E. Irvine‘as: C. Leclercas yra daug geresnis už M. Verstappeną (33)

E. Irvine‘as: C. Leclercas yra daug geresnis už M. Verstappeną
logo 2019 Spalio 16 d. 22:46, Ferrari

Buvęs F-1 pilotas Eddie Irvine‘as yra įsitikinęs, kad „Ferrari“ lenktynininkas Charlesas Leclercas yra daug geresnis pilotas už Maxą Verstappeną.

Minėti du sportininkai yra laikomi geriausiais jaunosios kartos atstovais. M. Verstappenui šių metų sezonas jau yra penktasis, o monakiečiui - antrasis.

C. Leclercas sulaukė daug pagyrų po iškovotų pergalių šiemet Belgijoje ir Italijoje. Jaunąjį „Ferrari“ pilotą giria ir E. Irvine‘as.

„Be jokios abejonės Leclercas yra daug, daug geresnis. Šiemet jis iškovojo keturias „pole“ pozicijas. Ir tai padarė neturėdamas geriausio bolido. Atsiprašau, „Ferrari“. Tuo tarpu Verstappenas, kuris lenktyniauja F-1 jau ne vienerius metus, daro daug kvailų klaidų“, - sakė buvęs „Ferrari“ pilotas E. Irvine‘as.

„Charlesas yra vienas iš tų, kuris važiavimų metu būna labai susikaupęs ir dažnai nedaro klaidų. Net neturėdamas geriausio bolido šiemet galėjo iškovoti daugiau nei dvi pergales. Tai daug ką apie jį pasako.“

„Monzoje jo kova su Lewisu buvo neįtikėtina. Galbūt ir ne visada jis elgėsi pagal taisykles, bet stebėti juos buvo tikrai malonu. Jis labai protingas, labai geras pilotas. Daug geresnis už Verstappeną.“


Komentarai (33)
SmOg3R
| 10/17 02:52 Atsakyti
Jei žiūrėti prasme kad LEC lenktyniauja antrą sezoną o VER faktas darė daug kvailų klaidų iki 4-5 sezono na tai sorry bet nesutikti tikrai sunku.
MS
| 10/17 13:07 Atsakyti
Tai maziau kelk Klarka ant sakiu kaip sh... Kol kas jis dar nieko neirode, tos Q nelabai ka reiskia, pradzioj sezono Klarkas vezesi nuo Vetkos net ir Q, galbut po to reguliavo masina daugiau Q mes to nezinome. Yra daug dedamuju, bet tu iskart nurasai Vetka o Klarka keli, daugiau objektyvumo, o ne vertinti pagal "patinka", "nepatinka". Puikiai pamenu praeitu metu Prancuzijos GP, kai Vetka po starto pirmame posukyje prarado priekio sukibima del priekyje buvusio Botto ir i ji ivaziavo, visi aude Vetteli kaip tik netingejo, o Suzukoje analogiska situacija su Klarku, tik tie patys "audejai" staiga tapo akli.
Fekkalli
| 10/17 13:29 Atsakyti
Sudas tas hamiltonas. Nors karta laimetu wdc su 3-4 bolidu pagal greiti, kaip tai dare visi daugkartiniai cempionai, tada butu kita kalba.
Tech
| 10/17 08:45 Atsakyti
Arnius
10/16 23:50

Huj jis geresnis,maksas visishkai kitoj lygoj,matem simet ir ne karta

Kitoj lygoj, idomu kaip paskaiciavai. Pagal Gaslio rezultatus tai jo , kitoj lygoj
efk0nas
| 10/17 10:24 Atsakyti
Leklerkui atėjus į Ferrrmą, man pirmąkart kilo noras sirgti už raudonųjų pilotą. Pirmas normalus pilotas per daug daug metų. Na, neskaitant Kimio, bet ten reikėjo užsimerkti į performancą trasoje. O čia viskas vienoje vietoje.

O apie ferstapeną nėra ką kalbėti.. Pasipūtęs išlepintas mažvaikis su susireikšminusiu tėveliu už nugaros.
Tech
| 10/17 10:39 Atsakyti
eustachijus
10/17 10:19

Nors jau sezono pradžioj buvo aišku,kad klarkas patvarkys fetelį,bet tas vyko gan vangiai,per vangiai... kas patiko,tai jo gynyba. Bet klaidų padarė daugiau už Maksą tad neaišku ką čia irvainas spangsta. Bet klaidos normalu. Mano galva klarkas net arti makso nestovi kol kas deje. Ir nėr taip,kad kažkuriam iš jų labai simpatizuoju tiesiog objektyviai žiūriu

Na ok. Cia matau jau ne vienas palyginimus daro objektyvius. Bet kazkaip neisgirstu tu vertinimu, realiu, idomu. Klaidos taip, Leclercas ju neisvenge. Tureju ju ir Verstapenas, gal kiek maziau. Normalu, visgi 5 vs 2 sezonai. Toliau, Verstapeno kolegos Gasly, Albonas. Nr1 statusas komandoj. Aisku, jis uz anuos ryskiai stipresnis. Taciau salia Ricciardo net ir su protekcija lengva nebuvo. laimetas tik 1 sezonas is 3. Leclerkui antri metai ir 1 sezonas Ferrari. Statusas - Nr2. Komandos draugas kaip bebutu su didele patirtim ir 4x. Statusas Nr1. Ir Pries kuri pirmauja visais atzvilgiais.Tai man idomu isgirst tas objektyvias nuomones, kokiais kriterijais, vadovaujantis,olandas yra ryskiai stipresnis. Rbr beja masina tikrai yra stirpi trasose kur nereikia uzgrezti Honda. Ferrari ne lyderis,trasose kur reikia efektyvios aero. tad kur tas antgamtiskas skirtumas gal kas paaiskins?
Tech
| 10/17 10:53 Atsakyti
Beja dar dadesiu apie masinas. Ferrari bolidas nera tas bolidas, prie kurio visi jauciasi komfortabiliai. Pvz Fetelis , Raikonenas. Kituose boliduose jautesi geriau. Rbr savo ruoztu turi turbut geriausia vaziuokle peletone. Newey braizas, bolidas stovi kaip prikaltas posukiuose. Deja jiems truksta tik HP, ko negavo jau nuo 2014 m. Ricciardo isejes i Renault, nebevaziuoja kaip ant sparnu, bolidas problematiskas. Fetelis rode gerus rezultatus Rbr, bet su Ferrari nera taip lengva. Tai idomu kaip Lec su Ves vaziuotu vienoj komandoj. Kaip pvz Verstapenas tvarkytusi su sios dienos Ferariu. ? Rbr valdymas realu, daug kam patiktu su tokiu downforce! ( sorry, apart Gasly..) tai pasneket kad tas ar tas yra greitesnis, yra burimas is tirsciu labiau, ar simpatiju antipatiju paremtas.
Tech
| 10/17 14:13 Atsakyti
Vytiocha1
10/17 13:48

Fekkalli.
Taip ziauriai gal nera.Liuse gryna greiti turi labai,labai......... .Bet tokio stabilumo suvaziuojant karjera-Ne.Jam iki Sumio darbstumo,vaziavimo prktiskai be klaidu kaip iki menulio atbulam.Bet ir laimet cempe su 3-4 masina na neimanoma.Is atminties su antra vaziavo Sumis benetone nuostabiai ir Alonsius renuskej.Nors geriausiai karjeroje Alonsius atrode sioferiaudamas raudona kibira....... ir tik per savo kvailuma nepaeme dvieju lauru.Kvailumas ka klause kibiriniu nurodymu ir vienu kartu vaikesi neta paskutiniame etape,o kitu ju patartas nemyne kiek galejo+asilai tipo Grozanai banzainejo.

kad siai dienai Hamiltonas yra top3, tai klausimu neturetu kelti. Deciau i ta pacia kategorija su Leclerc ir Verstapen. ir jie visi nera idealus. Verstapenas lyg ir suvaziuoja gerai sezono atkarpom, po to vel bukos klaidos. ir kas svarbiausia nelabai nori is klaidu mokytis, kaltina aplinka, ne save. ( toks Paksa primena biski) .Hamiltonas karjeros pike,- 6 titulas kisenej, gal jis ir nerodo tos auksciausios prabos, bet ir spaudimo mazai gauna. su Rosbergu varkesi , nors aisku, lengva nebuvo. ( o Rosbergas visgi buvo kietas riesutelis, netgi ta pati Schumi buvo patieses). Leclerkas jaunas, vis dar daro klaidu, ( ka ivardinciau jo vienintele silpna vieta) bet tik antras sezonas, beja is klaidu mokosi, prisiima kalte, daro isvadas. Tuo tarpu is aukstesnes kategorijos Ricciardo, su Renault kol kas neblizga , nors ir turi pranasuma pries Hulkenberga , bet buvo tiketasi didesnio skirtumo. Fetelio akcijos ,siuo atveju, turbut labiausiai nukritusios, suziba viena kita etapa, bet blankaus vaziavimo daugiau nei cempionisko, ir jeigu pasikraus nuo Leclerco sezono gale , kirs per akcijas dar labiau . o visa kita, lyg ir nera tokiu traukianciu top lygyje. Sainz, Perez, Hulkenberg. stiprus vidutiniokai. Norris ,Russel, dar tik su perspektyva, kad kils aukstai, bet neaisku kiek aukstai.
Pit Crew
| 10/16 23:06 Atsakyti
Žiūriu, kad kuo mažiau pasiekę, tai tuo viens už kitą geresni;)
bmw v8
| 10/17 00:46 Atsakyti
Manau, kad laikas parodys kas tikrai geresnis, o kas tik marketingo vaisius 😉
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas