Seniausi komentarai
Audrius Pek
| Spalio 19 d. 15:16
Faktas. Dabar lenktynininkai nori tiesiog sesti i geriausia bolida ir laimeti, kaip pvz Hamildonas. O jei nelaimi - prasideda verkimai. Neatsimenu kad Shumacheris butu verkes i team radio ar panasiai. Irnatsimenu kaip jis trauke Ferarri is duobes tuos 5 metus...
Naivus Kvailys
| Spalio 19 d. 15:22
Audrius Pek
| Spalio 19 d. 15:16

Faktas. Dabar lenktynininkai nori tiesiog sesti i geriausia bolida ir laimeti, kaip pvz Hamildonas. O jei nelaimi - prasideda verkimai. Neatsimenu kad Shumacheris butu verkes i team radio ar panasiai. Irnatsimenu kaip jis trauke Ferarri is duobes tuos 5 metus...

1. Kai Hamiltonas atejo i Mersus, Mersai neturejo geriausio bolido. Bet Mersai, kaip ir kazkada Ferrari, turejo geriausius zmones. Todel ir turim bendra rezultata.
2. Nepamenu, kad Sumio laikais butu buves facebookas, twitteris ar instagramas.
M2A2
| Spalio 19 d. 15:23
Audrius Pek
| Spalio 19 d. 15:16

Faktas. Dabar lenktynininkai nori tiesiog sesti i geriausia bolida ir laimeti, kaip pvz Hamildonas. O jei nelaimi - prasideda verkimai. Neatsimenu kad Shumacheris butu verkes i team radio ar panasiai. Irnatsimenu kaip jis trauke Ferarri is duobes tuos 5 metus...

Nu nesakyk. Vettelis jau kiek metų (5) važiuoja pralaiminčioje komandoje ir neverkia, toliau važiuoja :) Alonso va buvo myžnius, gerai, kad išsipirdolino
SliMMaz
| Spalio 19 d. 17:18
Naivus Kvailys
| Spalio 19 d. 15:22

1. Kai Hamiltonas atejo i Mersus, Mersai neturejo geriausio bolido. Bet Mersai, kaip ir kazkada Ferrari, turejo geriausius zmones. Todel ir turim bendra rezultata.
2. Nepamenu, kad Sumio laikais butu buves facebookas, twitteris ar instagramas.

Su pirmu punktu galima pasigincyt. Jis i Mercedes perejo, kai jie jau dirbo prie kitu metu bolido ir nuo Hamiltono darbo ar nedarbo, ten niekas nepriklause. 1m pavazinejo 5-8 vietose ir tai visa jo "auka" :)
Naivus Kvailys
| Spalio 19 d. 17:22
SliMMaz
| Spalio 19 d. 17:18

Su pirmu punktu galima pasigincyt. Jis i Mercedes perejo, kai jie jau dirbo prie kitu metu bolido ir nuo Hamiltono darbo ar nedarbo, ten niekas nepriklause. 1m pavazinejo 5-8 vietose ir tai visa jo "auka" :)

Sumis variklio, bolido irgi pats nekure. Brawnas, Byrne, Todtas... komandos darbas.
vaideriuks
| Spalio 19 d. 17:37
Naivus Kvailys
| Spalio 19 d. 15:22

1. Kai Hamiltonas atejo i Mersus, Mersai neturejo geriausio bolido. Bet Mersai, kaip ir kazkada Ferrari, turejo geriausius zmones. Todel ir turim bendra rezultata.
2. Nepamenu, kad Sumio laikais butu buves facebookas, twitteris ar instagramas.

1. Hamiltonas atėjo jau į laimintį bolidą ir stebint Mersu progresą 2010-2012 metais buvo akivaizdu, kad 2013 mersai turės laimėti galintį bolidą.
2. Šumio laikais taip pat buvo žiniasklaida ir team radijas, bet nei per vieną nei per kitą nesigirdėdavo nei ironiškas thank you nei kiti skundai, kad komanda daro šudus. Ir prisimenant Austriją 01 ir 02 tarkim, tai PR akcija, bet viešai jis nebuvo patenkintas tokių komandos elgesiu. Ar kažką panašaus esam girdėję po Valterį, it's James... ?
3. Prisimenam Hamio laikus, kai Mclaren nepavažiavo? Pilna klaidų, avarijų ir pan. nesąmonių, ko nepasakyčiau apie 96-99 metus ir 2005.
4. Abu jie puikūs lenktynininkai, bet vienas iš jų laisvą laiką leisdavo garaže ir trasoje, o kitas inkstagrame išsidirbinėdamas iš savęs ir skusdamasis kaip negražiai su juo pasielgė komanda.
YZF
| Spalio 19 d. 17:52
Audrius Pek
| Spalio 19 d. 15:16

Faktas. Dabar lenktynininkai nori tiesiog sesti i geriausia bolida ir laimeti, kaip pvz Hamildonas. O jei nelaimi - prasideda verkimai. Neatsimenu kad Shumacheris butu verkes i team radio ar panasiai. Irnatsimenu kaip jis trauke Ferarri is duobes tuos 5 metus...

Schumio laikais radijas nebuvo transliuojamas. Ir ka jie ten kalbejo tarpusavyje nelabai aisku.
MS
| Spalio 19 d. 18:15
Net ir 1999 sezone, kai Schumis susilauze kojas del komandos klaidos, jis nekaltino viesai komandos. Domenicalli yra pasakes, kad tai esminis skirtumas tarp jo ir Alonso, ir kad del to Schumis tiek pasieke su Ferrari.
egiduxx
| Spalio 19 d. 18:54
vaideriuks
| Spalio 19 d. 17:37

1. Hamiltonas atėjo jau į laimintį bolidą ir stebint Mersu progresą 2010-2012 metais buvo akivaizdu, kad 2013 mersai turės laimėti galintį bolidą.
2. Šumio laikais taip pat buvo žiniasklaida ir team radijas, bet nei per vieną nei per kitą nesigirdėdavo nei ironiškas thank you nei kiti skundai, kad komanda daro šudus. Ir prisimenant Austriją 01 ir 02 tarkim, tai PR akcija, bet viešai jis nebuvo patenkintas tokių komandos elgesiu. Ar kažką panašaus esam girdėję po Valterį, it's James... ?
3. Prisimenam Hamio laikus, kai Mclaren nepavažiavo? Pilna klaidų, avarijų ir pan. nesąmonių, ko nepasakyčiau apie 96-99 metus ir 2005.
4. Abu jie puikūs lenktynininkai, bet vienas iš jų laisvą laiką leisdavo garaže ir trasoje, o kitas inkstagrame išsidirbinėdamas iš savęs ir skusdamasis kaip negražiai su juo pasielgė komanda.

1.Nieks nežinojo kur bus tas mersas, visi net durnino hamį, kad pereina pas juos.
2. Šumio laikais buvo galima leisti laisvą laiką trasoje, o dabar panašūs bandymai yra uždrausti.
3. Koks skirtumas kiek kokių ten klaidų būdamas pienburnis hamis pridarė, jis jau 6x ir dar nepabaiga, gal net pamuš to pačio šumio rekordą ir visiems bus dzin ką jis ten kada pasakė per tą radiją.
Fekkalli
| Spalio 19 d. 20:16
Audrius Pek
| Spalio 19 d. 15:16

Faktas. Dabar lenktynininkai nori tiesiog sesti i geriausia bolida ir laimeti, kaip pvz Hamildonas. O jei nelaimi - prasideda verkimai. Neatsimenu kad Shumacheris butu verkes i team radio ar panasiai. Irnatsimenu kaip jis trauke Ferarri is duobes tuos 5 metus...

O atsimeni 1994 adelaide ir 1997 jereza? O atsimeni garsuji monaco stopa?
Tokio retardo koks buvo misa f1 dar nemate. Ir karma ownino cheateri paciu geriausiu budu.
Istorijoj buvo ir dar vienas toks pat idiotas, kuris negaledamas aplenkt greiciu, bande aplenkt darydamas dramas ir specialiai kenkdamas. Dabar vaziuos dakare. Biski geriau baigesi
Talentai nepasigincysi
dtmdainis
| Spalio 19 d. 20:33
YZF
| Spalio 19 d. 17:52

Schumio laikais radijas nebuvo transliuojamas. Ir ka jie ten kalbejo tarpusavyje nelabai aisku.

Kaip tai nebuvo?😁 https://m.youtube.com/watch?v=stb0sqtwAZA #ekspertas #valdo
Arnius
| Spalio 19 d. 20:40
Fekkalli
| Spalio 19 d. 20:16

O atsimeni 1994 adelaide ir 1997 jereza? O atsimeni garsuji monaco stopa?
Tokio retardo koks buvo misa f1 dar nemate. Ir karma ownino cheateri paciu geriausiu budu.
Istorijoj buvo ir dar vienas toks pat idiotas, kuris negaledamas aplenkt greiciu, bande aplenkt darydamas dramas ir specialiai kenkdamas. Dabar vaziuos dakare. Biski geriau baigesi
Talentai nepasigincysi

Naivuoli atsimerk,adelaide ne priciom,jei kas ten butu buve tavo slapiose svajose,tai ir bauda butu buve,nes ta sezona shumis buvo teiseju skriaudziamas ir lb,jerezas kasiakas,gavo ko nusipelne,taip kad tavo komentaras shudo vertas
Tech
| Spalio 19 d. 20:44
Schuma gal ir nebuvo labai svariai kovojantis, bet jo talento nepaneigsi. Greitas, mazai darantis klaidu, su svaria nuomone komandoj. Jis buvo lyderis. Kazkas sake, jog ipedinis bus Fetelis, bet tas realiai niekuo nera i ji panasus.
SliMMaz
| Spalio 19 d. 20:54
dtmdainis
| Spalio 19 d. 20:33

Kaip tai nebuvo?😁 https://m.youtube.com/watch?v=stb0sqtwAZA #ekspertas #valdo

But tai buvo, bet tokiam retume, kaip mazdaug dabar pamatyt termo kamera :)
Fekkalli
| Spalio 19 d. 21:10
Arnius
| Spalio 19 d. 20:40

Naivuoli atsimerk,adelaide ne priciom,jei kas ten butu buve tavo slapiose svajose,tai ir bauda butu buve,nes ta sezona shumis buvo teiseju skriaudziamas ir lb,jerezas kasiakas,gavo ko nusipelne,taip kad tavo komentaras shudo vertas

Pakomentuok pagrindinius skirtumus 1994 ir 1997 , vietoj to kad konstatuotum kazka. Sorry bet tu cia joks autoritetas, kad be argumentu praeitum.
Fekkalli
| Spalio 19 d. 21:11
Tech
| Spalio 19 d. 20:44

Schuma gal ir nebuvo labai svariai kovojantis, bet jo talento nepaneigsi. Greitas, mazai darantis klaidu, su svaria nuomone komandoj. Jis buvo lyderis. Kazkas sake, jog ipedinis bus Fetelis, bet tas realiai niekuo nera i ji panasus.

Nu kaip paziuresi. Lygiai taip pat emociju nevaldo ir vidinis marozas karts nuo karto islenda kaip islysdavo ir pas misa.
Tech
| Spalio 19 d. 22:27
Fekkalli
| Spalio 19 d. 21:11

Nu kaip paziuresi. Lygiai taip pat emociju nevaldo ir vidinis marozas karts nuo karto islenda kaip islysdavo ir pas misa.

Cia tas pas dauguma cempionu yra. Bruozas nepasiduoti bet kokia kaina. Bet profesionalumo atzvilgiu, skirtumai dideli lyginant abu vokiecius
Naivus Kvailys
| Spalio 19 d. 23:39
vaideriuks
| Spalio 19 d. 17:37

1. Hamiltonas atėjo jau į laimintį bolidą ir stebint Mersu progresą 2010-2012 metais buvo akivaizdu, kad 2013 mersai turės laimėti galintį bolidą.
2. Šumio laikais taip pat buvo žiniasklaida ir team radijas, bet nei per vieną nei per kitą nesigirdėdavo nei ironiškas thank you nei kiti skundai, kad komanda daro šudus. Ir prisimenant Austriją 01 ir 02 tarkim, tai PR akcija, bet viešai jis nebuvo patenkintas tokių komandos elgesiu. Ar kažką panašaus esam girdėję po Valterį, it's James... ?
3. Prisimenam Hamio laikus, kai Mclaren nepavažiavo? Pilna klaidų, avarijų ir pan. nesąmonių, ko nepasakyčiau apie 96-99 metus ir 2005.
4. Abu jie puikūs lenktynininkai, bet vienas iš jų laisvą laiką leisdavo garaže ir trasoje, o kitas inkstagrame išsidirbinėdamas iš savęs ir skusdamasis kaip negražiai su juo pasielgė komanda.

1. Ta laiminti bolida kazkam reikejo sukurti ir ne tik tais metais, bet ir kitais. Kad ir koks nuostabus buvo tas bolidas, su juo reikia nugaleti. Reikejo Heidfelda vietoj Hamiltono sodinti, idomu kiek titulu dabar jis turetu. Sumis bolidu nekure, Hamis bolidu nekuria. Abu nugalejo su tuo, ka turejo. Uz tai abu dekingi komandoms.
2. Sumio laikais buvo zurnalai ir laikrasciai. Dabar naujienas skaitome facebooke ir twitteryje. DIDELIS skirtumas. Anksčiau pinigus uzdirbdamo parasytas turinys, dabar - video perziuros ir skambios antrastes - paspaudimai. Ar daug Sumio laikais girdedavai tu zinuciu per radija ir koks buvo ju turinys? Dabar visi tie dejavimai yra skirti tau, man ir visiems kitiems interneto ufonautams. Visokie GP2 engine, Fuck you Charlie, my tires are destroyed kala pinigus. Todel visi tie verkslianimai ir patenka i eteri.
3. Hamis klydo, normalu. Visi klysta. Vieni daugiau kiti maziau. Sumis klydo. Retai. Bet apie jo klaidas zmones kalba iki siol.
4. Lyginti Sumi ir Hami ir labai prasta mintis. Nes tai yra du zmones, kurie uzaugo prie skirtingu zmoniu, skirtingos aplinkos. Sumis dirbo garaze, Hamis simuliatoriuje. Sumis leido laika savaip, Hamis savaip. Kol F-1 tai naudinga, kol Hamis laimi, kol Mersai laimi, Hamis gali ir kakoti instagrame. O jei kazkam nepatinka ka jis daro instagrame, tai yra labai lengvai isprendziama problema - nesekti jo instagrame. F-1 istorijoje bus irasyta Hamio titulu skaicius, ne like skaicius instagrame. Zmones prisimena Sumi del pasiektu rezultatu. Po kazkiek laiko Hami prisimins del jo rezultatu, pagerintu Sumio rekordu, ne del irasu instagrame. O jei po kazkiek laiko svarbiau bus irasai instagrame, o ne pasiekimai sporte, man bus asmeniskai gaila degradavusios zmonijos.
mariusis
| Spalio 20 d. 01:10
vaideriuks
| Spalio 19 d. 17:37

1. Hamiltonas atėjo jau į laimintį bolidą ir stebint Mersu progresą 2010-2012 metais buvo akivaizdu, kad 2013 mersai turės laimėti galintį bolidą.
2. Šumio laikais taip pat buvo žiniasklaida ir team radijas, bet nei per vieną nei per kitą nesigirdėdavo nei ironiškas thank you nei kiti skundai, kad komanda daro šudus. Ir prisimenant Austriją 01 ir 02 tarkim, tai PR akcija, bet viešai jis nebuvo patenkintas tokių komandos elgesiu. Ar kažką panašaus esam girdėję po Valterį, it's James... ?
3. Prisimenam Hamio laikus, kai Mclaren nepavažiavo? Pilna klaidų, avarijų ir pan. nesąmonių, ko nepasakyčiau apie 96-99 metus ir 2005.
4. Abu jie puikūs lenktynininkai, bet vienas iš jų laisvą laiką leisdavo garaže ir trasoje, o kitas inkstagrame išsidirbinėdamas iš savęs ir skusdamasis kaip negražiai su juo pasielgė komanda.

Vieną pamirštat įžvalgieji-bandymus. Tais laikais kiek km sukdavo Shumacher Ferrari trasoje? Tad čia lyginat vėjus absoliučiai, pagal jus, žolė tada buvo žalesnė, ir diedukui stovėjo. Viskas keičiasi.
O kodėl darbštusis grįžo į MB ir nuo Rosbergo atsilrovė. Ai čia negalėjo ratų sukti milijono, primiršęs buvo kaip važiuoti :D
Tech
| Spalio 20 d. 09:46
mariusis
| Spalio 20 d. 01:10

Vieną pamirštat įžvalgieji-bandymus. Tais laikais kiek km sukdavo Shumacher Ferrari trasoje? Tad čia lyginat vėjus absoliučiai, pagal jus, žolė tada buvo žalesnė, ir diedukui stovėjo. Viskas keičiasi.
O kodėl darbštusis grįžo į MB ir nuo Rosbergo atsilrovė. Ai čia negalėjo ratų sukti milijono, primiršęs buvo kaip važiuoti :D

Bandymai labiau bolido tobulinimui reikalingi. Tokie profai trasas zino uzsimerke, tai ta pati dabar simuliatoriuje gali atlikt, igudziu lavinimui. Schumio beda buvo visu pirma pertrauka , kitos kartos bolidas, senas amzius , kas labiau itakoja letesni prisitaikyma prie kitokio bolido. Zodziu pikas praejes, o ir komandos draugas stiprus buvo.

F-1.lt pulsas