E. Boullier‘as: mes neslepiame, kad problemos su važiuokle

E. Boullier‘as: mes neslepiame, kad problemos su važiuokle
logo 2018 Balandžio 21 d. 11:31, McLaren

Pernai dėl visų savo problemų „McLaren“ komanda kaltino „Honda“ variklius – komanda tvirtino, kad jie turi bene geriausią važiuoklę iš visų, tik japoniškos jėgainės trukdo atskleisti jų potencialą. Šiais metais „McLaren“ perėjo prie „Renault“ jėgos agregatų, tačiau pirmose sezono lenktynėse nusileido ne tik „Red Bull“, bet ir gamyklinei „Renault“ komandai.

„McLaren“ lenktynių direktorius Ericas Boullier‘as pripažino, kad šįkart problemos yra susijusios būtent su važiuokle, beje, išskirti kokią nors vieną silpnąją vietą negalima. Mašinai trūksta greičio tiek posūkiuose tiek ir tiesiosiose, o kvalifikacijoje ji nusileidžia „Red Bull“ daugiau nei sekunde. E. Boullier‘o žodžiais, kažkokios pažangos galima tikėtis tik nuo Barselonos etapo...

Ericas Boullier‘as: „Apskritai mašina atitinka tuos tikslus, kuriuos mes prieš save kėlėme, todėl, gali būti, kad tikslai buvo neteisingi. Mums reikia peržiūrėti juos ir suprasti, ko mes norime pasiekti.

Mes turime tokį patį variklį kaip ir „Red Bull“ su “Renault“, bet mes nusileidžiame jiems greičiu ir neslepiame, kad problemos yra su važiuokle. Mums reikia suprasti, kodėl mašinai taip rimtai trūksta greičio kvalifikacijoje, kodėl lenktynėse reikalai klostosi geriau ir kodėl mes atsiliekame nuo kitų komandų su „Renault“ motorais.

Pati mašina yra puikiai subalansuota. Lenktynininkai patenkinti balansu. Kai mes keičiame nustatymus, ji reaguoja – kiek daugiau pasukamumo ar kiek mažiau, tiek lėčiau čia ir greičiau ten – todėl manau, kad mes gerai suprantame savo mašiną. Sprendžiant iš visko, mašina neturi silpnų vietų konstrukcijos prasme. Mums tik reikia padaryti ją greitesne posūkiuose ir tiesiosiose.

Akivaizdu, kad viena iš problemų yra aerodinamika. Pas mus ne pats geriausias maksimalus greitis. Mes esame paskutinėse eilutėse pagal šį rodiklį, bet problema ne vien tame. Viskas ne taip jau paprasta. Jei kalba eitų tik apie valdomumą, tai būtų lengva ištaisyti, bet mes turime viską išnagrinėti fundamentaliai, atkreipti dėmesį į visus aspektus, kad atsidurtumėme tose pozicijose, kuriose ir turėtumėme būti.

Dėl daugelio priežasčių mes į Australiją atvažiavome ne su ta mašina, su kuria norėjome, kai kurių elementų paruošimą turėjome atidėti. Daugelis iš jų dar yra kūrimo procese ir dėl logistinių priežasčių tikriausiai mes juos pamatysime tik Barselonoje. Nuo to momento taps aišku, kaip mes iš tikrųjų atrodome kitų varžovų fone“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983