

+1.1 užvežė...

Viskas tik dėl DAS ir kad yra sukčiai!
žiūrim
IP: 4638773 | 08/01 17:01 Atsakyti
+1.1 užvežė...

TOP naujienos