ddt
IP: 21ec4ad | 10/01 17:17 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
10/01 13:22

Bet tai čia po penkių metų dar tie nauji varikliai. Kad gali susipurtyti rinka, tai taip. Bet dar net realių apmatų nėra tų variklių, tik kažkokie išplaukę pasvarstymai. Čia, kaip suprantu, apie artimesnę ateitį kalba.

Williams yra 9x konstruktorių čempionai. Jei keis investuotojai vardą, tai iš esmės netenka visų šitų titulų. Būtų tiesiog kvailas ėjimas pervadinti į kokį nors investing point racing. Nesąmonė tiesiog, komandos pavadinimas ir istorija taip pat įėjimo į pardavimo sandorį. Jei taip padarys, akivaizdu, kad nelabai supranta tada, ką pirko.

Naujo variklių gamintojo nebus iki naujo reglamento. Aš tuo šventai tikiu, nes gamintojams nėra prasmės investuoti milžiniškus pinigus į seną technologiją. Nežinau ar atsiras ir su nauju reglamentu. Nu, gal, jei jėgainė taps ženkliai pigesnė.

Dėl tolimesnės Williams kaip komandos strategijos, tai sutinku. Dabar gali sakyti vieną, o daryti kitą. Niekas jų nieko neverčia daryti ar nedaryti. Williams, jei gerai atsimenu, vis dar yra listinguojama biržoje. Tai biškį reikia ir pareiškimus atsargiai daryt, nes tai turi įtakos komandos vertei, jei pradės kokias tai pievas šnekėt, o rezultatų nebus.

Jojo, Fomenko irgi atėjo į F1 su skambiais pažadais ir tolimom vizijom :)
kart
IP: f7279b8 | 10/01 15:01 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
10/01 13:22

Bet tai čia po penkių metų dar tie nauji varikliai. Kad gali susipurtyti rinka, tai taip. Bet dar net realių apmatų nėra tų variklių, tik kažkokie išplaukę pasvarstymai. Čia, kaip suprantu, apie artimesnę ateitį kalba.

Williams yra 9x konstruktorių čempionai. Jei keis investuotojai vardą, tai iš esmės netenka visų šitų titulų. Būtų tiesiog kvailas ėjimas pervadinti į kokį nors investing point racing. Nesąmonė tiesiog, komandos pavadinimas ir istorija taip pat įėjimo į pardavimo sandorį. Jei taip padarys, akivaizdu, kad nelabai supranta tada, ką pirko.

Naujo variklių gamintojo nebus iki naujo reglamento. Aš tuo šventai tikiu, nes gamintojams nėra prasmės investuoti milžiniškus pinigus į seną technologiją. Nežinau ar atsiras ir su nauju reglamentu. Nu, gal, jei jėgainė taps ženkliai pigesnė.

Dėl tolimesnės Williams kaip komandos strategijos, tai sutinku. Dabar gali sakyti vieną, o daryti kitą. Niekas jų nieko neverčia daryti ar nedaryti. Williams, jei gerai atsimenu, vis dar yra listinguojama biržoje. Tai biškį reikia ir pareiškimus atsargiai daryt, nes tai turi įtakos komandos vertei, jei pradės kokias tai pievas šnekėt, o rezultatų nebus.

100% jie kalba apie ilgalaikes perspektyvas, nes:

1. Taip ir parašyta "Jie atėjo ne tik su pinigais ir noru investuoti. Juos domina ilgalaikė perspektyva"
2. Williams su Mersais pasirašė variklių tiekimo sutartį iki 2025m. Abejoju ar kas ją nutraukinės.
3. Nesakoma, kad visiškai norima atsiriboti pirkimo iš kitų komandų. Kalbama, kad jie nenori tapti viską perkančia komanda, kaip tą daro Haas ar dabar RP.
Čia, spėju, klausimas taip suformuluotas buvo, jog tiesiog buvo patikslinta, kad išlaikys dabartinę kryptį ir tobulins bolidus, kurdami savo detales.

O kas bus po 2025m, tai priklausys nuo naujo reglamento. Taip, naujas variklių reglamentas greitai priimtas nebus, bet gairės, manau, turėtų paaiškėti 2-3 metų laikotarpyje.
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 10/01 13:22 Atsakyti
kart
10/01 09:08

Pradėkim nuo to, kad Williams parduota. Viskas, jos nėra, liko tik pavadinimas, nežinia kiek ilgai. Kita, tai PU alternatyva gali būti ir pritrauktas naujas variklių gamintojas.
Nereikia pamiršti ir to, kad F1 greitu metu turės apsispręsti dėl naujų variklių reglamento, kuris tikrai turėtų išjudinti rinką.

Bet tai čia po penkių metų dar tie nauji varikliai. Kad gali susipurtyti rinka, tai taip. Bet dar net realių apmatų nėra tų variklių, tik kažkokie išplaukę pasvarstymai. Čia, kaip suprantu, apie artimesnę ateitį kalba.

Williams yra 9x konstruktorių čempionai. Jei keis investuotojai vardą, tai iš esmės netenka visų šitų titulų. Būtų tiesiog kvailas ėjimas pervadinti į kokį nors investing point racing. Nesąmonė tiesiog, komandos pavadinimas ir istorija taip pat įėjimo į pardavimo sandorį. Jei taip padarys, akivaizdu, kad nelabai supranta tada, ką pirko.

Naujo variklių gamintojo nebus iki naujo reglamento. Aš tuo šventai tikiu, nes gamintojams nėra prasmės investuoti milžiniškus pinigus į seną technologiją. Nežinau ar atsiras ir su nauju reglamentu. Nu, gal, jei jėgainė taps ženkliai pigesnė.

Dėl tolimesnės Williams kaip komandos strategijos, tai sutinku. Dabar gali sakyti vieną, o daryti kitą. Niekas jų nieko neverčia daryti ar nedaryti. Williams, jei gerai atsimenu, vis dar yra listinguojama biržoje. Tai biškį reikia ir pareiškimus atsargiai daryt, nes tai turi įtakos komandos vertei, jei pradės kokias tai pievas šnekėt, o rezultatų nebus.
oferis
IP: 188157f | 10/01 13:19 Atsakyti
raeralas
10/01 13:12

www︆.︆LeeXi︆.︆net - puikus projektas suauggusiems, norrintiems sussirasti parrrtnerį passimylėti

O kavos atsigert partneres ten negalima susirast? 😂
raeralas
IP: edb814b | 10/01 13:12 Atsakyti
www︆.︆LeeXi︆.︆net - puikus projektas suauggusiems, norrintiems sussirasti parrrtnerį passimylėti
kart
IP: ff4c1cb | 10/01 09:08 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
09/30 22:24

Williams net savo galios viršūnėje jėgainės negamino ir niekada negamins. Čia kalba eina apie tai, kad jie nori kurti kiek įmanoma daugiau to, ką patys gali sukurti. Važiuoklė, pavarų dėžės ir etc., ką kitos komandos perka iš variklių tiekėjo. Aš viską puikiai supratau, nes tą mantrą Williams kartoja jau n-metų.

Nebent čia buvo sarkazmas, kurio nesupratau.

Pradėkim nuo to, kad Williams parduota. Viskas, jos nėra, liko tik pavadinimas, nežinia kiek ilgai. Kita, tai PU alternatyva gali būti ir pritrauktas naujas variklių gamintojas.
Nereikia pamiršti ir to, kad F1 greitu metu turės apsispręsti dėl naujų variklių reglamento, kuris tikrai turėtų išjudinti rinką.
CBRV
IP: e3b3085 | 10/01 06:59 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
09/30 22:24

Williams net savo galios viršūnėje jėgainės negamino ir niekada negamins. Čia kalba eina apie tai, kad jie nori kurti kiek įmanoma daugiau to, ką patys gali sukurti. Važiuoklė, pavarų dėžės ir etc., ką kitos komandos perka iš variklių tiekėjo. Aš viską puikiai supratau, nes tą mantrą Williams kartoja jau n-metų.

Nebent čia buvo sarkazmas, kurio nesupratau.

is Williams liko pavadinimas tik, kuris galbut tik rinkodaros tikslais kolkas paliktas, taigi, kolkas nera pagrindo tiket-netiket ju pareiskimais ( dar per mazai laiko praejo).
>
IP: 53f29f9 | 10/01 00:01 Atsakyti
Kreipkites i Ferari kuri kelintus metus "drebina pamatus",kuriai nera skirtumo, uzimti 6 vieta,ar atvaziuoti 6.
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 09/30 22:24 Atsakyti
CBRV
09/30 22:03

tamsta, matyt, kazko nesupratai, Williams ateity nori viska gamintis patys, tame tarpe ir jegaine

Williams net savo galios viršūnėje jėgainės negamino ir niekada negamins. Čia kalba eina apie tai, kad jie nori kurti kiek įmanoma daugiau to, ką patys gali sukurti. Važiuoklė, pavarų dėžės ir etc., ką kitos komandos perka iš variklių tiekėjo. Aš viską puikiai supratau, nes tą mantrą Williams kartoja jau n-metų.

Nebent čia buvo sarkazmas, kurio nesupratau.
CBRV
IP: e3b3085 | 09/30 22:03 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
09/30 21:50

Na, kad nebus komanda kliente, tai OK.
Bet jei reiktų keisti Mercedes variklius, tai kas vietoj jų?
Renault neturi klienčių, bet kažin ar tieks variklius geresnėm sąlygom, nei dabar Mercedes tiekia.
Ferrari? Ne. Tiesiog ne.
Honda. Galbūt. Bet irgi ne už dykai.
Tai kol kas, panašu, kad Williams variklių fronte turi geriausią pasirinkimą, ir, lyg, tą sutartį pratęsė.

tamsta, matyt, kazko nesupratai, Williams ateity nori viska gamintis patys, tame tarpe ir jegaine
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 09/30 21:50 Atsakyti
Na, kad nebus komanda kliente, tai OK.
Bet jei reiktų keisti Mercedes variklius, tai kas vietoj jų?
Renault neturi klienčių, bet kažin ar tieks variklius geresnėm sąlygom, nei dabar Mercedes tiekia.
Ferrari? Ne. Tiesiog ne.
Honda. Galbūt. Bet irgi ne už dykai.
Tai kol kas, panašu, kad Williams variklių fronte turi geriausią pasirinkimą, ir, lyg, tą sutartį pratęsė.

TOP naujienos

F-1.lt pulsas