Seniausi komentarai
Klepsidra
| Kovo 25 d. 20:41
deivec
| Kovo 25 d. 18:55

taip visciukas paskaiciuosime rudeni su RBR.
Galbut integracija variklio i masina irgi buvo problema....

praeita rudeni su Toro Rosso integracija, kas trukde skaiciuoti?
HOX
| Kovo 25 d. 18:55
apsifailino juodai, kodel nepasidomejo kokie varikliai LMP1 klaseje laimi ;)
deivec
| Kovo 25 d. 18:55
Klepsidra
| Kovo 25 d. 15:33

svarbiausia, kad visada atsiras palyginanciu kai ka su pirstu - mat su Mercedes irgi blogai vaziavo. Tai ko tu *** nelyginti, kad pries tai su Mercedes n metu gerai vaziavo? Ar neparanku ar visgi taip pat nesusije?
Boullier nieko naujo nepasake. Beliko sulaukti mechaniku, inzinieriu ir pan knygu, kuriose paaiskes, kas buvo GP2 komentaru tikrasis autorius ir organizatorius.
Is kitos puses, dziugu, kad Honda juda i prieki, bet kolkas, panasu, visdar ne Mercedes ir ne Ferrari lygoj ir kazin, po kurio laiko ja pasieks.

taip visciukas paskaiciuosime rudeni su RBR.
Galbut integracija variklio i masina irgi buvo problema....
YZF
| Kovo 25 d. 15:55
Life
| Kovo 25 d. 13:44

Helmutas Malko sakė, kad dabar variklis yra stipriausia ir reikia patobulinti važiuoklę, bet kokiu atveju, su šūdinu varikliu kaip Renault Maxas tikrai nebūtų aplenkęs abiejų Ferrarių. :)

Helmutas sake kad RBR priekyje Mersu. Tu vis dar tiki jo kliedesiais? Nebuk naivuolis. O kad RBR su Renault butu irgi paeme ta pacia 3 vieta tai net klausimu nera. Praeito sezono gale jie su Renault pergaliu pora pasieke (Brazilija galima uzskaityti) ir reguliariai dare Ferrari kituose etapuose, tai nematau priezasciu kodel staiga pajegumas turetu smarkiai kristi.
Klepsidra
| Kovo 25 d. 15:33
svarbiausia, kad visada atsiras palyginanciu kai ka su pirstu - mat su Mercedes irgi blogai vaziavo. Tai ko tu *** nelyginti, kad pries tai su Mercedes n metu gerai vaziavo? Ar neparanku ar visgi taip pat nesusije?
Boullier nieko naujo nepasake. Beliko sulaukti mechaniku, inzinieriu ir pan knygu, kuriose paaiskes, kas buvo GP2 komentaru tikrasis autorius ir organizatorius.
Is kitos puses, dziugu, kad Honda juda i prieki, bet kolkas, panasu, visdar ne Mercedes ir ne Ferrari lygoj ir kazin, po kurio laiko ja pasieks.
Life
| Kovo 25 d. 15:10
Lexxus
| Kovo 25 d. 14:38

Štai čia kiečiausias topas - atsilieki keliais arkliais nuo best or the best ir iškart patampi "šūdinu"...

Ne keliais arkliais, o keliasdešimt, žmona juk vyro irgi nekeičia į kitą dėl kelių papildomų eur, keičia dėl milijonų ar bent tūkstančių eur. :)
Lexxus
| Kovo 25 d. 14:38
Life
| Kovo 25 d. 13:44

Helmutas Malko sakė, kad dabar variklis yra stipriausia ir reikia patobulinti važiuoklę, bet kokiu atveju, su šūdinu varikliu kaip Renault Maxas tikrai nebūtų aplenkęs abiejų Ferrarių. :)

Štai čia kiečiausias topas - atsilieki keliais arkliais nuo best or the best ir iškart patampi "šūdinu"...
Tech
| Kovo 25 d. 13:51
tai tik didelis naivuolis galejo galvoti, kad Honda per tiek metu nepatobules. prireike tam laiko, normalu, juolab, kad japonu politika stabde progresa. aisku, bus matyt sezono eigoj, kiek patikimas ir kiek galingas motoras. pernai ir Gasly po Kinijos sake, now we can fight..
Life
| Kovo 25 d. 13:44
YZF
| Kovo 25 d. 13:31

Tik visiskas obuolmusis galetu sumastyti kad RBR trecia vieta Australijoje yra deka Hondos o ne pacio RBR bolido.

Helmutas Malko sakė, kad dabar variklis yra stipriausia ir reikia patobulinti važiuoklę, bet kokiu atveju, su šūdinu varikliu kaip Renault Maxas tikrai nebūtų aplenkęs abiejų Ferrarių. :)
YZF
| Kovo 25 d. 13:31
Tik visiskas obuolmusis galetu sumastyti kad RBR trecia vieta Australijoje yra deka Hondos o ne pacio RBR bolido.
AdressUnknown
| Kovo 25 d. 13:20
Tai, kad jie ir su Mercedes varikliu ne stebuklus rodė. Vos penkti liko, neperdauginusia trūko, kad force India juos aplenktų.