E. Boullieras: mes nežinome naujosios koncepcijos detalių

E. Boullieras: mes nežinome naujosios koncepcijos detalių
logo 2017 Spalio 30 d. 06:00, McLaren

„Formulėje-1“ retai apseinama be konfliktų ir prieštaravimų, kartais tai lieka už įvykių užkulisių, bet kartai ir virsta labai aštriomis formomis. Pavyzdžiui, dabar vyksta aktyvus variklių techninio reglamento aptarimas, kuris turėtų įsigalioti nuo 2021 metų – tarp diskusijos dalyvių nėra vieningos nuomonės net baziniais klausimais.

Pavyzdžiui, „Mercedes“ bei „Ferrari“ reikalauja, kad jėgos agregatai liktų maždaug tokie patys, kokie yra dabar, t.y. jie nori, kad hibridinė sistema ir toliau apjungtų motorą- generatorių MGU-K ir MGU-H, kadangi savo laiku šiems tyrimams buvo išleisti šimtai milijonų eurų. Tuo tarpu „Red Bull“ ir vidutinės grupės komandos nori, kad jėgos agregatai konstrukciškai būtų paprastesni ir gerokai pigesni.

Tačiau viešai dabar yra ne visi pasiruošę kalbėti šia tema, nes nori iš pradžių susipažinti su pozicija, kurios laikosi FIA, FOM bei „Liberty Media“. Čempionato organizatoriai savo koncepciją komandoms žada pristatyti ateinantį antradienį Paryžiuje vyksiančiame „Formulės-1“ Strateginės grupės pasitarime.

„Apskritai mes žinome, kas yra įtraukta į darbotvarkę, - sakė „McLaren“ lenktynių direktorius Ericas Boullieras. – Kiek mes žinome, pagrindinė tema bus naujos variklių koncepcijos pristatymas – tame pavidale, kaip tai įsivaizduoja „Liberty“, FOM bei FIA. Mes galime kol kas tik spėti, ir tai tik iš dalies, nes mums šios koncepcijos detalės nėra žinomos. Viską mes sužinosime antradienį“.

Susitikime Paryžiuje bus kalbama ne vien apie variklius, bet ir apie prieštaravimus taisyklėse, kurios reikalauja iš pilotų laikytis trasos ribų.

Beje, Boulliero nuomone, dabar esančių taisyklių pilnai pakanka, norint išsiaiškinti su bet kokia ginčytina situacija: „Visų pirma, reglamente užtenka taisyklių, susijusių su šiuo klausimu. Prisimenu, kad prieš dvejus metus mes turėjome diskusiją ir tada Charlie Whitingas pasisakė šiuo klausimu ir išanalizavo beveik kiekvieną visų trasų posūkį.

„Galiausiai liko 11 posūkių, kuriuose gali kilti problemų dėl trasos ribų nepaisymo, o mes iš jų pasirinkome, atrodo, penkis, kur tikrai pilotas gali įgauti pranašumą, jei nukirs posūkį. Bet tada nepavyko susitarti, ką būtent reikia padaryti. Gali būti, kad turi prasmės pastatyti ypatingus kelkraščius, ant kurių pilotas negalėtų užvažiuoti, nes rizikuotų sugadinti mašiną. Bet kokiu atveju, jam tektų sulėtėti. Jei panaudosime panašų būdą, visos diskusijos pasibaigs. Taip pat galima panaudoti elektroninių jutiklių sistemą, kaip tai yra padaryta Spa Eau Rouge posūkyje“.

 



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794